axxis Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut ! Am si eu o intrebare . Ce se intampla daca montez tobe de hornet 900 pe o aprilia pegaso ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 daca si pegaso are motor in 4 timpi si reusesti sa le adaptezi, prinderea, nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 pegaso 650??monocilindru 4 timpi... nici o problema:D sunet mai frumos.Eventual va trebui sa umbli putin la relanti-aer dar depinde si de toba originala.Oricum o poti pune fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Ar putea aparea si ceva diferente la curba cuplu/turatie. In principiu o toba mai goala poate provoca scaderea cuplului la turatii mici (chestie care s-ar putea sa te afecteze negativ la enduro) favorizand regimul de turatii mari. Unele motoare super sport au o clapeta pe evacuare pentru a optimiza automat aceasta curba ( la turatii mici clapeta este mai inchisa in timp ce la turatii mari se deschide). Chiar we asta ca sa ma duc acasa am facut o improvizatie la evacuarea motorului meu. Neputand monta toba am pus in locul ei 2 tevi in care am ingramadit niste bureti de sarma. Acum evacuarea e mai infundata decat cu toba originala si se simte plusul de cuplu la turatii mici insa parca se simte un pic si ceva lipsa de putere la turatii mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Ar putea aparea si ceva diferente la curba cuplu/turatie. In principiu o toba mai goala poate provoca scaderea cuplului la turatii mici (chestie care s-ar putea sa te afecteze negativ la enduro) favorizand regimul de turatii mari. Unele motoare super sport au o clapeta pe evacuare pentru a optimiza automat aceasta curba ( la turatii mici clapeta este mai inchisa in timp ce la turatii mari se deschide). Chiar we asta ca sa ma duc acasa am facut o improvizatie la evacuarea motorului meu. Neputand monta toba am pus in locul ei 2 tevi in care am ingramadit niste bureti de sarma. Acum evacuarea e mai infundata decat cu toba originala si se simte plusul de cuplu la turatii mici insa parca se simte un pic si ceva lipsa de putere la turatii mai mari. eu zic ca ti se pare tie....am schimbat toba stock cu aftermarket si singura diferenta a fost sonora....poate sunt diferente dar infime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 eu zic ca ti se pare tie....am schimbat toba stock cu aftermarket si singura diferenta a fost sonora....poate sunt diferente dar infime De parut sigur nu mi s-a parut, diferentele nu sunt foarte mari , conteaza si cat de mult modifici evacuarea. Faptul ca lungimea/traseul/diametrul galeriilor de evacuare influenteaza curba cuplu-turatie e stiut si exploatat de foarte mult timp in lumea curselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Teoretic creste puterea (acolo 1-2%) si scade cuplul motor (cel mai simplu exemplu este Dacia cu galeria de evacuare sparta... abia pleca de pe loc) ... practic se pare te ajuta prin raspuns mai prompt la acceleratii (se tureaza mai usor). Partea negativa la evacuari prea "libere" este uzura prematura a ansamblului piston-bolt-bilela-cuzineti(lagare) ... deh si esapamentul are calculele lui.... asa zice cartea ! Mesaj completat De parut sigur nu mi s-a parut, diferentele nu sunt foarte mari , conteaza si cat de mult modifici evacuarea.Faptul ca lungimea/traseul/diametrul galeriilor de evacuare influenteaza curba cuplu-turatie e stiut si exploatat de foarte mult timp in lumea curselor. corect... la motoarele cu mai multi cilindrii lungimea galerieiilor de evacuare (de la chiuloasa pana la iesirea din toba) este identica... d-aia arata asa intortocheat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.