Jump to content

danutu_m

Super Membru
  • Posts

    771
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    dan1el_m

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    690 Enduro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa TS 350, Suzuki Hayabusa (stiu, salt cam mare), Aprilia RST 1000, Buell XB12X Ulysses

Recent Profile Visitors

1,684 profile views

danutu_m's Achievements

  1. Sa strangi robinetul de preload nu inseamna ca intaresti suspensia, ci de fapt compensezi kg in plus cu care incarci motoreta, astfel incat la final ea sa isi pastreze geometria gandita de producator (atunci cand rulezi cu ea). Adica ma gandesc ca tu de fapt te-ai jucat cu geometria motocicletei si ai gasit o formula care iti place. Ai putea sa incerci sa faci urmatorul lucru: rogi pe cineva sa iti masoare sag-ul fata si spate, cu tine pe motoreta, cu setarile care iti plac. Apoi mai iei din preload la furca si amortizor spate astfel incat sa cobori motocicleta egal si de fata si de spate. Daca nu, o alta varianta la problema ar fi sa scoti motocicleta pe la coclau si exersezi ce nu iti place, adica manevre la viteza cat mai mica.
  2. De curiozitate, ce reglaje ai la suspensii? Poti sa pui o poza din manual cu ce inseamna setari standard si ce setari ai cand zici ca iti place cum se simte? Te intreb pentru ca din cate stiu, sa faci o suspensie sa fie mai rigida, te atingi de reglaj la compresie si revenire ceea ce nu ar trebui sa iti afecteze inaltimea seii.
  3. Bai baiatule, cum vorbesti tu ca un om mare. Asa-i ca pana la gsa, care e stiut ca ia curbele singur, nu ti s-a intamplat niciodata sa iei un viraj prost si sa iesi putin pe contrasens?
  4. Mai ai o varianta prin zona la locatia din linkul de mai jos: https://www.google.com/maps/place/Metropolis+Pizza/@44.3921137,26.1250412,178m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x40b1fe684fda7a5d:0x7ecc51890e251a64!8m2!3d44.3921127!4d26.1255897
  5. Nu am asa ceva, desi ma uitam dupa acest model atunci cand cautam o motoreta pentru nevasta-mea. Pentru naveta acasa-munca poti fi sigur ca e potrivita motocicleta, totusi pentru partea de aventura poate e cazul sa te gandesti putin. Adica tu stii ce fel de ture ai in plan sa faci (in afara asfaltului) caz in care sa nu cumva sa ajungi la limitarile motocicletei destul de repede. Singurul lucru la care ma gandesc ar fi pe parte de suspensii care cel mai probabil sunt moi, combinat cu o cursa destul de scurta, (140mm) sa te faca sa ajungi destul de usor la capat de cursa.
  6. N-are nicio treaba klr-ul, himalayan-ul, gs-ul 310 sau ktm-ul 390 cu motoreta despre care se discută în topic. Nu ca ar fi crf-ul la ani lumina peste cele de mai sus, dar cine se uita dupa asa ceva clar cauta o motocicleta cat mai usoara, cu o cursa lungă la suspensii, roata de 21" pe fata si o cutie de viteze gandita pentru offroad dar și asfalt.
  7. Maine dupa-amiaza, daca nu ploua, se baga cineva la o iesire la coclau sau pe malul Argesului?
  8. @JCDenton, eu i-am inteles punctul de vedere al vanzatorului referitor la abs si tind sa ii dau dreptate. Motocicleta in cauza face parte din generatia de gs-uri cu probleme la pompa abs (reparatiile sunt destul de costisitoare). Nu degeaba bmw a renuntat la servo frana din 2007. Asa ca da, pentru cine cauta o astfel de motocicleta pentru care lipsa abs-ului nu este un criteriu eliminatoriu, eu il vad ca pe un avantaj. Spor la vanzare!
  9. Salut, draguta motoreta. Intrebare de baraj: a mai fost inmatriculata vreodata in alta tara?
  10. Salut, eu sunt la inceput in sportul asta, am trecut de la motor mai mare in 4 timpi (650cc) la 200cc 2 timpi si pot sa zic ca motorasul asta mic m-a resetat cu tot ceea ce stiam eu despre motoare. Pur si simplu trage ca turbatul, intra repede in plaja de putere si iti lungeste mainile. Fara o tehnica corecta te oboseste destul de repede pe coclauri. Referitor la intretinere, la motorul 2T ai mai putine componente (nu ai distribuitie si supape) deci mai putine batai de cap. Din ce citisem, inainte sa fac achizitia, se pare ca un piston la 4T are viata mai lunga, dar pe de alta parte multe au probleme cu supapele.
  11. Salut, intre reperii din linkurile de mai jos o sa gasesti zona respectiva. https://www.google.ro/maps/place/44°10'59.6"N+26°12'53.8"E/@44.1832138,26.2127453,535m/data=!3m2!1e3!4b1!4m14!1m7!3m6!1s0x40ae1759cbc4282f:0x4bc29253d46dd195!2sGostinari+087057!3b1!8m2!3d44.1829687!4d26.2143244!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d44.18321!4d26.2149337 https://www.google.ro/maps/place/44°10'22.4"N+26°15'49.5"E/@44.1728817,26.2621894,535m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d44.1728788!4d26.2637369
  12. Am mai explorat duminica asta malul Argesului si dpmdv chiar e o zonă faina de exersat pentru cei care sunt la inceput in sportul asta (printre care și eu). Zona e pe malul drept, in aval de podul de tuburi de la Gostinari. VID-20210314-WA0034.mp4 VID-20210314-WA0032.mp4
  13. De cand am mai luat o paraitoare sa imi fac damblaua pe coclauri, ma tot gandesc daca e cazul sa vand 690-ul pentru ca nu stiu in ce masura o sa mai ies cu el. Asadar, daca esti interesat de un ktm din 2008, fara ABS , accesorizat destul de bine dpmdv, da un semn.
  14. Ai decolat frumos, daca tu esti cel din clip In cazul meu, invitatia este valabila pentru cei care vor sa iasa cateva ore dupa-amiaza prin jurul Bucurestiului. Stiu ca e moartea pasiunii si e mult mai distractiv la munte, dar is limitat cu timpul liber deocamdata. Las si eu 3 filmulete, cel cu nisip este pe malul Argesului, celelalte doua de la coclau. 20210228_164147_002.mp4 VID_20210131_163308.mp4 20210228_164147_002.mp4 20210123_160907.mp4
×
×
  • Create New...