Alex_250EXC Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Felicitari Marlitza pt noua achizitie. e o motoreta foarte frumoasa eu spre exemplu am bagat in a mea motul 3000V Factory Line 10w40 si pana acum nu a comentat nimic nu stiu daca se baga diferit de la 1000 la 600 dar nu cred. Iar cu problema cu FI te-as sfatui sa te duci la conul TNG si se rezolva in aceiasi zi nu dupa 24h Sper ca te-am putut ajuta cu niste raspunsuri. Sa ai grija de ea ca si ea va avea grija de tine Da bine mah Todea ca te-ai dus la Silverstone singurel... iti dai seama ca daca as fi fost si eu prin zona mergeam asa ca mom ma multumesc cu amk si selena o perioada pana invat maibine mobra si bre... stiu ca iti doresti un k9 si sper din tot sufletul sa ti-l iei dar parca asta nu e mobra de dat iar daca o dai... sa imi pastrezi ce am vb Editat Mai 13, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Sper ca nu firul de la MIL! (Firul becului din bord ,asa nu o sa mai vezi nici eroarea pentru ex.dar nici alta eroare pe viitor)Nu se poate anula prin taierea unui fir. Este un montaj electronic care face asta(ivan) de ex sau se scoate din soft. Respect! o poti rezolva?motocicleta a mai fost la tine, din cate am inteles de la fostul proprietar i-ai sincronizat injectia! @alecs,ms frumos de raspuns,cred ca tot pe varianta asta am sa merg si eu! Editat Mai 13, 2011 de Marlitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @ alecs am fost cu tovarasul cu r1 care din pacate a incheiat ziua prost http://www.youtube.com/watch?v=madkvdfbPS0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Cumpar sea pilot si pasager, pentru suzuki gsx-r 1000 si codita cu tot cu partea inferioara, cea cu stopul de care se prinde suportul de numar, inclusiv stopul. id mess: sorinduca telefon: 0724584160 astept oferte, pentru preturi bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 "Bai todea.. pozele sunt ORGASMICE, si filmuletul ma determina sa vin in pelerinaj la tine sa te spal pe picioare (sti ca faza cu iisus),"" adica te fac dumnezeul meu si ma inchin in fata ta. Esti tare frate se vede ca ai progresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 stie cineva cum se curata petele de pe cadru? (spuma activa) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare ! as intreba si eu daca sunt posesori de gsxr 750 94" sau apropiat de an as vrea sa imi iau unu si as dori ceva pareri daca nu deranjez prea mult eventual probleme sau "nisnaiuri" specifice .. la ce sa fiu atent cand o iau ..chestii de incepator de japo . ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 "Bai todea.. pozele sunt ORGASMICE, si filmuletul ma determina sa vin in pelerinaj la tine sa te spal pe picioare (sti ca faza cu iisus),"" adica te fac dumnezeul meu si ma inchin in fata ta. Esti tare frate se vede ca ai progresat. ma antrenez pt rosbk..ia zi am vreo sansa in primi 20 poza de care is mandru si o declar orgasmica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare ! as intreba si eu daca sunt posesori de gsxr 750 94" sau apropiat de an as vrea sa imi iau unu si as dori ceva pareri daca nu deranjez prea mult eventual probleme sau "nisnaiuri" specifice .. la ce sa fiu atent cand o iau ..chestii de incepator de japo . ms ! eu am avut un 98 inainte , te sfatuiesc sa incerci un an mai bun adica 98 99 . e o motoreta buna si am fost foarte multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Habar nu am !! Dar sigur esti mai jos de 20.. undeva 10-15 la cum am vazut ca se dadeau aia pe care-i depaseai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Caut un manual de service, in afara celui normal ( acela il am )...Haynes sau Clymer - pentru GSXR 1000 K5-K6 Cineva are asa ceva in format digital? Editat Mai 17, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salutare ! as intreba si eu daca sunt posesori de gsxr 750 94" sau apropiat de an as vrea sa imi iau unu si as dori ceva pareri daca nu deranjez prea mult eventual probleme sau "nisnaiuri" specifice .. la ce sa fiu atent cand o iau ..chestii de incepator de japo . ms ! asta-i mobra ce vreau a o lua o cunoaste cineva ceva pareri ms , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 PROBLEMA ! Salut! Aveti idee care ar fi problema? : "am un gsxr k2,iar de 2 zile am observat ca atunci cand o turez in gol/mers la peste 11-12mii de ture faza scurta mi se stinge instantaneu(ca sa o repornesc trebuie sa umblu din nou la butonul ptr pozitie/far); iar cand am faza lunga pornita si tot asa o turez gol/mers aceasta se opreste dar cand turatiile scad totul revine la normal intr o fractiune de secunda (nu trebuie sa mai fac chestia de repornire la farului). Va rog un sfat e binevenit! Va multumesc.Astept parerile/sfaturile vostre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ai un scurt pe undeva, altfel nu-mi explic. Daca zici ca e pe la turatiile alea, in general atunci motocicleta vibreaza mai mult decat la cele mai joase...asa ca urmeaza ciruitu si vezi care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 De ce? Ce nu gasesti in cele care le ai? Poate te ajut cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 stie cineva cum se curata petele de pe cadru? (spuma activa) multumesc nimeni nu stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Habar nu am !! Dar sigur esti mai jos de 20.. undeva 10-15 la cum am vazut ca se dadeau aia pe care-i depaseai. cred ca mai am mult de mancat pana la un loc 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ai un scurt pe undeva, altfel nu-mi explic. Daca zici ca e pe la turatiile alea, in general atunci motocicleta vibreaza mai mult decat la cele mai joase...asa ca urmeaza ciruitu si vezi care e problema. Ok,maine sper sa am timp sa ma ocup de ea.Sa fie oare problema si de la spalarea mobrei la spalatorie sub jet de apa si sa mi fi intrat pe undeva pe la contacte? La sigurante are rost sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 vedeti daca umblati doar dupa motoare ieftine..probleme peste probleme.stiu ca traim vremuri grele dar pana la urma va costa mai mult sa aduceti mobra in stare buna nush cum ganditi voi dar eu mai bine merg pe jos jumate de an si cand cumpar un motor stiu ca 3 ani de acuma incolo doar benzina si uloi.buna-i vorba aia dai un ban dar stai in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Asa se intampla cand ne pica pata pe ceva, omul vrea deaia si deaia gaseste , daca vroia k1 dela gasea dar nu vrea no? Pt baiatul cu faza lunga.. pai da si tu cu wd pe la mufe , baga si la buton asa pe afara ca ajunge si cred ca nu mai face, nu stiu zic si eu, sau poate are un programel si cand trece de 10 miute se stinge orice lumina pentru un plus de putere, glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 vedeti daca umblati doar dupa motoare ieftine..probleme peste probleme.stiu ca traim vremuri grele dar pana la urma va costa mai mult sa aduceti mobra in stare buna nush cum ganditi voi dar eu mai bine merg pe jos jumate de an si cand cumpar un motor stiu ca 3 ani de acuma incolo doar benzina si uloi.buna-i vorba aia dai un ban dar stai in fata Todea vorbim aceeasi limba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 @ alin_fechete - eu la 1000rr cand am avut petele alea pe cadru le-am scos cu WD40 si insistat bine pe ele si nu s-au mai vazut. acum nu stiu sa zic daca a fost din cauza ca WD-UL e un pic mai unsuros dar dupa mult timp nu s-au mai vazut si pe urma am dat mobra @ Todea stii ca ai dreptate dar chiar si asa daca iei o mobra tipla stii ca nu poti sa nu bagi bani in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salut Todea! Vreau sa te contrazic putin: 1 la mana: am mobra de aproape 2 ani(in sept) si vreau sa ti zic ca nu mi a facut ABSOLUT niciun fel de probleme! doar consumabile sch ce am facut la ea... si problema asta cu orpirea farului tind sa cred ca eu sunt de vina pe undeva : ma gandesc ca am dus o la spalatorie si cei de acolo nu au tinut cont ca totusi poate intra apa pe la contactele alea:| 2 la mana : ptr inceput eu zic ca k2 e destul de ok! am timp si ptr altele de "top" sa zicem asa! Multa bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Todea vorbim aceeasi limba @ alin_fechete - eu la 1000rr cand am avut petele alea pe cadru le-am scos cu WD40 si insistat bine pe ele si nu s-au mai vazut. acum nu stiu sa zic daca a fost din cauza ca WD-UL e un pic mai unsuros dar dupa mult timp nu s-au mai vazut si pe urma am dat mobra @ Todea stii ca ai dreptate dar chiar si asa daca iei o mobra tipla stii ca nu poti sa nu bagi bani in ea corect dar bagi bani sa o faci pe gustul tau sau pt imbunatatirea performantelor nu pt schimbatul pieselor Salut Todea! Vreau sa te contrazic putin: 1 la mana: am mobra de aproape 2 ani(in sept) si vreau sa ti zic ca nu mi a facut ABSOLUT niciun fel de probleme! doar consumabile sch ce am facut la ea... si problema asta cu orpirea farului tind sa cred ca eu sunt de vina pe undeva : ma gandesc ca am dus o la spalatorie si cei de acolo nu au tinut cont ca totusi poate intra apa pe la contactele alea:| 2 la mana : ptr inceput eu zic ca k2 e destul de ok! am timp si ptr altele de "top" sa zicem asa! Multa bafta si asfalt uscat! pai normal ca nu a facut nici un 'gest' doar e suzuki lasand gluma la o parte toti mai avem probleme cu cate un bec sau un contact imperfect..eu m-am referit la altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salutare baieti, vinde cineva GSXR 750 2006-2007? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.