Sher Postat August 13, 2019 Share Postat August 13, 2019 Salutare! Becul rosu Fi se aprinde in mers. Motorul pare sa functioneze la fel, dar amortizorul de ghidon nu mai functioneaza. Becul de Fi arata si eroarea amortizorului? Exista vreo problema mai comuna a amortizorului, care se poate remedia? Gsxr 1000 model 09-11. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 De regula se reteaza firele la acest model. Daca problema este de la amortizor vei avea afisat pe bord si simbolul SD. Daca nu este,atunci intra in diagnoza si spune codul de eroare,atunci cand FI este aprins pe bord. La 08.08.2019 la 14:32, Melcul299 a spus: Am schimbat filtrul de benzina ca abia mai trăgea benzina prin el și nu ma gândeam ca ar sari consumul dacă pun unul curat, din aceasta cauza am scris aici. Ma gândeam ca poate s-a dat peste cap calculatorul de injecție sau altceva... Nu este influentat ECU si sistemul de injectie de schimbarea filtrului de benzina. In schimb amestecul carburant da,poate fi infuentat de un filtru murdar si cu un debit scazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 17, 2019 Share Postat August 17, 2019 SD nu apare afisat in bord, desi amortizorul nu mai functioneaza. Cum pot intra in diagnoza? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2019 Share Postat August 17, 2019 Sub sa ai o mufa alba cu capac de cauciug si cu 6 pini. Faci un strap intre pini din poza atasata pui contactul cu butonul rosu pe on si pe bord apare un cod. Spui codul aici si incerc sa te ajut. PS. Nu stiu cum ai decis ca nu merge amortizorul,pentru ca el este electronic,asa ca se intareste in functie de viteza. Asta inseamna ca pe loc el este moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 17, 2019 Share Postat August 17, 2019 Multumesc mult! Maine o sa vad codul. Intra in voblaj foarte usor si la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2019 Share Postat August 17, 2019 Este problema comuna,se poate resofta ECU cu alte valori mai dure in harta de amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 18, 2019 Share Postat August 18, 2019 Am reusit astazi sa aflu codul de eroare. Este C40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Salut Ai o problema pe ISC. Valva care stabileste relantiul. Acum sunt mai multe cauze pentru care apare C40. Mai jos ai cateva indicii: DTC (detected trouble code) C40 indicates an issue with the ISC Valve (idle speed control valve). Would help to have the P code....you would need S.D.S suzuki diagnostic system interface, the software and a laptop to access this and most likely to clear the diagnostic trouble code once repaired. Not the end of the world but you may be paying a visit to a dealer to have it sorted out. See below. Could be one of the following. 1-If the ECM coupler is disconnected within 5 seconds after ignition switch is turned to OFF, there is a possibility of an unusual value being written in the ECM and causing an error of ISC valve operation. 2-ISC valve circuit open or shorted to ground. 3-Idle speed is lower than the desired idle speed. 4-Air passage clogged. 5-ISC valve is fixed. 6-ISC valve preset position is incorrect. 7-Idle speed is higher than the desired idle speed. 8-Disconnected ISC valve hose. Acum ceva se intampla cu motorul tau si nu ai mentionat. 1. Se opreste motorul cand decelerezi si te opresti la stop 2. Are un relanti prea mic 3.Are un relanti prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 21, 2019 Share Postat August 21, 2019 O singura data am observat ca relantiul era mai mare decat normal, mai precis 1500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Salutare tuturor! Am si eu o problema cu motoreta mea, o suzuki gsxr 600 k7. Ieri mergand prin oras am observat ca temperatura din bord ajunsese la 106 grade, au pornit ventilatoarele insa temperatura in loc sa scada a inceput sa creasca. La un semafor am observat o temperatura de 109 grade si efectiv o balta sub motor. Am tras pe dreapta, m-am uitat la radiator sa nu fie fisurat ceva, la busonul de la radiator sa fie ud, nimic. In vasul de expansiune lichid sub limita de jos. Stau se raceste motoreta am facut drum intors. Aproape de casa temperatura din bord scazuse bine undeva la 95 asa, la un semafor urca incet iar la 108 si iar balta sub motoreta. Ajung acasa nimic in vas. Nu inteleg dc nu s-a racit lichidul si tot crescand temperatura. Voi ce antigel recomandati? Sa ajung azi de la munca la ea sa o desfac sa vad ce si cum. Ceva sfaturi? Precizez ca am avut antigel pana la limita maxima Editat Septembrie 6, 2019 de mishuking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Completeaza in radiator lichid fara aer,pune in vas la nivel lichidul si verifica busonul de la radiator sa fie ok ca si etansare. Dupa care mergi si vezi ce se intampla. Daca tot asa face,trebuie verificat mai atent,buson,radiator celule,termostat,pompa apa etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel(Nodu) Postat Septembrie 16, 2019 Share Postat Septembrie 16, 2019 Salutare prieteni...am un motocross de 125 cc si l.am culcat intr.o zi si nu mai porneste...ma puteti ajuta sa imi ziceti ce are...eu ma gandeam ca ii chiulasa...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shao77 Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Salutare Caut si eu piese pentru un L0 de 750.....ma intereseaza un cadru cu acte si un rezervor benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 (editat) Salutare tuturor, Doresc sa fac upgrade de frane la Suzuki Gsxr 1000 K7. -Pompa de frana mi usor de ales : Brembo RCS 19 Daca aveti la vanzare, dati de veste. Va rog sa ma ajutati cu etrierii! Doresc o solutie plug and play Preferabil ieftin si bun. Editat Decembrie 20, 2019 de vlm450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 (editat) Dupa ce cumperi un set de distantiere de 4-5mm , de pe ebay( sau faci la strung) , o sa fie plug-n-play setul de etriere de r6 2005-2011 sau r1 2004 -2006 ...si aia este exact ce vrei... Personal prefer pompa Brembo de 16, care a fost stoc pe r1 2004-2006. Raspunde mai rapid si comunica mai bine la varful degetelor ce face . E parerea mea personala ca pe strada este mai buna decat RCS 19. Si obligat placute XBK5 sau Sumitomo Editat Decembrie 20, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 Acum 2 ore, goe 75 a spus: Dupa ce cumperi un set de distantiere de 4-5mm , de pe ebay( sau faci la strung) , o sa fie plug-n-play setul de etriere de r6 2005-2011 sau r1 2004 -2006 ...si aia este exact ce vrei... Personal prefer pompa Brembo de 16, care a fost stoc pe r1 2004-2006. Raspunde mai rapid si comunica mai bine la varful degetelor ce face . E parerea mea personala ca pe strada este mai buna decat RCS 19. Si obligat placute XBK5 sau Sumitomo Mersi de info! Daca o sa gasesc la pret bun pachetul de frane R1/R6 o sa incerc configuratia aia. Imi place cum franeaza R1,cel mai probabil ii suficient pentru mine(merg si la circuit). In functie de ce ofera Ebay-ul fac alegerea Brembo 16 sau 19! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 Daca mergi si la circuit cred ca se justifica investitia in RCS 19 . Este doar cu o fractiune de secunda mai lenta in raspuns dar puterea de franare este putin mai mare si se gaseste si in varianta cu maner rabatabil si piesa electrica( pt lumina de stop) separat. La mine s-a intamplat ca am detinut in acelasi timp doua motorete ,una cu 16 si una cu 19 si d-aia nu am reusit niciodata sa fiu 100% fericit cu cea de 19 . Sarind de pe una pe alta tot timpul am simtit diferenta, dar daca aveam doar una cred ca ma obisnuiam si uitam de faza aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Ianuarie 23, 2020 Share Postat Ianuarie 23, 2020 Salutare , Ce parere aveti despre gsx-r 600 L3 , ceva probleme specifice la ce ar trebui sa fiu atent daca o sa cumpar una? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2020 Share Postat Ianuarie 23, 2020 Din ce stiu eu, nu sunt probleme specifice modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Am inteles , multumesc de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 GSXR 1000-K8 Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte... PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadalinM. Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 Salutare, Caut sa cumpar o oglinda stanga de gsx-r k9... cred ca nu conteaza daca e 600, 750 sau 1000... Multumesc frumos. Sanatate multa ! Cu respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare tuturor, Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil) Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti? Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti? Mersi La 04.03.2020 la 17:34, k-10 a spus: GSXR 1000-K8 Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte... PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar. Multumesc. Salutare, Cod-ul este YT12A-BS. Iti recomand o baterie de calitate. Eu am cumparat anul trecut Volton(150 lei), dupa cateva utilizari s-a umflat un element. Tocmai am cumparat o Yuasa :) asadar recomandarea mea ar fi sa cumperi direct ceva bun. Mentionez ca incarcarea motocicletei este buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 1 oră în urmă, george05 a spus: Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? Nu ma pricep George. Ceva disc-uri uzate ma gandesc. Moto are 51k km.. De patinat, nu patineaza. La start de pe grila ii deranjant, efectiv imprevizibil. Credeti ca ar putea fi altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.