Sari la conținut

Arunca Ulei Pe Toba


Radu220v
 Share

Postări Recomandate

Buna. Sunt nou pe acest forum ca membru.As avea si eu o intrebare legata de Honda nsr 125 an 1998 :

 

-Imi arunca ulei mult pe toba,scoate fum mult,si cand sta la relantiu in interval de 2 minute relantiu scade incetu cu incetu pana se opreste motoru (mentionez la relantium imi sta la 1800-1900 rpm inainte sa scada ).Bujia este neagra . Daca m-ati putea ajuta cu niste RASPUNSURI as fi recunoscator. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai poate fi o explicatie simpla.

Cazul 1:

Motorul tau fiind unul in 2 timpi (2T) nu are baie de ulei si singurul ulei din motor e cel pe care il pui tu in amestec cu benzina.

Daca folosesti pompa automata de ulei, care iti pune pic pic uleiul in amestec, e posibil sa se fi defectat si baga mai mult ulei decat trebuie.

 

Trebuie sa ne spui daca amesteci tu uleiul cu benzina in rezervor, sau folosesti pompa automata.

Despre cazul 2 vorbim mai tarziu, intai raspunde la ce am intrebat.

 

p.s. Si nu-l mai boteza pe nenea ralanti, e "relanti" sau "ralanti" si gata.. Corect e "ralanti" dar nu conteaza, merge si relanti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Sunt nou pe acest forum ca membru.As avea si eu o intrebare legata de Honda nsr 125 an 1998 :

 

-Imi arunca ulei mult pe toba,scoate fum mult,si cand sta la relantiu in interval de 2 minute relantiu scade incetu cu incetu pana se opreste motoru (mentionez la relantium imi sta la 1800-1900 rpm inainte sa scada ).Bujia este neagra . Daca m-ati putea ajuta cu niste RASPUNSURI as fi recunoscator. Multumesc!

daca da prea mult fum (iar fumul este negru) inseamna ca pompa da prea mult ulei sau ai pus tu prea mult ulei de amestec (asta in cazul in care nu mai ai pompa).Daca folosesti doar pompa pentru ungere incearca sa o elimini si sa pui tu uleiul de amestec direct in rezervorul de benzina.Daca fumul este alb e mai nasol (lichidul de racire a patruns in camera de ardere).

 

uite ca a raspuns cineva mai repede ca mine :disappointed:

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți scoate ulei pe tobă pentru că:

-foloseÂşti ulei prost (mineral&shit)

-debit al uleiului prea mărit

 

Dacă nu pui ulei prost spune-mi, ca să îți zic în continuare cum dai debitul ceva mai încet.

Eu folosesc cu succes Procycle de vreo 20.000km (sau chiar mai mult, n-am ținut cont) luat de pe louis.de, 4 litri 150lei.

 

Fum, da, e foarte normal, când îl pornesc afum toată strada. După ce s-a încălzit Âşi îi dai de câteva ori în power valvă ar trebui să nu mai scoată foarte mult (se vede totuÂşi dar e puțin fum chiar Âşi când e cald).

 

ÂŞocul îl laÂşi tras doar un minut (până ajunge la 2000rpm) sau aproximativ un minut, vara scade mai repede la 2000rpm, iarna mai greu. Mare atenție, să nu îl laÂşi mai mult timp că îți moare :disappointed: si jegăreÂşte bujia. Dacă sare prea mult turația (peste 3500rpm parcă) trebuie tras Âşocul la jumătate Âşi îl ții cu mâna că nu stă singur, deobicei se întâmpla asta iarna când e frig si nu l-ai mai pornit de mult timp, când îți scoate Âşi un fum extraordinar. :lol:

 

Spune-mi ce ulei foloseÂşti.

 

P.S. uită-te Âşi la piesa numărul 9 din imaginea de mai jos, e un fel de "pâlnie" care face legătura între rezervorul de ulei Âşi furtunul ce duce la pompa de ulei, aia deobicei, în timp crapă Âşi începe să piardă ulei pe acolo. Eu am cârpit-o cu niÂşte bandă izolatoare pentru că ăia de la Honda mi-au zis că nu se mai poate comanda (probabil din cauza prețului prea mic, 8lei).

post-29418-1265193874_thumb.jpg

post-29418-1265193885_thumb.jpg

Editat de MadMike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exista posibilitatea sa manance uleiul din cutiea de viteze pe la simeringul de pe ambielaj care face legatura intre cutie si motor (pe partea cu ambreiajul)

deci verifica totusi nivelul de ulei din cutia de viteze

Asta era cazul 2 pe care voiam sa-l expun eu, dar vad ca nu mai raspunde, o fi la scoala si a tras o fuga in laboratorul de info sa scrie pe forum. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai poate fi o explicatie simpla.

Cazul 1:

Motorul tau fiind unul in 2 timpi (2T) nu are baie de ulei si singurul ulei din motor e cel pe care il pui tu in amestec cu benzina.

Daca folosesti pompa automata de ulei, care iti pune pic pic uleiul in amestec, e posibil sa se fi defectat si baga mai mult ulei decat trebuie.

 

Trebuie sa ne spui daca amesteci tu uleiul cu benzina in rezervor, sau folosesti pompa automata.

Despre cazul 2 vorbim mai tarziu, intai raspunde la ce am intrebat.

 

p.s. Si nu-l mai boteza pe nenea ralanti, e "relanti" sau "ralanti" si gata.. Corect e "ralanti" dar nu conteaza, merge si relanti..

 

 

pai asa folosesc pompa de ulei.numai ca azidimineata am scos tot ulei din bidonul unde se pune uleiul de amestec .si am cumparat benzina si am amestecat eu .am pus 20g la litru.

 

Mesaj completat

daca da prea mult fum (iar fumul este negru) inseamna ca pompa da prea mult ulei sau ai pus tu prea mult ulei de amestec (asta in cazul in care nu mai ai pompa).Daca folosesti doar pompa pentru ungere incearca sa o elimini si sa pui tu uleiul de amestec direct in rezervorul de benzina.Daca fumul este alb e mai nasol (lichidul de racire a patruns in camera de ardere).

 

uite ca a raspuns cineva mai repede ca mine :disappointed:

 

pai pana azidimineata foloseam tot pompa de ulei acuma am desfintat-o si am pus azi benzina+ulei 20g/litru.fumul e alb .dar lichidul de racire nu pare sa fi scazut.cu tot ca am facut amestecul tot scoate fum si ulei pe toba(se poate sa mai fi ramas pe toba si in stomacul ala ulei si de aia sa scoata asa fum?)

Mesaj completat

Îți scoate ulei pe tobă pentru că:

-foloseÂşti ulei prost (mineral&shit)

-debit al uleiului prea mărit

 

Dacă nu pui ulei prost spune-mi, ca să îți zic în continuare cum dai debitul ceva mai încet.

Eu folosesc cu succes Procycle de vreo 20.000km (sau chiar mai mult, n-am ținut cont) luat de pe louis.de, 4 litri 150lei.

 

Fum, da, e foarte normal, când îl pornesc afum toată strada. După ce s-a încălzit Âşi îi dai de câteva ori în power valvă ar trebui să nu mai scoată foarte mult (se vede totuÂşi dar e puțin fum chiar Âşi când e cald).

 

ÂŞocul îl laÂşi tras doar un minut (până ajunge la 2000rpm) sau aproximativ un minut, vara scade mai repede la 2000rpm, iarna mai greu. Mare atenție, să nu îl laÂşi mai mult timp că îți moare :lol: si jegăreÂşte bujia. Dacă sare prea mult turația (peste 3500rpm parcă) trebuie tras Âşocul la jumătate Âşi îl ții cu mâna că nu stă singur, deobicei se întâmpla asta iarna când e frig si nu l-ai mai pornit de mult timp, când îți scoate Âşi un fum extraordinar. :lol:

 

Spune-mi ce ulei foloseÂşti.

 

P.S. uită-te Âşi la piesa numărul 9 din imaginea de mai jos, e un fel de "pâlnie" care face legătura între rezervorul de ulei Âşi furtunul ce duce la pompa de ulei, aia deobicei, în timp crapă Âşi începe să piardă ulei pe acolo. Eu am cârpit-o cu niÂşte bandă izolatoare pentru că ăia de la Honda mi-au zis că nu se mai poate comanda (probabil din cauza prețului prea mic, 8lei).

 

 

pai pun castrol pentru motoare in 2 timpi.este o sticla rosie am dat pe el 23 de lei.socul cand e tars imi urca la 5000 de ture.app pe la palnia aia nu curge nimica.si bujia imi e mereu neagra:( nush dc.si parca ii umeda unpic.

 

Mesaj completat

mai exista posibilitatea sa manance uleiul din cutiea de viteze pe la simeringul de pe ambielaj care face legatura intre cutie si motor (pe partea cu ambreiajul)

deci verifica totusi nivelul de ulei din cutia de viteze

 

 

pai m-am uitat la ala si parca e scaut putin.si daca ar fi semeringu ala cam cat ii unu si ii greu de schimbat?

Mesaj completat

E vacanță la noi :lol:

 

@ZLD_moto fumul pe care trebuie sa îl scoată este alb/cenuÂşiu.

 

 

da fumul e alb mai mult/cenusiu

Editat de Radu220v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si filtrul de aer.

Daca e foarte infundat e posibil sa faca asa.

Mergi cateva zile cu ea asa (fara pompa) si vezi cum se comporta. Culoarea bujiei nu e relevanta numai in mersul la relanti al motorului, e bine sa o verifici imediat dupa ce te-ai intors de la un drum mai lung si a folosit motocicleta in regim de mers normal.

 

 

 

Alte detalii:

- de cand ai motocicleta?

- de cand a inceput sa faca asa? -

- verifica nivelul de ulei in cutie - (habar nu am cum se face la mobra ta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăla e ulei mineral, e foarte prost.

Nu îi mai pune deloc că îl faci varză. Am pus Âşi eu odata ulei d'ăla Âşi făcea urât de tot, fum foarte foarte mult chiar Âşi când era cald motorul Âşi ulei pe tobă la greu, când intră power valva dă în nas, nu se turează mai mult de 7000rpm.

 

De curiozitate, de ce vrei să îi pui ulei in benzină? Nu am auzit până acum de nici un nsr care să aibe probleme cu ungerea. Eu am vreo 25.000km cu a mea, am un prieten are Âşi el vreo 10.000km, fără nici o problemă cu pompa de ulei (nici cu seturile de altfel :disappointed: .

 

Orice ai face, scoate benzina cu uleiul ăla Âşi cumpără altceva, poți să foloseÂşti orice ulei dar să fie măcar semi-synthetic. Dustrugi aiurea motorul cu castrolul ăla. Îl poți folosi la scuter, tata pune numai dinăla la scuter Âşi n-are nici o treabă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăla e ulei mineral, e foarte prost.

Nu îi mai pune deloc că îl faci varză. Am pus Âşi eu odata ulei d'ăla Âşi făcea urât de tot, fum foarte foarte mult chiar Âşi când era cald motorul Âşi ulei pe tobă la greu, când intră power valva dă în nas, nu se turează mai mult de 7000rpm.

 

De curiozitate, de ce vrei să îi pui ulei in benzină? Nu am auzit până acum de nici un nsr care să aibe probleme cu ungerea. Eu am vreo 25.000km cu a mea, am un prieten are Âşi el vreo 10.000km, fără nici o problemă cu pompa de ulei (nici cu seturile de altfel :disappointed: .

 

Orice ai face, scoate benzina cu uleiul ăla Âşi cumpără altceva, poți să foloseÂşti orice ulei dar să fie măcar semi-synthetic. Dustrugi aiurea motorul cu castrolul ăla. Îl poți folosi la scuter, tata pune numai dinăla la scuter Âşi n-are nici o treabă.

 

 

ok am inteles.dar ce tip sa iau dar sa fie maxim 40 de lei litru.ceva de la omv este? daca da de care si sa nu fie mai mult de 40 de lei

Mesaj completat

Verifica si filtrul de aer.

Daca e foarte infundat e posibil sa faca asa.

Mergi cateva zile cu ea asa (fara pompa) si vezi cum se comporta. Culoarea bujiei nu e relevanta numai in mersul la relanti al motorului, e bine sa o verifici imediat dupa ce te-ai intors de la un drum mai lung si a folosit motocicleta in regim de mers normal.

 

 

 

Alte detalii:

- de cand ai motocicleta?

- de cand a inceput sa faca asa? -

- verifica nivelul de ulei in cutie - (habar nu am cum se face la mobra ta).

 

 

filtru e curat numa ce l-am pus si am mers cu ea si drumuri mai lungi dar atuncea mai aveam pompa de ulei dar ...tot asa era.bujia

motocicleta o am de anu trecut din 15 iulie parca.sin cer sa fiu cam de cand am luat-o face asa .dar chiar asa mult ca acumas nu arunca

Editat de Radu220v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din 15 iulie parca.sin cer sa fiu cam de cand am luat-o face asa .dar chiar asa mult ca acumas nu arunca

Pai s-a adunat in toba din iulie pana acum.. abia acum curge pe-afara.

 

Deci 1 din doua:

 

1. ori a fost stricata sau dereglata pompa de ulei in sensul ca ti-a bagat mereu ulei mult si s-a tot adunat in toba..

2. ori iti intra ulei din cutie - dar daca zici ca e nivelul OK... ipoteza cade..

 

Mergi o saptamana cu ulei in amestec in benzina cum zici ca ai facut, si vezi cum se comporta... curata bujia bine bine ca sa poti deosebi daca ti-o afuma in continuare..

Bine, pot fi si alte cauze pentru bujie neagra - amestec prea bogat cu totul, soc care ramane jumatate deschis, etc, etc, acul de dozaj in carb pus in pozitie aiurea, filtrul de aer prost chiar daca arata ca nou.. etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun sa vedem ce mai zic si alti:).dar dc imi scad relanti incet cu incet pana se opreste motoru?

This is a very good question!

 

Pai problema sta cam asa:

 

Ori s-a infundat toba si cu toba infundata motorul nu functioneaza corect si face asa, dar de obicei la turatii mai mari da in nas si nu are putere, nu la relanti..

 

Ori socul nu functioneaza intr-adevar corect - la un motor gata incalzit, daca socul e inca pus - motorul da sa moara... deci se poate explica asa...

 

Sa vedem ce mai zic si altii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

This is a very good question!

 

Pai problema sta cam asa:

 

Ori s-a infundat toba si cu toba infundata motorul nu functioneaza corect si face asa, dar de obicei la turatii mai mari da in nas si nu are putere, nu la relanti..

 

Ori socul nu functioneaza intr-adevar corect - la un motor gata incalzit, daca socul e inca pus - motorul da sa moara... deci se poate explica asa...

 

Sa vedem ce mai zic si altii..

 

 

pai sapt vitoare trebe sa imi vina alta toba de nsr.toba s-ar putea sa fie infundata cu ulei si din cauza aia?precizez ca am 11000 de km la motor.

si daca socul nu este bine reglat cum il reglez?stiu ca are acolo la carburator o chestie in care vine bagat cablu si o piulita.app am uitat sa mentionez pompa de ulei mi se destranse o piulita care tineo contra sa nu se miste chestia aia. si am pus-o inapoi dar nush daca am pus-o bine.

post-54501-1265231644_thumb.jpg

Editat de Radu220v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

segmentii dusi, de asta arunca si uleiul...

Care ulei? :disappointed: Tre sa ai ulei intai si apoi sa-l "arunce".. nu? Trebuie vazut intai de ce e ulei in exces, si apoi ... ce zici tu e o doar o speculatie, nu are nici o legatura cu problema in cauza.. daca sunt dusi segmentii altele sunt simptomele, nu ca arunca ulei pe toba..

Mesaj completat

pai sapt vitoare trebe sa imi vina alta toba de nsr.toba s-ar putea sa fie infundata cu ulei si din cauza aia?precizez ca am 11000 de km la motor.

si daca socul nu este bine reglat cum il reglez?stiu ca are acolo la carburator o chestie in care vine bagat cablu si o piulita.app am uitat sa mentionez pompa de ulei mi se destranse o piulita care tineo contra sa nu se miste chestia aia. si am pus-o inapoi dar nush daca am pus-o bine.

Da.

Pai toba e plina de site si sitisoare.. ca sa ajunga sa curga pe la capat uleiul tre sa le strabata pe toate... clar e plina de ulei + mizerie = infundata. Poate nu de tot, dar partial sigur.

Mesaj completat

Nu stiu cum e la NSR, eu iti vorbesc in principiu despre motoarele 2T.

Socul e pe ghidon? E actionat de cablu?

Imi poza imi pare a fi cablul de acceleratie ce arati tu.

Eu faceam doar o presupunere cu socul, daca nu e umblat la el nu umbla aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

segmentii dusi, de asta arunca si uleiul...

Nu mai vorbi aiurea. M-am săturat de habarniÂşti d'ăÂştia pe forum.

 

ÂŞocul e ok, n-are nici o problemă, aÂşa face Âşocul la toate nsr-urile.

Ulei ieftin Âşi bun iei de pe louis.de codul 10038565 sau link .

 

Aia e pompa de ulei. Trage la maxim de accelerație Âşi ai pe rotița aia din lateral o linie care trebuie să se alinieze lafel ca în imaginea de mai jos. Poate să fie Âşi puțin mai spre motor linia aia, pentru un debit puțin mai mare.

Dacă vrei să mareÂşti debitul întinzi Âşufa din piulițele alea de sus, pe care le-am încercuit cu roÂşu.

post-29418-1265233524_thumb.jpg

post-29418-1265233537_thumb.jpg

Editat de MadMike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ulei? :disappointed: Tre sa ai ulei intai si apoi sa-l "arunce".. nu? Trebuie vazut intai de ce e ulei in exces, si apoi ... ce zici tu e o doar o speculatie, nu are nici o legatura cu problema in cauza.. daca sunt dusi segmentii altele sunt simptomele, nu ca arunca ulei pe toba..

Mesaj completat

 

Da.

Pai toba e plina de site si sitisoare.. ca sa ajunga sa curga pe la capat uleiul tre sa le strabata pe toate... clar e plina de ulei + mizerie = infundata. Poate nu de tot, dar partial sigur.

Mesaj completat

Nu stiu cum e la NSR, eu iti vorbesc in principiu despre motoarele 2T.

Socul e pe ghidon? E actionat de cablu?

Imi poza imi pare a fi cablul de acceleratie ce arati tu.

Eu faceam doar o presupunere cu socul, daca nu e umblat la el nu umbla aiurea.

 

acolo unde am arata este pompa de ulei.cablu de acelerate este impartit de la jumatate in 2 parti una merge in carburator iau una merge la pompa de ulei deci in fuctie de cum targ aceleratia asa targe si uleiul.dar la mn imi picase de sus piulita care tine contra si so si dereglat.oricum am renuntat la ea azidimineata.deci s-ar putea sa fie murdara toba.cum as curatao ?.si socul nu este la ghidon este pe langa carburator este soc manual cu cablu. sa avd daca vine toba aialalta sa vad cum face. pana atunci astept si alte pareri si rapsunsuri :)multumesc

Mesaj completat

Nu mai vorbi aiurea. M-am săturat de habarniÂşti d'ăÂştia pe forum.

 

ÂŞocul e ok, n-are nici o problemă, aÂşa face Âşocul la toate nsr-urile.

Ulei ieftin Âşi bun iei de pe louis.de codul 10038565 sau link .

 

Aia e pompa de ulei. Trage la maxim de accelerație Âşi ai pe rotița aia din lateral o linie care trebuie să se alinieze lafel ca în imaginea de mai jos. Poate să fie Âşi puțin mai spre motor linia aia, pentru un debit puțin mai mare.

Dacă vrei să mareÂşti debitul întinzi Âşufa din piulițele alea de sus, pe care le-am încercuit cu roÂşu.

 

 

aha oki am sa vad maine cum sta liniuta aia.dar sper sa rezolv problemele...ca sincer sa fiu vine primavara....si...am dat si o caruta de bani pe el app se poate sa fie si toba infundata? de la lei si alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

segmentii dusi, de asta arunca si uleiul...

 

Iar iti dai cu parerea dupa ureche ... stii tu ca asta e vina, pot fi n alte cauze pentru care ii da ulei pe toba.

Sincer din cei care au postat pana acum cel mai indicat sa ii dea un raspuns cat de cat ok ar fi MadBike, pardon Mike. Omu are nsr de vreo 2 ani aproape si nu e chiar tipu afon sa zici ca vorbeste din auzite.

 

 

motoreta esti za best ever!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar iti dai cu parerea dupa ureche ... stii tu ca asta e vina, pot fi n alte cauze pentru care ii da ulei pe toba.

Sincer din cei care au postat pana acum cel mai indicat sa ii dea un raspuns cat de cat ok ar fi MadBike, pardon Mike. Omu are nsr de vreo 2 ani aproape si nu e chiar tipu afon sa zici ca vorbeste din auzite.

 

 

motoreta esti za best ever!

daca se opreste la relanti e posibil sa nu aibe compresie si uleiul nears complet ce sugereaza?

la scuterele 2t pe care le-am avut asta era sindromul segmentarii, eu vorbesc din experienta mea, daca se confirma bine,daca nu,inseamna ca e alta cauza si altcineva este invitat sa-si dea cu parerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai @motoreta, noi voiam sa spunem ca sunt alte zeci de motive pentru care motorul se opreste la relanti si unele din ele sunt EVIDENTE din ce spune el si care au o rezolvare mult mai simpla.

De ce sa te hazardezi sa-i spui ca sunt segmentii cand 99% din sanse sunt sa NU fie asta cauza. Sunt o multime de lucruri de verificat pana a ajunge la segmenti.

 

E ca si cum ai spune "gata!! stiu! - va zic eu ce are! - e dus motorul!"

E ca si cum ca zidar te duci la om sa repari o gaura in perete si ii dai solutia din prima! "Da, stiu cum se poate repara! Demolam casa si o ridicam la loc! Sigur nu vei mai avea gaura in perete!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu fioe segmenti:( si precizez ca am 11 000 de km la el:( am sa schimb uleiul de amestec cu unu mobil 510 ii bun de ceva? si ams a ii pun alta evacuare cu totu ....si daca nici asa nu vrea....nush ce sa ii mai fac ...ca vine primavara:(((( pls mai astept pareri de la voi .multumesc anticipat.Stima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se opreste la relanti e posibil sa nu aibe compresie si uleiul nears complet ce sugereaza?

la scuterele 2t pe care le-am avut asta era sindromul segmentarii, eu vorbesc din experienta mea, daca se confirma bine,daca nu,inseamna ca e alta cauza si altcineva este invitat sa-si dea cu parerea...

 

e posibil sa aibe toba cam infundata, sau e posibil sa aibe debitul la ulei prea mare sau ... sau ... posibilitatile sunt aproape infinite, unde mai pui ca omu chiar a zis ceva de o piulitza slabita, piulitza care culmea regleaza debitul de ulei si tu zici ca is segmentii dusi.

 

motoreta esti za best ever!

 

@radu220v te sfatuiesc sa iei adresa de mess a lui MadBike si sa vb cu el, cu siguranta problema e din cauza debitului de ulei, ulei care ulterior s-a strans in toba si probabil a infundat-o

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TunderBirt, ai venit la scandal aiciea?

 

Am vorbitu cu omu`, rămân la părerea mea, pune-i motul 510 sau ceva sintetic Âşi schimbă Âşi bujia cu una de la ngk:br9ecs sau br10es sau dacă ai bani un ngk iridium br9eix. ÂŞi verifică Âşi la cât e dat debitul la ulei.

Editat de MadMike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...