Sari la conținut

Dok

INACTIV
  • Număr conținut

    123
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.dimsport.ro
  • Yahoo
    obdtuning

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F650GS Dakar

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Transalp XL650V, Suzuki DRZ400E

Dok's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu mi-am luat TKC80-ul pentru spate. Sa vedem cat ma tine.
  2. Vorbesti de service-ul MyMoto. Cand ajung in Bucuresti o sa dau o fuga pe la ei inainte sa comand ceva. Cred ca au si la Schumoto furtune aftermarket.
  3. Vreun link ai la ceva mai bun? As incerca ceva de la Goodridge daca fac si pentru modelul acesta. Daca am timp sa butonez acum in concediu o sa caut pe net niste variante, insa daca aveti deja ceva pus pe motor nu ezitati sa ne spuneti si noua. LE: se pare ca au si pentru modelul nostru: http://www.goodridge.co.uk/motorcycle-brake-lines/bmw.htm
  4. @Angi: sa presupunem ca ai dreptate, motorul nu ar putea sa aiba mai mult de 40.000-50.000km facuti onroad. Aspectul arata acest lucru, nu a fost folosit in offroad. La numarul acesta de km tot nu ar avea voie sa aiba probleme. Daca as fi mers cu el numai onroad sunt sigur ca nu aveam nicio problema cu el pana acum. Transalpul meu de anul trecut avea 51.000km facuti pe offroad cand l-am luat si nu mi-a facut nicio problema. Pana in prezent la BMW am schimbat semeringurile de la furca, tampoanele de la transmisie, reparat firele de la pompa de benzina, sudat cricul lateral, facut intretinerea (ulei, bujie, filtru aer, filtru ulei, ulei furca, gume noi, camere noi). Ambreiajul se pare ca nu este nevoie sa il schimb, se pare ca nu era reglat. Am reusit sa stric indicatorul de benzina, butonul de flash, cricul si aparatoarea din spate de plastic. Ma vad nevoit sa il pastrez din cauza centrului de greutate mai scazut decat Transalp care ma ajuta enorm pe coclauri. Trebuie sa mai bricolez cate ceva la el, sigur il mai tin inca un sezon. Vreau sa incerc si modelul nou dar momentan mi se pare cam scump chiar si la SH.
  5. Cam ciudate BMW-urile astea. Se tot strica cate ceva la ele. Ba nu mai pornesc decat atunci cand vor ele, ba se mai strica nu stiu ce nimic pe la ele. Eu tocmai ce am revenit acasa dupa ce mi-am facut de cap cateva zile cu motorul pe coclauri. Bineinteles ca acum trebuie sa repar iar la el. Trebuie sa verific lantul si rola intinzatoare, am impresia ca sunt uzute. Bate pur si simplu lantul la mers usor. Am reusit sa stric butonul de flash, l-am tinut apasat ca vedeam nimic cu faza scurta si am impresia ca s-a ars contactul. La o coborare pe serpentine cu piatra netasata am reusit sa il trantesc pe partea dreapta, din fericire fara a distruge ceva la el. Totusi dupa ce am plecat la un moment dat s-a oprit motorul. Il porneam si se oprea. Daca il tineam turat mergea foarte bine, insa cum lasam gazul se oprea. Pur si simplu nu statea la relanti. Mi-a facut asta de cateva ori insa si-a revenit. S-a mai oprit odata in drum si ca sa plec cu el am ridicat relantiul mai sus. A doua zi si-a revenit. Acum vad ca nu mai face. La intoarcere spre casa am ramas fara frana spate din cauza furtunului care s-a spart. Din cate am auzit asta e buba cunoscuta la F650GS.
  6. Eu am fost cu bilciu si este ok circuitul. Chiar daca am dat DRZ-ul (a ajuns la bilciu) m-am jucat acum putin si cu Dakar-ul.
  7. O sa incerc maine la Luis sa vad ce scor imi dau. Daca e de bun simt il comand de la ei.
  8. Gata, mi-am schimbat tampoanele de la transmisie. Alta viata, pleaca mult mai lin si nu mai face zgomot. Urmeaza sa fac zilele astea daca am timp cateva protectii din duraluminiu precum cele de la Touratech pentru senzorul de viteza, cilindru de frana, lant si bidonul cu lichid de frana. Trebuie sa studiez cateva poza de la rezolutie mai mare, sa imi iau niste cote si sa ma apuc de lucru. Aveti idee de un pot cumpara un cric central ieftin pentru Dakar? Am intrebat la Bavaria cat ar fi pretul unui cric central si mi-au spus ca nu au reper pentru Dakar.
  9. Arata mult mai bine decat ale mele. Trebuie sa trec pe la Bavaria sa vad daca au ajuns. Culmea este ca nu doar la Bavaria costa atat. Am incercat si la furnizorii de piese si pretul este acelasi, unii dintre ei mi-ai recomandat sa cumpar direct de la BMW.
  10. Daca dai cricul central si crashbar-ul separat, ma intereseaza pe mine. In rest, nu pot sa-ti zic decat bafta la vanzare, motorul arata foarte bine.
  11. Daca iti plac noroaiele sau iesirile pe offroad alege BMW-ul, insa daca faci peste 60-70% onroad mergi pe Transalp.
  12. MyMoto Cotroceni sau Viilor. Ar trebui sa aiba deschis. Camerele sunt Kenda si costa in jur de 50 RON.
×
×
  • Creează nouă...