Jump to content

danutu_m

Super Membru
  • Posts

    817
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    dan1el_m

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    690 Enduro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa TS 350, Suzuki Hayabusa (stiu, salt cam mare), Aprilia RST 1000, Buell XB12X Ulysses

Recent Profile Visitors

1,936 profile views

danutu_m's Achievements

  1. Nu stiu despre voi, dar cu pretul actual al combustibilului si nivelul la care a ajuns RCA-ul, pot spune ca am devenit un biciclist convins. @frigider: poti sa pui un link cu sursa de unde ai luat furca fixa? Parca ma bate si pe mine gandul sa fac asta. Multumesc!
  2. Andrei, treaba este simpla: daca te pricepi cu engleza cauta pe forumuri de-afara dedicate modelului tau de motocicleta si vezi ce zice lumea vizavi de cum mai poti stoarce ceva putere din motor sau comportamentul in timp dupa ce ii pui set de 290cc. Fii sigur ca au facut altii treaba asta inainte. Sau vezi exact care sunt diferentele dintre wr250 si yz250 dpdv al motorului, pentru ca stiu ca yz-ul trage mai bine. Pana la urma cum folosesti motocicleta? Poate cu o simpla modificare a rapoartelor finale vei fi multumit de rezultat.
  3. incerci sa ataci linia la un unghi cat mai mare posibil, printr-o manevra mai brusca de virat la stanga, gen ocolirea unui obstacol imaginar prin partea stanga. Daca esti sigur pe aderenta existenta, poti accelera usor a.i. sa mai usurezi fata.
  4. Pentru ca e vorba de o motocicleta de hard enduro, care va rula pe strada extrem de putin. Se poate intampla sa fii nevoit să mergi pe strada dintr-un motiv sau altul si in cazul asta sa ai o motoreta înmatriculata te scapa de belele, daca ai asigurare si itp probabil scapi fara amenda. La ce te ajuta sa ii pui semnale si oglinzi daca la prima iesire le faci praf?
  5. Cred ca cel mai bine dai o fuga la o statie itp din zona ta si intrebi direct pe inspector daca mai poata sa treaca cu vederea anumite aspecte, pentru ca in final tu nu vei circula aproape deloc pe strada. Altfel, gandeste-te ca daca o pui la punct cu tot ce inseamna lumini, claxon, semnalizari, cel mai sigur ai pe el niste cauciucuri care nu sunt legale de strada... Eu cel putin asa am procedat cu un exc200 si a fost totul ok. Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda statia itp la care am fost.
  6. Pai raspunsul probabil este simpu: suspensii slabe, in principal furca. Cand cobori cu fata de pe limitatorul de viteza, furca se comprima si combinat cu pasager si bagaje se micsoareaza mult garda la sol. Aici tine de constructia fizica a fiecaruia, dar si de greutate. Adica tu la 1.77 poti avea picioarele mai lungi comparativ cu altcineva care are o inaltime o idee mai mare. Apoi, greutatea corporala dicteaza cat se lasa motociclcleta atunci cand incaleci pe sa. Si nu in ultimul rand, sunt persoane care daca nu ating cu toata talpa jos nu se simt confortabil pe motocicleta la manevrele de pe loc sau viteza mica.
  7. La o motocicleta gandita din fabrica ca fiind adventure touring si implicit cu o cursa mai generoasa la suspensii, poti sa ii faci tu ce vrei, insa nu cred ca vei gasi un compromis bun intre a diminua efectul de picat in bot pe franare si in acelasi timp sa isi pastreze confort la rulatul peste denivelari. Asta daca are furca reglaj la compresie, ca altfel din reglaj la preincarcare si revenire nu faci nimic.
  8. LifeOwner, banuiesc ca te bazezi pe ceva (pumn/spray autoaparare/ etc) cand ajungi sa arunci unor necunoscuti asemenea cuvinte atat de usor. Nu de alta, dar strict din ce se vede pe filmare trotinetistu pare ca incearca sa te faca atent intr-un mod cat se poate de decent ca nu e ok ceea ce ai facut, iar cel cu chef de scandal tu esti. Se vede ca ai boala pe ei.
  9. Pana una, alta, in Bucuresti e ceva daca se întâlnesc doi biciclisti la semafor. Asa ca scenariul despre care scrii mai sus, nu stiu daca o sa il apuci in viata asta
  10. Din ce am inteles, mutand mai inapoi marcajul transversal care te obliga sa opresti, amenda se da in baza articol 100, alin. 3. (3.nerespectarea semnificației indicatoarelor și marcajelor de obligare;)
  11. Pai probabil e frustrarea mare ca nu e voie sa avanseze si motociclistii/scuteristii in careul ala. Daca ar fi dupa mine, da, as da cat mai multe drepturi biciclistilor/trotinetistilor, poate in felul asta se decid unii carutasi sa schimbe tabara. Ideea e ca deja la traficul normal din Bucuresti nu se mai pune problema ca bicicleta inurca masina, ci e invers.
  12. Sa strangi robinetul de preload nu inseamna ca intaresti suspensia, ci de fapt compensezi kg in plus cu care incarci motoreta, astfel incat la final ea sa isi pastreze geometria gandita de producator (atunci cand rulezi cu ea). Adica ma gandesc ca tu de fapt te-ai jucat cu geometria motocicletei si ai gasit o formula care iti place. Ai putea sa incerci sa faci urmatorul lucru: rogi pe cineva sa iti masoare sag-ul fata si spate, cu tine pe motoreta, cu setarile care iti plac. Apoi mai iei din preload la furca si amortizor spate astfel incat sa cobori motocicleta egal si de fata si de spate. Daca nu, o alta varianta la problema ar fi sa scoti motocicleta pe la coclau si exersezi ce nu iti place, adica manevre la viteza cat mai mica.
  13. De curiozitate, ce reglaje ai la suspensii? Poti sa pui o poza din manual cu ce inseamna setari standard si ce setari ai cand zici ca iti place cum se simte? Te intreb pentru ca din cate stiu, sa faci o suspensie sa fie mai rigida, te atingi de reglaj la compresie si revenire ceea ce nu ar trebui sa iti afecteze inaltimea seii.
  14. Bai baiatule, cum vorbesti tu ca un om mare. Asa-i ca pana la gsa, care e stiut ca ia curbele singur, nu ti s-a intamplat niciodata sa iei un viraj prost si sa iesi putin pe contrasens?
  15. Mai ai o varianta prin zona la locatia din linkul de mai jos: https://www.google.com/maps/place/Metropolis+Pizza/@44.3921137,26.1250412,178m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x40b1fe684fda7a5d:0x7ecc51890e251a64!8m2!3d44.3921127!4d26.1255897
×
×
  • Create New...