inhuman Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Am un suzuki Vx 800 si este putin bolnavioara....In mers in viteza a 3-a peste 6000 turatii, intr-a patra peste 5000 si intr-a 5-a peste 4000 incepe sa dea in nas, nu ma mai inteleg cu ea....in rest merge bine.....rupe asfaltu......si toate astea se intampla numai cand o tin in viteza constanta la sau peste turatiile de mai sus. I-am schimbat filtrele de aer, i-am curatat carburatoarele, bujii bune, bobinele nu sunt ca le-am inversat intre ele....le-am schimbat cu altele.....merge exact la fel. I-am desfacut pana si caneaua si pompa de benzina si le-am curatat....cu toate ca aratau destul de bine.....am mers si cu busonul desfacut.....ma gandeam ca face vacuum si nu da drumu' la gaz.......cu toate acestea....tot prost merge..... Am fost si am reglat vacuumul la carburatoare......cu manometre si kkturi....la fel.... In momentul in care incepe sa faca figuri......daca ii trag socul.....merge mai bine, se infige mai bine dar tot o balbaie......tot nu este cum stiam eu si cum ar fi cazul sa fie. Sunt disperat si obosit sa-i mai fac ceva....vreau si eu o parere....ce as mai putea sa-i fac....mai mult decat i-am facut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Pana la urma a cui este mobra? A ta sau a lui bikeru 25 ? Ca acelasi lucru a intrebat si el de acelasi tip de mobra!!!! La cine ai fost sa regleze"VACUMUL" la carburatoare? Si cum a facut ca sunt si eu curios! Sa ne tii la curent cu evolutia "mersului" ca suntem interesati !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 4, 2006 Autor Share Postat Iunie 4, 2006 Pana la urma a cui este mobra? A ta sau a lui bikeru 25 ? Ca acelasi lucru a intrebat si el de acelasi tip de mobra!!!! La cine ai fost sa regleze"VACUMUL" la carburatoare? Si cum a facut ca sunt si eu curios! Sa ne tii la curent cu evolutia "mersului" ca suntem interesati !! Salut.....a mea e fata.....cu bikeru25 m-am chinuit sa o facem bine....da' ea nu vrea Cel la care am fost e un nenea omu' care lucra la service honda aici in Bv si a conectat vacumurile la 2 manometre cu atmosfere negative si aerul l-am setat la fel la ambele carburatoare.....din gaz le-am dat astfel incat vacuumul sa fie exact la fel la ambele am intins cablul de sincronizare....sa primeasca gaz ambele in acelasi timp....si asta a fost reglajul... Nu stiu cat de meseriash e moshulica......am mari indoieli in privinta lui dar cert e.....ca nu e bine ce se intampla Sincer...nu mai stiu ce sa-i fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 SO........nimeni n-are nici o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 doamnele supape sa nu fie de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 (editat) SO........nimeni n-are nici o idee? ai umblat si la surubelul de aer...se poate de acolo sa fie problema.....sau daca nu incearca cu alt filtru am vazut ceva specimeen de filtru de la champion din burete ...(pentru un kle) si tot asa nu mergea motorul si gata....a schimbat filtru cu ala vechi si a mers perfect poti sa incerci si sa reglezi supapele sa nu ramana deschise ...dar atunci ar trebuii sa vezi fum alb pe toba Editat Iunie 5, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Parerea mea: Masoara-i compresia si vezi daca se incadreaza. E un punct de start Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Dar la membranele de la carburatoare s-a uitat cineva? Eu pe ele pariez Nu cumva daca te uiti prin ele spre soare vezi lumina pe ici-colo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Dar la membranele de la carburatoare s-a uitat cineva? Eu pe ele pariez Nu cumva daca te uiti prin ele spre soare vezi lumina pe ici-colo ? Ieri am verificat membranele....m-am chinuit putin sa deschid capacele dar pana la urma am reusit......membranele sunt ok...m-am uitat la soare si sunt intacte....ce m-a suparat a fost un pistonas de la carb...mi s-a parut a fi putin mancat....putin mai razuit decat celalalt si le-am schimbat intre ele......dar nu-mi dau seama care dintre pistoane chiar face figuri ai umblat si la surubelul de aer...se poate de acolo sa fie problema.....sau daca nu incearca cu alt filtru am vazut ceva specimeen de filtru de la champion din burete ...(pentru un kle) si tot asa nu mergea motorul si gata....a schimbat filtru cu ala vechi si a mers perfect poti sa incerci si sa reglezi supapele sa nu ramana deschise ...dar atunci ar trebuii sa vezi fum alb pe toba La surubelele de aer am umblat dar le-am lasat cum scrie in manual....adica la 1.8 si dupa aceasta miscare am reglat gazu......filtre am schimbat doua.....si am pus de alea normale cu hartie....cat despre supape nush ce sa spun....nu scoate fum deloc..... Ce am observat ieri......daca-i dau in 6000 de ture....intr-a 3-a sa zic.....si slabesc acceleratie...da rateu...ceea ce nu facea pana acum iar cand incepe sa balbaie si-i trag socul la maxim fuge mai tare si-i taie din balbaiala dar tot mai face putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Sa fie amestec sarac... sa fie nivelul in carb prea mic...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Sa fie amestec sarac... sa fie nivelul in carb prea mic...? Se poate cand am curatat carbu sa fi dereglat putin plutitoru si de aici sa fie probleme? Daca da.......cum fac sa-l reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Cauti cartea de service si acolo iti explica exact cum si cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Incearca sa-i tragi socul si sa vezi cum trage atunci (il tragi de tot sau partial). Daca trage mai bine, probabil ca ai nivelul prea mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Ce am observat ieri......daca-i dau in 6000 de ture....intr-a 3-a sa zic.....si slabesc acceleratie...da rateu...ceea ce nu facea pana acum iar cand incepe sa balbaie si-i trag socul la maxim fuge mai tare si-i taie din balbaiala dar tot mai face putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Incearca sa-i tragi socul si sa vezi cum trage atunci (il tragi de tot sau partial). Daca trage mai bine, probabil ca ai nivelul prea mic.. M-a ajutat escu cu raspunsul....merge mai bine.....dar....problema e ca la fel facea si inainte de a umbla ca carburatoare....si atunci nu aveam ce deregla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 N-ai inversat carburile intre ele, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 N-ai inversat carburile intre ele, nu? M-am gandit dar nu se poate......fiind motor 2V carburile nu sunt la fel....nu am schimbat decat pistonashele de vacuum si trebuie sa mai fac ceva km sa vad daca acum inegreste cealalta bujie.....pana acum imi inegrea bujia din fata.....nu foarte tare dar nu era chiar cum trebuie sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Intrebarea cu inversatul carbului vine de aici: http://www.vx800.net/workshop/carbspec.htm Avind in vedere ca am mai luat teapa cu info de pe net, consulta manualul pt referinta exacta. Din linkul asta reiese ca cele 2 carburi sint setate asimetric (ceea ce e normal pt un v2 racit cu aer) si ca nivelele sint respectiv: #1 27.7mm #2 9.11 In mod normal, nivelele astea sint date cu camera de nivel constatnt desfacuta, cu carbul intors astfel incit cuiul pntou sa fie inchis DAR: sa nu fie comprimat arculetul ala mic. (Adica: Cuiul pontou e mai mare, si din el iese un stift mic care, dupa ce a inchis cuiul pontou, plutitorul incepe sa-l comprime si pe el). Astea fiind de pe net, verifica si contra manualului, MANUALUL ARE ULTIMUL CUVINT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Intrebarea cu inversatul carbului vine de aici: http://www.vx800.net/workshop/carbspec.htm Avind in vedere ca am mai luat teapa cu info de pe net, consulta manualul pt referinta exacta. Din linkul asta reiese ca cele 2 carburi sint setate asimetric (ceea ce e normal pt un v2 racit cu aer) si ca nivelele sint respectiv: #1 27.7mm #2 9.11 In mod normal, nivelele astea sint date cu camera de nivel constatnt desfacuta, cu carbul intors astfel incit cuiul pntou sa fie inchis DAR: sa nu fie comprimat arculetul ala mic. (Adica: Cuiul pontou e mai mare, si din el iese un stift mic care, dupa ce a inchis cuiul pontou, plutitorul incepe sa-l comprime si pe el). Astea fiind de pe net, verifica si contra manualului, MANUALUL ARE ULTIMUL CUVINT Aha....o sa-l studiez.....nu stiu daca are vreo importanta da v2 meu e racit cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Manual: http://www.vx800.net/man_eng/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Manual: http://www.vx800.net/man_eng/index.html Multam fain de link....... Trebe sa le dau jos si sa le setez ca la carte.....cam greu...avand in vedere ca-s novice in asa ceva... Ce nu inteleg....cum masor eu nivelurile plutitoarelor.....de unde si pana unde? Daca le dau jos sa le curat ar fi cazul sa le bag si in ceva solutie speciala de curatat carburi, nu? Ma si minunez cate intrebi sa isca dintr-un singur caz.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
series Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 sunt solutii speciale pt carburatoare si spray-uri si nu sunt asa de costisitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Salut.....a mea e fata.....cu bikeru25 m-am chinuit sa o facem bine....da' ea nu vrea Cel la care am fost e un nenea omu' care lucra la service honda aici in Bv si a conectat vacumurile la 2 manometre cu atmosfere negative si aerul l-am setat la fel la ambele carburatoare.....din gaz le-am dat astfel incat vacuumul sa fie exact la fel la ambele am intins cablul de sincronizare....sa primeasca gaz ambele in acelasi timp....si asta a fost reglajul... Nu stiu cat de meseriash e moshulica......am mari indoieli in privinta lui dar cert e.....ca nu e bine ce se intampla Sincer...nu mai stiu ce sa-i fac Le-ai sinchronizat si in turatie ? Trebuie reglate ambele cabluri de acceleratie. Desi nu de la asta se manifesta asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 (editat) Aha....o sa-l studiez.....nu stiu daca are vreo importanta da v2 meu e racit cu apa Atita vreme cit e setat ca-n manual, nu conteaza Ceea ce stiu eu, e ca la v2-uri (racite cu aer), din cauza sarcinii termice diferite, cilindrul din spate are un regim diferit, merge mai cald, si pt asta mere mai bogat. Acuma la asta racit cu apa, de ce le seteaza diferit, nu mi-e f clar, dar ca o presupunere personala, cred ca e si din cauza pozitiei diferite a carburatoarelor Multam fain de link....... Trebe sa le dau jos si sa le setez ca la carte.....cam greu...avand in vedere ca-s novice in asa ceva... Ce nu inteleg....cum masor eu nivelurile plutitoarelor.....de unde si pana unde? Daca le dau jos sa le curat ar fi cazul sa le bag si in ceva solutie speciala de curatat carburi, nu? Ma si minunez cate intrebi sa isca dintr-un singur caz.... De curatat, cum zicea series, cu solutii si sprayuri (sincer n-am incercat niciodata), sau simplu, benzina si suflat cu aer comprimat prin toate canalele si cam aia e. De masurat nivelul, vezi vx800_fuel_lubrication.pdf (de pe linurile pe care ti le-am dat) pagina 14. Asta cu masurat nivelul e o intreaga timpenie, ca de ex la unele modele de yamaha, se masoara din exterior, cu un furtun, in functie de niste repere..La altele se masoara cu carbul rasturnat, cu cuiul inchis, dar sa nu comprimi arcul. La altele, trebe sa-l comprimi. La tine, pare ca-l intorci cu plutitorul in sus, si masori de la plutitor (de la partea de sus a lui) pina la planul unde vine garnitura camerei de nivel constant Vezi ca ti-am raspuns mai sus, am reusit sa bag 2 citate in postul anterior..Probabil ca l-am editat in loc sa fac unul nou To check the float height, invert the carburetor body, with the float arm kept free, measure the float height while float arm is just in contact with needle valve. Aici nu zice nimic despre arculet, deci pp ca nici nu are. Deci de partea cea mai de sus a plutitorului, pina la garnitura. Fa totusi o treaba inainte de a-l modifica: Noteaza cotele precedente, ca in caz de ceva, sa ai unde reveni Editat Iunie 5, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 s-a gandit cineva la fishe? am patzit beleaua asta cu un kawa vulcan.....in tuatzie mica mergea ireproshabil, daca turam motoru' murea un cilindru......am constatat ca fura scanteie pe la o lulea.... ca sa itzi dai seama daca fura scanteie itzi trebuie un loc in care este semintuneric, porneshti motoru' shi il tzii putzin turat. Uita-e atent la fishe shi la lulele, daca vreuna fura scanteie ar trebui sa fie vizibila.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.