ionut73 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 prietenul nostru Dan (Adv75) se ia iar la tranta cu desertul. De data asta la Touareg Rally http://www.tuareg-rallye.com/index.html e inscris cu numarul 50 http://www.tuareg-rallye.com/entrys.pdf Probele speciale din acest raliu sunt usor atipice pentru raliurile africane - sunt multe zone in care se face enduro, nu rally - mai multe imagini aici Chiar daca nu s-a mai dat cu motorul de rally de la Heroes Legend, Dan s-a inscris la clasa Profi si, mai mult decat atat, la categoria Iron Man - cei care concureaza fara asistenta. Daca e bal, bal sa fie Sa-i tinem pumnii si sa speram ca motocicleta il va tine pana la capat - e aceeasi motoreta care l-a necajit destul de tare la Heroes. Daca am vesti de la el va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Omul asta nu se lasa deloc .... Iti tinem pumnii !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Chiar ma intrebam cind o sa povestesti ceva, ca startul a fost vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 16, 2010 Autor Share Postat Martie 16, 2010 Chiar ma intrebam cind o sa povestesti ceva, ca startul a fost vineri. ieri a fost prima zi cronometrata. din pacate sunt ceva probleme cu motorul. nu am prea multe detalii; cum aflu va zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 iar s-a stricat cacateemul ? pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Tocmai citeam si io titlul si am zis "haii sa vad despre ce e vorba" . Pfff - pacat- cat de grav? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 ieri a fost prima zi cronometrata. din pacate sunt ceva probleme cu motorul. nu am prea multe detalii; cum aflu va zic chiar inainte de a pleca dan era ingrijorat din cauza setului motor..inital trebuiau schimbate pistonul si segmentii in motor si chiar se intreba daca o sa tina setul vechi sau nu..ramane de vazut daca tehnica tine cu el sau il tradeaza..oricum sa schimbi in mijlocul unui rally raid setul motor(si sa-i faci rodaj corespunzator)mi se pare foarte dificil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 cumva cumva a luat startul si azi sa vedem ce-o mai fi Mesaj completat ______________________________________ azi pe la 6, ora noastra, Dan era in nisip la 5 km de finish, cu carburatorul imprastiat pe jos. Noroc ca e inginer si nu contabil Probleme mari cu alimentarea Deja s-a relaxat - a lasat deoparte competitia, ajuta pe altii ... e la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Hmm... deci cei care trebuia sa-i pregateasca mobra, iar au dat-o in bara? Pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cumva cumva a luat startul si azi sa vedem ce-o mai fi Mesaj completat ______________________________________ azi pe la 6, ora noastra, Dan era in nisip la 5 km de finish, cu carburatorul imprastiat pe jos. Noroc ca e inginer si nu contabil Probleme mari cu alimentarea Deja s-a relaxat - a lasat deoparte competitia, ajuta pe altii ... e la plimbare. pacat. dar bafta in continuare. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 18, 2010 Autor Share Postat Martie 18, 2010 Pataniile lui Dan din primele 2 zile povestite chiar de el ZIUA de luni Start at 10 AM (that why I love the Germans) At the end of 100km of Navigation stage, just before 1st moto profi enduro section, start to feel my clutch passing away. At the end of enduro I've got the 6th at CP1 but clutch completely gone Checked the fluid clutch:ok, Dismount the clutch, replaced 3 plates (everyrthing I found ) Result:0. Dismount again, bend a plate and put it back. Result:Not even enough to get out on the smooth slope near CP1. At 2PM , CP1 closed, according to the rules, load the bike to the truck and sent it to bivuac. I wish... Instead,decided to help Orga to rescue some lost/stacked people. The best of all is Kieran, a young Irish rider. He got by mistake a wrong parallel way through a canion, with boulders of over 1m. What Roof of Africa? You haven't seen anything.. He stopped after descending about 3km and 300m level dif. when stacked in a 3m high stone step. We needed 6hrs to push it the way back... After all, 4oo km by night and reached the bivouac at 3AM ZIUA de marti Tuareg Rallye -Day 2 3 dimineata... Pana la 5:30, schimbat ambreiaj, schimbat Roadbook, curatat carburator. Se pare ca am mizerie in rezerv fata si oricat l-am spalat intra mizerie si-mi zapaceste cuiul point. , moment in care benzina incepe sa curga serios. O sa incep ziua folosind rez. spate ca sa aman momentul(asta nu-mi place deloc pt ca-mi strica echilibrul si-o sa am fata si mai grea decat acum) Mi s-a facut foame, ultima oara am mancat acum 2 zile la micul dejun in Spania. Cum nu misca nimeni , ma servesc singur din bucataria de campanie. 5:45.. Trebuie sa dorm un pic. Ochesc o izoprena fara stapan sub un palmier si ma cazez rapid.. Sar din somn in niste bubuieli si ragete groaznice. E trezirea deja clasica a organizatorilor nemti: Ramstein.. 6:00.. Mai stau un pic cu ochii inchisi, pot asculta si asa ce zic ei la briefing.. Ma trezeste un mecanic suedez, cica izoprena ar fi a lui... sa fie la el..6:30. Briefingul s-a dus, la fel si jumatate din concurenti. Azi avem cca 500km , macadam , piatra multa si la sfarsit nisip. Sunt tot in Rodaj pt ca ieri mi s-a stricat ambreiajul dupa doar 150 km. O sa ma cam enervez. Se merge in convoi dezorganizat pe prima legatura. Primul picior rupt azi, un olandez, in praf n-a vazut un sant. Dupa 70km mi se termina benzina din rez spate. Opresc si mut cu furtunul din fata. 10 min. Urma sa fac asta toata ziua. Ma lupt cu tehnica germana, care-a avut ideea sa scrie RB de jos in sus. Tot timpul derulez invers. Au facut si grafica de 2x mai mica decat standardul. Sa fiti..iubiti! Pe a doua speciala inca 2 picioare rupte.. Ma opreste un olandez sa-i dau un T mai lung. I-l dau. Ii zic sa mi-l aduca la urmatoarea alimentare. Ora 15. mi se opreste motorul. Incep sa ma "injur" ca mutasem direct pe rez fata cu 30 min in urma. Dar parca prea repede s-a dus cu tot carburatorul meu...Dupa 1 h apare si olandezul meu. Imi da cheia si 2l benzina. Acum vad c-am furtunul de la cupla rapida e spart. Noroc c-am cheia, era bagat sub rezervor si nu ajungeam la el fara sa dau rezervorul jos. Plec la 16:15. Nu mai prind ultima speciala... Martin de la Topspeed TV ma vede botos si incearca sa ma impace cu un interviu. I-l dau ieftin, pt un Redbull. Ajung seara pe la 21 in bivuac. 2 beri, o conserva de ton, un carburator curatat , pun WaterWetter in motor (maine dune) si plec la nani. Pe drum ma opreste unul din Ironmeni sa-l ajut sa-si schimbe cauciucurile. "Pt ce?" il intreb, "maine si inca 3 zile ai nisip, n-ai nevoie ". Raspuns:"Tocmai d-aia, in zilele cu nisip o sa cad lat seara,schimb acum" Ajung in cortul ala tuareg facut din paturi pe la 1 dupa ce-am mai palavragit un pic cu un echipaj auto romanesc rezident in Londra. Pe spatele masinii lor un poster de 1,50 cu ..Stefan cel Mare (adica 1:1 ) Ma bag in sac in sfarsit si adorm bucuros ca Ludovic, colegul de compartiment, inca nu sforaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Noutati, stiri despre cum se descurca Dan?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 se tine tare nepotu' mie mi-a spur ca pleaca la plimbare cu englezii lui si iete de ce prosti se tine, umbla de bezmetic prin cea africa cu nisip! bafta multa Dane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 bafta multa in continuare. frumos povestit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.