JAGI Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti. La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece. Editat Ianuarie 13, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti. La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece. si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Ai in link recomandarile de presiune la cald si la rece. oras + curbe poti folosi recomandarile din link. La mersul pe autostrada umfla spatele mai mult. Max 1.9. Editat Ianuarie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Ai in link recomandarile de presiune la cald si la rece. oras + curbe poti folosi recomandarile din link. La mersul pe autostrada umfla spatele mai mult. Max 1.9. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Fata: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi Spate: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi Am folosit recomandarile astea la toate dunlopurile: KR, GP, GP racer. S-au comportat bine. Editat Ianuarie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Am si eu doua intrebari , cam idioate , dar intr-un fel ma caracterizeaza ) Ultimul ulei care l-am avut in motor a fost Motul 300V. Nu mi-a placut deloc . Zilele trecute vorbeam cu cineva , ce ulei sa pun in mobra ( 750 k3 ) si eu ziceam de 7100. Dar mai multi mi-au spus sa folosesc 5100 , ca se preteaza mai bine. Voi ce parere aveti ?! A doua intrebare vizeaza kitul de lant. Ce dimensiuni au pinioanele standard , si cat de rau ar afecta daca as pune unele de k4 1000 , ca le-am gasit la super pret ( ele fiind 15 cu 45 dinti ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) 7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul. GSXR750 k3 17/42 GSXR 1000 K4 17/42 O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed Editat Ianuarie 17, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) 7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.GSXR750 k3 17/42 GSXR 1000 K4 17/42 O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ?? Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma. Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) . Editat Ianuarie 17, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ?? Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma. Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) . Recomand Bellray un ulei foarte bun. Despre lant ...da, ai inteles corect Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea. Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pentru lichid de racire foloseste Hepu G12 sau G12+ roz, flacon de 1,5 L, nediluat, 50-50 cu apa distilata rezista la -35 de grade Celsius. Isi face treaba foarte bine si nici nu este scump, e 27 de lei o sticla. Pe asta si pusesem ochii ! Mersi! Recomand Bellray un ulei foarte bun.Despre lant ...da, ai inteles corect Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea. Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare. Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee ! Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut. Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport! Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pe asta si pusesem ochii ! Mersi! Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee ! Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut. Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport! Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere ! http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419 Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru Pai daca tu stai in Tiganesti/Ciolpani , si eu in Silistea , e imposibil sa nu te fi vazut vre-o data . Sau tu pe mine! Ai un PM de la mine , daca il citesti , si raspunzi , lasa si un numar de telefon , sa discutam. Si sa stii ca avem si cunostinte comune , ca a vrut igorov intr-o seara sa ma trimita cu tine acasa , cand ramasese motoreta mea la el la reparat! Editat Ianuarie 17, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Salut! Mi-am gasit si eu releu de incarcare http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359 Am vorbit cu baiatul .. a zis ca ce are el este pentru modelul 2008, dar il poate adapta si pentru mototrul meu taind 2 fire (eu am un gsxr 750 din 2005) Voi ce parere aveti? Se poate adapta sau ma complic? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) Se poate adapta la mufele tale.<br /> Dar trebuie realizate legaturi stranse si contacte perfecte in mufe/papuci. Editat Ianuarie 18, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyny09 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Un manual pt suzuki gsx-r de 750 din 2004 are cineva la indemana? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyny09 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Multumesc e exact de ceea ce am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 schimb semighidoane gsxr 600 k1 k3 variante cu alte piese moto pt cei interesati.. 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) 1) Stie cineva codul pentru bujii NGK OEM pentru GSX-R 750 k3 ? 2) Filtrul de aer OEM de la un GSX-R 600 k4 se potriveste la GSX-R 750 k3? Am inteles ca se taie o ureche de prindere si merge. Multam anticipat! Editat Ianuarie 23, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 1) CR9E normale CR9EIX iridium 2) Conform catalogului nu se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) 1) Normale i-am luat , ca iridium sunt cam piperate pentru moment! 2) O cunostiinta comuna de-a noastra mi-a zis ca se potrivesc, o sa incerc ca il primesc gratis. Daca nu,imi iau unul. 3) Astazi mi-a ajuns acasa uleiul , Belray EXS ( 15w40 ) am luat in cele din urma. Si filtru Hiflo 138. Plus Hepu G12 . Urmeaza sa vina bujiile , si lichidul de frana. Acum incerc sa dau o comanda pentru kit de lant , am gasit la 450 de lei ( JT si DID 525 x-ring ) . Imi dai un PM cu un pret de manopera la schimbat ulei , lichid frana si antigel , montat kit de lant si injectoarele curatate/sincronizate( de injectoare vorbisem la telefon ) ?! Editat Ianuarie 23, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Vezi cu lantul pare cam ieftin sa nu fie inchis adica fara za de inbinare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Vezi cu lantul pare cam ieftin sa nu fie inchis adica fara za de inbinare.. La asta nu m-am gandit! O sa il intreb pe baiat , astept sa imi raspunda! Ce lungime trebuie sa aiba pentru a mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) UIte 2 pagini mai in spate legat de lungime..ti-am raspuns acolo.... postul 8954 Editat Ianuarie 23, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.