Sari la conținut

Cum scot cadranu la ceasurile din bord?


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

Deci,

 

Vreau sa imi inlocuiesc cadranul la ceasurile din bord cu unele de alta culoare, ca si astea (de ex.):

 

BMW%20GS%201150%20MODEL%202.jpg

 

Acuma, instructiunile la astea noi nu dau deloc detalii despre cum scot sticla si nu is prea detaliate, si speram ca poate careva o mai facut treaba asta si imi poate zice ce si cum. Ma gandesc ca principiul e la fel la toate afisajele analogice la mobre, deci ar trebui sa fie acelasi principiu.

 

Mentionez ca nu am ganduri necurate de a da km inapoi, vreau doar sa inlocuiesc cadranele la ceasuri :o . As vrea sfaturi concrete de la cineva care o mai facut asta, nu ca "ma gandesc ca poate daca......... etc etc".

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

 

Vreau sa imi inlocuiesc cadranul la ceasurile din bord cu unele de alta culoare, ca si astea (de ex.):

 

Acuma, instructiunile la astea noi nu dau deloc detalii despre cum scot sticla si nu is prea detaliate, si speram ca poate careva o mai facut treaba asta si imi poate zice ce si cum. Ma gandesc ca principiul e la fel la toate afisajele analogice la mobre, deci ar trebui sa fie acelasi principiu.

 

Mentionez ca nu am ganduri necurate de a da km inapoi, vreau doar sa inlocuiesc cadranele la ceasuri :o . As vrea sfaturi concrete de la cineva care o mai facut asta, nu ca "ma gandesc ca poate daca......... etc etc".

 

Thanks!

Nici nu ai cum, chiar daca desfaci, nu ai acces la mecanismul "ceasului".. singura metoda e "bormasina" :cheers: Ala daca il desfaci s-a stricat si gata. E nituit de obicei, si ca sa ajungi la rotitele cu cifre tre sa strici niturile pe-acolo.

Nu te acuza nimeni, stai linistit :D

 

Legat de schimbat, mai bine te apuci de desfacut bordul, scoti tot modulul de pe motocicleta si apoi vezi ce si cum se demonteaza din el.

La transalp de exemplu (la ala stiu, la ala zic) (eu l-am dat inainte de fapt sa para bun Transalpul - :) ) tot "geamul" e de fapt capacul cutiei ceasurilor. Are niste cleme in spate si iese ca si capacul unui cutii de pantofi.. cand ai scos aia ai acces la ace si la si la ce e sub ele.

Totusi, ca sa schimbi "wallpaperu" trebuie scoase acele de pe axul lor, care e subtire ca un ac, mare grija sa nu le rupi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandesc si eu, trebuie sa fie niste cleme pe bezelul ala care tine sticla. Bagi o surubelnita si a sarit. Pentru ac, as sugera o furculita si o bucata mica de carton ca sprijin pentru parghie. Bagi furculita sub ac in mijloc si ridici. Opritoarele cred ca sunt lipite asa ca va trebui sa tragi putin de ele. Mare atentie la remontare sa pui acul in pozitia 0.

 

Take a look here :

 

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la modelele mai vechi de tipul naked (la care "ceasurile" sunt module individuale) bezelul este sertizat cu o banda de inox de corpul "ceasului" (capacul din spate se poate scoate ca sa schimbi becurile arse) pentru a-l face rezistent la umezeala (mai e si un o-ring de cauciuc pe acolo...)

in mod normal, la genul asta de indicator, nu se poate ajunge la cadran, dar cu multa rabdare, atentie si o surubelnita mica se poate desface tabla aia de inox ca o cutie de conserve si se poate ajunge la cadran, mecanisme, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ferm convins ca se poate desface frumos jos, dar cum fac pe urma ca sa o incapsulez la loc? Si nici sa nu arate urat? Si daca nici apa nu intra, imi deschid firma pt asa ceva :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ferm convins ca se poate desface frumos jos, dar cum fac pe urma ca sa o incapsulez la loc? Si nici sa nu arate urat? Si daca nici apa nu intra, imi deschid firma pt asa ceva :D

Dar tu pana la urma la care din moto ale tale te referi?

Daca ai baga o poza cu ceasul actual ar fi minunat.

 

Normal, daca esti chinez batran desfaci orice si pui si la loc (nu neparat cum era :o )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ferm convins ca se poate desface frumos jos, dar cum fac pe urma ca sa o incapsulez la loc? Si nici sa nu arate urat? Si daca nici apa nu intra, imi deschid firma pt asa ceva :D

 

se poate pune inapoi cu succes, cu aceleasi 3 ingrediente: rabdare, atentie si o surubelnita :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...