Jump to content

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Recommended Posts

  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt probleme dedicate modelului.

Pompa de frana a fost oarecum implicata la anumite unitati.In rest daca a fost bine intretinuta este o moto ok.

E proaspata. Adica, in doi ani de garantie, sper sa pice ce e de picat. In rest, obisnuiesc sa intretin motocicletele cam dupa manual. Nu stiu pompa de frana de care e (am impresia ca Nissin), dar am vazut etriere fata Brembo.

Link to comment
Share on other sites

E proaspata. Adica, in doi ani de garantie, sper sa pice ce e de picat. In rest, obisnuiesc sa intretin motocicletele cam dupa manual. Nu stiu pompa de frana de care e (am impresia ca Nissin), dar am vazut etriere fata Brembo.

Stiu ce pompa ai! :hug: Am spus doar ca, la anumite unitati au fost probleme cu acea pompa.

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Multumesc frumos! O sa o scot sambata la un drum mai lung, sa vad despre ce e vorba.

 

Stiu ce pompa ai! :hug: Am spus doar ca, la anumite unitati au fost probleme cu acea pompa.

Sunt convins ca stii mai bine ca mine unele amanunte. Eu doar ma miram ca pompa de frana e de un fel si etrierele de alt fel. Per ansamblu, daca functioneaza, e bine!

Edited by Shepard
Link to comment
Share on other sites

O sa o scot sambata la un drum mai lung, sa vad despre ce e vorba.

Deci, dupa 200 km: o motocicleta excelenta! Sunt convins ca nu am dat banii degeaba. Dar... mor de incheieturi! Cand mergeam cu Fazerul, nu aveam problema asta. Acum, cu gsxr-ul, e alta poveste! Vroiam sa va intreb: durerea asta de incheieturi o sa o am tot timpul, sau doar pana ma obisnuiesc cu noua pozitie de motociclit? Deja studiez Ebay-ul sa caut niste manere touring pentru gsxr.

» Post actualizat in 31 Mar 2018 02:26

Azi am profitat de vremea frumoasa si am dezmortit si noi un pic motoarele...

 

Asa arata 15 ani de evolutie :))

Super gixxerul de 1000 dar, mie mi se pare cam mult, totusi. A mea de 600 mi se pare racheta. Pe aia de 1000 nici nu am curaj sa ma sui pe ea.

Evolutia aia, pe afara, nu prea spune totul. Ia sa postezi niste poze cu bordurile ci cu comenzile. Acolo sa vezi evolutie!

Link to comment
Share on other sites

Te dor incheieturile pentru ca o pilotezi ca pe "fosta".

 

Sportiva se ghidoneaza altfel, corpul are un rol mult mai mare.

 

Incearca sa cauti un curs de pilotaj acolo unde esti. Vei afla x lucruri noi.

 

In privinta celor 15 ani de evolutie, bordul e doar un gadget.

 

Franele si ciclistica sunt fantastice.

 

Motorul face niste artificii fara sa te puna in acelasi grad de dificultate. Duci cauciucul la capat fara sa ai senzatia de fortare...

Link to comment
Share on other sites

Pe Gix ca si pe alte supersportive/superibke trebuie sa stai in asa fel incat sa iti folosesti core-ul si picioaerle mai mult pentru sustinere. Doar asa poti sa nu mai pui presiune pe maini. Oricum, fazerul e in alta liga de comfort fata de asta. Niciodata nu vei putea sa fii la fel de okay dupa 600km pe asta cum esti pe fazer, dar cu putin exercitiu poti sa faci sa nu fie un chin :)

 

Felicitari pentru achizitie. Sa fie intr-un ceas bun si asfalt uscat sa ai :D

Link to comment
Share on other sites

Te dor incheieturile pentru ca o pilotezi ca pe "fosta".

 

Sportiva se ghidoneaza altfel, corpul are un rol mult mai mare.

 

Incearca sa cauti un curs de pilotaj acolo unde esti. Vei afla x lucruri noi.

 

 

Asta cam asa e! Am mers exact ca pe "fosta". O sa fac un curs de pilotaj aici. Se cheama "Ride forever" si se adreseaza tuturor categoriilor de motociclisti. Multumesc pentru idee!

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:18

Pe Gix ca si pe alte supersportive/superibke trebuie sa stai in asa fel incat sa iti folosesti core-ul si picioaerle mai mult pentru sustinere. Doar asa poti sa nu mai pui presiune pe maini. Oricum, fazerul e in alta liga de comfort fata de asta. Niciodata nu vei putea sa fii la fel de okay dupa 600km pe asta cum esti pe fazer, dar cu putin exercitiu poti sa faci sa nu fie un chin :)

 

Felicitari pentru achizitie. Sa fie intr-un ceas bun si asfalt uscat sa ai :D

Maine o sa o scot iar si o sa incerc ce imi recomandati voi. Oricum, nici cu fazerul nu faceam 600 km ca, daca te fortezi putin pe aici, ajungi in ocean, ca se termina uscatul. Multumesc de urare! Asfalt uscat si tie!

» Post actualizat in 07 Apr 2018 02:57

Tura de 150 km azi. Deja vorbim alta poveste. Incheieturile mainilor sunt mai mult decat ok. Incepe sa mearga treaba! Motocicleta este peste asteptarile mele. Se comporta grozav. Nu a fost nici un moment in care sa nu faca ce vreau eu. Inainte sa o cumpar, ma rodea un gand cu 750 dar, cred ca 600 este exact ce trebuie.

post-41032-0-56510200-1523069676_thumb.jpg post-41032-0-41530600-1523069699_thumb.jpg post-41032-0-12926900-1523069794_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca tot trebuie sa schimbi pompa ,mai bine cauti una de R1 sau R6 si esti mult mai castigat.

Pompele originale de Suzuki au fost destul de problematice ca s-a facut si recall la un moment dat.

La k6 am pus una de R1 2004-2006 si la k7 am pus un Brembo (nu mai stiu ce model) si sunt foarte fericit cu schimbarea.

» Post actualizat in 19 Apr 2018 17:32

Defapt eu am schimbat si etrierele la ambele in acelasi timp tot cu piese de R1/R6 ...dar cred ca rezultatul este pozitiv si numai cu schimb de pompa.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Stiam de problema asta de la suzuki cu pomele de frana, ideea este ca am incercat sa aerisesc frana, am aerisit jos si cand sa aerisesc sus, mare surpriza era rupt aerisitorul, am luat trusa de scos suruburi si am incercat sa l scot, alta surpriza sa rupt si ala in aerisitor, sa le scoti pe ambele de acolo acum e foarte complicat.

Urmatoarea intrebare era cum ai procedat cu pompa de R1 sa pupat la conducte la snzor la maneta sau au fost nevoie de ceva modificari?

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi mai aduc aminte detaliile pt ca a trecut ceva vreme .Stiu sigur doar ca am schimbat pompa cu tot cu levier si am folosit in continuare vasul de lichid vechi. Poate te ajuta colegii cu memorie mai buna cu restul de info.

Link to comment
Share on other sites

Da m ar ajuta, deja am inceput sa caut pompe de frana de R1 dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept, la gax-r se prinde doar o conducta de pompa la R1 poate se prind ambele si atunci trebuie si conductele, multumesc mult oricum

Link to comment
Share on other sites

Daca trece vremea si nu apare nimeni cu raspunsuri pentru nelamuririle tale ,cred ca poti sa-i dai un pm colegului cmd si te lamureste el .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...