lil debul Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Ma bag si eu in seama , offtopic , daca stie cineva cum ajung la lanturile de distributie de la o Honda Deauville , pt. o inspectie. Sa vad cum stau si daca trebuie o duc la doctor. Mentionez ca ma ajuta un tovaras mult mai mecanic decit mine. Atelierul meu e intr-un sopron si nu contine nimic fantastic , de aceia nici nu-l arat aici. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 (editat) Ma bag si eu in seama , offtopic , daca stie cineva cum ajung la lanturile de distributie de la o Honda Deauville , pt. o inspectie. Sa vad cum stau si daca trebuie o duc la doctor. Mentionez ca ma ajuta un tovaras mult mai mecanic decit mine.Atelierul meu e intr-un sopron si nu contine nimic fantastic , de aceia nici nu-l arat aici. Multumesc. ia manualul la rost. asa a aparut expresia RTFM. Editat Februarie 23, 2010 de Belbody sters referirea la topicul in care a postat gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 @Dan Cata are dreptate, trebuie sa cauti un manual mai intai, dar chiar si cu manual e cam greu sa stii unde sa te uiti. Avand in vedere ca motorul de deauville este aproape identic cu cel de NT650V si cu cel de XL600V aka transalp, o sa-ti spun cum se face inspectia uzurii lanturilor de distributie. Presupunand ca motorul de Deauville e asemanator cu cel de NT650V doar ca are cilindree mai mare, iau de bun manualul de NT650V ca de deauville aka NT700V.. nu am gasit. Mai intai sa-ti explic cum sta treaba: - motoarele astea au langa lantul de distributie o patina care are rol si de intinzator, patina se bombeaza ca un arc (de tras cu arcu) impinsa de un arc elicoidal (arcu de la pat) aflat in aceasta patina. In capul patinei asteia intinzatoare se afla 2 tije metalice, una mai groasa si una mai subtire, e diferenta mare intre ele, una are cam 6-7mm grosime, ailalta cam 2-3mm. Pe masura ce lantul de distributie se uzeaza, patina se bombeaza si in capul ei cele 2 tije incep sa se plimbe asa: cea groasa se ridica iar cea subtire coboara. Asta in timp. Cand tija metalica groasa a ajuns sa iasa din corpul "intinzatorului" 6mm (masurati de la marginea de tabla a intinzatorului) atunci inseamna ca lantul de distributie e dus si trebuie schimbat. Ce se verifica: Nu e nevoie decat sa scoti capacul chiulasei cilindrului respectiv (ce mai trebuie inlaturat ca sa ajungi la ele vezi tu) si sa inspectezi aceasta tija din capul intinzatorului. Daca e iesita in afara mai mult de 6mm, papa, alt lant. Daca nu, foarte bine, esti fericit. Cand scoti capacul chiulasei (de obicei la NT650V si la Transalp are 2 suruburi) acest intinzator o sa-l vezi langa lantul de distributie in partea lui dreapta, cand te uiti la cilindru pe partea cu lantul de distributie. Banghesti tija din capul lui si gata. Referinta din manualul de NT650V: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 23, 2010 Autor Share Postat Februarie 23, 2010 Multumesc mult pt. raspuns si poze. Am cautat si eu pe net. dar nu am gasit nimic in sensul acesta. Am niste schite , dar nu vorbesc de lantul de distributie , in sensul dorit de mine. Motorul meu e ca ala pomenit de tine (NTV ?). O sa ma uit , sa vad care e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Cu placere. Da, de NTV e vorba... am scris NT650V peste tot ca sa fiu rigurosu' lu' peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.