Sari la conținut

Dan Costescu la Touareg Rally


Postări Recomandate

prietenul nostru Dan (Adv75) se ia iar la tranta cu desertul. De data asta la Touareg Rally http://www.tuareg-rallye.com/index.html

e inscris cu numarul 50 http://www.tuareg-rallye.com/entrys.pdf

 

Probele speciale din acest raliu sunt usor atipice pentru raliurile africane - sunt multe zone in care se face enduro, nu rally - mai multe imagini aici

 

Chiar daca nu s-a mai dat cu motorul de rally de la Heroes Legend, Dan s-a inscris la clasa Profi si, mai mult decat atat, la categoria Iron Man - cei care concureaza fara asistenta. Daca e bal, bal sa fie :bounce:

Sa-i tinem pumnii si sa speram ca motocicleta il va tine pana la capat - e aceeasi motoreta care l-a necajit destul de tare la Heroes.

 

Daca am vesti de la el va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam cind o sa povestesti ceva, ca startul a fost vineri.

 

ieri a fost prima zi cronometrata. din pacate sunt ceva probleme cu motorul.

nu am prea multe detalii; cum aflu va zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai citeam si io titlul si am zis "haii sa vad despre ce e vorba" . Pfff - pacat- cat de grav?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri a fost prima zi cronometrata. din pacate sunt ceva probleme cu motorul.

nu am prea multe detalii; cum aflu va zic

chiar inainte de a pleca dan era ingrijorat din cauza setului motor..inital trebuiau schimbate pistonul si segmentii in motor si chiar se intreba daca o sa tina setul vechi sau nu..ramane de vazut daca tehnica tine cu el sau il tradeaza..oricum sa schimbi in mijlocul unui rally raid setul motor(si sa-i faci rodaj corespunzator)mi se pare foarte dificil..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumva cumva a luat startul si azi

sa vedem ce-o mai fi

Mesaj completat

______________________________________

 

azi pe la 6, ora noastra, Dan era in nisip la 5 km de finish, cu carburatorul imprastiat pe jos. Noroc ca e inginer si nu contabil :bounce:

Probleme mari cu alimentarea :P

 

Deja s-a relaxat - a lasat deoparte competitia, ajuta pe altii ... e la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumva cumva a luat startul si azi

sa vedem ce-o mai fi

Mesaj completat

______________________________________

 

azi pe la 6, ora noastra, Dan era in nisip la 5 km de finish, cu carburatorul imprastiat pe jos. Noroc ca e inginer si nu contabil :drink:

Probleme mari cu alimentarea :wink:

 

Deja s-a relaxat - a lasat deoparte competitia, ajuta pe altii ... e la plimbare.

pacat. dar bafta in continuare. cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pataniile lui Dan din primele 2 zile povestite chiar de el

 

ZIUA de luni

Start at 10 AM (that why I love the Germans) At the end of 100km of Navigation stage, just before 1st moto profi enduro section, start to feel my clutch passing away. At the end of enduro I've got the 6th at CP1 but clutch completely gone Checked the fluid clutch:ok, Dismount the clutch, replaced 3 plates (everyrthing I found ) Result:0. Dismount again, bend a plate and put it back. Result:Not even enough to get out on the smooth slope near CP1. At 2PM , CP1 closed, according to the rules, load the bike to the truck and sent it to bivuac. I wish... Instead,decided to help Orga to rescue some lost/stacked people. The best of all is Kieran, a young Irish rider. He got by mistake a wrong parallel way through a canion, with boulders of over 1m. What Roof of Africa? You haven't seen anything.. He stopped after descending about 3km and 300m level dif. when stacked in a 3m high stone step. We needed 6hrs to push it the way back... After all, 4oo km by night and reached the bivouac at 3AM

 

ZIUA de marti

Tuareg Rallye -Day 2

 

3 dimineata... Pana la 5:30, schimbat ambreiaj, schimbat Roadbook, curatat carburator. Se pare ca am mizerie in rezerv fata si oricat l-am spalat intra mizerie si-mi zapaceste cuiul point. , moment in care benzina incepe sa curga serios. O sa incep ziua folosind rez. spate ca sa aman momentul(asta nu-mi place deloc pt ca-mi strica echilibrul si-o sa am fata si mai grea decat acum)

Mi s-a facut foame, ultima oara am mancat acum 2 zile la micul dejun in Spania. Cum nu misca nimeni , ma servesc singur din bucataria de campanie. 5:45..

Trebuie sa dorm un pic. Ochesc o izoprena fara stapan sub un palmier si ma cazez rapid..

Sar din somn in niste bubuieli si ragete groaznice. E trezirea deja clasica a organizatorilor nemti: Ramstein.. 6:00..

Mai stau un pic cu ochii inchisi, pot asculta si asa ce zic ei la briefing.. Ma trezeste un mecanic suedez, cica izoprena ar fi a lui... sa fie la el..6:30. Briefingul s-a dus, la fel si jumatate din concurenti. Azi avem cca 500km , macadam , piatra multa si la sfarsit nisip.

Sunt tot in Rodaj pt ca ieri mi s-a stricat ambreiajul dupa doar 150 km. O sa ma cam enervez. Se merge in convoi dezorganizat pe prima legatura. Primul picior rupt azi, un olandez, in praf n-a vazut un sant. Dupa 70km mi se termina benzina din rez spate. Opresc si mut cu furtunul din fata. 10 min. Urma sa fac asta toata ziua. Ma lupt cu tehnica germana, care-a avut ideea sa scrie RB de jos in sus. Tot timpul derulez invers. Au facut si grafica de 2x mai mica decat standardul. Sa fiti..iubiti!

Pe a doua speciala inca 2 picioare rupte.. Ma opreste un olandez sa-i dau un T mai lung. I-l dau. Ii zic sa mi-l aduca la urmatoarea alimentare.

Ora 15. mi se opreste motorul. Incep sa ma "injur" ca mutasem direct pe rez fata cu 30 min in urma. Dar parca prea repede s-a dus cu tot carburatorul meu...Dupa 1 h apare si olandezul meu. Imi da cheia si 2l benzina. Acum vad c-am furtunul de la cupla rapida e spart. Noroc c-am cheia, era bagat sub rezervor si nu ajungeam la el fara sa dau rezervorul jos. Plec la 16:15. Nu mai prind ultima speciala...

Martin de la Topspeed TV ma vede botos si incearca sa ma impace cu un interviu. I-l dau ieftin, pt un Redbull.

Ajung seara pe la 21 in bivuac. 2 beri, o conserva de ton, un carburator curatat :drink: , pun WaterWetter in motor (maine dune) si plec la nani. Pe drum ma opreste unul din Ironmeni sa-l ajut sa-si schimbe cauciucurile. "Pt ce?" il intreb, "maine si inca 3 zile ai nisip, n-ai nevoie ". Raspuns:"Tocmai d-aia, in zilele cu nisip o sa cad lat seara,schimb acum"

Ajung in cortul ala tuareg facut din paturi pe la 1 dupa ce-am mai palavragit un pic cu un echipaj auto romanesc rezident in Londra. Pe spatele masinii lor un poster de 1,50 cu ..Stefan cel Mare :D (adica 1:1 :wink: )

Ma bag in sac in sfarsit si adorm bucuros ca Ludovic, colegul de compartiment, inca nu sforaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se tine tare nepotu' mie mi-a spur ca pleaca la plimbare cu englezii lui si iete de ce prosti se tine, umbla de bezmetic prin cea africa cu nisip!

bafta multa Dane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...