Jump to content

danutu_m

Super Membru
  • Content Count

    718
  • Joined

  • Last visited

About danutu_m

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    dan1el_m

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    690 Enduro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa TS 350, Suzuki Hayabusa (stiu, salt cam mare), Aprilia RST 1000, Buell XB12X Ulysses

Recent Profile Visitors

1,385 profile views
  1. Pe mine ce ma surpinde cel mai mult este ca, desi unii din voi sunteti motociclisti cu cel putin 10 sezoane in spate, inca nu ati inteles ca plimbari in regimul asta de mers nu duc spre ceva bun. Sau ma rog, inca va place sa va pacaliti ca aveti experieta si voua nu vi se poate intampla nimic. Si da, eu cred ca o medie de 140 de la iesire din bucuresti pana la intrare in veliko (fara timp de asteptat in vama) este realizabila.
  2. Plus ca nu e vorba de evitarea unui obiect fix, exista si posibilitatea ca pietonul sa incerce la randul lui sa se fereasca fix pe partea in care incerci tu sa eviti.
  3. Si pana la urma cine scoate medie de 140 pe traseul facut de inspektor? pana acum vad ca v-ati laudat cu recoduri doar pana la veliko si inapoi, dar era vorba si de facut o blucla prin munti.
  4. Eram pe drum când ne-au oprit. Impresia mea a fost ca ne-au oprit si anenintat cu amenda pentru a se asigura pe viitor ca niciunul dintre noi sa nu se abatetem de la drum. Nu stiu cat de mult se pricep jandarmii la motociclete, dar pentru cineva care nu prea se pricepe, un ktm 690 sau o husqvarna 701 arata exact ca un enduro.
  5. Hai ca pana una alta pun eu cateva poze din tura de ieri. V-stromul lui vis-a-vis are rotile atât de dezaxate incat fiecare roata mergea pe cate un sleau O întâmplare interesată de ieri a fost ca pe coborârea spre Secaria am fost opriti de jandarmeria montană, ne-au fost cerute buletinele dupa care ni s-a spus că suntem pasibili de amenda pentru că zona ar fi declarată parc natural. După ceva discuții si din cauza ca niciunul din noi nu a cautat sa se certe cu ei, se pare ca de fapt totul se trage de la cei care practica enduro pe-acolo. Adică se pare ca atata timp cat esti pe drum nu ar fi problema sa te plimbi pe Baiului, daca te abati de la drum atunci pot aparea probleme.
  6. Pfff, medie 140 fara niciun km de autostrada?ce-ai fumat inspektore?
  7. Tare imi este ca ai avut o experienta similara cu cei care au prins frica de 2 roti motorizate din cauza ca au avut parte de experiente neplacute in tinerete (gen urcat pasager si cel care conducea a mers ca disperatul sa ii arate ce poate motoreta). Adica, ma gandesc daca nu cumva la acel curs fiind si prima iesire offroad pentru tine, ati intrat pe trasee prea dificile pentru nivelul tau si de aici au aparut si problemele. Ideea este ca daca te atrag astfel de trasee de offroad pisagistic e nevoie de o motoreta cat de cat capabila pentru asa ceva si progresul sa il faci treptat pe trasee in functie de dificultatea lor. Bineinteles, pentru ca experienta sa fie cat mai placuta, la fel ca si pe asfalt, e nevoie sa iti imbunatatesti tehnica pentru a aborda diferite situatii.(youtube e plin cu astfel de tutoriale).
  8. Eram tentat sa fac si eu un topic sa intreb daca sunt amatori de noroaie pentru sambata, apoi l-am vazut pe al tau. In concluzie, as fi interesat de iesirea asta.
  9. Se baga careva maine la o iesire soft enduro? Nu m-am gândit la un traseu anume, as fi mers pe creasta Baiului, dar ma uit la vreme si nu prea cred ca merg fentate ploile la munte. Is deschis si la alte propuneri de traseu daca e cineva interesat.
  10. S-au dat si manetele de Buell. A mai ramas urmatoarele repere: 1. Amortizorul spate de la Aprilia RST 1000; 3. Bobine de inductie Suzuki; 4. Oglinzi Aprilia RST 1000; 5. Releu de incarcare Aprilia RST 1000; 6. Semnale fata si spate Buell XB12X 2010; 10. Adaptor suport GPS Touratech; 11.Kit de rulmenti de jug All Balls; 12. Semighidoane Hayabusa prima generatie.
  11. @Silv_mar2000: ce as face eu, daca am inteles corect datele problemei si merg pe presupunerea ca metoda ta de masurat dar si masuratoarea sunt corecte. Deci zici ca la 1mm modificata pozitia rotii spate pe gradatie, rezulta o diferenta de ~5mm la roata fata cand verifici alinierea rotilor. Bun, as incerca sa modific pozitia rotii spate a.i. la verificarea alinierii cu roata fata sa dea bine, bineinteles ignorand gradatiile de pe bascula (adica indiferent daca nu bate stanga cu dreapta). Apoi as demonta aparatoarea de lant si as verifica cat mai precis posibil daca lantul este aliniat de la pinionul spate pana la pinionul de atac. Daca e ok, as face proba si daca moto merge ok, as tine cont pe viitor, la reglajul lantului, de decalajul intre gradatia de pe partea stanga cu cea de pe partea dreapta. Daca nu ma insel, parca exista si astfel de dispozitive cu laser, care sa te ajute sa reglezi roata spate, astfel incat cele doua pinioane sa fie aliniate. Oricum, ma gandesc daca nu cumva ti-ai facut de treaba cu masuratoarea asta, daca tot zici ca motocicleta merge bine, Adica, parca vad ca daca si eu ma pun sa verific aliniera rotilor printr-o metoda similiara, o sa constat ca nu am distante egale la roata fata.
  12. Ok, am inteles. De curiozitate, cum e configurația si culoarea firelor la rsv mille?
  13. Nu stiu daca nu cumva e identic, insa farul se apropie mult mai mult de RST 1000. Sa stii ca sistemul PPC (pneumatic power clutch) de la aprilia e un slipper clutch mai rudimentar, asa ca nu te astepta la cine stie ce interventii atunci cand schimbi inferioare mai aiurea. Sistemul functioneaza astfel: atunci cand inchizi acceleratia vacuumul care se creeaza "trage" de o membrana montata peste discurile de ambreiaj, membrana care la randul ei trage de discurile de ambreiaj si le departeaza foarte usor. Ce poti sa verifici la sistem sa fii sigur ca functioneaza in parametri este sa te asiguri ca acea membrana sa nu fie sparta si cele doua supape unisens sa functioneze cum trebuie. Din cate imi aduc aminte de la Futura, ar trebui sa simti o diferenta destul de mare intre felul cum se actioneaza maneta de ambreiaj cu si fara motor pornit, in sensul ca atunci cand motorul este pornit, ambreiajul ar trebui sa se actioneze mai usor. Ca si concluzie, decat sa te bazezi pe ppc-ul de la aprilia ca o sa previna blocarea rotii spate, mai bine te folosesti de tehnica throttle blipping la schimbarea in trepte inferioare. https://www.moto-abruzzo.net/pneumatic-power-clutch-ppc/
×
×
  • Create New...