todea Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 De unde 3 bani din punguta cu 2 bani!!.... pana mea..... de saracie, mizerie si prostie, cat de muncitor esti tot nui!!! eu totusi iti recomand sa pui carene de track...eu am patit-o la prima iesire cu toaqte ca am zis ca nu-i dau in gura si daca ploua nici nu am sa ies! vezi de treaba..cand m-am vazut acolo am uitat tot ce am zis am dat 2 ture mai lejer apoi am zis ca ma cam incurca incepatorii(binenteles eu eram mai incepator ca incepatorii in ale circitului) si am inceput s-o ard dupa aia fruntasi..la a 3-a curba am vazut cerul Eu am dat 200 lire pe un set complet si le vopsesc si stickere'sc eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ony81 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Salutare...intrebare... De unde cumpar si eu oglinda originala pentru gsxr 600 srad din '97 si suportul pentru baterie (nu intrebati unde este suportul ci doar daca stiti de unde sa-mi cumpar unul)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) problema este ca eu sunt cam tampit.. si ma tem sa nu rup mobra pe acolo in loc de circuit ca fi sigur ca ma dau ca sifiliticul cu genunchiul pe jos ca am pe unde. De cauciucuri ma carpesc adica pun noi, de cadru de bord ..am unul crapat il sudez, leviere am, crash-uri am.. ce nu am sunt carenele.. oricum deocamdata in proportie de 25% ma duc, ca nu prea vreau sa ma sparg de cascaval, poti sa sti ce " praf " este la vara.. dar cred ca joc la cacealma pana la urma ce pana mea Nu-ti trebuie cauciucuri noi la Serres...pista este extrem de abraziva si strica foarte repede anvelopele.....si noi venim in prima zi tot cu sh pentru antrenamente...abia de a doua zi trecem la cele noi insa cu cat mergi mai tare acolo cu atat iti trebuie mai multe anvelope Cu genunchiul pe jos nu-i mare filosofie sa te dai....aderenta foarte buna iti permite inclinari mari.....dar atat timp cat nu exagerezi si risti inutil nu ai de ce sa-ti faci probleme in mod normal. Este un efort financiar pentru cei care n-au fost niciodata insa merita din plin iar in 3 zile acolo poti progresa si invata mult mai multe decat ai fi facut-o pe strada in timp indelungat.....iar apoi daca prinzi gustul poti incerca Hungaro sau Slovakia care sunt foarte tehnice si rapide. Editat Ianuarie 21, 2011 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 problema este ca eu sunt cam tampit.. si ma tem sa nu rup mobra pe acolo in loc de circuit ca fi sigur ca ma dau ca sifiliticul cu genunchiul pe jos ca am pe unde. La curse se merge rapid si fara sa stai cu genunchii pe jos. Strange niste bani si hai la pista, nu-ti mai rupe oasele pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 anul asta ma bag si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Cine e interesat de un parbriz puig pentru K1-K3 600/750 si K1-K2 1000 astept cereri pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 hai ca ma bag si eu in seama cu noua achizitie Suzuki GSXR 1000 K5. sper sa fiu multumit de ea si sa nu am probleme de nici un fel...sper ca ma primiti si pe mine in comunitatea zuzuchi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Hai sa pun si eu poze cu a mea, nu prea am avut timp de altele mai artistice Mesaj completat Arata bine cu galben motoreta Alexe, mai e julita pe stanga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 hai ca ma bag si eu in seama cu noua achizitie Suzuki GSXR 1000 K5. sper sa fiu multumit de ea si sa nu am probleme de nici un fel...sper ca ma primiti si pe mine in comunitatea zuzuchi Congratz alecs ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) frumoasa... se pare ca am trecut amandoi de la honda la suzuki tre sa ne vedem la vara sa le comparam... da-mi si mie id-ul tau pe PM sa mai vb ... ms nyt am si dat o tura cu ea acum... mi se pare fata de 1000rr cam haotica... sper sa fie din cauza amortizorului ca se misca prea usor ea cu totul Editat Ianuarie 21, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Ne vedem, la vara imi iau tot concediul dintr-o bucata si vreau sa fac Romania toata. A mea sta putin pe bara, mi s-a rupt cablul de ambreiaj in fata garajului dupa o tura mai in forta. Ca un plus pentru GSXRul miar, aici nu mai sunt toate inghesuite ca la Honditza, 600rr-ul cred ca e cel mai compactat motor dintre toate si e un cosmar sa umbli prin el. Editat Ianuarie 21, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 hai ca ma bag si eu in seama cu noua achizitie Suzuki GSXR 1000 K5. sper sa fiu multumit de ea si sa nu am probleme de nici un fel...sper ca ma primiti si pe mine in comunitatea zuzuchi Sa o stapanesti sanatos Alex, te astept pe la bloc la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 AM UN MONOPOST DE VANZARE DACA VA INTERESEAZA PENTRU K8 EMAIL : bikeandcar@yahoo.com tel: 0771.254.686 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 ms raven... dar nu stiu daca mai trec pe acolo ca a plecat bob din tara... asa ca ne vedem la victoriei sau la arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) frumoasa... se pare ca am trecut amandoi de la honda la suzuki tre sa ne vedem la vara sa le comparam... da-mi si mie id-ul tau pe PM sa mai vb ... ms nyt am si dat o tura cu ea acum... mi se pare fata de 1000rr cam haotica... sper sa fie din cauza amortizorului ca se misca prea usor ea cu totul bravo,felicitari pt achizitie si sa ai parte de ea k5 are nevoie de un reglaj bun la suspensii ca sa fie stabil asa ca, cauta pe careva care se pricepe sa le seteze pe greutatea ta si o sa vezi diferenta Editat Ianuarie 21, 2011 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu le-am reglat stock, sunt foarte tari dar m-a scos din cacao de atatea ori la franari de la viteze fantastice si schimbari de directie. Inainte erau date cateva ture sa fie mai moi si confortabile dar prefer siguranta decat confortul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot nu cred ca ai dc sa iti faci griji..poate te ajuta sorin ca al meu e sigilat de iarna..daca nu il desfac pe al meu si ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Maine, cand cobor la garaj, o sa ii transmit in direct de la fata locului informatii despre textura cadrului =)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 ms raven... dar nu stiu daca mai trec pe acolo ca a plecat bob din tara... asa ca ne vedem la victoriei sau la arc Si daca a plecat Boby ce Eee, sa vina primavara! Parerea mea e ca ar arata mai bine toba aia daca ai imbraca in carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu le-am reglat stock, sunt foarte tari dar m-a scos din cacao de atatea ori la franari de la viteze fantastice si schimbari de directie. Inainte erau date cateva ture sa fie mai moi si confortabile dar prefer siguranta decat confortul si a mele sunt tot stock..mi le-a reglat la circuit si mi-a scris pe o foaie cum erau inainte si cum sunt acuma.Daca vrei sa faci la vara romania pe motor ar fi bine sa treci pe varianta confort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot Beton regheton ce vrei tu cu on la urma.. este foarte frumoasa!! din cate stiu eu parte superioara si inferioara a cadrlui adica piesele alea doua sunt turnate si este si normal sa fie putin poros materialul, in schimb piesa de legarura care este sudata( si de unde crapa) este ambutisata si sudata pe dinauntru ( nu se vede) spre ex la k1 aproape tot cadru este din tabla de aloy ambutisata, facut in forma aia intelegi ce vreau sa spun,.. unde a trebuit rezistenta cum este parte din fata unde se prinde furca, sau parte de jos unde se prinde bascula se foflosesc pise turnate deoarece nu exista alt mod de fabricare, spre ex fzr-ul (adica pian cu pedale , scuze fzr-isitlor) are cadru din tabla de otel dar pisele de rezistenta sunt turnate(yamaha a facut prima data din cate stiu delta box si ulterior copiati de toti), nu stiu zic si eu. Mesaj completat Ne vedem, la vara imi iau tot concediul dintr-o bucata si vreau sa fac Romania toata. A mea sta putin pe bara, mi s-a rupt cablul de ambreiaj in fata garajului dupa o tura mai in forta. Ca un plus pentru GSXRul miar, aici nu mai sunt toate inghesuite ca la Honditza, 600rr-ul cred ca e cel mai compactat motor dintre toate si e un cosmar sa umbli prin el. Acuma spui de rr aaaa ? Exact ca posesorii de Ford cica " dole frumoasa masina te bucuri de ia de doua ori, cand o cumperi si cand o vinzi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vaduva88 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Salut! Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 AM UN MONOPOST DE VANZARE DACA VA INTERESEAZA PENTRU K8 EMAIL : bikeandcar@yahoo.com tel: 0771.254.686 culoare si pret mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Salut!Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea. Multumesc anticipat. hai nu-ti fie lene si rasfoieste putin topicu' asta si mai mult ca sigur gasesti ceea ce cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.