Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot

 

nu cred ca ai dc sa iti faci griji..poate te ajuta sorin ca al meu e sigilat de iarna..daca nu il desfac pe al meu si ma uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms raven... dar nu stiu daca mai trec pe acolo ca a plecat bob din tara... asa ca ne vedem la victoriei sau la arc :lol:

Si daca a plecat Boby ce :) Eee, sa vina primavara!

Parerea mea e ca ar arata mai bine toba aia daca ai imbraca in carbon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am reglat stock, sunt foarte tari dar m-a scos din cacao de atatea ori la franari de la viteze fantastice si schimbari de directie.

 

Inainte erau date cateva ture sa fie mai moi si confortabile dar prefer siguranta decat confortul :lol:

 

si a mele sunt tot stock..mi le-a reglat la circuit si mi-a scris pe o foaie cum erau inainte si cum sunt acuma.Daca vrei sa faci la vara romania pe motor ar fi bine sa treci pe varianta confort :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot

Beton regheton ce vrei tu cu on la urma.. este foarte frumoasa!! :lol:

din cate stiu eu parte superioara si inferioara a cadrlui adica piesele alea doua sunt turnate si este si normal sa fie putin poros materialul, in schimb piesa de legarura care este sudata( si de unde crapa) este ambutisata si sudata pe dinauntru ( nu se vede) spre ex la k1 aproape tot cadru este din tabla de aloy ambutisata, facut in forma aia intelegi ce vreau sa spun,.. unde a trebuit rezistenta cum este parte din fata unde se prinde furca, sau parte de jos unde se prinde bascula se foflosesc pise turnate deoarece nu exista alt mod de fabricare, spre ex fzr-ul (adica pian cu pedale , scuze fzr-isitlor) are cadru din tabla de otel dar pisele de rezistenta sunt turnate(yamaha a facut prima data din cate stiu delta box si ulterior copiati de toti), nu stiu zic si eu.

Mesaj completat

Ne vedem, la vara imi iau tot concediul dintr-o bucata si vreau sa fac Romania toata.

 

A mea sta putin pe bara, mi s-a rupt cablul de ambreiaj in fata garajului dupa o tura mai in forta.

 

 

Ca un plus pentru GSXRul miar, aici nu mai sunt toate inghesuite ca la Honditza, 600rr-ul cred ca e cel mai compactat motor dintre toate si e un cosmar sa umbli prin el.

Acuma spui de rr aaaa :) ? Exact ca posesorii de Ford cica " dole frumoasa masina te bucuri de ia de doua ori, cand o cumperi si cand o vinzi"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea.

Multumesc anticipat.

 

hai nu-ti fie lene si rasfoieste putin topicu' asta si mai mult ca sigur gasesti ceea ce cauti :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea.

Multumesc anticipat.

Nu poti sa ai ceva sa nu cheltui cu el, orice cheltuiala duce la alta :) :D

Cel mai important este motorul care trebuie sa mearga perfect altfel nu cumperi nimic, sa nu clantane nimic in purcel, distributii, ambreiaje pastilutze etc , deci trebuie sa mearaga perfect si cand este cald si cand este rece(mai ales rece), sa nu scoata nici un pic de fum in nici-un fel de tura.

Cea mai importanta dupa mine este directia adica furca.. fratiorul meu, cum sta ia frumusel asa pe cric te uiti la opritorii stanga dreapta de la cadru sa vezi daca sun acolo ne busiti, daca sunt deformati inseamna ca a fost cazuta (este imposibil sa nu fie cazuta) asa in cazul in care proprietarul spune ca este ne cazuta, astta nu este prea important.

cum sta pe cric asa linistita trage prietenul tau putin de coarne (ghidon etc cum vrei sa le spui) in sus si o tine acolo in 'extorsiune timp in care tu pui frumusel manutili pe jambe in partea superioara a jugului inferior exact acolo unde este predispusa sa se indoaie in caz de poc, nu trebuie sa prezinte nici o denivelare cat de mica, nimic, jugurile nu trebuie sa prezinte nici o urma de nimic.

O ridici pe cric de fata invarti roata sa vezi daca este ok si discurile desigur sa nu fie nimic stramb , sudat, reparat, discurile sa fie drepte, repeti faza pe spate,

Daca roata spate este reglata cum trebuie la "liniute" adica trasa din ambele parti egal, cand mergi cu "dulapul " la 40 -50 km/h trebuie sa te uiti cu mare atentie cum ai mainile pe coarne ( adica sa nu stea mai in fata dintr-o parte ghidonul, dar poate sa fie si dereglata din juguri si nu prea cred ca sti sa te uiti ) daca sta bine vezi ca bucile tale sa stea perfect pe sa , sa nu stai intr-o parte (sa nu bata vantul desigur) Si sa te simti in mijlocul ei, vezi ca motocicleta-ti spune singura istoria ei, trebuie doar sa asculti, uleiul cu sigurana nu este cum trebuie, ori mai sus ori mai jos de nivel, se verifica dupa aproxmativ 3 minute de la oprirea motorului cand este cald.

cand cumperi nu exista: se repara se voxeste , las ca duc eu la mecanic, dar mai lasa 3 euro, orice problema la motor sau la directie anuleaza din start cumpararea. SAU o cumperi dar cu mai putin de jumate din valoarea ei pe piata. :D Mai bine iei cu tine un mecanic original dar nu un ametit de nu stie pe ce lume traieste, sau pe unul ce zice" lasa ma ca am si eu si stiu eu!' :lol:

Sa nu rada tot poporul de mine ca explic omului.. ce mqai stiu si io.. :) va rog frumos..!

Aha si era sa uit vezi.. ca propritarul sa fie motociclist nu bisnitar tigan desta pros si incult, ca cine vrea sa scape de jaf o da el in "combinatii" Prostii draku de combinatori morti de foame, adica este imposibil sa cumperi lucru bun de la "baieti, de la manelomani, tot ce ajunge pe mana lor se face praf.

Am scris asa mult pentru ca am considerat fraqza ta ca fiind foarte serioasa.

Mesaj completat

era sa uit.. huuuu ... vezi daca apare in bort aprin F I, inseamna ca ai probleme cu injectia sau amortizorul de ghidon

glumesc man.. nu are asa ceva, te mai uiti la nivelul apei si antigerul sa fie curat fara nimic in el, ijn caz de este murdar, rogi demontarea carenei sa vezi dc jegul ala este spuma de ulei sau mizerie din instalatie, daca este spuma de ulei , este motorul varza.

Mesaj completat

salut..... gsx'r ul de 1000 2001-2002 este injectie? multumesc anticipat.

Ba buzoiene nu poti sa dai si tu un pm in plm ! das este injectie si nu sa strica niciodata,vrei tu sa-ti cumperi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi cumpar remorca..omu zice ca, capacitatea maxima e de 230kg si o recomanda perfecta pt cross'uri ,scutere si motoare usoare de strada..acuma sa zic ca gixu meu cu plinu facut cu de toate zic eu un maxim de 210kg..oare mi se desala remorca? :lol:

 

p.s am nevoie de raspuns in max 3 ore ca se termina licitatia

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge brici stai linistit, vecinul meu pune pe dacie 600 de kile si n-are nici pe dracu.

Am pus pe un scuter 6 persoane :lol:

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa... se pare ca am trecut amandoi de la honda la suzuki :) tre sa ne vedem la vara sa le comparam... :D da-mi si mie id-ul tau pe PM sa mai vb :lol:... ms nyt am si dat o tura cu ea acum... mi se pare fata de 1000rr cam haotica... sper sa fie din cauza amortizorului ca se misca prea usor ea cu totul

 

Sa o stapanesti cu bine! Frumoasa si rea mobra!

Haotic nu cred ca e cel mai potrivit termen :) Mai degraba: - mai nervoasa :D

Nu prea exista comparatie intre gixxer 1000 si 1000RR, parerea mea. Cea din urma este jucarie pe langa gixxer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc aladin1

Sper sa fie ok tot ce ai specificat tu acolo pentru ca pentru mine e prima mobra serioasa (dau un yamaha tzr50+600 euro la combinatie) si ar fi pacat sa iau tzeapa la prima mea achizitie. Tot ce pot sa spun e ca iubesc motorul asta si salivez la el cam de 2 ani da am zis sa incep cu una sport de 49cc ca sa nu dea cu mine jos din primii 10 metri.

Asfalt uscat si primavara timpurie la toata lumea!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba buzoiene nu poti sa dai si tu un pm in plm ! das este injectie si nu sa strica niciodata,vrei tu sa-ti cumperi?

 

 

da vreau sa imi iau si ma gandesc la un 750 sau 1000.... (750)2001-2003 (1000)2001-2002...... intreb si eu aici....ce'ar insemna sa caut sa vad cine are 1000 ?sa'l intreb.... scz :lol: hai k te intreb pe tine de acum inainte... scz... :) sper sa ma ierti :)

Editat de mz125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc aladin1

Sper sa fie ok tot ce ai specificat tu acolo pentru ca pentru mine e prima mobra serioasa (dau un yamaha tzr50+600 euro la combinatie) si ar fi pacat sa iau tzeapa la prima mea achizitie. Tot ce pot sa spun e ca iubesc motorul asta si salivez la el cam de 2 ani da am zis sa incep cu una sport de 49cc ca sa nu dea cu mine jos din primii 10 metri.

Asfalt uscat si primavara timpurie la toata lumea!!!!!!!!!

trebuie sa fi foarte atent la ce am spus eu, cu toate ca am scris in gluma.. dar este foarte serios si adevarat, am vazut ceva mobre de cand ma invart in lumea asta, gen yamaha r6 cu ghidonul lipit cu picatura si sa rupt pe drum la proba, zx10r la alexandria reparata integral si omul spunea ca este tipla si chiar era, dar ea venise pe bucati din spania, gsxr 1000 k7 mucificat in bataie de joc la pitesti si omul spunea pe net ca este tipla(nu mai spun ca in poza era rizomat tot iar la fata locului era stok,) o inspectie deastea dureaza aprox. 20 de minute sa te uiti peste tot ca sunt in joc o carca de bani( nu este cazul tau).

Eu nu-ti recomand(ca prieten pe forum) srad 600 nu este o mobra pentru incepatori, sau poate fi in cazul in care tu ai talent si sti sa te porti <si controlezi> foarte bine cu ea NU SA TE MINTI CA STI SI SA PATESTI CINE STIE CE DFOAMNE FERESTE.

Mesaj completat

Ba buzoiene nu poti sa dai si tu un pm in plm ! das este injectie si nu sa strica niciodata,vrei tu sa-ti cumperi?

 

 

 

da vreau sa imi iau si ma gandesc la un 750 sau 1000.... (750)2001-2003 (1000)2001-2002...... intreb si eu aici....ce'ar insemna sa caut sa vad cine are 1000 ?sa'l intreb.... scz :lol: hai k te intreb pe tine de acum inainte... scz... :) sper sa ma ierti

:D BINE BINE TE SCUZ !! faci foarte bine ca intrebi... dar vezi ca gsxr 1000 k1-k4 au mai ramas foarte putine intregi :) motivul: pt ca toata lumea se crede super talent si desigur au devenit foarte ieftine si oricine crede ca poate sa mearga ca nu-i greu, e bine nu prea se poate (cred eu) . Cine se hotaraste sa cumpere 1000gsxr trebuie sa mearga minim 40000 km pe 2 roti vitezana, nu este o jucarie, parerea mea. 750 am avut eu, a fost prima vitezana(mai mersesem pe gsxr1100 cine stie cunoaste) si nu vreau sa ma gandesc cum au fost primi km pe ea(nu stiu cum dracu am scapat) cand ma gandesc acum cu mintea si minima exp. spun despre mine ca am fost cel mai prost inconstient si putalau om din lume, tampitii aia care sa omoara ca prostii fara casca, echipament, sau azi o ia si maine moare sunt eu, ma regasec in ei cand ma gandesc, tu nu trebuie sa te sperii ca am spus eu prostiile astea, daca te simti capabil ia si busa sa avem 2 bucati in oras :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la experienta ai dreptate, nu am inca experienta pe asa ceva dar imi place sa cred ca am control mai mult asupra mea si a mainii drepte. Nu ma consider vreun biker de circuit, sunt un incepator, dar unul cumpatat si atunci prefer sa am sub mine o mobra care poate mai mult decat pot eu inca cere de la ea. Am mai fost sfatuit sa nu iau gsxr ca nu iarta dar fara sa te contrazic spun ca a fost facuta de oameni pentru oameni deci imposibil de controlat nu este si plus ca este mobra care imi place cel mai mult acum. Nu incerc sa fiu vreun ghostrider sau rossi dar au mai inceput si altii pe asta si nu au dat coltul.

Ma intreb cum draq o iau eu in probe pe zapada asta....

Vorbiti si voi care aveti pile cu AL DE SUS sa opreasca robinetu de frig si sa dea drumu la caldura ca nu se mai poate :lol:

Asfalt uscat si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa fi foarte atent la ce am spus eu, cu toate ca am scris in gluma.. dar este foarte serios si adevarat, am vazut ceva mobre de cand ma invart in lumea asta, gen yamaha r6 cu ghidonul lipit cu picatura si sa rupt pe drum la proba, zx10r la alexandria reparata integral si omul spunea ca este tipla si chiar era, dar ea venise pe bucati din spania, gsxr 1000 k7 mucificat in bataie de joc la pitesti si omul spunea pe net ca este tipla(nu mai spun ca in poza era rizomat tot iar la fata locului era stok,) o inspectie deastea dureaza aprox. 20 de minute sa te uiti peste tot ca sunt in joc o carca de bani( nu este cazul tau).

Eu nu-ti recomand(ca prieten pe forum) srad 600 nu este o mobra pentru incepatori, sau poate fi in cazul in care tu ai talent si sti sa te porti <si controlezi> foarte bine cu ea NU SA TE MINTI CA STI SI SA PATESTI CINE STIE CE DFOAMNE FERESTE.

Mesaj completat

 

:) BINE BINE TE SCUZ !! faci foarte bine ca intrebi... dar vezi ca gsxr 1000 k1-k4 au mai ramas foarte putine intregi :lol: motivul: pt ca toata lumea se crede super talent si desigur au devenit foarte ieftine si oricine crede ca poate sa mearga ca nu-i greu, e bine nu prea se poate (cred eu) . Cine se hotaraste sa cumpere 1000gsxr trebuie sa mearga minim 40000 km pe 2 roti vitezana, nu este o jucarie, parerea mea. 750 am avut eu, a fost prima vitezana(mai mersesem pe gsxr1100 cine stie cunoaste) si nu vreau sa ma gandesc cum au fost primi km pe ea(nu stiu cum dracu am scapat) cand ma gandesc acum cu mintea si minima exp. spun despre mine ca am fost cel mai prost inconstient si putalau om din lume, tampitii aia care sa omoara ca prostii fara casca, echipament, sau azi o ia si maine moare sunt eu, ma regasec in ei cand ma gandesc, tu nu trebuie sa te sperii ca am spus eu prostiile astea, daca te simti capabil ia si busa sa avem 2 bucati in oras :)

 

Acuma dai lectii, de morala si de mers cu motoreta, dupa ce ai cazut cu GSXR-ul de 750 pe care l-ai avut si l-ai vindut cu roata pe fata sudata, cu gindul ca fraierul pe care l-ai pacalit cade cu ia ,isi rupe gitul si nimeni nu afla nimic.

DUMNEZEU E SUS SI VEDE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) BINE BINE TE SCUZ !! faci foarte bine ca intrebi... dar vezi ca gsxr 1000 k1-k4 au mai ramas foarte putine intregi :lol: motivul: pt ca toata lumea se crede super talent si desigur au devenit foarte ieftine si oricine crede ca poate sa mearga ca nu-i greu, e bine nu prea se poate (cred eu) . Cine se hotaraste sa cumpere 1000gsxr trebuie sa mearga minim 40000 km pe 2 roti vitezana, nu este o jucarie, parerea mea. 750 am avut eu, a fost prima vitezana(mai mersesem pe gsxr1100 cine stie cunoaste) si nu vreau sa ma gandesc cum au fost primi km pe ea(nu stiu cum dracu am scapat) cand ma gandesc acum cu mintea si minima exp. spun despre mine ca am fost cel mai prost inconstient si putalau om din lume, tampitii aia care sa omoara ca prostii fara casca, echipament, sau azi o ia si maine moare sunt eu, ma regasec in ei cand ma gandesc, tu nu trebuie sa te sperii ca am spus eu prostiile astea, daca te simti capabil ia si busa sa avem 2 bucati in oras :D

 

 

 

ma simt capabil... am mers cu un r1 2000 1000 cmc 140cp.... o mobra superba.. iar dupa aia mi'a trecut prin mana un srad 1996.750 cmc... 132 cp... nu ma satisfacut k r1..... r1 imi raspundea altfel la turati mici si nu era asa de turata ceea ce normal. o sa caut suzuki 1000 dak nu gasesc iau 750. ce am inteles diferenta la consum nu e mare intre un 750 si un 1000. acum vedem... vreau neaparat sa fie adusa de afara.nu conteaza ca o inmatriculez eu... :) bft

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...