Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutari am si eu un gsx-r600 din 99 si as vrea sa ii schimb antigelul si nu stiu de unde sa ii dau drumul la cel vechi daca are vreun robinent ceva si unde il gasesc.Merci astept un rsp

 

Pe partea stanga sub carena sunt 2 furtunuri negre, treb sa il desfaci pe cel mai gros si lung care este cu lichid de racire si se conecteaza la pompa de apa... si ii dai drumul la lichid pe acolo. Cred ca treb sa desfaci putin carena stanga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu niste intrebari daca stie cineva care e codul filtrului de ulei la un gsxr 750 srad din '96,ce ulei bagati in ele,e bun putoline semi sintetic?

 

Filtru ulei MANN cod MW 65 ; sau de la Louis: Champion K310 cod Louis 10050407, sau DELO 16510-06B00 cod Louis 10050670

 

Ulei de preferat Motul, Repsol, semi-sintetic sau sintetic, 10W-40 sau 15W-50, si restul producatorilor :) !

 

Putoline e specializat pe enduro, insa au si ulei si pt speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut nu are careva vre-un srad vopsit negru ca as vrea sa vad cum e vreau si eu sa il vopsesc in negru

 

Ok merci dar cica trebuie si aerisit cand bagi lichidul cel nou.Pt aia nu are vreun aerisitor ceva?

completezi in vasul de expansiune nu trebuie aerisit

Editat de 99urs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa de simplu; vasul de expansiune e mai jos decat radiatoru, asa ca tr sa umplii radiatorul pana sus<vasul de expansiune sa fie la nivel>apoi pornesti motoru la relanti si completezi incontinu pana se incalzeste putin motoru si incepe sa dea din ea afara, dupa care ii pui busonu la radiator<ai grija sa-l pui bine sa nu traga aer>

numai bine

 

ps. nu are aerisitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu gasesc nicaieri un manual al utilizatorului ptr motorul meu (Gsxr 1000 2003). Manualul proprietarului! Pe cel de service il am de pe net, dar asta nu-i de gasit. Cine are, va rog, il platesc, sa-mi faca si mie o copie. Sau stiti pe cineva care are asa motor...intrebati ptr mine! Merci anticipat!

Andrei

0723472911 dati bip si va sun! sau un sms si va sun eu

scufy_99@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut...sunt detinatorul unui srad din 98 750...si am probleme cu turometrul....nu merge si nu stiu ce sa ii fac...???

Auzi tovarase.....eu nu stiu cum se face dar asa arata si a mea si casca........hmmmmm???.....hai ca am glumit......nu merge turometru deloc? insemana ca ii bai cu firele si trebuie demontat bordul si sa-l duci la electrician sau unu care se stie.....daca vitezometru merge si turometru nu atunci ala-i baiul(si eu am patzit-o)daca nu merge nimik atunci trebuie tot bordul..hai norok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

are cineva un manual de reparatii pt un k 7 ?

multumesc

 

nu stiu daca sunt eu mai ghinionist sau sunt chiar incompetenti cei de la B& S suzuki , la prima revizie , cea de o mie km , cand efectiv trebuie pusa la punct motocicleta , ei nu imi curatau lantul , hai in fine , apoi , mi-au pus ulei mai putin , si se incingea mult , mult mai rau decat pana in aceasta revizie , si am verificat si eram cu apa pe minim , de aceea vreau un manual de srvice , cu asemenea mecanici .... aaa,si etrierul spate nu era strans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru posesori de GSX-R recomandati unu de 750 unu incepator? In urmatoarele crcumstanete: Experientea moto foarte putina , "cap pe umeri" , si cu "dorinta de viata" !!! Stiu ce inseaman moto ce inseamna oras , inafara lui etc. Va rog cu argumente pro si contra! Multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi aceste versuri! Asfalt uscat si la cati mai multi km fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru posesori de GSX-R recomandati unu de 750 unu incepator? In urmatoarele crcumstanete: Experientea moto foarte putina , "cap pe umeri" , si cu "dorinta de viata" !!! Stiu ce inseaman moto ce inseamna oras , inafara lui etc. Va rog cu argumente pro si contra! Multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi aceste versuri! Asfalt uscat si la cati mai multi km fara probleme

 

NU .

 

La cum scrii numai cap pe umeri nu pari a avea, fara suparare. Nu ai experienta moto, insa stii ce inseamna moto, nu ? Oricum orice sfat ai primi aici, pun pariu ca nu vei tine cont de el.

 

Ia si citeste topicul asta, si poate iti vei da seama ce inseamna motor prea puternic pt inceput: /index.php?showtopic=274628

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU .

 

La cum scrii numai cap pe umeri nu pari a avea, fara suparare. Nu ai experienta moto, insa stii ce inseamna moto, nu ? Oricum orice sfat ai primi aici, pun pariu ca nu vei tine cont de el.

 

Ia si citeste topicul asta, si poate iti vei da seama ce inseamna motor prea puternic pt inceput: /index.php?showtopic=274628

 

:unsure:

cum scriu? am o greseala gramaticala am observat-o da a fost prea tarziu sa o mai remediez daca la asta te refereai

 

In acel topic nu sunt decat 5lucruri certe restul doar presupunerii si opinii

1. NU avea permis( Permisul iti da DREPTUL sa fi acolo la ghdon)

2. NU avea casca legata( Lucru SPECIFIC incepatorilor si nuin ultimul rand fitosilor)

3. EL a DECEDAT

4. A mai si LASAT o persoana cu sechele pe toata viata

5. Avea un R6 sub el ( O SS pur sange)

 

CREDE-MA ca voi TINE cont, deoarece cel ce zice nu cred ca o va zice la misto sau doar asa sa sune daca E intradevar MOTOCICLIST

Editat de Pako
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok scurt interviu: cati ani ai, ce mobre ai mai avut si cat km ai pana acum ? Permis ai ?

 

De ce vrei neaparat un Gixxer 750 ? Ce vrei tu de la o motocicleta, pe unde mergi f des (prin oras pp :unsure: ), si de ce nu vrei sa incerci si ceva mai mic cum ar fi un SV650 de exemplu ?

 

:rock:

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok scurt interviu: cati ani ai, ce mobre ai mai avut si cat km ai pana acum ? Permis ai ?

 

De ce vrei neaparat un Gixxer 750 ? Ce vrei tu de la o motocicleta, pe unde mergi f des (prin oras pp :unsure: ), si de ce nu vrei sa incerci si ceva mai mic cum ar fi un SV650 de exemplu ?

 

:rock:

18 ani, mobre personale niciuna, km foarte putini, permnis o sa posed in maxim 25-30 zile

de ce vreau Gixxer? pt ca parea ea: nu e o motocicleta dificila, iarata unele greseli, daca vrei sa-i dai gaz si ai unde poti sa o faci , da NU in oras,

ce vreau eu de la o motocicleta? MOtocicletele pt mine sunt o pasiune nu un mod de parvenire sau stiu eu ce alt mijloc lipsit de importanta (fitze , fete ect)

pe unde mergi foarte des? nu prea merg decat pe poligon si ceva dealuri cu cross

de ce nu vrei sa incerci si ceva mai mic? m-am gandit si la varianta asta eu ma gandeam la unu gisser da 600 , am ajuns la concluzia ca e mai bine 750 pt mine(parere personala, motive personale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 ani, mobre personale niciuna, km foarte putini, permnis o sa posed in maxim 25-30 zile

de ce vreau Gixxer? pt ca parea ea: nu e o motocicleta dificila, iarata unele greseli, daca vrei sa-i dai gaz si ai unde poti sa o faci , da NU in oras,

ce vreau eu de la o motocicleta? MOtocicletele pt mine sunt o pasiune nu un mod de parvenire sau stiu eu ce alt mijloc lipsit de importanta (fitze , fete ect)

pe unde mergi foarte des? nu prea merg decat pe poligon si ceva dealuri cu cross

de ce nu vrei sa incerci si ceva mai mic? m-am gandit si la varianta asta eu ma gandeam la unu gisser da 600 , am ajuns la concluzia ca e mai bine 750 pt mine(parere personala, motive personale)

 

OK cum am mai spus, cereti pareri insa faceti numai cum vreti , era de prevazut asa ceva. Nu stiu de ce mai incerc sa explic ceva... sa pare ca nu are sens.

 

Pt tine fara suparare, si cu cea mai mare sinceritate, si un Gixxer de 600 e mare, tinand cont de varsta pe care o ai, lipsa totala de experienta si ce poate mobra aia de 750, care numai iertatoare nu este. Oricat spui ca nu o sa ii dai gaz, o sa vezi ca o sa uiti aceste vorbe, si vei merge din ce in ce mai tare, si din pacate o sa intample odata ceva neprevazut. Eu daca aveam la 18 ani ca prima mobra una de 140 cai, acum sigur nu mai eram viu... stiu ce spun.

 

Bafta si ai grija ce faci, ca nu e de glumit cu mobre puternice.

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK cum am mai spus, cereti pareri insa faceti numai cum vreti , era de prevazut asa ceva. Nu stiu de ce mai incerc sa explic ceva... sa pare ca nu are sens.

 

Pt tine fara suparare, si cu cea mai mare sinceritate, si un Gixxer de 600 e mare, tinand cont de varsta pe care o ai, lipsa totala de experienta si ce poate mobra aia de 750, care numai iertatoare nu este. Oricat spui ca nu o sa ii dai gaz, o sa vezi ca o sa uiti aceste vorbe, si vei merge din ce in ce mai tare, si din pacate o sa intample odata ceva neprevazut. Eu daca aveam la 18 ani ca prima mobra una de 140 cai, acum sigur nu mai eram viu... stiu ce spun.

 

Bafta si ai grija ce faci, ca nu e de glumit cu mobre puternice.

 

:unsure:

O sa mai traim si o savedem nu e 100% ca-mi iau gixxer da 90 e asta e visu meu cum am mai spus-o incerc pe cat posibli sa o stapanesc eu pe ea nu ea pe mine! In momentul in care o sa-l iau o sa te mai caut si o sa mia vbim. merci mult Laur nu crede ca nu tin cont de sfaturi, chiar o fac. Succes in viata si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu niste pareri despre srad (in principiu 600) cum ar fi:

 

intretinere

consum

usurinta cu care te strecori in trafic

(cat de vaca sau cat de bicicleta este)

probleme des intalnite la acest model

abilitati on racetrack :unsure: (ciclistica,frane,raspuns acceleratie,distribuitia puterii/turatie)

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare tuturor.ex posesor srad750..ce pot zice de el motor fff fiabil il respecti te respecta am facut cam 15 mii de km cu el absolut nici o problema drumetii in tara condus sportiv si lejer nota 10...actualu motor k1 1000cc la fel motor fiabil extrem de nervos:D dar problema cea mare franele stock care la mers sportiv dau semne de oboseala dar se rezolva totul cun cilindru brembo19x20.bag sio poza si apropo ma gandesc la un k5 k7 deci in concluzie las vinde:D...mai multe detali todea_bisnitaru :unsure:

post-42663-1223949540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai traim si o savedem nu e 100% ca-mi iau gixxer da 90 e asta e visu meu cum am mai spus-o incerc pe cat posibli sa o stapanesc eu pe ea nu ea pe mine! In momentul in care o sa-l iau o sa te mai caut si o sa mia vbim. merci mult Laur nu crede ca nu tin cont de sfaturi, chiar o fac. Succes in viata si asfalt uscat

 

Salut

Eu am un gsxr750 si pot sa-ti zic ca nu folosec nici macar 70% din potentialul motocicletei, asta dupa ceva ani pe moto si 1 an de cand am gixu.

cred ca cel mai bine ar fi sa asculti sfatul lui Laur si sa te orientezi spre ceva mai micut.

Eu personal o sa-l vand si o trec pe ceva de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...