Jump to content

danutu_m

Super Membru
  • Content Count

    698
  • Joined

  • Last visited

About danutu_m

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    dan1el_m

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    690 Enduro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa TS 350, Suzuki Hayabusa (stiu, salt cam mare), Aprilia RST 1000, Buell XB12X Ulysses

Recent Profile Visitors

1,166 profile views
  1. Vibratiile motorului se transmit la scut, astfel ca muchiile sculelor care ating peretii interiori din compartimentul de scule vor gauri punga foarte usor. Zic asta pentru ca eu am de ceva timp scutul de la Rade si desi am impachetat sculele destul de bine intr-o carpa, aceasta tot a fost gaurita. Poate eventual sa incerce sa bage sculele in punga, apoi infasurate intr-o carpa, insa din cauza ca spatiul este destul de limitat, e cam greu sa nu se intample ceea ce am scris mai sus. Pe langa compartimentul de scule, un alt avantaj al scutului de la Rade, este ca protejeaza destul de bine schimbatorul de viteze si pedala de frana spate, in cazul in care dai mobra pe jos. Stiu ca citisem de cazuri in care in urma unor cazaturi, capatul pedalei de frana a spart capacul de ambreiaj, asa ca poate e un lucru de luat in calcul.
  2. Mai e varianta daca exista ceva spatiu printre sau pe langa galeriile de evacuare, a.i. sa pui un cric hidraulic cu o bucata de lemn pe care sa se sprijine carterul. Dezavantajul la standerul fata este ca daca pe viitor vei vrea sa schimbi rulmentii de jug, tot va trebui sa gasesti o solutie sa tii motocicleta suspendata de fata.
  3. Daca te intereseaza sa vezi cum se simte, am acasa un tkc80 in stare buna. Vezi postul #931 din link:
  4. Bun, daca mai e careva interesat a ramas pentru maine ca si punct de intalnire Mcdonalds Otopeni, la ora 9.
  5. Vremea o sa fie ok. Probabil ceata dimineata la campie. Sâmbătă as vrea mai mult sa plec. E ok pentru tine ora 8:30 la Petrom Miorița?
  6. Pai nu stiu, scrie daca e pana pe maine seara daca poti veni pe duminica si ma gandesc daca o mut. Parca nici nu ma incata asa mult ideea de a pleca singur. Pana una alta, pun doua poze de la ultima iesire pe traseu, poate asa ii conving si pe altii sa vina
  7. Yuk, intrebarea e, ai pus asa ceva pe motocicleta si functioneaza? Ca eu din cate cautari am mai facut pe forumuri, nu tin minte sa fi vazut pe nicaieri alternativa asta ca si pompa de benzina.
  8. As vrea sa fac o iesire sambata pe urmatorul traseu: Buc - Campina - Pietriceaua - Bertea - Lutu Rosu - Vf. Grohotis - Podul Musitii (valea Doftanei) - lacul Orjogoaia - creasta Baiului - Azuga. Pe final, daca mai e timp si energie, in loc de coborarea in Azuga, as face creasta Baiului spre sud, adica spre Secaria. Doritori?
  9. Pai nu ramane decat sa iti calculezi timpii pe care i-ai face pe asfalt, pentru că acolo vei pierde cel mai mult timp. Transvulcanul e un traseu destul de lejer si scurt asa ca nu prea vad sa ia mai mult de 1.5h cu tot cu pauze de poze.
  10. Mersi de info CapOne! @l.u.v, daca postul tau face referire in principal la poza postata de cozmino, vezi ca esti pe un domeniu pe care nu prea il cunosti. Adica, motocicleta aia are multe accesorii aftermarket pe ea, astfel ca este destul de schimbata acum fata de un 690 stock.
  11. Bravo, sa il stapanesti sanatos! arata foarte fain. @Cap0ne, habar n-aveam de chestia aia din spuma de la powerparts. E bine de stiut pentru că merge facut asa ceva si acasa, doar sa gasesc ceva material similar . De varianta a 2-a (cea cu buson cu filet) stiam, însă prețul m-a facut sa spun pas deocamdată, deși pare cea mai elegantă solutie.
  12. Dap, tre' sa invarti motorul pana se aliniaza un semn de la pinionul axei cu came cu un alt semn de pe placa suport. Pui astfel pistonul la PMS pe capatul cursei de compresie. Referitor la schimbul filtrului de benzina de la 690, ma gandesc daca nu cumva si faptul ca busonul de alimentare fiind prost amplasat, contribuie la imbacsirea acestuia. Daca te bagi cu motocicleta prin noroi, tre' sa ai grija foarte mare cand deschizi busonul pentru ca exista riscul sa bagi ceva pamant in rezervor.
  13. Pai na, tinand cont de ce ai scris mai sus, uite si metoda prin care poti sa slabesti si sa te distrezi in acelasi timp.
  14. Are cineva chef maine de o tura pe lângă Bucuresti?
  15. Da, asa e si cazul 690-ului meu, fostul proprietar a schimbat preventiv culbutorii. Insa asa cum am scris si mai sus, nu ma bazez pe faptul ca acestia nu vor ceda, asa ca de fiecare data cand dau jos capacul sa verific jocul supapelor, demontez si culbutorii sa verific rulmentii si boltul de fixare.
×
×
  • Create New...