Dan Cata Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Deci, Vreau sa imi inlocuiesc cadranul la ceasurile din bord cu unele de alta culoare, ca si astea (de ex.): Acuma, instructiunile la astea noi nu dau deloc detalii despre cum scot sticla si nu is prea detaliate, si speram ca poate careva o mai facut treaba asta si imi poate zice ce si cum. Ma gandesc ca principiul e la fel la toate afisajele analogice la mobre, deci ar trebui sa fie acelasi principiu. Mentionez ca nu am ganduri necurate de a da km inapoi, vreau doar sa inlocuiesc cadranele la ceasuri . As vrea sfaturi concrete de la cineva care o mai facut asta, nu ca "ma gandesc ca poate daca......... etc etc". Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Deci, Vreau sa imi inlocuiesc cadranul la ceasurile din bord cu unele de alta culoare, ca si astea (de ex.): Acuma, instructiunile la astea noi nu dau deloc detalii despre cum scot sticla si nu is prea detaliate, si speram ca poate careva o mai facut treaba asta si imi poate zice ce si cum. Ma gandesc ca principiul e la fel la toate afisajele analogice la mobre, deci ar trebui sa fie acelasi principiu. Mentionez ca nu am ganduri necurate de a da km inapoi, vreau doar sa inlocuiesc cadranele la ceasuri . As vrea sfaturi concrete de la cineva care o mai facut asta, nu ca "ma gandesc ca poate daca......... etc etc". Thanks! Nici nu ai cum, chiar daca desfaci, nu ai acces la mecanismul "ceasului".. singura metoda e "bormasina" Ala daca il desfaci s-a stricat si gata. E nituit de obicei, si ca sa ajungi la rotitele cu cifre tre sa strici niturile pe-acolo. Nu te acuza nimeni, stai linistit Legat de schimbat, mai bine te apuci de desfacut bordul, scoti tot modulul de pe motocicleta si apoi vezi ce si cum se demonteaza din el. La transalp de exemplu (la ala stiu, la ala zic) (eu l-am dat inainte de fapt sa para bun Transalpul - ) tot "geamul" e de fapt capacul cutiei ceasurilor. Are niste cleme in spate si iese ca si capacul unui cutii de pantofi.. cand ai scos aia ai acces la ace si la si la ce e sub ele. Totusi, ca sa schimbi "wallpaperu" trebuie scoase acele de pe axul lor, care e subtire ca un ac, mare grija sa nu le rupi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Asa ma gandesc si eu, trebuie sa fie niste cleme pe bezelul ala care tine sticla. Bagi o surubelnita si a sarit. Pentru ac, as sugera o furculita si o bucata mica de carton ca sprijin pentru parghie. Bagi furculita sub ac in mijloc si ridici. Opritoarele cred ca sunt lipite asa ca va trebui sa tragi putin de ele. Mare atentie la remontare sa pui acul in pozitia 0. Take a look here : Editat Februarie 26, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Vezi daca merge asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 la modelele mai vechi de tipul naked (la care "ceasurile" sunt module individuale) bezelul este sertizat cu o banda de inox de corpul "ceasului" (capacul din spate se poate scoate ca sa schimbi becurile arse) pentru a-l face rezistent la umezeala (mai e si un o-ring de cauciuc pe acolo...) in mod normal, la genul asta de indicator, nu se poate ajunge la cadran, dar cu multa rabdare, atentie si o surubelnita mica se poate desface tabla aia de inox ca o cutie de conserve si se poate ajunge la cadran, mecanisme, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 Sunt ferm convins ca se poate desface frumos jos, dar cum fac pe urma ca sa o incapsulez la loc? Si nici sa nu arate urat? Si daca nici apa nu intra, imi deschid firma pt asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sunt ferm convins ca se poate desface frumos jos, dar cum fac pe urma ca sa o incapsulez la loc? Si nici sa nu arate urat? Si daca nici apa nu intra, imi deschid firma pt asa ceva Dar tu pana la urma la care din moto ale tale te referi? Daca ai baga o poza cu ceasul actual ar fi minunat. Normal, daca esti chinez batran desfaci orice si pui si la loc (nu neparat cum era ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sunt ferm convins ca se poate desface frumos jos, dar cum fac pe urma ca sa o incapsulez la loc? Si nici sa nu arate urat? Si daca nici apa nu intra, imi deschid firma pt asa ceva se poate pune inapoi cu succes, cu aceleasi 3 ingrediente: rabdare, atentie si o surubelnita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Asta e vitezometrul cu pricina, nu prea se vede mare lucru la bezel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.