switch Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Stie cineva unde s-ar putea face un adator de etrier pentru a nlocui discuti de frana de 256mm cu discuri de 320mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Stie cineva unde s-ar putea face un adator de etrier pentru a nlocui discuti de frana de 256mm cu discuri de 320mm? daca ai stii exact dimensiunile si tot, ma gandesc ca la ceva firma care are cnc da asta presupune sa stii exact ceea ce vrei, apoi sa faci un desen in corel sau in programul cu care firma respectiva lucreaza (CAD), sa le duci aluminiul sau materialul din care vrei sa faci piesa si atat eu am access la un cnc, daca nu gasesti in bucuresti, o sa incerc eu sa il fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2010 Autor Share Postat Martie 22, 2010 daca ai stii exact dimensiunile si tot, ma gandesc ca la ceva firma care are cnc da asta presupune sa stii exact ceea ce vrei, apoi sa faci un desen in corel sau in programul cu care firma respectiva lucreaza (CAD), sa le duci aluminiul sau materialul din care vrei sa faci piesa si atat eu am access la un cnc, daca nu gasesti in bucuresti, o sa incerc eu sa il fac Multam fain. Ramane doar sa gasesc materialul din care sa fabric piesa (proiectarea si desenul in CAD se fac relativ usor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 stiu ca exista varianta "sa ti-l faca cineva" insa eu am preferat calea mai simpla. Mi-am notat pe o hartie ce disc am si ce disc vreau (diametru exterior , diametru interior , "bolt pattern") - am trecut de la 296mm la 310mm ce etrier am ce etrier vreau (in milimetri, distanta dintre suruburile de prindere) - am vrut neaparat Brembo. Asa ca am trecut de la Nissin la Brembo Din fericire am gasit un adaptor Brembo special pentru ce vroiam eu. Transportul din USA in RO a fost mai scump decat piesa in sine. Senzatia de frana de la 200kmh la 50kmh in 100 de metri ... nu pot sa ti-o descriu in cuvinte Sfatul meu : cauta pe forumuri externe altii care au mai facut cu succes aceasta modificare. Nu zic ca nu se poate "face" si in Romania, dar gandeste-te ca viata ta e in piesa aia. Trebuie sa ai maxima incredere in omul care ti-o face. Eu am incredere doar in mine si in Dzeu...poate si in mama dar ma mai dezamageste si ea din cand in cand )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2010 Autor Share Postat Martie 22, 2010 Stiu cam ce trebe facut, stiu ca piesa poate da rateu. Din pacate nu am bani de aruncat pe kit de conversie complet. La motor de 2000e crezi ca merita frane de 500? Nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 stiu ca exista varianta "sa ti-l faca cineva" insa eu am preferat calea mai simpla. Mi-am notat pe o hartie ce disc am si ce disc vreau (diametru exterior , diametru interior , "bolt pattern") - am trecut de la 296mm la 310mm ce etrier am ce etrier vreau (in milimetri, distanta dintre suruburile de prindere) - am vrut neaparat Brembo. Asa ca am trecut de la Nissin la Brembo Din fericire am gasit un adaptor Brembo special pentru ce vroiam eu. Transportul din USA in RO a fost mai scump decat piesa in sine. Senzatia de frana de la 200kmh la 50kmh in 100 de metri ... nu pot sa ti-o descriu in cuvinte Sfatul meu : cauta pe forumuri externe altii care au mai facut cu succes aceasta modificare. Nu zic ca nu se poate "face" si in Romania, dar gandeste-te ca viata ta e in piesa aia. Trebuie sa ai maxima incredere in omul care ti-o face. Eu am incredere doar in mine si in Dzeu...poate si in mama dar ma mai dezamageste si ea din cand in cand )) Dintr-un lot de 1000 de repere, cam cate crezi tu ca se testeaza cu aparat RĂśntgen? Poate 20, poate 10 poate nici una Te-ai simti mai in siguranta daca eu as face astfel de repere, mi-as face un site frumos in care sa scriu ca am 1000 de bucati pe stoc si de fapt sa produc numai la cerere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Si eu trebuie sa fac un astfel de adaptor pentru a trece la rotile SM. Stiu firma care poate taia cu laser otel de 8 sau 10mm. Crezi ca este suficient de gros? Are cineva adaptor pentru Suzuki DRZ-400E si roti de SM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Autor Share Postat Martie 24, 2010 10mm e cam putin; dupa frezare iti raman doar 5mm pentru fixare. Putintel, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Pai de asta intreb, cam de grosime sa aiba adaptorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Autor Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Vreo 14-18mm am vazut la cele 'de firma' (materialul e duraluminiu cred). Din otel de 16mm si-a facut cineva care nu mai intra pe aici adaptoare de la discuri de 245 la discuri de 300. Editat Martie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 eu am facut din dural de 10 parca si e ok, e un pic de treaba la machetare si prelucrare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.