Sari la conținut

Consum cam mare


Postări Recomandate

Am refacut motorul tot dupa un rulment de ambielaj rupt in carter. Schimbat cam tot ce se putea schimba.

 

Curatat carburator , pus la loc , mers cu el , la 87 km dupa ce am alimentat cu 7 litrii si un pic am ramas in pana prostului. Am mai bagat 2,2 litrii ( 10 lei ) am mai facut 25 km. Rezulta un consum de vreo 8 litrii % asta in regim de mers sub 7 mii de ture ( rodaj ).

 

Mentionez ca nu mai am lamela de powervalva deloc ( s-a rupt ) practic evacuarea este total deschisa. Am vazut ca imi da benzina pe filtru de aer ( la supraplin ). Astazi am dat jos carburatorul si am dat nivelul in camera mai mic , era cam mare. Am scos muzicuta , nu are spatii intre lamele si suport , nu cred ca ea e problema.Amestecul aer-benzina e facut de mine dar nu cred ca e corect. Carburatorul este un dellorto phbh 28.

 

Ce sfaturi imi puteti da ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza incearca sa mai reglezi carbul' sau mergi la cineva care se pricepe si eventual masoara compresia motorului

 

Compresia nu e 100% ok deoarece cand s`a rupt lamela de powervalva a zgariat un pic cilindrul. Segmentii sunt noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am refacut motorul tot dupa un rulment de ambielaj rupt in carter. Schimbat cam tot ce se putea schimba.

 

Curatat carburator , pus la loc , mers cu el , la 87 km dupa ce am alimentat cu 7 litrii si un pic am ramas in pana prostului. Am mai bagat 2,2 litrii ( 10 lei ) am mai facut 25 km. Rezulta un consum de vreo 8 litrii % asta in regim de mers sub 7 mii de ture ( rodaj ).

 

Mentionez ca nu mai am lamela de powervalva deloc ( s-a rupt ) practic evacuarea este total deschisa. Am vazut ca imi da benzina pe filtru de aer ( la supraplin ). Astazi am dat jos carburatorul si am dat nivelul in camera mai mic , era cam mare. Am scos muzicuta , nu are spatii intre lamele si suport , nu cred ca ea e problema.Amestecul aer-benzina e facut de mine dar nu cred ca e corect. Carburatorul este un dellorto phbh 28.

 

Ce sfaturi imi puteti da ?

pai daca lamela de powervalve e rupta si e acum ca si cand ar fii pe deschis tot timpul la ce poti sa te astepti ?e stiut faptul ca atunci cand se deschide powerval creste puterea dar si consumul creste ,mai adaugi si cilindrul zgariat .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acul de dozaj se poate regla (e cel care e prins de subarul de acceleratie, cel lung) da-l o pozitie mai jos fata de cum e acum. (in carburator)

Zgarietura respectiva nu cred ca are vreo influenta prea mare.

Oricum motorul consuma mai mult pana se rodeaza, segmentii sunt noi, mai dureaza putin pana se "asaza" pe cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...