Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


danutu_m

Super Membru
  • Content Count

    641
  • Joined

  • Last visited

About danutu_m

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    dan1el_m

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    690 Enduro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa TS 350, Suzuki Hayabusa (stiu, salt cam mare), Aprilia RST 1000, Buell XB12X Ulysses

Recent Profile Visitors

926 profile views
  1. Salut, vezi ca mai e un topic cu ceva mai multa activitate: Deocamdata sunt mai limitat cu timpul liber asa ca ture de soft enduro pe langa Bucuresti este ceea ce ma intereseaza si pe mine. Daca e, mai scrie pe topicul de mai sus cand mai faci cate o iesire, poate ne sincronizam
  2. M-ai făcu curios și am încercat și eu Tenerele ăsta la SMAEB. Despre finisaje nu știu ce sa zic, e o motocicleta care totuși a fost folosita. Saua de fapt se simte f bine dpmdv și ma raportez la șaua stoc de la 690 care chiar e scândură, însă intr-adevăr este cam înalță, eu la 1.72 ajungeam cam chinuit pe vârfuri, dar mă gândesc ca nu cumva prototipul ăsta sa aibă suspensii cu o cursa puțin mai lunga comparativ cu modelul de serie.
  3. Încerc sa vin și eu la tura de mâine. @krong28, îmi lași te rog pe privat nr. tău de tel.?
  4. Le vand eu. Nu stiu daca toate care sunt folosoite sunt asa, insa ale mele daca le misti zdrangane plasticul portocaliu din interior. Le-am desfacut sa vad daca e ceva rupt in interior, insa nu e cazul, totul e ok. Daca te intereseaza alte semnale pe bec, eu am mai ramas cu ceva seturi de la un Buell, sunt foarte apropiate ca si prindere cu cele de la KTM, diferenta este ca la Buell surubul este M8 (KTM are M10) si va trebui sa iei conectorii de pe 690. Atasez niste poze sa iti faci idee. Cele de la KTM arata asa: Cele de la Buell, in comparatie cu cele de la 690 arata asa: Si montate pe suportul de la ktm: Nu crezi ca poate sa comenteze ca nu se vede in intregime seria pansonata de pe cadru? Sau vii pregatit cu scule, sa dai jos suportul, in caz ca e nevoie? :))
  5. Mersi! Te intrebam pentru ca, odată cu achiziționarea motocicletei am primit și un set de suporți pentru genți laterale, însă nici pe mine nu mă incanta ideea sa montez suporții ci aș prefera genți fixate direct pe codița.
  6. Man, dpmdv, asa cum ai scris si tu, clar trebuie sa te duci cu preload-ul pe spate la maxim daca ai in plan sa incarci motocicleta asa tare. Altfel, ii strici geometria, asta in primul rand. In al 2-lea rand risti sa duci amortizorul spate la capat de cursa prea des, atunci cand iei denivelari mai mari (ma rog, aici mai poti compensa prin a mai intari compresia, dar te alegi cu o suspensie mai rigida). Restul setarilor (compresie si revenire) din pozele atasate, vad ca sunt duse in zona de comfort, asa ca nu vad ce e rau in asta, daca tot zici ca iesi la plimbare.
  7. Referitor la lumini, eu nu ma pot pronunta inca pentru ca nu am mers pana acum noaptea. Poate scriu ceilalti cum e cu luminile pe timp de noapte. Iti las un link de pe advrider in care vei gasi cateva postari referitare la lumini: https://advrider.com/f/threads/ktm-690-rade-garage-f2-fairing-thats-the-new-one.1221528/ Ceva de genu' adica? Pe laterale nu se sprijina gentile pe plastic? Am 1.72m. In cazul meu, kitul asta a inlaturat in totalitate vantul din piept, mai resimt acum foarte putin la umeri. Insa, pozitia pe sa care imi place mie (adica usor mai spre fata) nu prea o mai pot folosi la viteze mai mari de 100 pentru ca au aparut turbulente la nivelul castii (turbulente deranjante pentru urechi) asa ca la viteze mai mari ma mut mai in spate pe sa si astfel se mai diminueaza turbulentele de la nivelul capului.
  8. Vad ca ai si scutul de la Rade. Ai cumva si rezervorul auxiliar? Cum e cu gentile laterale? (ca vad ca sunt prinse fara suporti). Stau bine fixate? Ai protejat in vreun fel plasticul de la codita sa nu lase urme?
  9. Al 2-lea 690 cu kit de carene de la Rade Nu am vazut sa fi scris yuk cum se simte in mers cu carene si parbriz, insa pentru mine kitul asta a transformat 690-ul in ceea ce imi doream, adica sa pot merge la drum intins cu un 120-125km/h constant. gabyshor, eu merg in combinatie de semnale cu bec pe spate si led pe fata si nu am sesizat sa se fi schimbat cadenta cu care clipesc. Insa, daca te intereseaza semnale cu bec micute, care sa arate bine, ti le recomand pe acestea: https://www.ebay.com/itm/ARROW-TURN-SIGNALS-E-MARKED-KAWASAKI-TRIUMPH-SUZUKI-BMW-YAMAHA-KTM-BLACK-SHORT/401725062427?hash=item5d88adfd1b:g:QckAAOSw9C5ccoaP&frcectupt=true Eu asa am pe spate si sunt foarte vizibile.
  10. Mersi pentru sugestie. Imi faceam sperante totusi poate are cineva pe stoc, pentru ca imi doream sa nu ma mai prinda weekendul cu motorul desfacut. Hai ca pana la urma le-am dat un telefon si am ramas suprins cat de rapid le poate aduce. Ar trebui pana vineri sa le am. Multumesc inca o data!
  11. Am nevoie de doua pastile pentru reglajul jocului la supape, de diametru 10mm, grosime 2.50mm si nu reusesc sa gasesc pe nicaieri pe stoc. E careva din Bucuresti care are asa ceva? Sau chiar din tara.
  12. Parerea mea despre varianta 1: in primul rand nu inteleg de ce zici este asa ieftin? Este totusi prima generatie de 690 enduro, eu de exemplu am dat pe al meu ~3500E si am luat-o si eu cu 2-3 accesorii. In al 2-lea rand, nu mai compara preturile de la noi din tara cu cele din Italia. In al 3-lea rand, ai putea sa te gandesti daca nu cumva ai putea valorifica o parte din accesoriile despre care zici ca nu te foafeaza (gen rezervorul). Daca ar fi sa iau in calcul acel 690, grija principala in cazul meu ar fi sa o duc la cineva care sa faca o verificare cat mai amanuntita la propulsor, astfel sa aflu care e starea lui. Daca s-a mers in regim mai turat cu ea (si ktm-ul cam imbie la asa ceva), acei kilometri pot insemna un rulaj destul de maricel. Varianta 3: Verifica si mobile.de, vad ca sunt cateva 690-uri la vanzare mai ieftine decat in Italia. Este cineva aici pe forum care aduce motociclete din Germania la un comision mai mic de 500E. Referitor la anunturi cu 690-uri cu rulaj mic, eu nu mi-as bate capul foarte mult pentru ca aceasta motociclet in varianta stock pur si simplu nu este motocicleta de cursa lunga. Varianta 4: nu prea stiu ce sa zic. Ma gandesc ca nu cumva sa apara la vanzare mai multe 800gs-uri, 1200gs-uri, sau alte modele ktm adventure mari.
×
×
  • Create New...