X-Trem'RS Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 (editat) Ce parere aveti ? care e mai competitiva. si care e mai fiabila Editat Iunie 19, 2006 de X-Trem'RS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodho Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 dai un search si o sa afli... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tinta Nicky Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 (editat) Mai tare e aprilia dar si mito e frumoasa dar nu are performantele apriliei! Editat Iunie 28, 2006 de Tinta Nicky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodho Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Mai tare e aprilia dar si mito e frumoasa dar nu are performantele apriliei! delimitate amandoua , performantele sunt aproape identice...vb din propria experienta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 delimitate amandoua , performantele sunt aproape identice...vb din propria experienta... corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Zlo Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 pai vezi ca un cagiva mito de 125 fuge 200 asa are un prieten de`al meu si i`a dat 190 cu mine pe el (adik 2 persoane ) deci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 pai vezi ca un cagiva mito de 125 fuge 200 asa are un prieten de`al meu si i`a dat 190 cu mine pe el (adik 2 persoane ) deci.... daca e de 125 minti;) acum on topic:D chiar daca am RS , mito e mai tare tehnic;) franele brembo:) si din ce am mai citit ar sta mai bine pe curbe;) oricum designu la rs e superior la mito imi place spatele;) oricum intre 2 motoare ca astea soferu face diferenta;) daca e vreo liniutza ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 (editat) io optez pt rs ....si nu neaparat conteaza viteza. cu una de 125 nu poti sa o ti constant cu 160 ia tineo vro 5 min asa si vb peurma..demaraju sa il aiba bun Editat Iulie 3, 2006 de rss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 pai vezi ca un cagiva mito de 125 fuge 200 asa are un prieten de`al meu si i`a dat 190 cu mine pe el (adik 2 persoane ) deci.... ia mergi tu cu mitoul ala in paralele cu o masina cu kilometraj bun...o sa ramai surprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodho Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 nu fug 190... nici 170 real... nici rs, nici mito! (vorbesc de variantele "stock" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 (editat) ti-o spun eu ca am atins 170 cu a6 in 1300 de turati delimitata full cu rs 125 Editat Iulie 3, 2006 de rss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 nu ai atins ma 170..asa zice vitezometru,dar ala e mincinos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 ti-o spun eu ca am atins 170 cu a6 in 1300 de turati delimitata full cu rs 125 ce intelegi tu prin delimitata full???...totusi nu cred ca ai luat 170...are derptate puya vitezometrul minte cu cel putin 5 km/h...ar fii bine sa se duca asa de tare RS-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FAF Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 pana la urma cat draq fuge ma ?care are un rs 125 sa vina sa vada si ochiu meu cat se duce pe kilometrajul lui si daca e luam pe cineva cu conserva sau alt motor care indica bine sa vedem ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 ti-o spun eu ca am atins 170 cu a6 in 1300 de turati delimitata full cu rs 125 jmeker rss asta...mie imi sta relantiul la 1600 si el cu a6a la 1300 are 170=))) nu acum fara gluma..cu cat viteza creste cu atat eroarea kilometrajului e mai mare..asta am citit in revista..nu o zic din mintea mea...cel mai bine e sa o pui p dino jet..vezi cat duce cu adevarat motorul p strada sunt alti factori care t impiedica..vantul asfaltul..greutatea shoferului si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 asa e, sunt o gramada de factori care conteaza vantul conteaza enorm..daca ma pitesc dupa geam e una..cum ma ridic in sus se simte cum o infraneaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 (editat) bai baieti stati usor in primu rand mie nu imi mergea kilometraju am mers paralel cu o masina si am atins 170 cu a6 in 13000 turati ....mai pow ce sa zic..cbr-ul tau e ozn: mai treepho trepidat ce esti nu mai crede tu aiurea cand oi avea aprilica si ceva km pe ia atunci sa iti dai cu parerea ca nu atinge etc acum vb si tu in plus sa faci cateva posturi hai ca ai 124 facute intr-o luna si ceva Editat Iulie 20, 2006 de rss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 bai baieti stati usor in primu rand mie nu imi mergea kilometraju am mers paralel cu o masina si am atins 170 cu a6 in 13000 turati ....mai pow ce sa zic..cbr-ul tau e ozn: mai treepho trepidat ce esti nu mai crede tu aiurea cand oi avea aprilica si ceva km pe ia atunci sa iti dai cu parerea ca nu atinge etc acum vb si tu in plus sa faci cateva posturi hai ca ai 124 facute intr-o luna si ceva ozn=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 ozn=)) da ma ozn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 ca performante, aprilia se duce mai tare nitel..dar totusi ganditi-va ca sunt motoare mici, nu are rost sa le forjati...sunt si 2t nu sunt foarte fiabile...eu unul sunt adeptul mersului incet - moderat nu forja...motociclismu nu inseamna numai viteza...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thugradu Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 hmmmm motoi e bine uneori sa mai mergi si tare nu foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 da da sa nu o rup in 2 cum faci tu radule sa vin cu ea in roaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Sabin Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Motzoi, ti-ai luat sportiva ca sa mergi incet? Serios vorbind acum, din perspectiva mea, degeaba iti iei superspeed daca nu o conduci agresiv ( a nu se citi repede/cu viteza ). Doar asta e scopul construirii ei: sa fie un motor care sa-ti ceara sa o tii in ture mari, sa franezi brusc, sa auzi sunetul ala de la discuri si sa o apleci. Sa tragi de acceleratie nu inseamna neaparat viteza... Adica aia 60-70 km/h cu care mergi prin oras ii poti atinge in 10 secunde, schimband la 5000 sau sau ii poti ajunde in 2-3 sec intr-a 3-a la 10 000, cum iti cere motorul, nu? Nah... nu stiu de voi... dar eu de asta am optat pt sportiva... ca altfel imi luam ceva comod, sa nu ma doara toate incheieturile dupa 2 ore de mers. R.ide I.n P.eace ON-TOPIC: MITO-i mai tare, ca e mai ieftina la mana a 2-a! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Motzoi, ti-ai luat sportiva ca sa mergi incet? Serios vorbind acum, din perspectiva mea, degeaba iti iei superspeed daca nu o conduci agresiv ( a nu se citi repede/cu viteza ). Doar asta e scopul construirii ei: sa fie un motor care sa-ti ceara sa o tii in ture mari, sa franezi brusc, sa auzi sunetul ala de la discuri si sa o apleci. Sa tragi de acceleratie nu inseamna neaparat viteza... Adica aia 60-70 km/h cu care mergi prin oras ii poti atinge in 10 secunde, schimband la 5000 sau sau ii poti ajunde in 2-3 sec intr-a 3-a la 10 000, cum iti cere motorul, nu? Nah... nu stiu de voi... dar eu de asta am optat pt sportiva... ca altfel imi luam ceva comod, sa nu ma doara toate incheieturile dupa 2 ore de mers. R.ide I.n P.eace ON-TOPIC: MITO-i mai tare, ca e mai ieftina la mana a 2-a! Ce zgomot auzi tu de la ce discuri?? si in a 3a la 10mii ai 60-70?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.