Jump to content

Endurocross + turing


Recommended Posts

Se pare ca deschiderea de sezon o s-o fac eu, asa ca ma apuc sa va povestesc ce si cum vrem sa se intimple.

Cu voia vremii si ca sa intrati in forma, mai ales dupa un Paste imbelsugat, va asteptam in week-endul 16-18 aprilie, la o intilnire eco-enduristica, pusa la cale de cluburile Dracones Rhabon si White Wolf, la Pestera Muierii.

Traseele vor fi soft enduro si endurocross.

 

Regulament:

1. Documente necesare pentru participare:

a. adeverinta medicala eliberata de un cabinet de medicina sportiva.

b. asigurare de sanatate, care sa includa accidentele moto, valabila pe perioada 16-18 aprilie.

c. permis de conducere valabil pentru categoria de vehicul cu care se participa.

d. certificat de inmatriculare si RCA valabil.

2. Vehiculele participante trebuie sa fie in buna stare tehnica (se va verifica la locul faptei).

3. Purtarea echipamentului de protectie, complet, este obligatorie.

4. Clasele de vehicule participante sint: moto enduro, atv/quad, moto enduro-turing.

5. Pentru endurocross:

a. Departajarea se va face in functie de numarul de ture efectuate intr-un timp dat.

b. Nu este obligatoriu ca vehiculele participante sa fie inmatriculate.

c. Traseul va fi marcat cu benzi.

d. Motocicleta trebuie sa aiba protectie de lant la pinionul de atac.

e. Numerele de participare vor fi acordate in ordinea inscrierii.

f. Functie de numarul de participanti, startul se va da in bloc, sau in serii.

g. Depasirea este interzisa in zonele fara vizibilitate si la mai putin de 50 m de punctele de control. Inainte de depasire, participantul mai rapid il va

avertiza pe cel mai lent, care trebuie sa permita depasirea.

h. La iesirea din traseu (ratacire, ratare viraj etc.), reintrarea se va face prin acelasi loc, dupa asigurare, pentru evitarea accidentelor.

i. Clasele de participare sint hobby si avansati, avansatii plecind primii.

j. La intilnirea unui paricipant accidentat, trebuie sa se asigurata integritatea acestuia, si anuntat de indata cel mai apropiat oficial, precum si oficialul din

zona de start – sosire.

k. Parcurgerea traseului, pe orice lungime, in sens opus celui normal, este strict interzisa!!!

6. Pe portiunile de drum public si in zonele populate, viteza de deplasare nu va depasi 50 km/h.

7. Vehiculele vor fi conduse astfel incit sa nu puna in pericol ceilalti participanti, publicul, sau arbitrii.

8. Pentru realimentare, fiecare participant isi va aduce canistra cu combustibil.

9. Penalizari:

- depasire/conducere periculoasa: excludere din eveniment si din cele urmatoare;

- parcurgerea traseului in sens invers: excludere;

- "taierea" traseului: 15 min.;

- iesirea voluntara sau involuntara din traseu si neintrarea prin acelasi loc - 10 min.;

- depasirea vitezei in zonele cu limitare: 10 min.;

- incomodarea voita a depasirii: 10 min.;

- nerespectarea semnelor arbitrului: 5 min;

- resturi la locul de service, sau de campare - 100 lei.

10. Fiecare participant trebuie sa aiba asupra sa, la inscriere, o busola cit mai precisa.

11. In cazul drumurilor forestiere intilnite, se va circula cit mai pe dreapta acestora.

12. Intrucit motociclismul este o activitate cu grad mai mare de risc, participantii trebuie sa stie ca sint singurii rsponsabili pentru eventualele accidentari suferite.

13. Prezentul regulament poate suferi modificari, care vor fi aduse la cunostinta participantilor in timp util.

14. Taxa este este 100 lei/participant - pina la 31 martie, dupa aceasta fiind 150 lei. Va fi folosita pentru curatarea zonei si se returneaza in urmatoarele situatii:

- intrunire anulata (conditii meteo nefavorabile, organizatorii sint impuscati de inamici, sechestrati etc.);

- participantii inscrisi pina la 31 martie, se retrag cel mai tirziu la aceasta data.

15. Pe durata acestui eveniment sint interzise certurile si ascultarea manelelor, la mai putin de 5 km de tabara. Nerespectarea acestui punct se penalizeaza astfel:

- manele: confiscarea sursei de alimentare si 40 minute de genoflexiuni pe un picior (nu neaparat acelasi non-stop), pe Beethoven.

- cearta: fabricat 3 tavi cu prajituri (din partea fiecarui certaret).

 

 

Cazare: - hamac, cort, rulota etc.

- pensiunile din Baia de Fier: Casa Tobo - 0722.393.999

Casa Domneasca - 0740.816.835

Pensiunea Andreea (cereti cazare la Casa cu Mesteceni) - 0745.072.662

 

Inscrieri: pe mail, pina pe 10 aprilie, trimitind datele personale si ale vehiculului cu care participati (tip/model, serie cadru) si confirmarea platii taxei de participare, in contul clubului Dracones Rhabon. Cont RO48CECEDJ0132RON0741563, deschis la C.E.C. Bank Craiova, C.I.F. 24268397. Dupa 10 aprilie, inscrierile se vor mai face doar pe 16 aprilie, la Cabana Pestera Muierii, unde va fi si secretariatul concursului.

Utilajele pot fi parcate in parcarea cabanei Pestera Muierii. Desi nu stiu sa fie probleme cu furturile in zona (eu n-am patit niciodata nimic), discutam cu o firma de paza, ca sa stim daca vom avea parc inchis pazit, sau nu.

 

Program:

- vineri 16.IV.'10 - incepind cu ora 16, pina la 22: inscrieri (pentru cei intirziati)

- aranjare tabara (foc, povesti cu si despre enduristi, ursi s.a.)

- simbata 17.IV.'10: - ora 9 start hobby

- ora 12 start avansati

- ora 15 start atv/quad

- ora 20 proba de noapte (pe baza de BUSOLA!!!)

- duminica 18.IV.'09: - ora X desteptarea

- ora X+50 min. premierea (de data asta incercam sa fie cum ne dorim toti).

 

Contact: lupu_sui@yahoo.com, tel. 0727.493.600, 0746.094.174 - Cristi (Lupul Shui)

Va asteptam la cotitura!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Protectie de lant la pinionul de atac?

pentru?

 

 

Pentru ca, daca ti se rupe lantul, poate foarte usor sa-ti rupa piciorul (s-au mai vazut cazuri) si-ti mai sparge si carterul....Nu cred ca-si doreste cineva asta.

Oricum, treaba asta este prevazuta si in regulamentul FRM, care-i preluat de la altii cu mai multa experienta. O gasesti la regulamentul pentru endurocross, la cap. 9 "Dispozitii tehnice" - punctul d.

Daca mobra nu-l are din fabrica, este foarte usor de facut, in cazul in care nu vrea omul sa-l cumpere...

Link to post
Share on other sites

Pai sunt mai multe motive :

1 cand se rupe lantul

2 sa nu-ti prinda pantalonii :)

3 cand a cazut motocicleta pe tine ( si sa nu-mi spuneti ca nu s-a intamplat) sa nu se transforme in masina de tocat ;).

 

Acum clar ca astea nu se intampla in fiecare zi, dar e deajuns sa se intample o singura data.

Link to post
Share on other sites
Acum clar ca astea nu se intampla in fiecare zi, dar e deajuns sa se intample o singura data.

 

Pai pe principiul asta ar trebui da fie obligatorii ortezele si cizmele de 400 de euro.

Pentru spargerea carterului am protectie KTM power part.

Mie mi se pare o prostie

Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca in cazul unei cazaturi cu piciorul sub motorul care functioneaza, spitele sunt cele mai periculoase si apoi pinionul spate. Daca ai prins cu piciorul la pinionul fata, cel mult cateva zgarieturi pe cizma si atat.

La exc nu am acesta protectie si nu o sa imi mai cumpar/fac niciodata. Am avut la Husa si s-adovedit o mare porcarie, dupa ce intra acolo noroiul cumbinat cu buruieni trebuia sa impingem doi la ea ca sa o urnim de pe loc, iar consumul crestea simtitor, plus ca buruienile impletite acolo erau greu de scos

Link to post
Share on other sites

Am impresia ca faceti o confuzie. Protectia despre care zic eu nu-i capacul de plastic pus peste pinion (care mai atenueaza si zgomotul rularii lantului peste acesta), ci o brida metalica asezata intre pinion si carter, fixata cu aceleasi suruburi care prind si capacul de plastic. In cazul ruperii lantului, brida asta opreste zalele nelasindu-le sa sparga carterul, piciorul etc...

Diseara, cind ajung acasa, fac o poza la DR-ulmeu si o pun aci, sa vedeti.

Pina atunci, insa, nu va pierdeti in amanunte prea multe, indepartindu-va de subiect. Important este sa veniti, sa va placa si sa mai veniti si datile viitoare. Scopul meu (si cred ca si al celorlalti organizatori) este sa va atragem spre aceste evenimente, nu sa va indepartam, dar intotdeaune trebuie respectate citeva reguli.

 

 

P.S.: Puteati sa observati ca nu am cerut licente, cauciucuri cu nu stiu ce tip de profil, manete cu model roz etc....

Link to post
Share on other sites
Pai pe principiul asta ar trebui da fie obligatorii ortezele si cizmele de 400 de euro.

Pentru spargerea carterului am protectie KTM power part.

Mie mi se pare o prostie

 

Faptul ca tu iti asumi riscul de a o da jos, nu inseamna ca nu foloseste la nimic. Cred ca parerea constructorilor ar trebui totusi sa insemne ceva :)

E o mare diferenta la ce spui tu, pt protectia aia nu trebuie sa dai nici un ban in plus, trebuie doar sa nu faci prostia sa o dai jos :)

Protectia de carter protejeaza carterul si nu piciorul. ;)

Cat priveste afirmatia de mai sus cum ca nu mai trage motorul daca se strange noroi la lant ...HUSABERG!!! :))

Link to post
Share on other sites

Nu am spus ca nu ar mai trage, doar ca ar consuma mai mult din cauza frecarii de acolo.

Oricum, ca si putere, Husaberg este mult peste Ktm ;)

Link to post
Share on other sites
Pentru ca, daca ti se rupe lantul, poate foarte usor sa-ti rupa piciorul (s-au mai vazut cazuri) si-ti mai sparge si carterul...

la valcea a fost in 2008 caz concret,omul nu avea cizme de enduro (doar niste bocanci)s-a rupt lantul si cand a sarit i-a fisurat peroneul..

Link to post
Share on other sites
la valcea a fost in 2008 caz concret,omul nu avea cizme de enduro (doar niste bocanci)s-a rupt lantul si cand a sarit i-a fisurat peroneul..

 

despre ce vorbim aici? enduro fara cizme de enduro? ;)

Link to post
Share on other sites
despre ce vorbim aici? enduro fara cizme de enduro? ;)

da bre,era omul mai saracut si s-a dat fara echipament,deabia isi cumparase motorul,s-a rupt lantul si s-a calificat de vreo 3 saptamani cu fasa ghipsata..

Link to post
Share on other sites

salut.

si felicitari pentru initiativa!

sper sa mai prind si eu un loc. imi voi scoate motoru' in primavara acum si dk mai stiu sa merg , dupa o iarna asa de lunga, sper sa ma pot inscrie si eu..... bafata si sa ne vedem la ... cotitura.

Link to post
Share on other sites

Salut! Lucrez de zor la Afrikana, si sper sa fie gata pana atunci... Nu as vrea sa il las pe Leo sa se distreze singur. Oricum, am inteles ca o sa se stranga ceva gaska de pe la noi.

Link to post
Share on other sites
ai vindut ultima pereche de cizme sau nu ca sint curios????

nu cred ca are vreo relevanta daca am vandut sau nu,daca ai vrut sa faci o gluma,nu ti-a reusit..

Link to post
Share on other sites
sti bine ca glumea m !ooffff iarna asta !

teo ai dreptate..cred ca sunt toti cu nervii la maxim din cauza ca suntem "nedati" cu motorul..

Link to post
Share on other sites

Pun incaltari noi pe mobra (K60-uri pe comanda), schimb ce mai e de schimbat si vin. Cu vaca, evident.

 

Doua intrebari:

1. Cum e cu bagajele? Ai vreo masina care sa le duca dintr-un loc in celalalt? Trebuie purtate pe mobra?

2. Cum se face navigatia? GPS? Roadbook? Stele? :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...