mony Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 cine are un radiator defect de aprilia pegaso sau bmw f650 si se poate desparti de el ? am nevoie mai exact de un "pinten", un fel de cui din partea de jos a radiatorului. acolo sunt 2 pinteni care intra in niste bucsi de cauciuc si mie imi lipseste unul dintre ei. momentan am un radiator de bmw pus pe motor. diferenta dintre radiatorul de bmw si cel de aprilia este doar lipsa gaurii pentru termocupla. termocupla am pus-o pe furtunul de intrare (in partea de sus) a radiatorului. as vrea insa sa pun radiatorul original si de aceea am nevoie de acel cui. stiu ca se poate face foarte usor, dar poate gasesc aici, pe forum. va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Uite aici sa iti cauti care e mai ieftin : http://www.google.ro/search?client=firefox...%83utare+Google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 multumesc frumos, dan, asa am cautat si eu inainte sa postez. am scris aici, poate are totusi cineva un radiator terminat, pe care in loc sa il arunce, ma ajuta pe mine. asfalt uscat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Nu merge sa sudezi alt pinten? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 Ba da, merge, dar imi trebuie pintenul mai intai. asta caut. pintenul merge si sudat, si lipit. odata intrat in gaura lui, va sta acolo oricum in momentul montarii pe motocicleta. evident ar fi bine totusi sa fie fixat intr-un fel, iar cel mai rezistent procedeu este sudura. din fabrica este nituit foarte putin, cat sa nu cada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 cine are un radiator defect de aprilia pegaso sau bmw f650 si se poate desparti de el ?am nevoie mai exact de un "pinten", un fel de cui din partea de jos a radiatorului. Ai dreptate, stupid me, si doar i-am promis si sotiei ca nu mai citesc in diagonala! Nu merge "sa-l fabrici" din altceva? Sau de la altceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 Ba da, merge sa il fabric. E un fel de surub fara filet, din aluminiu. Cred ca un surub de 8 mm si lungime de vreo 2 cm. Problema este ca in capul surubului, acolo unde pui cheia ca sa strangi mai are o bucata mica de material (care reprezinta nitul). Pe mine nu ma streseaza problema. Am deja radiatorul schimbat cu unul de f650 inca de anul trecut. Vreau doar sa il repar pe cel original ca sa scap de o improvizatie la termocupla. Pintenul respectiv, daca imi pun ambitia, intr-o jumatate de zi il fac la pila dintr-o bucata de aluminiu (pe care nu o am). Stiu insa ca sunt multi colegi de pe forum care au avut neplaceri (accidente) si au schimbat radiatorul. Posibil sa ii incurce vechiul radiator care nu merita a mai fi reparat. In schimb pe mine m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Corect. Dar nu ai fi mai simplu sa dai o gaura in radiatorul de F650, la fel cum e in cel de Aprilia, si sa montezi termocupla in ea? Filetul il faci usor ca aluminiul e moale... Zic si eu.. E ff probabil sa gasesti si un radiator avariat. Spor la cautari! Te pot ajuta daca adaug in titlul topicului: "poate fi si avariat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 Din nefericire nu e mai simplu sa "atasez" un filet pentru termocupla. Asa am vrut initial sa fac, dar... 1. trebuie sa o construiesc si e mult mai complicata decat pinul de prindere. 2. trebuie gaurit radiatorul - rezulta span si e destul de migaloasa curatarea interiorului. 3. trebuie facuta o sudura etansa. Iti multumesc frumos pentru ajutor si pentru schimbarea numelui topicului. Sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sa auzim numai de bine. 1.se face ft simplu la strung! 2 .gauresti cu o freza la turatie mica cu multa vaselina in zona gaurii si pe freza. 3. adeziv bicomponent pt metal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Asta te coafeaza? E de F650 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Este foarte posibil ca pinul ala de sub radiator sa fie exact ce imi trebuie, chiar daca modelul tau de radiator este diferit de al meu. Daca nu voi gasi altul identic cu ce am eu, voi apela cu incredere si recunostinta la tine. Multumesc mult pentru ajutor si te rog, nu te supara daca mai astept putin, poate apare un radiator exact ca al meu. Sa auzim numai de bine si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.