ubord Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Nepoate, carutza cu cei doi tigani veseli e pregatita!Tu doar trebuie s-o termini de ciuperit.... Mesaj completat sal ,am si eu un etz150 de restaurat fara cioparteala si vreau cateva sugesti si sfaturi utile. Un ceai de tei?.....ajuta.... ...poate si cu putin soc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Salutare tuturor ! Recent am desoperit ca exista un kit de motor,ce transforma o aprilia rs de 50cc in 80cc( http://optera.ro/kit-tunning-80cc-2timpi-i...rs50-p-177.html ) . Acum vin eu cu o intrebare si nu numai una: exista astfel de kit-uri si pentru motoare mai mari 2T ?? de exemplu am un CZ 175 sport si as dori sa ii imbunatatesc performantele / sa ii maresc cilindreea ! Sunt incepator si nu prea ma pricep la motoare , dar nu imi e frica sa ma "murdaresc" ! am auzit la cineva ca sunt firme care produc astfel de piese pentru orice motor 2T (am uitat ce firme erau ) ! Cunoasteti magazine , oameni , piese (de la alte motoare) care pot oferii astfel de imbunatatiri ? Va rog sa postati aici ce imbunatatiri ati adus "comunistelor" in 2T sau ce se poate face la ele sa functioneze mai bine (fiabilitate / racire mai buna / calutzi in + / power valve / cilindree mai mare / tobe de esapament ce maresc performanta / aprindere / electrica / etc ) Cu ce piese mai noi le putem "corci" ca sa ne fie mai usor procurarea acestora ? P.S. Haideti sa ne intinerim batranele "comuniste" ,ca doar avem tehnologia mult mai avansata decat acum 10 -20 chiar 50 de ani ! Voi da un exemplu foarte clar . Simsonul este in 4 T dar tot motocicleta comunista am pus carb mai mare model K 68 care reglat cu grija merge foarte bina dar motorul era putin supraalimentat motorul am umblat 2 ani deci a fost incercat. Anul acesta am pus inca o aprindere electronica ( 2 gotronicuri in paralel fara aprindere electrtonica nu pornea motorul cu acest carburator) am incercat trage mai bine culoarea bujiei s-a deschis dar motorul se incalzeste mai tare se poate rula dar cu grija( la prima iesure pe serpentine i-am ars garnitura da chiulasa) si subliniez ca Simsonul are o racire foarte buna. Deci daca vrei sa te joci si sa arunci bai pe fereastra poti incerca daca vrei sa te folosesti multumeste=te cu imbunatatiri minore Numai bine Mesaj completat Salutare tuturor ! Recent am desoperit ca exista un kit de motor,ce transforma o aprilia rs de 50cc in 80cc( http://optera.ro/kit-tunning-80cc-2timpi-i...rs50-p-177.html ) . Acum vin eu cu o intrebare si nu numai una: exista astfel de kit-uri si pentru motoare mai mari 2T ?? de exemplu am un CZ 175 sport si as dori sa ii imbunatatesc performantele / sa ii maresc cilindreea ! Sunt incepator si nu prea ma pricep la motoare , dar nu imi e frica sa ma "murdaresc" ! am auzit la cineva ca sunt firme care produc astfel de piese pentru orice motor 2T (am uitat ce firme erau ) ! Cunoasteti magazine , oameni , piese (de la alte motoare) care pot oferii astfel de imbunatatiri ? Va rog sa postati aici ce imbunatatiri ati adus "comunistelor" in 2T sau ce se poate face la ele sa functioneze mai bine (fiabilitate / racire mai buna / calutzi in + / power valve / cilindree mai mare / tobe de esapament ce maresc performanta / aprindere / electrica / etc ) Cu ce piese mai noi le putem "corci" ca sa ne fie mai usor procurarea acestora ? P.S. Haideti sa ne intinerim batranele "comuniste" ,ca doar avem tehnologia mult mai avansata decat acum 10 -20 chiar 50 de ani ! Voi da un exemplu foarte clar . Simsonul este in 4 T dar tot motocicleta comunista am pus carb mai mare model K 68 care reglat cu grija merge foarte bina dar motorul era putin supraalimentat motorul am umblat 2 ani deci a fost incercat. Anul acesta am pus inca o aprindere electronica ( 2 gotronicuri in paralel fara aprindere electrtonica nu pornea motorul cu acest carburator) am incercat trage mai bine culoarea bujiei s-a deschis dar motorul se incalzeste mai tare se poate rula dar cu grija( la prima iesire pe serpentine i-am ars garnitura da chiulasa) si subliniez ca Simsonul are o racire foarte buna. Deci daca vrei sa te joci si sa arunci bai pe fereastra poti incerca daca vrei sa te folosesti multumeste=te cu imbunatatiri minore Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Cauta neaparat pistoane si segmenti originali. Fiecare fabricant de motoare imperecheaza materialul cilindrului(fonta) cu fonta segmentilor in asa fel incit sa se uzeze la fel. Tehnica moderna la care faci tu referire poate sa-ti puna la dispozitie un segment mai dur care uzeaza prematur camasa, facind un umar care ulterior va rupe segmentul, ceea ce la 2T e un dezastru pentruca trebuie sa arunci tot, cilindru, piston si uneori chiar si ambielaj, asa ca mai bine apeleaza la tehnica din vremea nasterii motorului. Dupa cite stiu eu cota zero la tine este 58,00+0,02mm, poate ma insel trebuie sa scrie in cartea tehnica, la CZ-ul vechi asa era si pistonul este la fel doar ca cel nou are numai doi segmenti. Daca cilindrul tau este uzat peste cota de 58,25mm (cota 1) va trebui sa faci reparatie la cota 2. Pistoanele au stantata pe cap o cifra (0,1,2,..) si o sageata care indica evacuarea. dupa ce iti masori cilindrul si vezi uzura poti alege pistonul cu segmenti cu tot corespunzatori reparatiei respective. Revino apoi sa-ti spun cum procedezi cu alezarea cilindrului pentruca si aici multi stiu, putini pricep si mai putini stiu sa faca si de ce . Good lock! Cit despre tunare ca si cai putere nu ramine decit unsingur lucru- marirea cilindreii daca este posibila fizic, discutam si despre asta daca doresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Power valve:este un dispozitiv expres pentru motoare in 2 timpi si se foloseste pe EVACUARE si nu pe admisie.in functie de producator poarta diverse denumiri comerciale[ATAC la Honda,KIPS la Kawasaki etc.]si in mare este un sertaras care obtureaza mai mult sau mai putin fereastra de evacuare a motorului spre a modifica durata cat aceasta sta deschisa.este comandata exclusiv de turatia motorului prin intermediul unor sisteme de parghii,came,pinioane.se foloseste la motoare de performante medii si mari pentru a imbunatati umplerea cilindrului la turatii mici si medii. A nu se confunda cu caseta Reed[la noi popular numita "muzicuta"]care este dispusa intre cilindru si carburator si ajuta tot la o umplere mai buna a cilindrului la turatii mici si medii.acesta este un dispozitiv controlat de vacuumul din cilindru si practic e o supapa unisens ce permite trecerea amestecului carburat doar dinspre carburator spre cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 ....trebuie cautat un mos in carucior cu rotile , care a avut K , si care poate mai are ceva piese 'bune' in pod...sau un sura... sau o sarma pe undeva, sa lege piesa, ori un bomBfaier sa taie putin din aripa spate ca asa arata sexi candva Singura modificare utila pe care o vad la mobra aia e o aprindere pe senzor, si atat..parerea mea! Si muzicuta e interesanta... Daca chiar vrei sa faci modificari tuning si alte alea serioase, vb cu baietii de la karting, ca fac din mobrele alea "avioane", da si iti iei pa rapid de la motor, ca asa cum zicea cineva aici, scade fiabilitatea, creste uzura...Asa ca, raman la aprinderea pe senzor... La o Jawa de 350 in doi cilindri mai inteleg sa modifici, dar la motoreta asta nu merita, ca mai rau strici...plus ca nu mai gasesti piesaraie pe toate gardurile, sa schimbi apoi!Asa ca, da-i cu cilindru de sonda, pistoane de titan, frimituri de paine si ulei de bucatarie, ca poate iese ceva ceva Succes! A, si frana pe disc, musai, ca daca o sa o tunezi, ai nevoie si de frana sa poti opri repede din hyperspace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Martie 30, 2010 Autor Share Postat Martie 30, 2010 Va multumesc pentru sfaturile batranesti, si pentru informatiile utile ! Deci nu imi ramane decat sa caut piese originale ! si sa-i pun o aprindere electronica (aceasta fiind demult pusa in plan ) ! Acum ca sa nu inchidem topicul ! mai postati aici ,dak mai stie careva ,ceva , despre imbunatatirea motorului la orice alta comunista sau japoneza sau orice alt motor in 2 timpi ! (mz , jawa, cz ,mobra, etc ) io zic ca e un topic destul de interesant ! sa stie si altii ce au de facut cu asemenea motoare ! aaa ! unchiul meu a avut un cz 125 (dala cu carterul si capacele ovale ) care i-a pus set motor de 175 ca al meu ! si mergea brici ! (cand a reparat ultima data tata motorul la a mea a luat piese de la aia ) cine are asemenea motor poate folosi combinatia asta !(cred io ) P.S. mult respect tuturor si ma bucur sa fiu printr-e voi ..(cel putin online ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Va multumesc pentru sfaturile batranesti, si pentru informatiile utile ! Salut, e pacat sa se inchida topicul asa ca pot sa va spun ce am facut eu la Ivanul meu. Tinand cont de faptul ca a fost construit sa care si atas denota ca are putere. Asadar iam pus aprindere de Minsc ,pinionul de pe motor lam pus de 22 dinti,rotile de 400/18, carburator K 65 C cu filtru manufactura sa poata trage cat mai mult aer dar si curat. Evacuarea am facuto pe coturi originale si tobe de Kawasaki vulcan. Acul "alerg " cu 95-100 km/h. Urmatoarea etapa e sa ii schimb, ori foaia de pe spate cu una cu mai putin dinti,ori sa ii pun roti pe 19 toli. Vreau sa mentionez ca circul cu ia solo. Sunt si avantaje si dezavantaje ,mai castigi la viteza dar pierzi la putere ,insa cu un reglaj corect al carburantului si al avansului aproape ca nu se cunoaste. Cu toate ca IASUL e asezat pe 7 coline ,le urc cu a-3-a dar cu un demaraj la urcare corect. Consumul in oras e de 5,5 litri. Modificari se pot face o groaza dar implica prelucrari mecanice care la ora actuala nu se mai pot face "multumim din inima partidelor". Se poate pune un piston mai scurt si implicit scurtarea cilindrului si in acelasi timp schimbarea boltului pe manetoane astfel incit sa obtii o cursa mai mica a pistonului deci o turatie si o putere mai mare. Dar este o intrbare: rezista aliajele de acum 50 ani la astfel de modificari? Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 1) Poti usura biela - si pistonul ... nu prea e recmandat la motoare cu 2 pistoane decat daca reusesti sa le aduci in aceeasi greutate pt ambii cilindrii. 2) Se pot da gauri in ambielaj ...(contragreutati) dar nu i chiar recomandabil ... tre sa le scoti la aceeasi greutate si echilibrate + O SERIE DE ALTE PROBLEME CE REZULA DIN OPERATIUNEA ASTA 3) Lustruirea evacuarii si a admisiei ... pana devine oglinda . 4) Carburator de tip mai nou 5) Toba Cimpoi la anumite modele . 6) Lustruireaa ambielajului si a bielei 7) Filtru sport SUCCES macar la 1 3 4 6 7 ...pt ca se pot face f f usor ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 1) Poti usura biela - si pistonul ... nu prea e recmandat la motoare cu 2 pistoane decat daca reusesti sa le aduci in aceeasi greutate pt ambii cilindrii.2) Se pot da gauri in ambielaj ...(contragreutati) dar nu i chiar recomandabil ... tre sa le scoti la aceeasi greutate si echilibrate + O SERIE DE ALTE PROBLEME CE REZULA DIN OPERATIUNEA ASTA 3) Lustruirea evacuarii si a admisiei ... pana devine oglinda . 4) Carburator de tip mai nou 5) Toba Cimpoi la anumite modele . 6) Lustruireaa ambielajului si a bielei 7) Filtru sport SUCCES macar la 1 3 4 6 7 ...pt ca se pot face f f usor ..... 8)frezarea chiloasei 9)sudarea unor piese de aluminiu in carter si umplerea cu pluta a pistonului pt. micsorarea volumului carterului 10)largirea ferestrelor cilindrului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.