Vizitator stress_L&P Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 ma gandesc sa las un singur segment in motor... voi ce ziceti? ma gandesc ca o sa se tureze mult mai tare... stiu ca o sa trebuiasca segmentat mai des dar oare sa fie asta singurul dezavantaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 io zic sa il lasi cum e el conceput ... cred ca o sa pierzi oleak din compresie si implicit ceva putere P.S hai la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 nu pierzi din compresie p.s. prefer sa beau... pana nu termin cu ea s-o fac asa cum vreau nici nu prea am chef sa ma plimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 ai sa mori cu halba in mana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 probabil, da' nu asta conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Phaaaaaahahahahahaaaa... stresule, esti de coma. Acu inteleg de ce ai tu atatea motorete trecute in profil. Le iei, faci experimente pe ele si cand le bulesti preferi sa iti iei alta decat sa le repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 pierzi compresie, nu castigi nimic. daca vrei ture incearca sa faci rost de un motor de planeta sport de la rusi, nu e scump si sunt variente de 32 si de 40 cai p.s. vreau si eu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 E vorba de Planeta, nu? Alezeaza la cota a 3-a ,adica cam 400cmc, produ un piston custom facut pentru segmentii mai ingusti de Wartburg sau Trabant (tin si mai mult), mareste galeriile de admisie, evacuare, lustruieste tot pe interior, si castigi cam 3cp, 10km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Phaaaaaahahahahahaaaa... stresule, esti de coma. Acu inteleg de ce ai tu atatea motorete trecute in profil. Le iei, faci experimente pe ele si cand le bulesti preferi sa iti iei alta decat sa le repari cam asa ceva pierzi compresie, nu castigi nimic. daca vrei ture incearca sa faci rost de un motor de planeta sport de la rusi, nu e scump si sunt variente de 32 si de 40 cai p.s. vreau si eu unul ehee.. de un' sa iau io motor de patruj' de cai? astia de la mine de abia aduc lepre si urinale E vorba de Planeta, nu? Alezeaza la cota a 3-a ,adica cam 400cmc, produ un piston custom facut pentru segmentii mai ingusti de Wartburg sau Trabant (tin si mai mult), mareste galeriile de admisie, evacuare, lustruieste tot pe interior, si castigi cam 3cp, 10km/h? la 400 sunt deja e un pic mai mult decat cota 3 si am ceva ture, in schimb ma plictieste pana urca in ele! admisie, evacuare, baleiaje, toba...... tot facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Prin micsorarea numarului de segmenti sau a latimii acestuia se obtine intr-adevar o marire a turatiei si a puterii datorata micsorarii pierderilor prin frecarea cu cilindrul. Acuma, piston cu un singur segment io n-am mai vazut si nici nu cred ca e recomandat, pentru ca se pierde compresie prin fanta acestuia. Varianta optima ar fi cu doi segmenti subtiri. Bafta la bricolaj si-ti urez totusi sa te saturi mai repede de d-astea, sa vinzi toate agregatele si sa-ti iei ceva cu putere obtinuta de specialisti din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 multumesc pt. raspunsuri! in alta ordine de idei eu facusem asta inainte sa intreb... si merg si acum cu un singur segment! la pornire scapa putina compresie, foarte putina, simt ca dau o idee mai usor la pedala iar in rest nu simt nici o pierdere, doar ca se tureaza mult mai tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.