Sari la conținut

Romania la DAKAR


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 489
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...cred ca la sedinta ar trebui sa propunem la vot daca frm sa le elibereze licenta romana daca nici nu au licenta de participare la CN de RR...

 

Aveti niste idei :baldy: :bow:

 

Daca nu aveam ocazia sa va cunosc personal, acum cred ca m-as mira... Dar asa :bow: ...

 

Vedeti, ca la Dakar, nu prea exista posibilitati sa luati cupa "de pe remorca". :lol: :lol: :baldy:

 

Si mai aveti si propuneri :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane,

Nu-si au locul aici comentarii de genul asta. Cei 4 care se duc la Dakar sunt din alta liga si chiar nu au de ce sa piarda timpul pe la etapele din amaratul nostru CN. Oamenii au fost si s-au antrenat in desert. Marcel chiar a participat la 2 raliuri de desert si a avut rezultate f bune.

Cat despre comentariile nationaliste ... mai bine abtine-te ... sau cauta forumul Romaniei Mari :bow:

 

Rog moderatorii sa stearga posturile off topic. Hai sa ne limitam la cursa, la motociclete si la performantele alor nostri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu toate astea nu au venit nici macar la o etapa a campionatului national de rr al Romaniei. exceptie many care a venit la doar 2 etape: bucuresti si acasa la el, satu mare.

cred ca la sedinta ar trebui sa propunem la vot daca frm sa le elibereze licenta romana daca nici nu au licenta de participare la CN de RR. sper sa nu fiti copii sa sariti cu gura ca nivelul la noi e prea slab, ca tare ma indoiesc ca-i tine pe toti kurul macar la o competitie ca si Transcarpaticul, facut cap coada. Cu unul din ei, un baiat maruntel dar super simpatic, am vorbit la poiana brasov si mi-a confirmat ca a avut ambele glezne bulite rau, si abia merge.....pe picioare.....si cu motorul cu greu....

Tin sa subliniez ca numerul de participanti din fiecare tara este limitat, si sper ca in momentul in care vor dori sa participe mai multi romani, bunii nostrii prieteni sa aiba bunavointa sa le faca loc.

Noroc cu butuza care ne mai scoate la lumina.

 

Nu te mira ca nu vin in campionatul nostru . Nici eu nu voi mai concura anul urmator la rr .Nu toti merg la un concurs pentru a duce acasa cupe cu orice pret . Nivelul CN de rr este jenant de mic fata de enduro, endurocross si off-road din toate puntele de vedere . Am facut pana la Navodari la ultima etapa din campionat 1000 de km ca sa concurez singur .La clasa mea nu mai erau altii inscrisi iar la open voi a-ti hotarat sa nu ma includeti . Dupa o cursa foarte palpitanta am fost primul .mare realizare . Nu degeaba au renuntat sa mai participe Somo , Laurentiu , Mani , Razvan , Florin etc.

"Bunii nostrii prieteni " au facut fiecare cate ceva pentru acest sport cu mult mai mult decat noi . Tot respectul pentru ei ca pornesc in culorile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Nici eu nu voi mai concura anul urmator la rr .Nu toti merg la un concurs pentru a duce acasa cupe cu orice pret . Nivelul CN de rr este jenant de mic fata de enduro, endurocross si off-road din toate puntele de vedere .

 

nici eu nu mai vin daca nu am dupa cine sa trag tare si de la cine sa invat. Dupa ce au renuntat meseriasii, Lutas era singurul cu care ma mai bateam. Si asta spune totul despre nivelul campionatului - si eu si Lutas suntem incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regret ca am starnit o mica furtuna si sper ca aceasta sa ramana in .. desert !

 

m-am mirat doar ca numele catorva concurenti nu au rezonanta romaneasca. fireste ca nu e obligatoriu sa te numesti in buletin gheorghe sau vasile ca sa fii roman .. am descoperit butonul de limba romana pe site-ul www.vulliet-dakar.net si m-am linistit !

 

:bow: sorry boyz, Pace voua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regret ca am starnit o mica furtuna si sper ca aceasta sa ramana in .. desert !

 

m-am mirat doar ca numele catorva concurenti nu au rezonanta romaneasca. fireste ca nu e obligatoriu sa te numesti in buletin gheorghe sau vasile ca sa fii roman .. am descoperit butonul de limba romana pe site-ul www.vulliet-dakar.net si m-am linistit !

 

:bow: sorry boyz, Pace voua !

 

Problema e ca ar trebui sa te informezi,si pe urma sa pornesti discutii de genul acesta!Sunt mai multe situri romanesti de unde poti afla detalii despre participanti.

Editat de gyenescr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutam toate eforturile de a duce o dovada a Romaniei la Dakar. Intre timp rapoartam cu mandrie ca Rally Raid-ul a depasit ca si organizare nivelul de campionat national (cu toate ca tarile de jur imprejur nici macar nu au campionat de asa ceva), si organizatorii romani au reusit sa impuna rally raid-ul ca si sport de campionat balcanic. Delegatiile Turciei, Greciei si cateva tari din fosta Yugoslavie la Conferinta Balcanica de la Sofia au fost mai mult decat interesate, si iata ca doua din cursele mari din campionatul 2007 al Romaniei vor deveni etapa balcanica, cu larga participare internationala: Trofeul Dobrogei - 3 zile alergare inclusiv in Bulgaria - o etapa campionat balcanic (octombrie2007) si Transcarpatic 6 zile alergare-doua etape capionat balcanic ( august 2007).

Am postat acest lucru aici, intrucat cursele de campionat balcanic sunt pe un regulament foarte apropiat de Dakar, traseele nu sunt usoare deloc, sunt foarte lungi (cele mai lungi din Europa, unul de aprox 3000 km si unul de aproape o mie).

POT FI UN FOARTE BUN ANTRENAMENT.

Cat despre participarile romanilor la RR curse lungi, raman la parerea ca sunt mult peste nivelul nostru, amatorii nu au experienta, rabdare, bani, rezistenta fizica si psihica, logistica pentru o cursa de mii de km, iar cei doi-trei-patru-cinci adevarati nu au timp, dar poate-si fac. Oricum, ca si la redbull (care nu e deloc RR) vor fi mai multi externi decat interni, dar macar taxele vor fi adaptate romanilor. Cat despre mine, vreau sa particip cu remorca la ATV, sa mai culeg cate unul care nu mai poate, dar regulamentul nu-mi da voie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutam toate eforturile de a duce o dovada a Romaniei la Dakar. Intre timp rapoartam cu mandrie ca Rally Raid-ul a depasit ca si organizare nivelul de campionat national (cu toate ca tarile de jur imprejur nici macar nu au campionat de asa ceva), si organizatorii romani au reusit sa impuna rally raid-ul ca si sport de campionat balcanic. Delegatiile Turciei, Greciei si cateva tari din fosta Yugoslavie la Conferinta Balcanica de la Sofia au fost mai mult decat interesate, si iata ca doua din cursele mari din campionatul 2007 al Romaniei vor deveni etapa balcanica, cu larga participare internationala: Trofeul Dobrogei - 3 zile alergare inclusiv in Bulgaria - o etapa campionat balcanic (octombrie2007) si Transcarpatic 6 zile alergare-doua etape capionat balcanic ( august 2007).

Am postat acest lucru aici, intrucat cursele de campionat balcanic sunt pe un regulament foarte apropiat de Dakar, traseele nu sunt usoare deloc, sunt foarte lungi (cele mai lungi din Europa, unul de aprox 3000 km si unul de aproape o mie).

POT FI UN FOARTE BUN ANTRENAMENT.

Cat despre participarile romanilor la RR curse lungi, raman la parerea ca sunt mult peste nivelul nostru, amatorii nu au experienta, rabdare, bani, rezistenta fizica si psihica, logistica pentru o cursa de mii de km, iar cei doi-trei-patru-cinci adevarati nu au timp, dar poate-si fac. Oricum, ca si la redbull (care nu e deloc RR) vor fi mai multi externi decat interni, dar macar taxele vor fi adaptate romanilor. Cat despre mine, vreau sa particip cu remorca la ATV, sa mai culeg cate unul care nu mai poate, dar regulamentul nu-mi da voie.

:bow:

Editat de gyenescr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un articol despre desfasurarea de forte KTM

http://raid.racing-live.com/dakar/en/headl...214101229.shtml

 

Of the 250 motorcycles competing in 2007, 128 riders will be on the hallmark orange machines made in Austria.

 

KTM's three factory teams (Gauloises, Repsol and Red Bull) include eight factory riders supported by 43 team members, including a doctor and two physiotherapists

 

Accompanying the race for KTM will be five Rally Nissans, two T4 Racing Trucks and four T5 Assistance Trucks. They are in effect complete workshops on wheels ready to supply mechanical, safety and any personal assistance in circumstances. KTM transports between 36-38 tons of equipment for the race, including some two tons of selected spare parts and equipment air freighted to cover the contingency of the late arrival of a support vehicle, or if one is disabled during the event.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi si greu sa nu castige un KTM :finger:

 

Ba ar fi chiar rusinos :banana:

Insa chiar nu se poate intampla sa nu castige ei. Uite care sunt factory riders. KTM nu risca nimic. Sunt prea multi si prea buni. Cum scoate unul capul si incepe sa se miste binisor ... pac! - il ia KTM.

 

Gauloises KTM

Cyril Despres

Isidre Esteve

David Casteu

Frans Verhoeven

 

Repsol KTM

Marc Coma

Giovanni Sala

Jordi Viladoms

 

Red Bull KTM

Chris Blais

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin Freinademetz merge la Dakar

 

Austriacul, stabilit la Sibiu, concureaza cu licenta de Romania

 

Martin Freinademetz este membru al echipei Pulse Compet

 

Obiectivul: sa ajunga la Dakar

 

Martin Freinademetz, fost dublu campion mondial de snowboard si organizatorul celui mai dur concurs de enduro din lume Red Bull Romaniacs, a acceptat provocarea de a concura in Dakar cu licenta eliberata de FRM.

 

Cyril Despres, castigatorul primelor doua editii ale celui mai dur concurs de enduro din lume – Red Bull Romaniacs, are in cont si o victorie in Raliul Dakar. Francezul nu a fost insa singurul pilot prezent la Red Bull Romaniacs care a luat startul, cel putin o data, in celebrul rally raid. Din 2007 aceasta nu va mai fi insa singura asemanare dintre Red Bull Romaniacs si Raliul Dakar. Martin Freinademetz, organizatorul competitiei care are cartierul general la Sibiu, va participa in calitate de concurent la una dintre cele mai dificile competitii din lumea sporturilor cu motor.

 

Austriacul, stabilit la Sibiu impreuna cu familia sa, a fost dublu campion mondial de snowboard, dar are experienta si in competitiile pe doua roti. Clasarea in top 25 la Erzberg in Austria si locul 6 la editia din 2004 a concursului Roof of Africa au fost suficiente argumente pentru Martin Freinademetz sa accepte provocarea Dakar. „Voi incerca sa gasesc un stil de pilotaj care sa-mi permita sa termin acest raliu. Nu are nici un sens sa mergi ca nebunul din primele zile pentru ca Raliul Dakar este unul de anduranta si mi-am propus sa ajung la sosire, nu sa castig“, a spus Martin Freinademetz, inainte de plecarea spre Lisabona.

 

Organizatorul competitiei Red Bull Romaniacs, programata anul viitor in perioada 17 – 21 iunie, va concura pe o motocicleta KTM 525 Desert Racing si va face parte din cadrul echipei franceze Pulse Compet impreuna cu brasoveanul Marcel Butuza, nume bine cunoscut in lumea sportului moto din Romania, fratii Vulliet – Francois, Etienne si Regis, plus compatrioții lor, francezii Tonin Philippe, Roger Frederic si Chirent Fabrice.

 

Startul in editia din 2007 a Raliului Dakar se va da pe data de 6 ianuarie la Lisabona, sosirea fiind programata pe 21 ianuarie pe malul lacului Rose de langa capitala Senegalului, Dakar. Si asta dupa 8.708 kilometri, dintre care 5.030 de proba speciala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar Eurosport transmite Dakarul?

 

http://www.dakar.com/2007/DAK/presentation...3_9-medias.html

Aici gasesti informatii despre posturile care transmit .Bineinteles ca nici o televiziune din tara nu transmite.

Nefiind Becali sau vreun fotbalist in prim plan nu este interesant pentru ei.

Pe toata perioada raliului se va putea urmarii on-line pe www.dakar.com pozitia tuturor concurentilor si chiar le putem transmite mesaje pe care ei le primesc in fiecare seara de la organizatori.

Mani si colegii din stafful lui au pornit ieri dimineata spre Lisabona .

Sa le uram mult succes celor 4 care ne reprezinta Mani , Marcel , Martin si Francois .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In editia din luna decembrie a revistei Quattroruote a aparut o mica stire despre "Participare romaneasca la Dakar", am cautat sa pun un link dar cum nu am gasit o sa scriu articolul ca e scurt :finger:

"Emanul Gyenes, primul campion de enduro cross din Romania va concura in editia 2007 a Dakar-ului. Pilotul este membru al echipei MOL Dakar Team si priveste Dakar-ul ca un prim pas catre cariera de pilot profesionist de rally-raid. Gyenes, care va pilota cu KTM 660 Rally, va concura la categoria moto fiind inscris la clasa super productie. Cea de a 29-a editie va debuta pe 6 ianuarie in Lisabona, urmand sa se incheie pe 21 ianuarie in Dakar."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut intr-o remorca si motocicleta lui Martin - un 525 EXC model 2007. Ca modificari avea: ax fata de rally replica, rezervor de 18l (mi s-a parut ca e rezervorul de lc4), carena fibra pentru cockpit, scut de rally cu rezervor de apa. Parea modificata destul de artizanal ... ce sa zic .. sper sa-l tina!

 

 

 

Are cineva o poza cu motocicleta s\descrisa mai sus?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform www.dakar.com se pare ca numerele de concurs vor fi:

 

51 Gyenes Emanuel

72 Vulliet Regis

73 Vulliet Francois

74 Vulliet Etienne

78 Freidanemetz Martin

79 Butuza Marcel

 

Si tot de acolo:

Emanuel Gyenes: “I am a motorcycle nut” At only 22-years of age, Emanuel Gyenes will compete on the Dakar for the first time. For this young Romanian KTM mechanic, the experience will be enriching: besides a week of testing in Tunisia, he has never stepped foot into Africa. He will thus have to be double careful when he begins the 2007 edition’s selective sectors, which are nothing at all like what he’s used to back home.

 

François Vulliet: “With my two brothers and a part of Romania” François Vulliet isn’t an ordinary competitor. For his second appearance in the Dakar, he’s decided to take on his “suitcases” his two brothers and a friend from Romania. This head of a company, who has settled in Timisoara, Romania ten years ago, indeed wants to associate his family and his adoptive country to his adventure. Last year he had already started the race with RomĂŠo Dunca, first Romanian to compete in a Dakar and to have finished it (79th overall). This year, for the first time, three brothers will start the Dakar together on their bikes. François, Etienne and RĂŠgis Vulliet therefore launched Team Pulse Compet, a Franco Romanian team. In 2005, Etienne and François (RĂŠgis hadn’t been able to come) were forced to quit before reaching Dakar. This year they have swapped their KTM bikes for Yamahas and hope to live the adventure all the way to the finish

 

RĂŠgis Vulliet: “Family is the strongest link” In 2005, RĂŠgis Vulliet was finishing the construction of his house and had therefore not been able to accompany his two brothers on the rally. They hadn’t managed to reach Dakar: injured ankle for one, battered scapula for the other… “When I saw that they wouldn’t make it to the finish I said to myself: ‘next time all three of us will start together and we’ll manage to finish the race’”. The three brothers therefore decided to start their own team, Team Pulse Compet. In the history of the rally, it’s the first time that three brothers start the race together! Regis’ passion for motorsports started during his adolescence. At that time, he used to work during the summer to buy his first moped: “It taught me how much I had to sweat to earn something and enjoy it”. The first subsequent amount of money was spent on a side car cross bike to compete in his local championship. He however has no experience of rally-raid racing. For Regis, the Dakar is a first experience and what an experience it should prove to be, but he doesn’t seem too worried…

 

Etienne Vulliet: “Three brothers together on a beach in Dakar…” Etienne, 40 years of age, RĂŠgis, 38, and Fabrice, 34. Three brothers, all three from the Haute-Savoie area of France with a childhood dream: the Dakar…To make it to the finish, they’ve launched their own team called Pulse Compet. It’s the first time that the three brothers show up together on the rally. Added to that no Haute-Savoie native has ever managed to reach the Lac Rose, so the goal is to at least see one of the three make it… Indeed the threesome led by Etienne, the elder, won’t neglect the slightest detail. In October, they went training for a week in Ksar-Ghilane in Tunisia, a Saharan oasis situated at the entry of the desert. No electricity, no phones, just a hot water source in order to allow the troop to enjoy a soothing bath every evening. The program set up by Etienne was rather loaded: every morning they would take off at dawn and return to the base camp at night fall. On the menu: sand, sand, and even more sand…

 

Despre Martin si Marcel nu scrie nimic inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...