Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fata: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi

Spate: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi

 

Am folosit recomandarile astea la toate dunlopurile: KR, GP, GP racer. S-au comportat bine.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua intrebari , cam idioate , dar intr-un fel ma caracterizeaza :))

Ultimul ulei care l-am avut in motor a fost Motul 300V. Nu mi-a placut deloc . Zilele trecute vorbeam cu cineva , ce ulei sa pun in mobra ( 750 k3 ) si eu ziceam de 7100. Dar mai multi mi-au spus sa folosesc 5100 , ca se preteaza mai bine. Voi ce parere aveti ?!

A doua intrebare vizeaza kitul de lant. Ce dimensiuni au pinioanele standard , si cat de rau ar afecta daca as pune unele de k4 1000 , ca le-am gasit la super pret ( ele fiind 15 cu 45 dinti ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.

GSXR750 k3 17/42

GSXR 1000 K4 17/42

O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc

 

 

Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed

post-15340-0-85065000-1358419173_thumb.jpg

post-15340-0-49296600-1358419184_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.

GSXR750 k3 17/42

GSXR 1000 K4 17/42

O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc

 

 

Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed

 

Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ??

 

Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma.

Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) .

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ??

 

Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma.

Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) .

Recomand Bellray un ulei foarte bun.

Despre lant ...da, ai inteles corect :peace:

Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea.

Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru lichid de racire foloseste Hepu G12 sau G12+ roz, flacon de 1,5 L, nediluat, 50-50 cu apa distilata rezista la -35 de grade Celsius. Isi face treaba foarte bine si nici nu este scump, e 27 de lei o sticla.

 

Pe asta si pusesem ochii ! Mersi!

 

Recomand Bellray un ulei foarte bun.

Despre lant ...da, ai inteles corect :peace:

Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea.

Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare.

Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee !

Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut.

Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport!

Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asta si pusesem ochii ! Mersi!

 

Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee !

Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut.

Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport!

Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere !

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419

Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419

Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru :hug:

 

Pai daca tu stai in Tiganesti/Ciolpani , si eu in Silistea , e imposibil sa nu te fi vazut vre-o data . Sau tu pe mine! Ai un PM de la mine , daca il citesti , si raspunzi , lasa si un numar de telefon , sa discutam. Si sa stii ca avem si cunostinte comune , ca a vrut igorov intr-o seara sa ma trimita cu tine acasa , cand ramasese motoreta mea la el la reparat!

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Mi-am gasit si eu releu de incarcare http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359

 

Am vorbit cu baiatul .. a zis ca ce are el este pentru modelul 2008, dar il poate adapta si pentru mototrul meu taind 2 fire (eu am un gsxr 750 din 2005)

 

Voi ce parere aveti? Se poate adapta sau ma complic?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Stie cineva codul pentru bujii NGK OEM pentru GSX-R 750 k3 ?

2) Filtrul de aer OEM de la un GSX-R 600 k4 se potriveste la GSX-R 750 k3? Am inteles ca se taie o ureche de prindere si merge.

 

Multam anticipat!

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Normale i-am luat , ca iridium sunt cam piperate pentru moment!

2) O cunostiinta comuna de-a noastra mi-a zis ca se potrivesc, o sa incerc ca il primesc gratis. Daca nu,imi iau unul.

 

3) Astazi mi-a ajuns acasa uleiul , Belray EXS ( 15w40 ) am luat in cele din urma. Si filtru Hiflo 138. Plus Hepu G12 .

Urmeaza sa vina bujiile , si lichidul de frana. Acum incerc sa dau o comanda pentru kit de lant , am gasit la 450 de lei ( JT si DID 525 x-ring ) .

 

Imi dai un PM cu un pret de manopera la schimbat ulei , lichid frana si antigel , montat kit de lant si injectoarele curatate/sincronizate( de injectoare vorbisem la telefon ) ?!

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu lantul pare cam ieftin sa nu fie inchis adica fara za de inbinare..

 

La asta nu m-am gandit! O sa il intreb pe baiat , astept sa imi raspunda! Ce lungime trebuie sa aiba pentru a mea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare pt ca tot scrie poporul "Sincronizat injectoare " mai exact ce se face ? Eu ma gandesc ca prin sincronizare se modifica timpii de injectie din cdi. Eu o am motorul de cativa ani buni dar nu am umblat la sistemul de injectie. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizare se refera de regula la clapete.Dar si timpi de injectie se pot sincroniza prin unificarea hartilor pentru fiecare cilindru prin resoftare.

 

Dar este foarte rau ca nu ai facut nimic la injectie pana acum.

Chiar daca este injectie are si ea nevoile ei ,gen sincronizarea clapetelor,calibrarea TPS,calibrare STV,o diagnoza,curatarea pompei,test de presiune si volum,curatire injectoare etc

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...