technoart Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Va salut, este primul meu post pe acest site si incep prin a prezenta ideea de proiect. Am achizitionat o motocicleta IJ56, in stare nu tocmai buna de functionare si pe care vreau sa o reconditionez cu ajutorul vostru. Motocicleta este radiata din circulatie si de la sectia financiara si nu am decat un act de vanzare(de mana) incheiat cu vechiul propietar. Banuiesc ca dupa ce o fac sa mearga o duc la RAR,fac reomologare si optin carte si o pot reinscrie in circulatie. Acum doua zile (25/02/2010) am optinut si permisul categoria A ,deci am toate motivele sa o repun pe roti. Am intitulat topic-ul Open project pentru ca vreau sa o restaurez cu piese donate de membri forumului si in etapa finala o voi vopsi "custom" si voi trece (pe rezervor ) numele celor care au donat piese. Bineninteles ca in lipsa de donatori voi cumpara piesele necesare (si atunci ma semnez doar eu ) Atasez si cateva poze ptr studiu. In prima etapa am nevoie de un ghidon (a fost rupt si este sudat destul de barbar),telescoape fata (sunt ruginite si gripate),semiluna pornire (cred ca are dinti rupti si e destul de neplacut cand scapa) si butonul contact de pe far. Stima si respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Cu actele imi suna destul de greu..poate te pot ajuta alti colegi mai priceputi.In ceea ce priveste ,,customul'' si vopseaua cu nume....as zice sa te gandesti bine ce vrei sa faci.Un ij 56 e o moto destul de frumoasa, cu aer retro si potential mare de reconditionare (revanzare ) intr-o eventuala plictiseala de ea.Ce incerc eu sa itrit sugerez este sa nu itit bati joc de ea, taind-o sau modificand-o, va avea o valoare mai mare in forma initiala.Depinde ce vrei de la ea.Urmareste topicul fiindca sigur vei primii informatii pretioase. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 bineinteles ca nu am de gand sa o modific sub nici o forma.Am cumparat-o tocmai pentru ca imi plac formele ei si nu voi modifica nimic la ea.Vreau doar sa o reconditionez,adica sa o aduc in strea (sau aproape) in care a parasit portile fabrici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 si robinet iti mai trebuie, ca ce ai tu e de trabant. pentru tellescoape - le dai jos, pui motorina (sau wd 40) pe ele si o sa isi dea drumu apoi vezi daca recuperezi sau nu ceva din ele. atentie ca sunt diferite fata de planeta. la semiluna - da capacu stanga jos si vezi ce are. daca suruburiel nu vor sa iasa - foloseste o surubelnita mecanica si lovesti in ele de 2 - 3 ori cu un ciocan apoi se rotesc lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Iulie 17, 2013 Autor Share Postat Iulie 17, 2013 Va salut,dupa trei ani si un pic mi-am facut ceva timp sa ma ocup de IJ-ulet,am facut-o bucati si am bagat peria de sarma in ea.Am desfacut capacul la ambreiaj si am comandat discuri ambreiaj.Am cumparat si o semiluna noua (este un pic mai lata si freaca in carcasa,dar cred ca poate fi polizata),dar nu reusesc sa gasesc cititorul de Km de sub capac ambreiaj.Am desfacut telescoapele spate si am gasit balauri. Atasez ceva poze cu piesele de ambreiaj,nu am fost atent cand am demontat si acum nu prea imi este clar cum sa le adun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 "piesa textolit" este de fapt din antimoniu/zamac si este soclul pinionului ce angreneaza cablul kilometrajului. "???" este intrerupatorul de la pedala de frana (care , de altfel , este ciopartit si incomplet). Celelalte repere din prima poza nu au ce cauta in motorul de IJ 56. ....cam greu te misti cu "lucrarea". Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Iulie 18, 2013 Autor Share Postat Iulie 18, 2013 gasesc undeva un soclu pinion angrenare cablu km? piesele din prima poza ar fi trebuit sa fie saibe distantoare si siguranta arc pinion ambreiaj,doar ca sunt distruse.Nu reusesc sa gasesc o poza cu o imagine explodata a ambreiajului de ij56. Multumesc de informati. care ar fi bucsa telescop de 56? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Cele din stanga. Celelalte, mai lungi, sunt de IJ Jupiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Iulie 18, 2013 Autor Share Postat Iulie 18, 2013 multumesc,voi incerca sa repar "paharele",am comandat semeringuri si bucse textolit dar nu stiu cum sa reconditionez telescoapele care sunt cam roase de rugina,voi incerca sa le slefuiesc pana la luciu dar nu stiu cum sa acoper micile cratere.Cutiile de IJ56 au 3 dungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Intre 1956 si 1960 au fost cu 3 nervuri. Intre 1961 si 1963 au fost cu 7 nervuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Iulie 22, 2013 Autor Share Postat Iulie 22, 2013 multumesc de info,deci ale mele corespund anului.Conform paletarului (vopsea originala sub buton contact)am ales un negru lucios... Cumpar pentru IJ56 coarne chele si sticla beculet verde stg (lipsa in poza poza) Cumpar si soclu +pinion angrenare cablu Kilometraj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.