Jump to content
Sign in to follow this  
Guest stress_L&P

Despre Segmenti...

Recommended Posts

Guest stress_L&P

ma gandesc sa las un singur segment in motor... voi ce ziceti? :banana: ma gandesc ca o sa se tureze mult mai tare... stiu ca o sa trebuiasca segmentat mai des dar oare sa fie asta singurul dezavantaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

io zic sa il lasi cum e el conceput ... cred ca o sa pierzi oleak din compresie si implicit ceva putere

 

P.S hai la o tura :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

nu pierzi din compresie :banana:

 

p.s. prefer sa beau... pana nu termin cu ea s-o fac asa cum vreau nici nu prea am chef sa ma plimb :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai sa mori cu halba in mana ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

probabil, da' nu asta conteaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phaaaaaahahahahahaaaa... stresule, esti de coma. Acu inteleg de ce ai tu atatea motorete trecute in profil. Le iei, faci experimente pe ele si cand le bulesti preferi sa iti iei alta decat sa le repari :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierzi compresie, nu castigi nimic. daca vrei ture incearca sa faci rost de un motor de planeta sport de la rusi, nu e scump si sunt variente de 32 si de 40 cai

 

 

 

p.s. vreau si eu unul

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de Planeta, nu?

Alezeaza la cota a 3-a ,adica cam 400cmc, produ un piston custom facut pentru segmentii mai ingusti de Wartburg sau Trabant (tin si mai mult), mareste galeriile de admisie, evacuare, lustruieste tot pe interior, si castigi cam 3cp, 10km/h? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

Phaaaaaahahahahahaaaa... stresule, esti de coma. Acu inteleg de ce ai tu atatea motorete trecute in profil. Le iei, faci experimente pe ele si cand le bulesti preferi sa iti iei alta decat sa le repari :banana:

 

cam asa ceva :D

 

pierzi compresie, nu castigi nimic. daca vrei ture incearca sa faci rost de un motor de planeta sport de la rusi, nu e scump si sunt variente de 32 si de 40 cai

p.s. vreau si eu unul

 

ehee.. de un' sa iau io motor de patruj' de cai? astia de la mine de abia aduc lepre si urinale

 

 

E vorba de Planeta, nu?

Alezeaza la cota a 3-a ,adica cam 400cmc, produ un piston custom facut pentru segmentii mai ingusti de Wartburg sau Trabant (tin si mai mult), mareste galeriile de admisie, evacuare, lustruieste tot pe interior, si castigi cam 3cp, 10km/h? :banana:

 

 

la 400 sunt deja :banana: e un pic mai mult decat cota 3 si am ceva ture, in schimb ma plictieste pana urca in ele! admisie, evacuare, baleiaje, toba...... tot facut! :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin micsorarea numarului de segmenti sau a latimii acestuia se obtine intr-adevar o marire a turatiei si a puterii datorata micsorarii pierderilor prin frecarea cu cilindrul. Acuma, piston cu un singur segment io n-am mai vazut si nici nu cred ca e recomandat, pentru ca se pierde compresie prin fanta acestuia. Varianta optima ar fi cu doi segmenti subtiri.

Bafta la bricolaj si-ti urez totusi sa te saturi mai repede de d-astea, sa vinzi toate agregatele si sa-ti iei ceva cu putere obtinuta de specialisti din fabrica :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin micsorarea numarului de segmenti sau a latimii acestuia se obtine intr-adevar o marire a turatiei si a puterii datorata micsorarii pierderilor prin frecarea cu cilindrul. Acuma, piston cu un singur segment io n-am mai vazut si nici nu cred ca e recomandat, pentru ca se pierde compresie prin fanta acestuia. Varianta optima ar fi cu doi segmenti subtiri.

Bafta la bricolaj si-ti urez totusi sa te saturi mai repede de d-astea, sa vinzi toate agregatele si sa-ti iei ceva cu putere obtinuta de specialisti din fabrica :banana:

exista motoare si cu un singur segment

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

multumesc pt. raspunsuri! :banana:

 

in alta ordine de idei eu facusem asta inainte sa intreb... si merg si acum cu un singur segment! la pornire scapa putina compresie, foarte putina, simt ca dau o idee mai usor la pedala iar in rest nu simt nici o pierdere, doar ca se tureaza mult mai tare! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...