Adventix Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Am refacut motorul tot dupa un rulment de ambielaj rupt in carter. Schimbat cam tot ce se putea schimba. Curatat carburator , pus la loc , mers cu el , la 87 km dupa ce am alimentat cu 7 litrii si un pic am ramas in pana prostului. Am mai bagat 2,2 litrii ( 10 lei ) am mai facut 25 km. Rezulta un consum de vreo 8 litrii % asta in regim de mers sub 7 mii de ture ( rodaj ). Mentionez ca nu mai am lamela de powervalva deloc ( s-a rupt ) practic evacuarea este total deschisa. Am vazut ca imi da benzina pe filtru de aer ( la supraplin ). Astazi am dat jos carburatorul si am dat nivelul in camera mai mic , era cam mare. Am scos muzicuta , nu are spatii intre lamele si suport , nu cred ca ea e problema.Amestecul aer-benzina e facut de mine dar nu cred ca e corect. Carburatorul este un dellorto phbh 28. Ce sfaturi imi puteti da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 In prima faza incearca sa mai reglezi carbul' sau mergi la cineva care se pricepe si eventual masoara compresia motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 In prima faza incearca sa mai reglezi carbul' sau mergi la cineva care se pricepe si eventual masoara compresia motorului Compresia nu e 100% ok deoarece cand s`a rupt lamela de powervalva a zgariat un pic cilindrul. Segmentii sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Oricum ar fi drujbele astea consuma.. dar ai nivelul cam mare cred si eventual amestecul prea bogat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Am refacut motorul tot dupa un rulment de ambielaj rupt in carter. Schimbat cam tot ce se putea schimba. Curatat carburator , pus la loc , mers cu el , la 87 km dupa ce am alimentat cu 7 litrii si un pic am ramas in pana prostului. Am mai bagat 2,2 litrii ( 10 lei ) am mai facut 25 km. Rezulta un consum de vreo 8 litrii % asta in regim de mers sub 7 mii de ture ( rodaj ). Mentionez ca nu mai am lamela de powervalva deloc ( s-a rupt ) practic evacuarea este total deschisa. Am vazut ca imi da benzina pe filtru de aer ( la supraplin ). Astazi am dat jos carburatorul si am dat nivelul in camera mai mic , era cam mare. Am scos muzicuta , nu are spatii intre lamele si suport , nu cred ca ea e problema.Amestecul aer-benzina e facut de mine dar nu cred ca e corect. Carburatorul este un dellorto phbh 28. Ce sfaturi imi puteti da ? pai daca lamela de powervalve e rupta si e acum ca si cand ar fii pe deschis tot timpul la ce poti sa te astepti ?e stiut faptul ca atunci cand se deschide powerval creste puterea dar si consumul creste ,mai adaugi si cilindrul zgariat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Daca acul de dozaj se poate regla (e cel care e prins de subarul de acceleratie, cel lung) da-l o pozitie mai jos fata de cum e acum. (in carburator) Zgarietura respectiva nu cred ca are vreo influenta prea mare. Oricum motorul consuma mai mult pana se rodeaza, segmentii sunt noi, mai dureaza putin pana se "asaza" pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Intreb ca un nestiutor in ale rodatului motoarelor... Pana ce treci de rodaj, nu e normal sa iti consume mai mult gaz si ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Verifica sa nu fie colamatat filtrul de aer cu toate ca ma indoiesc sa fie asa ceva din moment ce se umezeste cu benzina. Sanse maxime sunt sa fie nivel incorect si/sau cui poantou "defect" si sa sa raman deschis permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 consum de 8% cu setul nepasuit-in rodaj si cu power valve-ul deschis tot timpul nu cred ca ai de ce sa te plangi!!!oricum e normal sa pape peste 5! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.