Sari la conținut

Upgrade De La '92 Cbr 600 La '01 Cbr 929


Zuzg7
 Share

Postări Recomandate

Pai am dar gaura in placa .

Iar la Yala am facut adaptare - am prelungit tija care actioneaza mecanismul de deschidere .

am inteles ideea

mersi mult

auzi, nu ar arata mai bine stopul din spate alb cu leduri??? :D

cand ajungi pe la cj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu stii ceva si nu vrei sa spui :P .

Am vorbit cu romi si s-ar parea ca vineri ajunge si stopul pe leduri si culmea alb :D

Si voi cand ajungeti prin Bucuresti dati o sirma :)

chiar nu stiam ca ti-ai comandat

nu prea am avut timp in ultima vreme sa ma intalnesc cu romi

la stopuri ma uit eu mai de mult

chiar is curios cum arata.

moto tau arata beton...chiar ai facut treaba buna cu el. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Cum nu am mai scris de mult pe topicul asta revin cu ultimele ad-on-uri .

 

1.PC3 Serial - am umblat dupa " domnii " de la united cca 1 luna pentru o harta custom - m-au tot plimbat de pe o zi pe alta - parerea mea - niste incompententi - in cele din urma am vorbit cu masinuta si mi-a explicat ca momentan pentru cateva saptamani nu poate sa faca nici o harta pentru ca ii lipseste un filtru pentru Dyno . Am trimis mail la Dynojet ( producatorul PC3 -ului ) si am primit raspuns . Surpriza sau nu harta trimisa se potriveste iar acum motoreta trage f bine si de la turatii joase - e alta mobra .

2. Placute Goldfren GP4 ( eu nu prea am avut incredere in firma dar am ascultat sfaturile celor de la kawamotors si nu m-am inselat - franeaza super ) + conducte frana Spiegler fata eloxate ( racing ).

3. Stop transparent pe leduri spate ( ceea ce intuise sebi mai sus )

4. Mansoane rizoma ( luate de la ariciu :cheers: ) . Din pacate nu am gasit si capete de bara Rizoma aurii asa ca pina la sfarsitul saptamanii urmatoare am sa ma descurc cu hidoseniile de serie :eek:

 

Urmeaza in saptamana viitoare :

 

1. Michelin Pilot Power 2 CT

2. Casca Shoei X 11 Vermeulen TC 5 ( asta e pentru mine si nu pt motoreta :D ) - sper sa ajunga saptamina viitoare - comanda de la dna Iancu - Superbikes

 

Va continua :angry:

 

Pics

 

Pics

 

Pics

 

Pics

post-3961-1171138751_thumb.jpg

post-3961-1171138857_thumb.jpg

post-3961-1171138887_thumb.jpg

post-3961-1171139058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-mi spui cum se numeste harta care ai bagat-o pe PCIII? PE www.powercomander.com sint o gramada de maps pt. 929,versiuni de state sau de europa. Eu mi-am luat pt 954 si inca schimb harti, problema e ca pt IXIL nu am harta. Pina la urma am sa-i pun Yoshi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie pe tehnic@dynojet.com si cere sa iti transmita o harta care se potriveste cu modificarile tale ( le descrii in amanunt ) .

Dupa 2 zile eu am primti raspuns cu harta cu tot .

E alta mobra - nu stiu cat am castigat dar cert e ca trage altfel de jos .

Succes .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru aprecieri .

Xenon-ul a costat 86 euro pe ebay + transport + comision = 110 euro aici .

Urmeaza sapt asta :

Capete ghidon Rizoma si eventual rezervor lichid frana Rizoma

Scarite sport Hessa - revenim cu pozne dupa montaj :nono: Michelin-ul a sosit insa inca nu am avut timp sa il montez .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre sa il stapanesti sanatos si moto e bestial.

Astept sa imi schimb si eu CBRica F4 cu un F4 SPort si sa ma apuc sa bag si io ceva banuit in ea :banana:

 

PC3 se potriveste am vaut pe mia mutl etipuri de CBR (si de moto), daor hartile difera. Ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super super super,te felicit.ai um motor superb.

cat au costat cauciucurile?

 

Multumesc pentru aprecieri - momentan am schimbat numai spatele pentru ca fata e noua . Spatele 170 Euro .

 

PC3 se potriveste am vaut pe mia mutl etipuri de CBR (si de moto), daor hartile difera. Ma insel?

 

Difera si tipul de PC3 - spre ex PC3-ul de pe SC 44 ( 929 ) nu se potriveste cu PC3-ul de pe SC 50 ( 954 ) .

Editat de Zuzg7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope , nici o modificare , e plug&play .

Din balast ( ridicatorul de tensiune) ies 2 fire - unul catre bec care se pune in far iar celalalt la capat are mufa care intra perfect cu mufa de la instalatia originala ( cea in care se baga becul H7 normal ) .

Instalatia este oarecum in prelungirea instalatiei electrice originale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumoasa motocicleta :)

 

am o intrebare legata de xenon: astea de mai jos ce au in minus de sunt asa ieftine ?

 

http://www.louis.de/_1012c33298f6e5bfad146...0&anzeige=0

http://www.louis.de/_1012c33298f6e5bfad146...3&anzeige=0

 

chiar sunt curios in ce consta diferenta asta asa mare ...

 

mersi

 

 

:bounce: BERU HALOGEN-SCHEINWERFERLAMPE

Die "BLUELIGHT" Halogen-Scheinwerferlampe ist optisch Xenon-Lampen nachempfunden und verstärken durch ihre bläuliche-tageslichtartige Färbung die Reflektion von Fahrbahnmakierungen. StVZO zugelassen.

 

 

Typ H7

12 V

55 W

Sockeltyp PX26d

sint halogene, filament incandescent,lumina mai alba,mai verde,etc. du-te pe google si cauta cu'HID XENON CONVERSION KIT '. Explicatie: No cutting or modifying required!

Everything you need is included in the box!

Quick 30-40 minute installation, easy plug and play design, no experience is necessary!

Simply replace your factory bulbs with the HID bulbs,

plug the bulb to the ballast,

connect the ballasts to the power,

then test the lights!

 

Ballast built in Starter

Power consumption: 35watts

Voltage: 85V +/- 17V

Service Life: 3000hrs +

Input Voltage: 9V-16V

Working current (Steady state): 3.2 A nom

Ignition voltage: 23kV Peak Max -18kV Peak Min

Lamp Frequency: 450 Hz

Waterproof/Weatherproof Ballast

 

This HID conversion kit has an approximately 2500lm output, which is about 4 TIMES BRIGHTER THAN THE halogen light and is much brighter than the original BMW and Mercedes HIDs (usually 4300K).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: BERU HALOGEN-SCHEINWERFERLAMPE

Die "BLUELIGHT" Halogen-Scheinwerferlampe ist optisch Xenon-Lampen nachempfunden und verstärken durch ihre bläuliche-tageslichtartige Färbung die Reflektion von Fahrbahnmakierungen. StVZO zugelassen.

Typ H7

12 V

55 W

Sockeltyp PX26d

sint halogene, filament incandescent,lumina mai alba,mai verde,etc. du-te pe google si cauta cu'HID XENON CONVERSION KIT '. Explicatie: No cutting or modifying required!

Everything you need is included in the box!

Quick 30-40 minute installation, easy plug and play design, no experience is necessary!

Simply replace your factory bulbs with the HID bulbs,

plug the bulb to the ballast,

connect the ballasts to the power,

then test the lights!

 

Ballast built in Starter

Power consumption: 35watts

Voltage: 85V +/- 17V

Service Life: 3000hrs +

Input Voltage: 9V-16V

Working current (Steady state): 3.2 A nom

Ignition voltage: 23kV Peak Max -18kV Peak Min

Lamp Frequency: 450 Hz

Waterproof/Weatherproof Ballast

 

This HID conversion kit has an approximately 2500lm output, which is about 4 TIMES BRIGHTER THAN THE halogen light and is much brighter than the original BMW and Mercedes HIDs (usually 4300K).

sa inteleg ca tu i-ai adus xenonu si iti faci reclama ? :)

 

ok am inteles ideea :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenon-ul a fost adus ( ca multe alte piese ) de Romi .

Urmeaza saptamina asta ( am intrat in febra si nu ma pot opri :bounce: ) .

Kit lant DID cu foaia de 44 pe spate , ceva carbon de bord si eventual angel eyes daca imi place cum arata .

Urmeaza bineinteles poze dupa montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am venit de pe strada ; nu pot sa cred ce mare diferenta face noul kit de lant - alt animal motoreta .

Daca nu sunt atent ma ridic si in a 3-a daca trag tare de acceleratie .

Sfatul meu - cei care optati pentru asa ceva trebe sa stii sa mergeti f bine inainte ( nu ca ar fi cazul meu - momentan ma simt putin depasit de situatie dar remediem pe parcurs ) .

Oricum modificarea cu cel mai mare impact de pina acum .

 

Xenon-ul nu a supravietuit prea mult .... alaltaseara si-a dat obstescul sfarsit ; am comandat unul nou insa de 6000 K - sunt curios sa vad cum o fi .

Am pus momentan halogenu si imi vine sa nu mai merg cu motoreta seara , parca am lanterna in loc de far .

Editat de Zuzg7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...