0ctav Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 am rezolvat problema de acum o saptamana...ms pt sfaturi..dar asta cu vopseaua nu am mai auzit-o si nici nu as fi pus-o in practica voxeaua aluneca cand e proaspata si se super lipeste atunci cand se usuca...spre deosebire de " prelandezu" tau care e lipicios oricum si cu care ai rupt mansonu. poti s-o folosesti si ca "lock tight"-ul saracului la suruburi...cand n-ai altceva... ..... scheme ieftine de enduristi d-aia murdari si care nu stiu sa mearga cu mobra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 buna, am si eu nevoie de un ajutor, am avut un cablu rupt la SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR, am pus altul dar nu stiu cum se regleaza, (in manual nu am prea inteles) si cum l-am pus acuma am un sunet ciudat...sunetul ala era si inainte cand cablu era rupt...daca stie cineva sa imi scrie sau sa imi lase un numar de telefon.. am pus si video.. cablu nou.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Va salut baieti! De ieri sunt si eu fericitul posesor al unu k7 de 600 cu aproape 17000 km.Pana saptamana trecuta am avut un kawa er6f,evident ca nu exista comparatie intre cele 2!Dupa o saptamana de cautari si dezamagiri,si din partea unor mobre cat si a vanzatorilor,m-am hotarat s-o iau pe aceasta dupa ce i-am aflat istoria si pt ca mi-a placut de cum am vazut-o!Motocicleta a fost cumparata de Silvian pe care unii dintre voi poate l-ati cunoscut si care din pacate o boala incurabila l-a rapit dintre noi.Dupa o perioada,mobra a fost vanduta de sora lui unui baiat din ploiesti,un baiat super ok si de treaba,care chiar si-a ingrijit mobra!Acum,v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta si pe mine cu cateva sfaturi si sugestii pt ca am cateva dileme! Una ar fi eroarea din bord FI,eroare care mi s-a spus ca apare datorita faptului ca a fost toba schimbata si anulat exupul.Cei de la elf mi-au spus sa las mobra la ei o zi si o rezolva. Alta dilema,tot cei de la elf mi-au spus sa bag in mobra ulei silkolen 10w40 si sa fac revizia la 18000 km.Prietenii posesori de gixere mi-au zis sa bag 15w50!Acum stiu ca au fost multe discutii despre ulei,ma intereseaza mai putin marca pt ca parerile sunt impartite dar vreau totusi sa bag ce e mai bun pt mobra.Ce se face la revizia de 18000 km? Si o mare rugaminte la voi,daca cumva,vreunul dintre voi si-a schimbat capetele de ghidon,am nevoie de un capat de ghidon original pt ca unul l-am pierdut,am cumparat azi 2 de la motorteam,puig,dar culmea nu pot sa-l scot pe cel ramas pe mobra! Cam atat deocamdata,restul pe parcurs,si sper sa ne vedem cu totii odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 felicitari pentru achizitie. manevrabila a naiba ai vazut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 multam frumos! am mers si pe zx6r,cbr f,zx10r,rr,dar anul trecut,dupa ce mi-a lasat un prieten k7 le lui vreo 3 zile,m-am indragostit de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 multam frumos! am mers si pe zx6r,cbr f,zx10r,rr,dar anul trecut,dupa ce mi-a lasat un prieten k7 le lui vreo 3 zile,m-am indragostit de ea! S-a mai stricat unul de'al meu... Da tot cu CBRistii iesi Ps: vezi ca vreau si eu mobra la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 nu-i problema,dar cum a zis gabarab,trebuie sa ma conving ca esti in forma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 daca tot nu vrea nimeni motoru' am mai bagat un silverstone astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 @Marlitza: eroarea aceea FI, intr-adevar, este din cauza ca s-a schimbat toba si s-a renuntat si la S.E.T VALVE (exup-ul de la suzuki). Nu dureaza decat cateva minute rezolvarea problemei... se taie/deconecteaza un fir. Atata tot. Doar ca trebuie sa sti care este acel fir, dar daca zici ca o duci la cei de la elf, e foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 multumesc mult!m-ai linistit.mobra merge oricum f bine dar eu sunt mai tipicar asa de fel si imi place sa fie totul ok!intradevar,mi-a mai zis cineva ca ar fi vorba de un fir.cei de la elf mi-au spus ca trebuie sa trimita codul calculatorului la fabricant si ca dureaza cel putin o zi pana primesc nu stiu ce cod si etc. totusi,ce ulei sa-i bag,10w40,10w50,15w50?!!!astea sunt sfaturile care le-am primit pana acum!nu schimb in limitare si nu sunt tipul care sa mearga recing dar vreau ceva bun pt mobra mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 salut. am o intrebare..sau mai multe. cam cat costa o furca sh pentru un gsxr 600 srad din 96'? se potriveste si cea inversata cu tot cu juguri de pe gsxr 750 din aceeasi ani? si ce 'boli' specifice are motorul sau la ce trebuie sa fiu atent? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Sper ca nu firul de la MIL! (Firul becului din bord ,asa nu o sa mai vezi nici eroarea pentru ex.dar nici alta eroare pe viitor)Nu se poate anula prin taierea unui fir. Este un montaj electronic care face asta(ivan) de ex sau se scoate din soft. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Felicitari Marlitza pt noua achizitie. e o motoreta foarte frumoasa eu spre exemplu am bagat in a mea motul 3000V Factory Line 10w40 si pana acum nu a comentat nimic nu stiu daca se baga diferit de la 1000 la 600 dar nu cred. Iar cu problema cu FI te-as sfatui sa te duci la conul TNG si se rezolva in aceiasi zi nu dupa 24h Sper ca te-am putut ajuta cu niste raspunsuri. Sa ai grija de ea ca si ea va avea grija de tine Da bine mah Todea ca te-ai dus la Silverstone singurel... iti dai seama ca daca as fi fost si eu prin zona mergeam asa ca mom ma multumesc cu amk si selena o perioada pana invat maibine mobra si bre... stiu ca iti doresti un k9 si sper din tot sufletul sa ti-l iei dar parca asta nu e mobra de dat iar daca o dai... sa imi pastrezi ce am vb Editat Mai 13, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Sper ca nu firul de la MIL! (Firul becului din bord ,asa nu o sa mai vezi nici eroarea pentru ex.dar nici alta eroare pe viitor)Nu se poate anula prin taierea unui fir. Este un montaj electronic care face asta(ivan) de ex sau se scoate din soft. Respect! o poti rezolva?motocicleta a mai fost la tine, din cate am inteles de la fostul proprietar i-ai sincronizat injectia! @alecs,ms frumos de raspuns,cred ca tot pe varianta asta am sa merg si eu! Editat Mai 13, 2011 de Marlitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @ alecs am fost cu tovarasul cu r1 care din pacate a incheiat ziua prost http://www.youtube.com/watch?v=madkvdfbPS0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Cumpar sea pilot si pasager, pentru suzuki gsx-r 1000 si codita cu tot cu partea inferioara, cea cu stopul de care se prinde suportul de numar, inclusiv stopul. id mess: sorinduca telefon: 0724584160 astept oferte, pentru preturi bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 "Bai todea.. pozele sunt ORGASMICE, si filmuletul ma determina sa vin in pelerinaj la tine sa te spal pe picioare (sti ca faza cu iisus),"" adica te fac dumnezeul meu si ma inchin in fata ta. Esti tare frate se vede ca ai progresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 stie cineva cum se curata petele de pe cadru? (spuma activa) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare ! as intreba si eu daca sunt posesori de gsxr 750 94" sau apropiat de an as vrea sa imi iau unu si as dori ceva pareri daca nu deranjez prea mult eventual probleme sau "nisnaiuri" specifice .. la ce sa fiu atent cand o iau ..chestii de incepator de japo . ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 "Bai todea.. pozele sunt ORGASMICE, si filmuletul ma determina sa vin in pelerinaj la tine sa te spal pe picioare (sti ca faza cu iisus),"" adica te fac dumnezeul meu si ma inchin in fata ta. Esti tare frate se vede ca ai progresat. ma antrenez pt rosbk..ia zi am vreo sansa in primi 20 poza de care is mandru si o declar orgasmica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare ! as intreba si eu daca sunt posesori de gsxr 750 94" sau apropiat de an as vrea sa imi iau unu si as dori ceva pareri daca nu deranjez prea mult eventual probleme sau "nisnaiuri" specifice .. la ce sa fiu atent cand o iau ..chestii de incepator de japo . ms ! eu am avut un 98 inainte , te sfatuiesc sa incerci un an mai bun adica 98 99 . e o motoreta buna si am fost foarte multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Habar nu am !! Dar sigur esti mai jos de 20.. undeva 10-15 la cum am vazut ca se dadeau aia pe care-i depaseai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Caut un manual de service, in afara celui normal ( acela il am )...Haynes sau Clymer - pentru GSXR 1000 K5-K6 Cineva are asa ceva in format digital? Editat Mai 17, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salutare ! as intreba si eu daca sunt posesori de gsxr 750 94" sau apropiat de an as vrea sa imi iau unu si as dori ceva pareri daca nu deranjez prea mult eventual probleme sau "nisnaiuri" specifice .. la ce sa fiu atent cand o iau ..chestii de incepator de japo . ms ! asta-i mobra ce vreau a o lua o cunoaste cineva ceva pareri ms , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 PROBLEMA ! Salut! Aveti idee care ar fi problema? : "am un gsxr k2,iar de 2 zile am observat ca atunci cand o turez in gol/mers la peste 11-12mii de ture faza scurta mi se stinge instantaneu(ca sa o repornesc trebuie sa umblu din nou la butonul ptr pozitie/far); iar cand am faza lunga pornita si tot asa o turez gol/mers aceasta se opreste dar cand turatiile scad totul revine la normal intr o fractiune de secunda (nu trebuie sa mai fac chestia de repornire la farului). Va rog un sfat e binevenit! Va multumesc.Astept parerile/sfaturile vostre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.