Sari la conținut

aprilia rsv:D


kello
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Irinel Stiulete

HAHAHAHHAHAAAA, te deranjeaza adevarul si ca intr-adevar auzi o parere pertinenta???!! =)))

 

Pai care e mai patetic dintre noi 2? BTW, poza aia ghei face toti banii.. ce sa mai vorbesc ca esti incapabil sa explici un fenomen nici dupa ce te-ai lovit de el..

 

Esti cea mai buna reclama pentru mastercard.. poti aplica chiar pe rolul mascotei, te evidentiaza caracterul.

 

 

 

Pup, ca-mi esti simpatic. :D

 

 

care 'adevar' sa ma deranjeze ma nebunule:)) nici nu ma cunosti, nu stii nimic despre mine, incerci doar sa pui cap la cap niste povestioare scrise pe forum. nici nu stii macar ce motociclete am avut concret, si incurci borcanele...

 

PS: ti-ai mai vandut gunoiul ala de mobra cu pacanele? ducaty sau cum ii zice?:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

care 'adevar' sa ma deranjeze ma nebunule:)) nici nu ma cunosti, nu stii nimic despre mine, incerci doar sa pui cap la cap niste povestioare scrise pe forum. nici nu stii macar ce motociclete am avut concret, si incurci borcanele...

Borcanele sunt toate trei ale tale numai ca au nume diferite irinel/ adrian/ insider. Ce-mi placea la tine era faptul ca nu luai omu la prosteala ca acum, si recunosteai daca ai dat-o prost, dar decand ti ai stricat mobra, te-ai stricat si tu.

 

Pacat de tine, promiteai.

 

PS: ti-ai mai vandut gunoiul ala de mobra cu pacanele? ducaty sau cum ii zice? :))

Iti povestesc la prima bere in Bucuresti, il luam pe nenea NervOptik, pix, hartie si cumintei luati notite pentru viitor

 

Irinel Stiulete e clona lui Adrian B?

Nu vrea.. dar ii iese asa de bine. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce propui sa faca cu casca asta? :o Ca oricum ea e mai interesanta din spate decat din fata.. n-ai vazut din ce pozitii se fac pozele?

 

Caciulita.. daca nu cunosti cum sta treaba, nu strica concursurile ce vor urma. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un review la casca aia, o poti purta la concursuri!

mneaaah, se poarta integrala ma. cu cat mai multe desene pe ea. altfel nu ai sanse sa castigi lubrefiantul....sau ce le da acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAHAHAHA M-am imbatat si cu gandul la poponeata Gabrielei Silvana am gresit topicul.

 

 

Nu-i nimic, il schimbam cu al lui Stiulete :cool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari ca te'ai pi_sat pe 4'n linie si ti'ai luat ceva deosebit fata de padurea de japoneze din jur.

E un super motor.

Inmagazineaza baxuri de pedigree, componente top of the top, temperament, individualism si prezenta scenica .

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vrei sa stii mai exact? ca are frane bune? are, brembo. suspensii? daca e r sunt ohlins, n-am ce spune mai mult, daca e non-r showa si sachs, mult peste japonezele din aceeasi ani. ciclistica la fel. cuplu cacalau, una in mintile ei n-are voie sa nu se ridice din gaz in a 3-a la 140-150 la ora. altceva? :) fiabilitate? pff, am una luata la 16.000, la 86.000 i-am bubuit motorul ca eram io beat si prost (povestesc daca te intereseaza), mai stiu o futura (acelasi motor si cadru) cu 170.000 in bord care merge si acum. piese? cacalau! si vin rapid, trebuie doar sa stii de unde le iei! altceva?

Cam ce ai zis tu ma interesa, merci. Vad ca stii si tu ce zic altii. E a treia oara cand incerc sa raspund aici si m-i se

inchide pagina si poate o sa apara toate incercarile:-) . Oricum daca e asa cum zici, ma bucur pt ca mie

chiar imi plac motoretele astea, dar ma tot sperie cei din jur ca 'nu sunt bune'

 

Mai ramane sa ajung la capitolul cumparat:-) si o sa mai dureze un pic dar

o sa se intmple si asta. Alte intrebari ar fi la ce probleme specifice trebue sa am grija cand o cumpar?

(trebuie). Sper sa ajung sa va spun aici din proprie experienta. Oricum acum m-am cam hotarat

aprilia rsv sa fie. As vrea totusi varianta naked.

 

Nu sunt insa foarte lamurit de diferentele intre tuono si mille r sau falco.

 

The twin ruulz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

kar_ile:

 

RSV Mille, Tuono si Falco folosesc acelasi motor: Rotax V990

RSV Mille '99-'00 (cod: V990 ME/ Mille ME) sunt identice cam, puterea se simte in vana in mid range cam.

 

RSV Mille '01-'03(cod: V990 RP/ Mille RP): ca si modificari la motor: supapele de admisie 38mm vs 36mm,rezervor din polycarbonat (in loc de aluminiu,ca la '99/'00) + mici diferente estetice (isesizabile pt majoritatea).


RSV Mille R: Este un RSV Mille imbunatatit. Diferentele consta: furca Ohlins (fata de cea stock SHOWA), amortizor ghidon Ohlins, amortizor spate Ohlins (fata de cel stock Sachs), jante din aluminiu O.Z., evacuare sport, alt chip (EPROM)

 

RSV Mille SP (produse doar 150 bucati, pt omologarea in WSBK, n-are sens sa te plictisesc cu detaliile, poti sa uiti ca exista, pt ca mai mult ca sigur n-o sa vezi una).

 

Tuono: '03-'05: foloseste motorul de pe RSV Mille '03, singura diferenta la motor fiind 'closer gear reatio' (Cod: V990 NG RP)

 

Practic Tuono '03-'05 este un RSV fara carene si cu ghidon (in loc de semighidoane)

 

2004-2009 - A doua generatie de RSV, care nu se mai cheama RSV Mille,ci RSV 1000 R, iar varianta imbunatatita (fostul Mille R) se cheama RSV 1000 R Factory ( pastrand aceleasi diferente vis a vis de jante/suspensii/etc).

 

A doua generatie de Tuono (2005+ are motorul de pe a doua generatie de RSV (2004+ ) )

 

La Falco ,fata de RSV uri si Tuono,difera si cadrul, insa pastreaza acelasi motor, suspensii (furca + rear shock). aaa difera si farul si oglinzile si carenajul.

 

Daca vrei sa-ti iei RSV, este foarte bine ca esti roman. Pentru ca doar in Romania vei putea lua aceasta motocicleta aproape degeaba.


In UK si IT poti sa te uiti singur pe autotrader.co.uk sau pe moto.it sau pe mobile.de sa vezi ce pret are un RSV (prima generatie: 1999-2003). Sub 2000 si ceva de euro nu te atingi de ele.

la noi le gasesti de la 1400-1500 lejer. Nu are sens sa mai disecam vechea problema legata de mentalitatea de prost a motociclistului roman,ca doar el este vinovat de imaginea pe care o are Aprilia la noi, si nu marca Aprlia insasi.

 

Asa zisele probleme cu electrica ale Apriliei (invocate de unii), se rezolva usor cu mici modificari ce tin de incarcare (wiring mod) + o baterie buna,incarcata mereu.


Singura piesa predispusa sa cedeze este sprag clutch ul (un ambreiaj auxiliar folosit la pornire,de aia e esential sa ai o incarcare buna la motocicleta si bateria incarcata mereu). O baterie incarcata te scuteste de 95% de problemele ce tin de electrica la motoreta asta.

 

In rest motocicleta nu are nici o problema. Motorul e solid,e fabricat de austriecii de la Rotax.

 

Daca esti un om lucid, nu mai pune botu la ce zic toti prostii. Vrei Aprilia? gaseste una si fa un test ride. Doar asa o sa te convingi daca intr-adevar este pentru tine sau nu.

 

In afara de RSV, ca optiuni mai ai:

VTR 1000 F ('97-'06): pe carburatie, v2, 996cc,110 cai, e ieftin,simpatic, sport-touring. cam barcuta (daca nu umbli la suspensii) iar boala ei cea mai mare: intinzatoarele de lant de la distributie (esuarea unuia are rezultate catatrofale). e destul de ieftina,usor de intretinut, iti pune zambetu pe buze si nu te faci de rusine cu ea ,daca stii sa te dai.

 

VTR 1000 SP. nu prea are nimic in comun cu F ul, e motor pe injectie,alt cadru,bascula,alt design. suspensii reglabile full (furca usd,rear shock). o motocicleta foarte misto, precisa (pt cunoscatori as putea zice). E mult mai scumpa decat F ul (dubla la pret),si decat RSV ul, insa livreaza aceleasi performante cam.

 

Suzuki TL 1000 S. '96-'01 parca, un V-twin de 996 de la suzuki,injectie,furca USD, motorul e elementul cheie. un motor puternic,bun. pe forumuri umbla vorba ca-i cam instabil datorita amplasarii amortizorului spate. per total un motor destul de brutal (vtr ul e mai iertator).

 

Suzuki TL 1000 R. varianta mai carenata a TL 1000S ului. o motocicleta superioara,dar destul de grea :) (atat TL 1000 S cat si R au preturi destul de accesibile).

 

SV 1000 Atat in varianta naked cat si S, practic e acelasi motor de pe TL,dar imblanzit putin (de la 135 cai la 120 cai). SV ul e o motocicleta destul de noua, usor de intretinut,distractiva. Nu are insa manevrabilitatea unui SP sau a unui RSV.

Editat de Irinel Stiulete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ai scris pana acum este foarte adevarat in legatura cu datele tehnice .eu sant fericitul posesor de un mille R din 2003 si nu ma facut de rusine pina acum.am luato din italia la 22000 si acum are 83000 de km.fara o problema mecanica nici chiar electrica.am avut si japoneze dar sincer nas da rsv-ul pe nimic in 4 cil in linie.vam salutat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci! Ramane sa o cumpar:-)



rsvr bravo, felicitari pt achizitie. Vreau de la twin cuplu maxim, si am inteles ca primesc suficient

de la rsv. Asa e, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...