Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, goe 75 a spus:

Dupa ce cumperi un set de distantiere de 4-5mm , de pe ebay( sau faci la strung) , o sa fie plug-n-play setul de etriere de r6 2005-2011 sau r1 2004 -2006 ...si aia este exact ce vrei...

 

Personal  prefer pompa Brembo de 16, care a fost stoc pe r1 2004-2006. Raspunde mai rapid si comunica mai bine la varful degetelor ce face .

E parerea mea personala ca pe strada este mai buna decat RCS 19.

 

Si obligat placute XBK5 sau Sumitomo

 

Mersi de info! Daca o sa gasesc la pret bun pachetul de frane R1/R6 o sa incerc configuratia aia. Imi place cum franeaza R1,cel mai probabil ii suficient pentru mine(merg si la circuit). In functie de ce ofera Ebay-ul  fac alegerea Brembo 16 sau 19!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Daca mergi si la circuit cred ca se justifica investitia in RCS 19  .  Este doar cu o fractiune de secunda mai lenta in raspuns dar puterea de franare este putin mai mare si se gaseste si in varianta cu maner rabatabil si piesa electrica( pt lumina de stop) separat.

La mine s-a intamplat ca am detinut in acelasi timp doua motorete ,una cu 16 si una cu 19 si d-aia nu am reusit niciodata sa fiu 100% fericit cu cea de 19 . Sarind de pe una pe alta tot timpul am simtit diferenta, dar daca aveam doar una cred ca ma obisnuiam si uitam de faza aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

GSXR 1000-K8

Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte...

PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Caut sa cumpar o oglinda stanga de gsx-r k9... cred ca nu conteaza daca e 600, 750 sau 1000...

Multumesc frumos.

Sanatate multa !

 

Cu respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

 

Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil)

Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti?

Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti?

 

Mersi

La 04.03.2020 la 17:34, k-10 a spus:

GSXR 1000-K8

Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte...

PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar.

Multumesc.

 

Salutare,

Cod-ul este YT12A-BS. Iti recomand o baterie de calitate.

Eu am cumparat anul trecut Volton(150 lei), dupa cateva utilizari s-a umflat un element.

Tocmai am cumparat o Yuasa :) asadar recomandarea mea ar fi sa cumperi direct ceva bun.

 

Mentionez ca incarcarea motocicletei este buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, george05 a spus:

Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? 😁 

Nu ma pricep George. Ceva disc-uri uzate ma gandesc. Moto are 51k km.. 

De patinat, nu patineaza. La start de pe grila ii deranjant, efectiv imprevizibil. Credeti ca ar putea fi altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, vlm450 a spus:

Salutare tuturor,

 

Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil)

Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti?

Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti?

 

 


Suna a “slippery clutch”...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când patinează se tureaza în gol, nu smuceste. Am avut "norocul" de a cumpăra doua motociclete cu ambreiaj spre final de viata, și patinau în draci. Dar nu smucea niciunul, ci mergeau in gol turațiile și eram nevoit sa manevre extrem de fin accelerația ca să anulez patinajul și sa pun ceva putere la roata. 😊

 

Când am demontat ambreiajul la R1, discurile erau negre cu mov și arcurile ca de Dacie papuc. 😁

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele  ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului.

Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem  ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. 

Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta .

Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei.

Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual.

Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada.

 

Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, goe 75 a spus:

Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele  ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului.

Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem  ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. 

Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta .

Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei.

Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual.

Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada.

 

Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance.

 

 

Mersi de info! Eu nu am de gand sa renunț la slipper-clutch. Mi-a salvat pielea de câteva ori. O sa ma documentez cu reglajul prima dată, pe urma schimb componente. Probabil is arcurile obosite. As evita sa schimb tot ansamblul,  am dat un ochi și pare costisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ...

 

Tot atunci am comandat discuri de frana  noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 .

 

A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vlm450 a spus:

M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? 


Motor cu “launch control” electronic :) ?...

 

Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. 
 

Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, yo4hgx a spus:


Motor cu “launch control” electronic :) ?...

 

Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. 
 

Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”.

 

 

 

Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. 

Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. 

 

Acum 11 ore, goe 75 a spus:

Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ...

 

Tot atunci am comandat discuri de frana  noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 .

 

A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . 

 

Momentan am pus RCS 19, dar feeling-ul inca nu ii ideal. Cursa manetei ii ok dar forta cu care tragi trebuie sa fie destul de mare.

 

 Cu ocazia asta va prezint pe Suzana "RR" Maramu' Edition. 

 

106619371_2330879243886828_6706688231839376148_n.thumb.jpg.c32791a4d82f535329e4b21b4fefaa30.jpg94883254_2866231770270651_3236926592533921792_n.thumb.jpg.7d93135c76086d8c6a3a85eb1af8b3db.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, Sher said:

Multam fain!

Salut,

 

Am pinionul si foaia stock 530 de la un k7 , daca se potriveste discutam si ti le dau aproape moca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am avut rcs19  la un k7 si nu ai putea sa ma convingi sa mai pun una nici sa o primesc gratis.

Este extrem de enervanta ca nu raspunde instant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, vlm450 a spus:

 

Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. 

Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. 


Atunci e clara “problema”...

 

Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru.

https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, yo4hgx a spus:


Atunci e clara “problema”...

 

Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru.

https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/

 

Da, aceeasi problema! Probabil in cazul meu, datorita uzurii apar si niste sunete extra, eu incercand sa il patinez.

O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. 

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...