Sari la conținut

Rs125 Vs Mito125


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...

pai vezi ca un cagiva mito de 125 fuge 200

asa are un prieten de`al meu si i`a dat 190 cu mine pe el (adik 2 persoane )

 

deci.... :rolleyes:

daca e de 125 minti;)

 

acum on topic:D chiar daca am RS , mito e mai tare tehnic;) franele brembo:) si din ce am mai citit ar sta mai bine pe curbe;) oricum designu la rs e superior la mito imi place spatele;)

oricum intre 2 motoare ca astea soferu face diferenta;) daca e vreo liniutza ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io optez pt rs ....si nu neaparat conteaza viteza. cu una de 125 nu poti sa o ti constant cu 160 ia tineo vro 5 min asa si vb peurma..demaraju sa il aiba bun

Editat de rss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vezi ca un cagiva mito de 125 fuge 200

asa are un prieten de`al meu si i`a dat 190 cu mine pe el (adik 2 persoane )

 

deci.... :bounce:

ia mergi tu cu mitoul ala in paralele cu o masina cu kilometraj bun...o sa ramai surprins :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-o spun eu ca am atins 170 cu a6 in 1300 de turati delimitata full cu rs 125

 

 

ce intelegi tu prin delimitata full???...totusi nu cred ca ai luat 170...are derptate puya vitezometrul minte cu cel putin 5 km/h...ar fii bine sa se duca asa de tare RS-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pana la urma cat draq fuge ma ?care are un rs 125 sa vina sa vada si ochiu meu cat se duce pe kilometrajul lui si daca e luam pe cineva cu conserva sau alt motor care indica bine sa vedem :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-o spun eu ca am atins 170 cu a6 in 1300 de turati delimitata full cu rs 125

jmeker rss asta...mie imi sta relantiul la 1600 si el cu a6a la 1300 are 170=)))

nu acum fara gluma..cu cat viteza creste cu atat eroarea kilometrajului e mai mare..asta am citit in revista..nu o zic din mintea mea...cel mai bine e sa o pui p dino jet..vezi cat duce cu adevarat motorul

p strada sunt alti factori care t impiedica..vantul asfaltul..greutatea shoferului si altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e, sunt o gramada de factori care conteaza

vantul conteaza enorm..daca ma pitesc dupa geam e una..cum ma ridic in sus se simte cum o infraneaza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti stati usor in primu rand mie nu imi mergea kilometraju am mers paralel cu o masina si am atins 170 cu a6 in 13000 turati ....mai pow ce sa zic..cbr-ul tau e ozn: :smoke:

mai treepho trepidat ce esti nu mai crede tu aiurea cand oi avea aprilica si ceva km pe ia atunci sa iti dai cu parerea ca nu atinge etc acum vb si tu in plus sa faci cateva posturi hai ca ai 124 facute intr-o luna si ceva :banana:

Editat de rss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti stati usor in primu rand mie nu imi mergea kilometraju am mers paralel cu o masina si am atins 170 cu a6 in 13000 turati ....mai pow ce sa zic..cbr-ul tau e ozn: :smoke:

mai treepho trepidat ce esti nu mai crede tu aiurea cand oi avea aprilica si ceva km pe ia atunci sa iti dai cu parerea ca nu atinge etc acum vb si tu in plus sa faci cateva posturi hai ca ai 124 facute intr-o luna si ceva :banana:

ozn=)) :laugh: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

ca performante, aprilia se duce mai tare nitel..dar totusi ganditi-va ca sunt motoare mici, nu are rost sa le forjati...sunt si 2t nu sunt foarte fiabile...eu unul sunt adeptul mersului incet - moderat nu forja...motociclismu nu inseamna numai viteza...parerea mea :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motzoi, ti-ai luat sportiva ca sa mergi incet?

Serios vorbind acum, din perspectiva mea, degeaba iti iei superspeed daca nu o conduci agresiv ( a nu se citi repede/cu viteza ). Doar asta e scopul construirii ei: sa fie un motor care sa-ti ceara sa o tii in ture mari, sa franezi brusc, sa auzi sunetul ala de la discuri si sa o apleci. Sa tragi de acceleratie nu inseamna neaparat viteza... Adica aia 60-70 km/h cu care mergi prin oras ii poti atinge in 10 secunde, schimband la 5000 sau sau ii poti ajunde in 2-3 sec intr-a 3-a la 10 000, cum iti cere motorul, nu? :banana:

Nah... nu stiu de voi... dar eu de asta am optat pt sportiva... ca altfel imi luam ceva comod, sa nu ma doara toate incheieturile dupa 2 ore de mers.

 

R.ide I.n P.eace :baldy:

 

ON-TOPIC: MITO-i mai tare, ca e mai ieftina la mana a 2-a! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motzoi, ti-ai luat sportiva ca sa mergi incet?

Serios vorbind acum, din perspectiva mea, degeaba iti iei superspeed daca nu o conduci agresiv ( a nu se citi repede/cu viteza ). Doar asta e scopul construirii ei: sa fie un motor care sa-ti ceara sa o tii in ture mari, sa franezi brusc, sa auzi sunetul ala de la discuri si sa o apleci. Sa tragi de acceleratie nu inseamna neaparat viteza... Adica aia 60-70 km/h cu care mergi prin oras ii poti atinge in 10 secunde, schimband la 5000 sau sau ii poti ajunde in 2-3 sec intr-a 3-a la 10 000, cum iti cere motorul, nu? :banana:

Nah... nu stiu de voi... dar eu de asta am optat pt sportiva... ca altfel imi luam ceva comod, sa nu ma doara toate incheieturile dupa 2 ore de mers.

 

R.ide I.n P.eace :baldy:

 

ON-TOPIC: MITO-i mai tare, ca e mai ieftina la mana a 2-a! :ok:

Ce zgomot auzi tu de la ce discuri?? si in a 3a la 10mii ai 60-70??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...