Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

De unde 3 bani din punguta cu 2 bani!!.... pana mea..... de saracie, mizerie si prostie, cat de muncitor esti tot nui!!!

 

eu totusi iti recomand sa pui carene de track...eu am patit-o la prima iesire cu toaqte ca am zis ca nu-i dau in gura si daca ploua nici nu am sa ies! vezi de treaba..cand m-am vazut acolo am uitat tot ce am zis ;) am dat 2 ture mai lejer apoi am zis ca ma cam incurca incepatorii(binenteles eu eram mai incepator ca incepatorii in ale circitului) si am inceput s-o ard dupa aia fruntasi..la a 3-a curba am vazut cerul :D

Eu am dat 200 lire pe un set complet si le vopsesc si stickere'sc eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema este ca eu sunt cam tampit.. si ma tem sa nu rup mobra pe acolo in loc de circuit ca fi sigur ca ma dau ca sifiliticul cu genunchiul pe jos ca am pe unde. De cauciucuri ma carpesc adica pun noi, de cadru de bord ..am unul crapat il sudez, leviere am, crash-uri am.. ce nu am sunt carenele.. oricum deocamdata in proportie de 25% ma duc, ca nu prea vreau sa ma sparg de cascaval, poti sa sti ce " praf " este la vara.. dar cred ca joc la cacealma pana la urma ce pana mea

Nu-ti trebuie cauciucuri noi la Serres...pista este extrem de abraziva si strica foarte repede anvelopele.....si noi venim in prima zi tot cu sh pentru antrenamente...abia de a doua zi trecem la cele noi insa cu cat mergi mai tare acolo cu atat iti trebuie mai multe anvelope ;)

Cu genunchiul pe jos nu-i mare filosofie sa te dai....aderenta foarte buna iti permite inclinari mari.....dar atat timp cat nu exagerezi si risti inutil nu ai de ce sa-ti faci probleme in mod normal.

Este un efort financiar pentru cei care n-au fost niciodata insa merita din plin iar in 3 zile acolo poti progresa si invata mult mai multe decat ai fi facut-o pe strada in timp indelungat.....iar apoi daca prinzi gustul poti incerca Hungaro sau Slovakia care sunt foarte tehnice si rapide. :D

Editat de ady_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca eu sunt cam tampit.. si ma tem sa nu rup mobra pe acolo in loc de circuit ca fi sigur ca ma dau ca sifiliticul cu genunchiul pe jos ca am pe unde.

La curse se merge rapid si fara sa stai cu genunchii pe jos.

 

Strange niste bani si hai la pista, nu-ti mai rupe oasele pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ma bag si eu in seama cu noua achizitie ;) Suzuki GSXR 1000 K5. sper sa fiu multumit de ea si sa nu am probleme de nici un fel...sper ca ma primiti si pe mine in comunitatea zuzuchi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ma bag si eu in seama cu noua achizitie :D Suzuki GSXR 1000 K5. sper sa fiu multumit de ea si sa nu am probleme de nici un fel...sper ca ma primiti si pe mine in comunitatea zuzuchi :huh:

 

 

Congratz alecs ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa... se pare ca am trecut amandoi de la honda la suzuki :D tre sa ne vedem la vara sa le comparam... :huh: da-mi si mie id-ul tau pe PM sa mai vb ;)... ms nyt am si dat o tura cu ea acum... mi se pare fata de 1000rr cam haotica... sper sa fie din cauza amortizorului ca se misca prea usor ea cu totul

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem, la vara imi iau tot concediul dintr-o bucata si vreau sa fac Romania toata.

 

A mea sta putin pe bara, mi s-a rupt cablul de ambreiaj in fata garajului dupa o tura mai in forta.

 

 

Ca un plus pentru GSXRul miar, aici nu mai sunt toate inghesuite ca la Honditza, 600rr-ul cred ca e cel mai compactat motor dintre toate si e un cosmar sa umbli prin el.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ma bag si eu in seama cu noua achizitie ;) Suzuki GSXR 1000 K5. sper sa fiu multumit de ea si sa nu am probleme de nici un fel...sper ca ma primiti si pe mine in comunitatea zuzuchi :D

Sa o stapanesti sanatos Alex, te astept pe la bloc la primavara :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa... se pare ca am trecut amandoi de la honda la suzuki :) tre sa ne vedem la vara sa le comparam... :D da-mi si mie id-ul tau pe PM sa mai vb :)... ms nyt am si dat o tura cu ea acum... mi se pare fata de 1000rr cam haotica... sper sa fie din cauza amortizorului ca se misca prea usor ea cu totul

 

bravo,felicitari pt achizitie si sa ai parte de ea :lol:

k5 are nevoie de un reglaj bun la suspensii ca sa fie stabil asa ca, cauta pe careva care se pricepe sa le seteze pe greutatea ta si o sa vezi diferenta

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am reglat stock, sunt foarte tari dar m-a scos din cacao de atatea ori la franari de la viteze fantastice si schimbari de directie.

 

Inainte erau date cateva ture sa fie mai moi si confortabile dar prefer siguranta decat confortul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot

 

nu cred ca ai dc sa iti faci griji..poate te ajuta sorin ca al meu e sigilat de iarna..daca nu il desfac pe al meu si ma uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms raven... dar nu stiu daca mai trec pe acolo ca a plecat bob din tara... asa ca ne vedem la victoriei sau la arc :lol:

Si daca a plecat Boby ce :) Eee, sa vina primavara!

Parerea mea e ca ar arata mai bine toba aia daca ai imbraca in carbon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am reglat stock, sunt foarte tari dar m-a scos din cacao de atatea ori la franari de la viteze fantastice si schimbari de directie.

 

Inainte erau date cateva ture sa fie mai moi si confortabile dar prefer siguranta decat confortul :lol:

 

si a mele sunt tot stock..mi le-a reglat la circuit si mi-a scris pe o foaie cum erau inainte si cum sunt acuma.Daca vrei sa faci la vara romania pe motor ar fi bine sa treci pe varianta confort :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care mai aveti K5 1000 am si eu o mare intrebare la voi... portiunea de cadru dintre suduri e cumva o alta textura fata de cea mai abraziva??? adik e cumva mai fina acolo decat in restul cadrului??? hai k pun si o poza sa intelegeti... si plss nu imi raspundeti din ce credeti... fiti siguri de asta. ms mult de tot

Beton regheton ce vrei tu cu on la urma.. este foarte frumoasa!! :lol:

din cate stiu eu parte superioara si inferioara a cadrlui adica piesele alea doua sunt turnate si este si normal sa fie putin poros materialul, in schimb piesa de legarura care este sudata( si de unde crapa) este ambutisata si sudata pe dinauntru ( nu se vede) spre ex la k1 aproape tot cadru este din tabla de aloy ambutisata, facut in forma aia intelegi ce vreau sa spun,.. unde a trebuit rezistenta cum este parte din fata unde se prinde furca, sau parte de jos unde se prinde bascula se foflosesc pise turnate deoarece nu exista alt mod de fabricare, spre ex fzr-ul (adica pian cu pedale , scuze fzr-isitlor) are cadru din tabla de otel dar pisele de rezistenta sunt turnate(yamaha a facut prima data din cate stiu delta box si ulterior copiati de toti), nu stiu zic si eu.

Mesaj completat

Ne vedem, la vara imi iau tot concediul dintr-o bucata si vreau sa fac Romania toata.

 

A mea sta putin pe bara, mi s-a rupt cablul de ambreiaj in fata garajului dupa o tura mai in forta.

 

 

Ca un plus pentru GSXRul miar, aici nu mai sunt toate inghesuite ca la Honditza, 600rr-ul cred ca e cel mai compactat motor dintre toate si e un cosmar sa umbli prin el.

Acuma spui de rr aaaa :) ? Exact ca posesorii de Ford cica " dole frumoasa masina te bucuri de ia de doua ori, cand o cumperi si cand o vinzi"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o rugaminte la voi ca sunteti mai experimentati. Imi iau un GSXR 600 SRAD din 98 si va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu am probleme cu ea ulterior. Nu as vrea sa bag bani degeaba in ea. As vrea doar sa o inbunatatesc nu sa repar la ea.

Multumesc anticipat.

 

hai nu-ti fie lene si rasfoieste putin topicu' asta si mai mult ca sigur gasesti ceea ce cauti :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...