simpluu Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) Va salut , ma numesc Mihai si din februarie anul acesta sunt un fericit posesor de hornet , sunt incepator am doar 1400km mare parte facuti in oras , am doar 3 drumuri mai lungi..este exact ce mi`am dorit , ne intelegem de minune si sper sa fie asa in continuare , las pozele sa vorbeasca si daca are cineva vreo intrebare..sfat..critica..orice , sunteti bineveniti . Asfalt uscat si sa auzim numai de bine. Detalii : Honda Hornet 600 , an 2000 , ca accesorii : parbriz Puig , toba carbon Leo Vince , scarite si furtunase racing , 'burta' si semi carene , aripa spate . Editat Aprilie 10, 2010 de simpluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 tare poza cu avionu' , e facuta prin photoshop ? la o calitate mai bunicica, se merita ca un wallpaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Aprilie 10, 2010 Autor Share Postat Aprilie 10, 2010 tare poza cu avionu' , e facuta prin photoshop ? Mersi , nu e facuta in photoshop..e chiar facuta la otopeni am tras pe dreapta..si am avut norocul ca in 5 min sa vina un avion si pac poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel.O Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 frumoasa sa ai grija de ea , imi plac foarte mult naked-urile. eu am ales Bandit-ul vad ca ai si ghidonul schimbat nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Aprilie 10, 2010 Autor Share Postat Aprilie 10, 2010 Mersi mult , imi plac si mie bandit`urile..dar cand am vazut hornetul m`am indragostit , da are si ghidonul schimbat..am uitat sa`l trec acolo Bafta si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...