Sari la conținut

cum sa scadem temperatura de lucru motorului in sarcina


Postări Recomandate

am primit solutia,am bagat-o in motor cu apa distilata 80% si antigel 20%,si am lasat motorul la relanti sa vad ce se intampla..la un moment dat a pornit termocupla (nu imi dau seama daca mai devreme sau mai tarziu decat de obicei)iar dupa vreo ora am oprit motorul,timp in care din 5 in 5 minute il ambalam serios..cred ca puteam sa il mai las inca o ora si tot nimic nu se intampla dar ma plictisisem deja..vedem cum se comporta in teren..oricum pana sa pornesc termocupla l-am mai lasat juma de ora la relanti(si aceeasi treaba..nici urma de fiert)

 

probabil vi se pare empiric ce am facut dar in aceleasi conditii motorul cu antigel/apa fierbea clar in 20-30 de minute..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si, in final, cat costa litrul?

in primul rand se vinde la 350ml(cantitatea ajunge ptr 2 sezoane)si costa 75 lei bidonul..in america este vreo 10-12 dolari,dar cu taxe de transport,vama etc ajunge la banutii astia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari:

-cati ml de WaterWetter se pun intrun "plin" de radiator EXC?

-cate sticle de 350ml de WaterWetter sunt intrun bax?

Mersi.

12-sticle in bax

la un plin se pun aproximativ 175 ml(combinatia optima recomandata de ei dupa ce am facut eu calculele este urmatoarea:

175 ml WW+1l apa+diferenta antigel ..aici am socotit ptr un exc 525 din 2007 in care intra aproximativ 1,4 l de lichid racire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand se vinde la 350ml(cantitatea ajunge ptr 2 sezoane)

 

la un plin se pun aproximativ 175 ml

 

Inseamna ca presupui faptul ca de-a lungul unui sezon nu ai deloc pierderi precum nici nu fierbi motorul niciodata.

Mie asa-mi iese din cele spuse mai sus de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca presupui faptul ca de-a lungul unui sezon nu ai deloc pierderi precum nici nu fierbi motorul niciodata.

Mie asa-mi iese din cele spuse mai sus de tine.

exact..intr-o situatie ideala il folosesti 2 sezoane..oricum la prima vedere pare sa isi faca treaba.problema este cum lucreaza vara pe urcarile alea ciudate unde posetezi de 10 ori si afara sunt 40 de grade..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica sa "posetezi"?

cand cobori la baza si o iei de la capat sau ce? chiar nu cunosc expresia... :wacko:

 

Daca nu ma insel, expresia se foloseste atunci cand motoreta face un back-flip fara calaret. Mai exista si expresia 'shaorma', dar asta nu stiu la ce se refera.

Motorul se incinge, mai degraba, cand esti f obosit si parcurgi necursiv o bucata cu bolovani sau radacini, turand motorul si incercand sa-l controlezi doar din ambreiaj. Si, bineinteles, cand polizezi la nesfarsit in noroi, zapada sau in frunze de padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica sa "posetezi"?

cand cobori la baza si o iei de la capat sau ce? chiar nu cunosc expresia... :wacko:

 

 

 

A "poseta", (cu sh ;) ) sau a "arunca poseta" inseamna sa dai drumul motoretei pe o urcare cu un grad destul de mare de inclinatie, fie pt ca ti-a scapat mana in gaz,fie pt ca nu mai poti controla motorul,fie pt ca abuzezi de ambreiaj si ii dai drumul brusc.

Ca sa fi un "posetor" bun,trebuie sa faci cel putin ca Teo,tipul din imagine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A "poseta", (cu sh :wacko: ) sau a "arunca poseta" inseamna sa dai drumul motoretei pe o urcare cu un grad destul de mare de inclinatie, fie pt ca ti-a scapat mana in gaz,fie pt ca nu mai poti controla motorul,fie pt ca abuzezi de ambreiaj si ii dai drumul brusc.

Ca sa fi un "posetor" bun,trebuie sa faci cel putin ca Teo,tipul din imagine. ;)

Aia e de-a dreptul lumanare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin de la Topspeed TV ma vede botos si incearca sa ma impace cu un interviu. I-l dau ieftin, pt un Redbull.

Ajung seara pe la 21 in bivuac. 2 beri, o conserva de ton, un carburator curatat , pun WaterWetter in motor (maine dune) si plec la nani. Pe drum ma opreste unul din Ironmeni sa-l ajut sa-si schimbe cauciucurile.

 

--ei,ce va ziceam eu..ptr cine nu a citit este vorba de un fragment din jurnalul lui dan costescu de la tuareg rally(inca este la raliu)

 

Mesaj completat

Am probat in weekend water wetter in conditiile in care erau 24 de grade afara,si am mers cat s-a putut de incet cu motorul,l-am polizat prin namol la greu,etc etc..am pornit ventilatorul doar pe cateva urcari abrupte si lungi in rest l-am tinut inchis..concluzia..nu am reusit sa fierb motorul..daca aveam antigel si nu porneam aeroterma,il fierbeam clar macar de cateva ori..in afara de asta fiind super incins motorul pornea mult mai greu..acum a pornit fara nici un fel de probleme la sfert..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei ce folosesc buton de pornire a ventilatorului: Sunt sigur ca au existat cazuri cand ati uitat sa porniti ventilatorul dupa o pauza cand a fost oprit motorul motocicletei. Mai jos e o schema cu un releu care nu uita :rose:

post-7680-1269447697_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin de la Topspeed TV ma vede botos si incearca sa ma impace cu un interviu. I-l dau ieftin, pt un Redbull.

Ajung seara pe la 21 in bivuac. 2 beri, o conserva de ton, un carburator curatat , pun WaterWetter in motor (maine dune) si plec la nani. Pe drum ma opreste unul din Ironmeni sa-l ajut sa-si schimbe cauciucurile.

 

--ei,ce va ziceam eu..ptr cine nu a citit este vorba de un fragment din jurnalul lui dan costescu de la tuareg rally(inca este la raliu)

 

Mesaj completat

Am probat in weekend water wetter in conditiile in care erau 24 de grade afara,si am mers cat s-a putut de incet cu motorul,l-am polizat prin namol la greu,etc etc..am pornit ventilatorul doar pe cateva urcari abrupte si lungi in rest l-am tinut inchis..concluzia..nu am reusit sa fierb motorul..daca aveam antigel si nu porneam aeroterma,il fierbeam clar macar de cateva ori..in afara de asta fiind super incins motorul pornea mult mai greu..acum a pornit fara nici un fel de probleme la sfert..

 

 

Daca mai pui si un buson la radiator la care supapa deschide la 1.8 bar(originalul e 1.4bar) nu o sa ai probleme deloc,

nici vara cand temperatura e mai mare. Sa gaseste la ktm (45 ron).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Pt cei ce folosesc buton de pornire a ventilatorului: Sunt sigur ca au existat cazuri cand ati uitat sa porniti ventilatorul dupa o pauza cand a fost oprit motorul motocicletei. Mai jos e o schema cu un releu care nu uita :wacko:

Mi se pare mie Andrei , sau schema ta e incompleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incercati si Engine Ice, se gaseste pe ebay, coboara temperatura cam cu 10 grade, pe testate. Daca pui si un al doilea ventilator, pe langa cel stock (pentru modelele echipate doar cu unul), este chiar o lucarare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie Andrei , sau schema ta e incompleta?

 

Se poate. Ce-i lipseste? Notatia picioruselor releului de Dacie? Astea pot sa difere de la releu la releu. Deobicei sunt inscriptionate pe releu. Eventual pot desena pe schema originala KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate. Ce-i lipseste? Notatia picioruselor releului de Dacie? Astea pot sa difere de la releu la releu. Deobicei sunt inscriptionate pe releu. Eventual pot desena pe schema originala KTM.

Eu folosesc zilnic AT, si ma bate gindul sa-i dau un + la un intrerupator si de aici la termocupla....... ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc zilnic AT, si ma bate gindul sa-i dau un + la un intrerupator si de aici la termocupla....... ce zici?

 

Adica sa comand eu termocupla de la un intrerupator? Cand mi se pare ca s-a incins motorul? Ideea e sa elimin intrerupatoarele. Sau ce intrerupator? Adicatelea comutator? Termocupla este un intrerupator automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termocupla se poate defecta. Interupatorul l-as pune PESTE termocupla.

 

Asa. Si: cand simti ca motorul se incinge prea mult dai drumul de la buton la ventilator? Mai viabila e solutia de la vechile Dacii: ventilatorul sa mearga permanent. Si iarna cu cartoane peste radiatoare :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termocupla se poate defecta. Interupatorul l-as pune PESTE termocupla.

Si asta e o solutie dar temocupla isi face treaba, doar ca da drumul la ventilator cred ca pe la 90 grade .

Nu mai stiu cine se lauda pe aici ca si-a pus termocupla care dechide la 75-80 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la KTM s-a defectat termocupla originala si am luat una auto. Am cautat ceva pana am gasit una sa se potriveasca la filet. Si am gasit una cu 3 conectori. Adica cu 2 temperaturi de deschidere. Nu mai stiu valorile temperaturilor dar am ales-o pe cea mai ridicata. Daca termocupla deschide prea repede, se suprapune cu termostatul si, cum deschide termostatul, porneste si ventilatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...