art Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 exact ca movistaru de mai sus full arrow , kn, etc,doar ca eu am adaugat daor 7% la cei 115 care-i da fabrica. si asa cum am spus : SE CONSIDERA CAZUL IDEAL CU GAINA SFERICA AFLATA IN VID si pana la urma chiar daca ash fii avut 300 de cai, la ce bun , daca io folosesc poate doar 25 % din ei ? Corect!Potzi sa ai 5500 de cai ca oricum nu ai unde sa ii folosesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Hmmm, nu veniti sa va incercati calutzii AICI ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Deci daca un 600 are 125 de cai io-l mananc asa cum e.....iara din 98 nu potzi sa faci 350 numai cu soft....asta asa ca si idee ?? nu inteleg ce vrei sa spui ... K7 are 125CP > 92kW Apropo. Trebuie sa schimb uleiul. Am fost sfatuit catre MOTUL V300. Cat sa fie? 10W50 ... 15W50 ??? Ideea e ca nu vreau sa ma coc la semafor. Practic ma gandeam la unul cu vascozitate mai mare. Din cate stiu eu, cu cat e mai vascos cu atat se incinge motorul mai putin ... poate ma insel, nu ma pricep. Editat Iulie 23, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 ?? nu inteleg ce vrei sa spui ... K7 are 125CP > 92kW Apropo. Trebuie sa schimb uleiul. Am fost sfatuit catre MOTUL V300. Cat sa fie? 10W50 ... 15W50 ??? Ideea e ca nu vreau sa ma coc la semafor. Practic ma gandeam la unul cu vascozitate mai mare. Din cate stiu eu, cu cat e mai vascos cu atat se incinge motorul mai putin ... poate ma insel, nu ma pricep. Eu spun sa lasam calutzi in pace ca oricum nu potzi sa ii folosesti pe totzi........sfatul meu e sa lasi in pace motul-ul (exeprienzta prorie) si pune-te mai bine pe castrol si kiar sunetul mobrei sa inbunatatzeste ...nue mare diferentza intre 10w si 15w.Eu zic ca 15w si totzi pe acre ii cunosc folosesc 15w castrol power 1 incearcal si nu o sa-tzi para rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salutare, am si eu un K2 MoviStar de 600 cu full arow, power commander si KN, cred ca are vreo 135 de cai acum. Stie careva unde gasesc si eu setarile stock pentru amortizoare? aveti vreunul dintre voi manual? eu nu am si le-am dereglat rau de tot. Asta e mashinutza: Eu am un K2 cu care alerg la curse si are K&N,power commander,evacuare full arrow etc, si pe dyno test a scos 107 cai la roata.Pe hartie nu conteaza cat se aduna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 eu am 300v si sunt multumit....se incalzeste cam mult zic eu...dar n-am treaba cu el.... Eu spun sa lasam calutzi in pace ca oricum nu potzi sa ii folosesti pe totzi....... ce te face pe tine atat de sigur ca nu folosim noi toti caluti? esti prevazator?stii tu ca noi nu ne dam la ele? intreb si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Ce de cai alearga liberi pe aici, mai usor cu caii mai "pescarilor" ! Motul 300V 15W50 e f bun, putin cam gros pt toamna-primavara, insa vara e perfect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 eu am 300v si sunt multumit....se incalzeste cam mult zic eu...dar n-am treaba cu el.... ce te face pe tine atat de sigur ca nu folosim noi toti caluti? esti prevazator?stii tu ca noi nu ne dam la ele? intreb si eu.... mah da rpd se sar la gatul omului de fapt stii ce ma doare fix in.....ce faci tu cu cai tai sai folosesti pe totzi din partea mea man ca nu ma deranjeaza,si sa te duca in....unde vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Am avut MOTUL, merg pe MOTUL. Cel putin deocamdata cred ca 15W50 am avut inainte de accident ... Lili e in concediu, deci nu am cum sa aflu. De incins se cam incingea ... in jur de 109 aveam dimineata pe stefan cel mare, in nebunia aia de trafic. Mai am o intrebare Unde este situat importatorul MOTUL? Stiu ca e undeva pe langa targul vitan. Multumesc anticipat Nu va mai certati ma, nebunilor Ce sens are? din ce am citit, Motul 300V este 100% sintetic iar Castrol power 1 semisintetic. Probabil diferente mari nu sunt intre ele. Amandoua au cam acelasi scop si acelasi anunt publicitar. Editat Iulie 23, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Castrol power 10w50 este full syntetic. Personal il prefer fata de motul,l-am folosit la toate motoarele mele si il voi folosi in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 dap, am gasit si eu ... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 stie cineva cum ar fi cel mai bine sa fac rodajul la o motocicleta noua? am gasit pe net o metoda dar stiu ca suzuki recomanda o alta metoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) scrie in cartea de service (OWNER'S MANUAL) cum se face Acum, depinde ce alta metoda ai gasit tu pana in 800km maxim 8000rpm, de la 800>1600km pana in 12000. Dupa ce depasesti 1600km, poti rula la 16000rpm dar nu cred ca e cazul valabil ptr. 600cc k7 Editat Iulie 24, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 1600 de km, 6500 rpm pana la 800 de km, 10000rpm intre 800 si 1600 km, primul schimb de ulei la 1000 km, valabil pentru GSXR 1000 K8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 stie cineva cum ar fi cel mai bine sa fac rodajul la o motocicleta noua? am gasit pe net o metoda dar stiu ca suzuki recomanda o alta metoda. dao la prieteni io am bagat motul 300V 220 roni - giur_dan bidonul de 4L. cred ca orice motor de gsxr se incinge in trafic - in 5 min ajunge la 105, cand pleaca ventilatorul. 1. motorul nu cred ca e proiectat pt mersul in coloana ( 5m - stop ) 2. nu cred ca vreun anumit tip, sau marca de ulei face minuni 3. suzuki RF din cate stiu are altfel sistemul de racire si sta in temperaturi mai mici, sau se incalzaste foarte greu. detalii pe postul celor care au RF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fln Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Care vinde un capac monopost (de preferat negru) pentru gsxr6 din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Care vinde un capac monopost (de preferat negru) pentru gsxr6 din 98 cauta pe bikeshop la accesorii ...am vazut acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fln Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 cauta pe bikeshop la accesorii ...am vazut acolo Am cautat dar nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
passtefan Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 salut,am un gsxr 600 , care ar fi cel mai bun ulei pt el ? cineva imi zicea ca la service ia pus mult mai putin ulei decat trebuia , sa fie neglijentza sau se practica ? service de reprezentantza nu e recomandat azot in anvelope ? am vorbit si cu reprezentantul lui suzuki si mi-a zis ca este in regula cu azot , la vulcanizare aia mi-au zis ca nu ma sfatuiesc , eu zic ca n-are cum sa ma afecteze , ca sa ai aderentza cauciucurile trebuie sa fie calde , dar ele se incalzesc de la frecarea cu carosabilul nu de la ce se afla in interiorul lor , azotul nu este un gaz rece , ala la vulcanizare chipurile ca azotul o sa tina cauciucul rece , am zis ca o ma mai informez si pe acea fereastra de la nivelul de ulei eu nu vad mare lucru , o metoda buna de verificare a acestuia exista ? pana in revizia de 1000 km , si era f cald afara , mergeam cu temp 99-100 grade cel mult , dupa revizie sare 105-106 si pleaca ventilatorul , uleiul care mi l-au pus la revizie sa fie de o calitate indoielnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 pe caldurile alea nebune, e normal sa ajunga la 106 ... mie imi porneste ventilatorul la fiecare semafor, pe stefan cel mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
passtefan Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 pe caldurile alea nebune, e normal sa ajunga la 106 ... mie imi porneste ventilatorul la fiecare semafor, pe stefan cel mare da,nu contest asta,dar inainte de revizia aceea "nemaipomenita" mergeam pana in suta si era f cald afara , si la orice motor cu cat uleiul este mai slab calitativ cu atat motorul face mai urat , si ma gandesc sa imi schimb eu uleiul , am inteles ca motul fullsintetic ar fi bun , macar sa nu mai imi fie frica ca nu mi-au pus aia uleia bun in motocicleta si sa imi fie frica c-o prajesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 eu folosesc MOTUL 300V 15W50. Este in jur de 60lei litrul. Cu 10W40, inainte de accident, imi statea in 106 - 109maxim. Probabil 15W50 fiind mai vascos o sa mai reduca din temperatura. Inca nu am avut placerea sa testez asta ... din pacate nu am reusit inca sa remediez problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
passtefan Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 eu folosesc MOTUL 300V 15W50. Este in jur de 60lei litrul. Cu 10W40, inainte de accident, imi statea in 106 - 109maxim. Probabil 15W50 fiind mai vascos o sa mai reduca din temperatura. Inca nu am avut placerea sa testez asta ... din pacate nu am reusit inca sa remediez problemele. multumesc de informatii , spor la remedierea defectiunilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Initial am pus Motul 5100, 10w40, semisintetic, iar temperatura era cam la 106, si pornea ventilatorul. Acuma am Motul 7100, 10w40 si ii la fel. La 106 grade porneste termocupla si apoi scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
passtefan Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Initial am pus Motul 5100, 10w40, semisintetic, iar temperatura era cam la 106, si pornea ventilatorul.Acuma am Motul 7100, 10w40 si ii la fel. La 106 grade porneste termocupla si apoi scade. multumesc pt informatii , nu stiu ce ulei am in motocicleta acum , ce tip/marca mi-au pus la revizie , nici cand am cumparat-o nu stiu ce ulei avea , dar cred ca cel mai bun e ala cu care vine din fabrica,sa ma interesez cu ce venise,de azot in roti ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.