dt_yamaha Postat Februarie 29, 2004 Share Postat Februarie 29, 2004 Salut, imi pare rau ca nu m-am gandit sa intreb pe cineva care stie si m-am indreptat spre alte categorii. Deci, va intreb pe voi: cat de Enduro e motocicleta mea? Am o Yamaha DT 100!? si in primul rand ca e mica, dar asta nu e o problema.... alta e problema, pe ea scrie "enduro" dar nu prea ma vad cu ea pe dealuri, adica nu stiu cat de puternica e (e clar ca nu da pe afara), eu oricum am aproape 60 kg, deci din punctul asta de vedere nu-s nici eu mare, si daca sa ma risc cu ea off-road? deci, cateva pareri mi-ar prinde bine, multumesc.... ah... si doua poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Februarie 29, 2004 Autor Share Postat Februarie 29, 2004 in pozele astea era inca in lucru, asa cum e si acum, dar pana in aprilie sper sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Februarie 29, 2004 Share Postat Februarie 29, 2004 ma uit la ea si sunt sigur ca este inceputul unei frmoase prietenii in legatura cu puterea si cu incertitudinea ca poate face fata la coclauri, eu zic ca e o singura cale de a afla asta. ia urca-te pe ea si da o raita prin paduri sunt sigur ca vei avea ce sa ne povestesti dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Martie 14, 2004 Autor Share Postat Martie 14, 2004 un singur reply? come on, ce se intampla? am gresit eu cu ceva? ;-). Pe bune, chiar nu stiu, spuneti-mi si mie, o parere, la ce sa ma astept? eu am cam 180 si 60 de kg, ma duce? cam la ce viteza? ea are 80 de mile pe bord. Pot sa o bag prin paduri? chiar sunt cel mai incepator dintr toti. (abia marti ma duc sa vorbesc cu "Nea Dobre") sa vad de permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Martie 14, 2004 Share Postat Martie 14, 2004 Vezi ca Nea Dobre e un mare pungas si mooist. Iti va baga mana in buzunar cu orice ocazie, nu te lasa, fii cat mai nesimtit cu el in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Martie 15, 2004 Autor Share Postat Martie 15, 2004 Poate sa-mi bage, ca oricum e gol!!!!!!! sau aproape gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 15, 2004 Share Postat Aprilie 15, 2004 Capacitatea motorului este destul de mica asa ca sa nu ai pretentii prea mari de la el ! In teren mai usor face fata dar in mocirle sau pante abrupte mai putin ! Depinde si de starea de uzura a motorului si de numarul de dinti al foii ! Dar pina nu vei merge tu insuti ,doar din ce ti se spune nu o sa-ti dai prea bine seama ! Interesant este unde ai gasit acest adevarat oldtimer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Aprilie 15, 2004 Autor Share Postat Aprilie 15, 2004 Pai, nu ma astept la prea multe. Ideea de baza este sa imi fac mana pe ea un sezon. Pe urma o sa mai vad. Oricum nu vreau sa o vand pentru ca mi se pare deosebita, si am incercat, in detrimentul fitelor, sa nu o modific deloc. Chiar zilele acestea astept un stop original din Germania. Ceea ce este foarte ciudat este ca are numai 639 de mile la activ, si desi pare foarte ciudat asta e adevarul (am pana si multe abtipilduri pe cadru si diferite piese, din acelea de plastic care se duc repede, cauciucurile sunt noi, s.a.m.d). Unde am gasit-o, pai la un tip care a adus-o din Israel acum 10 ani, si anul acesta am gasit-o eu intr-un depozit. Daca ai mai multe informatii....poate vb fata in fata, eu sunt din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 15, 2004 Share Postat Aprilie 15, 2004 ce naiba ma... ala e motor de mers in padure ? nu mai aburiti omu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 15, 2004 Share Postat Aprilie 15, 2004 Si eu stau tot in bucuresti , in Drumul Taberei ! As trece daca se poate sa o vad si eu ! Da-mi un sms la 0766.326.011 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Aprilie 15, 2004 Autor Share Postat Aprilie 15, 2004 te-am "semesemuit". asa ca sper sa mai vorbim, cat despre "pit"-multumesc pentru fantasticul suport aratat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 In primul rand tre' sa-ti pui gume. Nici nu te gandi sa incerci mai mult decat drum neasfaltat cu ceea ce ai tu pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teoliner Postat Aprilie 17, 2004 Share Postat Aprilie 17, 2004 salut! am si io un DT de 125, model un pic mai nou decat al tau. ii un pic mai puternic decat al tau...da` nu cu mult! pune-l la punct si "dai in chiulasa"!!! ai grija la suspensii! DT-rile din fabricatie nu prea au ele cursa foarte mare deci nu vei putea merge tare ca altii pe to` felu de coclauri! mai am un XT de 500, da` nici ala nu ii stralucit la capitolul suspensii cand e vorba de drumuri mai hard! nu-ti fa griji de "engine"! daca merge bine....te poti aventura si pe catarari mai abrupte! numa` tre sa ai gume!!! bafta! de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Aprilie 18, 2004 Autor Share Postat Aprilie 18, 2004 In primul rand tre' sa-ti pui gume. Nici nu te gandi sa incerci mai mult decat drum neasfaltat cu ceea ce ai tu pe motor. Exprimarea e cam ciudata, nu am inteles. Si ca tot vorbeam, ce fel de "gume" si de unde imi iau? Tinand cont de faptul ca vreau sa o folosesc mai mult in Bucuresti si daca ma tine, la niste "trail riding", in nici un caz cu motocicleta asta la vreun fel de "hard enduro" sau mai stiu eu ce , e nevoie de alte gume? Precizez ca janta pe spate are 18, mai multe nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Aprilie 18, 2004 Autor Share Postat Aprilie 18, 2004 DT-rile din fabricatie nu prea au ele cursafoarte mare deci nu vei putea merge tare ca altii pe to` felu de coclauri! Pai nu as putea sa ii schimb suspensiile pe spate, ca pe fata mi se pare destul de ok? in rest, din cate am vazut si probat, ma "satiface" cel putin un sezon. bafta! de unde esti? Cat despre locatie, stau in Bucuresti, tu banuiesc ca esti din Sibiu. (si ca o paranteza, sunt total dezamagit de numarul de motoare de enduro vazute in Bucuresti-e normal, puteti spune, dar cred ca daca ar exista vointa, locuri de plimbare gasim) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 QUOTE (DragosKTM @ Apr 16 2004, 11:20 AM) In primul rand tre' sa-ti pui gume. Nici nu te gandi sa incerci mai mult decat drum neasfaltat cu ceea ce ai tu pe motor. Exprimarea e cam ciudata, nu am inteles. Si ca tot vorbeam, ce fel de "gume" si de unde imi iau? Tinand cont de faptul ca vreau sa o folosesc mai mult in Bucuresti si daca ma tine, la niste "trail riding" Vreau sa spun ca pe drumuri neasfaltate merge cu ce ai tu pe motor. Pe drum forestier... s-ar putea sa mearga, dar incepe sa derapeze. Cat despre "trail riding", trail = poteca, si acolo nu merge clar cu gumele tale. Cat despre locatie, stau in Bucuresti, tu banuiesc ca esti din Sibiu. (si ca o paranteza, sunt total dezamagit de numarul de motoare de enduro vazute in Bucuresti-e normal, puteti spune, dar cred ca daca ar exista vointa, locuri de plimbare gasim) Lucrurile sunt destul de simple: In Ardeal sunt MULT mai multe motoare de enduro, pentru ca AI UNDE sa te dai, fara sa te chinui prea mult. Eu sunt nascut in jud. Alba, si daca as mai sta inca acasa la mama, as putea pleca pe motor direct din curte, pe dealurile din spatele casei. Cu SUTE de kilometri de poteci in jur, accesibile cu usurinta. In jurul Bucurestiului e doar campie, iar enduro la campie e un nonsens. Ca sa te dai misto, tre' sa faci minimum 100km pana la munte, deci nu se poate decat in week-end, deci trebuie remorca (sau papuc sau duba),deci costa mai mult, deci lucrurile se complica substantial In schimb in Bucuresti sunt o gramada de baruri, terase, si alte locuri ideale de aratat motoarele la "lume" (citeste: gagici) deci in mod natural vor fi mult mai multe motoare de parada (viteziste, choppere, etc.) Asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.