marius ionut Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa Fork oil Type SAE 10 - fork oil Amount 1988 460 cc (15.5 US fl oz, 16.2 Imp fl oz) Amount 1989 on 478 cc (16.1 US fl oz, 16.8 Imp fl oz) Oil level 1988 134 mm (5.28 inches) Oil level 1989 on 100 mm (3.93 inches) Problema e ca nu ai cum sa determini exact ce cantitate a mai ramas in telescop ca sa stii cat e nevoie de completat (nivelul se masoara fara arcuri). Dezechilibrul intre telescoapele furcii este foarte periculos si daca un telescop a pierdul deja ulei, il va pierde iar, asa ca cel mai bine ar fi sa schimbi semeringurile ambelor telescoape si sa schimbi si uleiul (cantitatea/nivelul potrivit anului de fabricatie). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa vezi ca gasesti simeringuri la preturi bune zici: http://romimoto-piese.ro/ vezi in manual ce fel de ulei iti recomanda pentru telescoapele tale si spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Fork oil Type SAE 10 - fork oil Amount 1988 460 cc (15.5 US fl oz, 16.2 Imp fl oz) Amount 1989 on 478 cc (16.1 US fl oz, 16.8 Imp fl oz) Oil level 1988 134 mm (5.28 inches) Oil level 1989 on 100 mm (3.93 inches) Problema e ca nu ai cum sa determini exact ce cantitate a mai ramas in telescop ca sa stii cat e nevoie de completat (nivelul se masoara fara arcuri). Dezechilibrul intre telescoapele furcii este foarte periculos si daca un telescop a pierdul deja ulei, il va pierde iar, asa ca cel mai bine ar fi sa schimbi semeringurile ambelor telescoape si sa schimbi si uleiul (cantitatea/nivelul potrivit anului de fabricatie). Ride Safe! Suspenzi roata in aer si completezi pe sus pana la nivelul care sa permita "perna" de aer de 100 sau 134mm functie de model Mesaj completat va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa pana schimbi semeringul, cred ca poti completa si cu d-ala de motor... defapt ala de motor e de calitate mai buna ca e mai solicitat. Mai important este ca ambele telescoape sa aiba ulei cu aceeasi vascozitate si cantitate Atentie! sa nu zgarii jambele... costa v'o 5-600lei bucata pa pa Editat Martie 22, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdarogeorges Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Slaut, Am constatat si eu aceeasi problema, numai ca la mine curge ulei din ambele telescoape, nu mult dar curge. Asa ca o recomandare, sa incerc sa fac eu schimbul/completarea uleiuli si schimbarea de simeringuri ( ajutandu-ma de manual) sau sunt sanse marei sa imi prind urechile pe acolo si sa fac vro prostie? ( Precizez ca am forte putina experienta de mecanic dar vointa si rabdare multa :rose:). Si uleiul trebuie schimbat in totalitate sau poate fi si completate? Multumesc. Numai bine, George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Slaut, Am constatat si eu aceeasi problema, numai ca la mine curge ulei din ambele telescoape, nu mult dar curge. Asa ca o recomandare, sa incerc sa fac eu schimbul/completarea uleiuli si schimbarea de simeringuri ( ajutandu-ma de manual) sau sunt sanse marei sa imi prind urechile pe acolo si sa fac vro prostie? ( Precizez ca am forte putina experienta de mecanic dar vointa si rabdare multa ). Si uleiul trebuie schimbat in totalitate sau poate fi si completate? Multumesc. Numai bine, George iti recomand urmatoarele operatii: procuri semeringuri (daca esti "in bani" ia-le si pe alea de praf), slabesti suruburle/capacele de deasupra sau de dedesupt, le demontezi si le duci la un service. Ar trebui ca manopera sa fie v'o 50-60lei, ambele. Vezi ! sa slabesti capacele ca altfel sigur te injura mecanicosul si poate ti le mai si zgarie http://www.romimoto-piese.ro/ "cauta vehicul" ... bla, bla... pt poze da click pe "galeria" Editat Martie 22, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Suspenzi roata in aer si completezi pe sus pana la nivelul care sa permita "perna" de aer de 100 sau 134mm functie de model Mesaj completat pana schimbi semeringul, cred ca poti completa si cu d-ala de motor... defapt ala de motor e de calitate mai buna ca e mai solicitat. Mai important este ca ambele telescoape sa aiba ulei cu aceeasi vascozitate si cantitate Atentie! sa nu zgarii jambele... costa v'o 5-600lei bucata pa pa Nivelul "liber" in telescoape se masoara cu arcurile scoase. Uleiul de motor nu este identic cu cel de furca, este monograd si nu are aditivi specifici. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Suspenzi roata in aer si completezi pe sus pana la nivelul care sa permita "perna" de aer de 100 sau 134mm functie de model Mesaj completat pana schimbi semeringul, cred ca poti completa si cu d-ala de motor... defapt ala de motor e de calitate mai buna ca e mai solicitat. Mai important este ca ambele telescoape sa aiba ulei cu aceeasi vascozitate si cantitate Atentie! sa nu zgarii jambele... costa v'o 5-600lei bucata pa pa Taci, te rog frumos sa taci. Inveti lumea numai la prostii. Tu de ce nu gatesti cu ulei hidraulic? Mesaj completat Nivelul "liber" in telescoape se masoara cu arcurile scoase. Uleiul de motor nu este identic cu cel de furca, este monograd si nu are aditivi specifici. Ride Safe! Ce nivel??? se golesc definitiv si se pune alt ulei exact cat spune la carte, fiecare motoreta cu "dozajul" ei in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 In primul rand cauti un manual de service al motocicletei, conform cu anul de fabricatie si tipul de motor. Dupa ce citesti pe acolo, o sa afli mai multe despre ce fel de ulei trebuie si cum se schimba. De preferat ar fi sa lasi pe cei care se pricep la aceasta operatiune sa o faca, pentru ca altfel risti sa produci diverse defectiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa Este incredibil câtă lume se chinuie să dea un răspuns avizat la aÂşa tip de întrebare! Pentru genul acesta de motocicliÂşti s-au înființat stabilimente numite generic "SERVICE" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Taci, te rog frumos sa taci. Inveti lumea numai la prostii. Tu de ce nu gatesti cu ulei hidraulic?Mesaj completat Ce nivel??? se golesc definitiv si se pune alt ulei exact cat spune la carte, fiecare motoreta cu "dozajul" ei in furca. Exista 2 variante de re-umplere a telescoapelor, volum si nivel (distanta dintre capatul superior si nivelul efectiv). Volumul se foloseste cand uleiul este schimbat cu telescoapele pe pozitie insa pentru o mai mare acuratete se recomanda metoda nivelului, care presupune insa demontarea acestora (nivelul se masoara fara arcuri). Uitat'te in orice manual de service si o sa intelegi despre ce vorbesc. Ride Safe! Mesaj completat Este incredibil câtă lume se chinuie să dea un răspuns avizat la aÂşa tip de întrebare!Pentru genul acesta de motocicliÂşti s-au înființat stabilimente numite generic "SERVICE" Iar pentru "genul"tau ar trebui infiintat un stabiliment nou, numit "generic" : EXPERTI CARE NU SE COBOARA LA NIVELUL INCEPATORILOR. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Exista 2 variante de re-umplere a telescoapelor, volum si nivel (distanta dintre capatul superior si nivelul efectiv). Volumul se foloseste cand uleiul este schimbat cu telescoapele pe pozitie insa pentru o mai mare acuratete se recomanda metoda nivelului, care presupune insa demontarea acestora (nivelul se masoara fara arcuri). Uitat'te in orice manual de service si o sa intelegi despre ce vorbesc. Ride Safe! Mesaj completat Iar pentru "genul"tau ar trebui infiintat un stabiliment nou, numit "generic" : EXPERTI CARE NU SE COBOARA LA NIVELUL INCEPATORILOR. Ride Safe! Copioasă, n-am ce zice....mai cite?te întrebarea care a înte?it topicul, trădează lipsuri bazale... crezi că 10% din con?inutul răspunsurilor atinge ?inta? Nevoia reală de ajutor se cite?te clar în formularea unei cereri. Eu cred că am descris clar nivelul întrebării, n-am atacat! Oricum, la mai multe mii de posturi, spre binele general al motociclimii ! Mesaj completat Fork oil Type SAE 10 - fork oil Amount 1988 460 cc (15.5 US fl oz, 16.2 Imp fl oz) Amount 1989 on 478 cc (16.1 US fl oz, 16.8 Imp fl oz) Oil level 1988 134 mm (5.28 inches) Oil level 1989 on 100 mm (3.93 inches) Problema e ca nu ai cum sa determini exact ce cantitate a mai ramas in telescop ca sa stii cat e nevoie de completat (nivelul se masoara fara arcuri). Dezechilibrul intre telescoapele furcii este foarte periculos si daca un telescop a pierdul deja ulei, il va pierde iar, asa ca cel mai bine ar fi sa schimbi semeringurile ambelor telescoape si sa schimbi si uleiul (cantitatea/nivelul potrivit anului de fabricatie). Ride Safe! ....iar cu răspunsul acesta l-ai luminat complet..... sintetic, documentat, ?intit, la obiect. PROFI ! Editat Martie 23, 2010 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Copioasă, n-am ce zice....mai cite?te întrebarea care a înte?it topicul, trădează lipsuri bazale... crezi că 10% din con?inutul răspunsurilor atinge ?inta? Nevoia reală de ajutor se cite?te clar în formularea unei cereri. Eu cred că am descris clar nivelul întrebării, n-am atacat! Oricum, la mai multe mii de posturi, spre binele general al motociclimii ! Mesaj completat ....iar cu răspunsul acesta l-ai luminat complet..... sintetic, documentat, ?intit, la obiect. PROFI ! (citeste semnatura) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Si eu cred ca pt cineva care nu are habar e recomandat un service. Chiar daca reuseste sa schimbe uleiul, e recomandat sa schimbe si simeringurile, sa monteze corect furca. Nu i chiar ca un schimb de ulei de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) (citeste semnatura) Citit, citit ! Acum rămâne să ne spui unde scrie.... la intrare sau la iesire ? PS: Ptr cine vrea să înteleagă, experienta se dă la schimb, know how-u' se vinde ... beneficiul este reciproc ! Editat Martie 23, 2010 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ludo3005 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) dar nu-i spune nimeni ca pt a desface amortizorul pt a fi curatat ,operatiune obligatorie , trebuie un pistol cu aer ?? si atunci , mai bine la service de cat sa strice Editat Martie 23, 2010 de ludo3005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Ptr ''service-at'' un amortizor ai nevoie de un stand de suspendat fața, sculele necesare, un banc de lucru cu menghină pe măsura amortizorului, cuvă pentru spălat componentele, consumabilele la îndemână (ulei în cantitatea și de calitatea recomandată, simeringuri, apărătorile de praf), manualitate (nu vrei să strici bucșile teflonate) ! Și nu în ultimul rînd manualul de service. Dacă nu, și oamenii ăia care știu ce trebuie să facă au nevoi... să mănâncă și gura lor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salutare, Stie cineva cat ulei de furca se pune la un Suzuki GSX 600 F modelul 1990? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Exista 2 variante de re-umplere a telescoapelor, volum si nivel (distanta dintre capatul superior si nivelul efectiv). Volumul se foloseste cand uleiul este schimbat cu telescoapele pe pozitie insa pentru o mai mare acuratete se recomanda metoda nivelului, care presupune insa demontarea acestora (nivelul se masoara fara arcuri). Uitat'te in orice manual de service si o sa intelegi despre ce vorbesc. Ride Safe! Mesaj completat Iar pentru "genul"tau ar trebui infiintat un stabiliment nou, numit "generic" : EXPERTI CARE NU SE COBOARA LA NIVELUL INCEPATORILOR. Ride Safe! fara arcuri si comprimat deci, mai bine la service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miclaus Cosmin Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Buna am un Piaggio Beverly 200 si am schimbat semeringul de la furca si nustiu cat ulei trebuie sa bag in fie care ma poate ajuta cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.