cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 astazi am prins si eu curaj si am iesit din orasul navodari ... am plecat spre mamaia .. am traversat toata mamaia ... ma intorc inapoi ies din mamaia si in drum spre tabara navodari ( fiind in treapta a 3-a ) incepe sa-mi scada turatia la motor ... pe la 4 mii trag ambreiaju sa bag viteza inferioara si hop moare motorul . trag pe dreapta pe aleea aceea de la vile ... dau cheie nimic .... il las vreo 5 minute incerc iara nimic . chem un amic cu o masina legam o funie ... ma trage el putin bag a 2-a brrrm brrm brrm intr-un sfarsit o ia , din pacate am reusit sa si cad mi-a intrat funia pe sub roata etc , se zgarie ceva carena pedala frana capatu de la ghidon toate bune si frumoase ... mi se arde siguranta de 15 A ( presupun ca s-a scurs benzina sau ceva si s-a facut un scurt ) ..... stam vreo 5 minute incercam iara ... liber .. ma trage el ceva bag a 2-a brrrm brrrm porneste motoru ... oprim masina scot funia etc ( bordu mort din cauza la siguranta aia ... am schimbat`o ulterior in navodari si s-a reaprins tot ) ... pornesc pe strada moto merge perfect ajung in navodari fara probleme .. bag moto in garaj si Pa aveti vreo idee ce s-a intamplat de mi-a murit in mers ? bujia e nou noutza ieri am luat-o ... carburatoru curatat acu max 2 zile . temperatura motorului care mi-o arata pe display era de 65 grade C ( a fost si pe la 80 alta data si nu erau probleme ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Tu gandesti macar putin cand ai legat funia aia de motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leone18 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 eu nici nu imi inchipui de ce ai puea sa o lei ca de furca nu merge....chiar nu imi dau seama de unde ai legato... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 de oglinda =)) asta e alta treaba ... aveti vreo idee de la ce`mi putea muri motoru in mers , da sau ba . cum am legat`o sau daca am avut minte e problema mea . si da ... am / aveam benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Tu gandesti macar putin cand ai legat funia aia de motor ? ))))) bine zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 mai zi odata faza cu siguranta arsa..de la ce este? ar putea avea o legatura cu oprirea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Tu gandesti macar putin cand ai legat funia aia de motor ? sa iti raspund eu?? NU , nu gandeste ! cum plm sa legi ma motorul cu funie si sa il tractezi ! asta e dovada ca e inscris pe 50cc la primarie si ca tu nu ai pus niciodata mana pe legislatie... . Zi merci ca ai ajuns intreg aks . puteai foarte bine sa il impingeti , era mai "omenesc" ! Maine poimaine o sa le tractati cu masina pana acasa... @ motoreta : ar putea fi generalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 deci voi sunteti batuti in cap grav . nu e problema voastra cum tractez eu motorul . cat despre legislatie te bat la poponeata la orice ora . cat despre impins .. impinge tu prietene 10 km ca pornit impins nu a vrut nici mort . siguranta arsa era de 15 A ( generalul este de 20 sau 25 numai stiu sigur ) . oricum siguranta s-a ars dupa ce mi s-a oprit motorul si am cazut cu el . ( odata cu arsu sigurantei nu se mai aprindea bordu ) chiar va rog frumos sa numai aberati . vreau un raspuns daca puteti sa mil dati f bine daca nu abtineti-va . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Cred ca esti prost in plm... scuza-ma dar nu pot sa ma abtin ! Cum dracu vi cu tupeul asta dupa ce ti-ai tractat motorul cu masina? Scrie si la legislatie ca nu se tracteaza de catre alt autovehicul in nici un fel de mod , nici cu bara metalica si nici cu funie ... nu stiu pe cine bati tu la legistatie ca, cred ca esti avion ... lasa ciocul mic , ca nu iti sta bine ... accepta criticile... Daca erai inteligent , o pastrai pt tine (gafa) si nu iti mai zicea nimeni nimic ! Esti primul la care aud treaba asta... Intr-o zi o sa le tractati cu raba de 16t si o sa va taraie aia dupa ea 20 km fara sa stie nimeni nimic , sau mai rau o sa te duci sub ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Hai ma nu va mai cacati atata pe voi,am tras cu porcusorul meu o cagiva mito de la Babadag pana la Tulcea la sufa, si am fost tras de o masina in Constanta de la primarie pana la Motozone si exact la podul de butelii s-a rupt sufa(erau liniile de tramvai) si am ajuns din inertie. Deci se poate fara probleme.Nu recomand,in nici un caz,este foarte periculos dar in caz de maxima urgenta mai faci si dinastea. Faza cu opritul motorului...ia uita-te matale la bornele de la baterie daca nu sunt slabe si scoate toate sigurantele si uita-te sa nu fie oxidate. Data viitoare decat sa incerci sa o pornesti asa mai bine te uiti intai daca iti da si scanteie la bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 bag de seama ca ptr voi conteaza numaru de posturi care le faceti nu si ce scrie in ele . daca nu ai un raspuns pentru problema mea te rog sa te certi singur pe google . pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) pai incerc sa te luminez asa , din toata prostia mea... ca altadata s-ar putea sa o patesti mai rau ... trasul cu sufa e ultima obtiune... referitor la problema ta cum a zis si seby verifica toate contactele , sigurantele , bornele bateriei ! Mie imi facea figuri bordul cand aveam scurt in baterie ... Editat Aprilie 4, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 Hai ma nu va mai cacati atata pe voi,am tras cu porcusorul meu o cagiva mito de la Babadag pana la Tulcea la sufa, si am fost tras de o masina in Constanta de la primarie pana la Motozone si exact la podul de butelii s-a rupt sufa(erau liniile de tramvai) si am ajuns din inertie. Deci se poate fara probleme.Nu recomand,in nici un caz,este foarte periculos dar in caz de maxima urgenta mai faci si dinastea. Faza cu opritul motorului...ia uita-te matale la bornele de la baterie daca nu sunt slabe si scoate toate sigurantele si uita-te sa nu fie oxidate. Data viitoare decat sa incerci sa o pornesti asa mai bine te uiti intai daca iti da si scanteie la bujie. bornele de la baterie nu sunt slabe ( desi in mers nu are nici o treaba bateria ... doar scurt sa nu faca ) ... sigurantele le-am scos pe toate ( 3 la numar ca atata am ) si inlocuit cu altele noi , pe cea arsa am depistat-o cu aparatul de masura . bujia nu am scos-o sa vad daca face scanteie insa din moment ce mergeam pe motor cu aprox 80 fara probleme presupun ca da ceva scanteie ( am plecat din navodari ... dus pana in constanta intors inapoi ..... bujia fiind noua ) eventual o scot maine desi ma indoiesc sa fie asta problema dar oricum mersi pentru postul tau ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r6soryn Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 ( desi in mers nu are nici o treaba bateria ... doar scurt sa nu faca ) asta ai invatat-o tu cand ai luat permisul sau ti-a spus-o altcineva? ) continua sa postezi ca te descurci din ce in ce mai bine....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 vrei sa-ti demonstrez ca odata ce ai pornit motoru iti scot bateria cu totu si motoru merge in continuare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_ren Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 bai fratilor a cerut o parere , un ajutor nu critici e treaba lui cat de constient e de ceea ce face . am avut si eu aceeasi problema in mers se oprea si cand pornea numai impins nu se tura mai mult de 4-5mii cand am fost la service au inceput sa toarne : distributie (compresia proasta) , segmentare , si alte dastea ... normal k nu a fost asta eu o skpasem fara bemzina si cred k a tras vre-un gunoias am curatat carburatoaarele si filtru de benzina si nu mai am treaba inceark si u acelas lucru ... poti sa verifici bujia si chiar pompa de benzina ai zis k ai curatat carburatorul dar nu e exclus sa fi tras un gunoias ceva si bujia se afuma dak nu ai soclu automat si mergi cu el tras sau nu astepti sa se incalzeask motoru si pleci la drum ..... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 liviu_ren multumesc frumos ptr reply . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ro-TM Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Din cate stiu eu ,paraietoarea are probleme serioase chiar din fabricatie,chiar daca este noua.Daca nu o tii turata peste 6000(pt ca e un motor foarte turat din constructie) vei praji mai mult ca sigur segmentul si pistonul.Si ceea ce ai descris tu sunt semne clare de muribund in faza de inceput ale unui cilindru complet in curs de distrugere.Sa nu fie asa,dar din experienta mea cam asta se va intampla curand.Bafta.Dar strange bani inca de pe acum si da zvon in tara pentru cilindru ,piston si segment,pentru ca astea sunt semnele clare de moarte a unei mobre fara succes.Si nu am nici un interes sa te dezamagesc,nu tu esti vinovat ci.........inteleptii de la Aprilia care in loc sa gandeasca cu capul..fac paraietori fara nici o investitie si interventie serioasa.DECI concluzia.........asa bani,asa masinarie.!!Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) Ma indoiesc ca e asa grava situatia. In primul rand, ai sectiune speciala pentru Service, acolo sunt mai multi experimentati in 2 timpi, in special Aprilia, posteaza acolo si or sa te lamureasca baietii. In al 2-lea rand, fa cu cap ceea ce faci cu motorul, nu vreau sa te vad la stiri ca ai fost sugrumat pe motor de o sfoara, ar fi o premiera ! L.E. mai scoate tu bateria in timp ce merge motorul si o sa faci altele mai grave, situatia poate sa ajunga pana la un CDI ars care o sa te coste mai mult decat o reparatie capitala a motorului. Editat Aprilie 4, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 nu obligatoriu in aceasta ordine: mizerie in benzina / carb, obturare temporara aer, mers cu socul tras. apropo's dar dupa faza aia cum face? merge? se mai inceaca? sau a fost just a thing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 vrei sa-ti demonstrez ca odata ce ai pornit motoru iti scot bateria cu totu si motoru merge in continuare ? ne demonstrezi ca esti pe langa... da , nu te contrazic , ca daca scoti bateria sta pornita dar fortezi instalatia electrica ! Intreaba-te de ce atunci cand ai scurt in baterie face figuri motorul?? oare de ce? ca nu conteaza bateria... odata ce l-ai pornit esti baicar... atata timp cat nu o opresti n-are nimic...?? dai cu bata in balta la fiecare post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 vrei sa-ti demonstrez ca odata ce ai pornit motoru iti scot bateria cu totu si motoru merge in continuare ? da... ai dreptate, dar cum merge??? crede-ma pe mine m-a lasat releul de incarcare si nu mi-am dat seama de buba pana atunci cand electromotorul abia invartea si a trebuit s-o pornesc impinsa, pe langa faptul ca motorul mergea...dar mergea ne`uniform , relantii si acceleratii si cum a zis si bau bau ai mari sanse sa-ti arzii instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Plus bordul care o ia razna ( eu turam motorul pe liber si imi arata 200km/h) turometru lafel... mergea doar cand cresteam consumul de curent prin aprinderea farului , relanti prost etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cleoboyro Postat Aprilie 5, 2010 Autor Share Postat Aprilie 5, 2010 nu obligatoriu in aceasta ordine: mizerie in benzina / carb, obturare temporara aer, mers cu socul tras.apropo's dar dupa faza aia cum face? merge? se mai inceaca? sau a fost just a thing? dupa acea faza am mers inapoi spre navodari aprox 5 km fara nici un fel de problema .... nu a mers inecata nu brusca nu nimic ... just perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 dupa acea faza am mers inapoi spre navodari aprox 5 km fara nici un fel de problema .... nu a mers inecata nu brusca nu nimic ... just perfect mi s-a intamplat si mie, sa-mi moara motoru..la fel siguranta si inca imi mai face figuri de la siguranta aia..am pus lita la ea si merge..trebuie sa cumpar alta..si tot aia ca a ta mi s-a ars.apropo..esti din nav? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.