chloroform Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salut. Imi poate spune cineva daca as putea monta un cauciuc 120/70/17 in loc de cel stock 120/60/17 fara sa afecteze in vreun mod negativ ciclistica sau mai stiu eu ce. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 DA. Poti. 60 este procent din 120 care sunt mm. Deci inaltimea cauciucului este 60% din 120 deci 120mm x 0,6 = 72 mm. Pt 70 acelasi calcul: 70% din 120 deci 120mm x 0,7 = 84mm. Deci ala stock e inalt de 72mm, cel pe care vrei sa-l pui tu este inalt de 84mm, diferenta de 12mm, adica 1,2 cm. Daca tu crezi ca 1,2 cm conteaza.. e numai alegerea ta. "Inalt" inseamna "grosimea" balonului.. Stiu ca poza e cu pneu de masina, dar e la fel si la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Eu ma gandeam ca daca e mai inalt in partea din fata conteaza. Nu prea stiu ce sa fac, tu in locul meu ai pune? nu prea gasesc cauciuc de 120/60 (SH) si am la indemana unul de 120/70. Editat Aprilie 14, 2010 de Belbody Nu mai cita toata polologhia dinainte daca tu esti urmatorul, devine foarte obositor la citit pentru ceilalti. :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Eu ma gandeam ca daca e mai inalt in partea din fata conteaza. Nu prea stiu ce sa fac, tu in locul meu ai pune? nu prea gasesc cauciuc de 120/60 (SH) si am la indemana unul de 120/70. Noua inaltime a balonului va modifica unghiul furcii fata de verticala si respectiv "trailul" (distanta pe sol dintre linia verticala ce trece prin axul rotii si cea a telescoapelor). In noua configuratie ar trebui sa simti o oarecare stabilitate suplimentara la viteze mari insa si o atenuare a manevrabilitatii la viteze mici. Masurile standard ale anvelopelor sunt alese de obicei pentru a oferi compromisul "ideal". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Nu prea stiu ce sa fac, tu in locul meu ai pune? nu prea gasesc cauciuc de 120/60 (SH) si am la indemana unul de 120/70. Da, eu daca as fi in locul tau as pune, dar eu nu sunt un exemplu de urmat .. nici pe forum si nici in viata reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Eu ma gandeam ca daca e mai inalt in partea din fata conteaza. Nu prea stiu ce sa fac, tu in locul meu ai pune? nu prea gasesc cauciuc de 120/60 (SH) si am la indemana unul de 120/70. O sa-ti modifice putin ciclistica dar nu grav si nu neaparat in rau. Si eu mi-am pus un cauciuc mai inalt pe fata (din neatentie cand am comandat) si se simte ceva diferenta dar nu e deranjanta. Problema la mine a fost ca la viteze mari cauciucul freca de aripa , a frecat pana cand mi-a strapuns aripa vreo 7 cm de la varf pe o latime de 1-1.5cm. Aparent se vedea ca am suficient spatiu intre cauciuc si aripa iar la viteze normale era ok, nu freca. Dar pe autostrada la viteze de 180 si mai mari se intampla ceva si incepea sa frece. Nu m-am prins daca "crestea" diametrul cauciucului din cauza fortei centrifuge sau se deforma aripa din cauza curentului puternic micsorandu-se distanta dintre cauciuc si aripa. Acum am reparat aripa si o sa am grija sa nu o fugaresc prea tare. (cauciucu-i inca bun si n-am degand sa-l schimb pana nu-l termin) Concluzia: asigura-te ca ai suficient spatiu daca pui un cauciuc mai mare. Editat Aprilie 14, 2010 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Si eu tot pe 60 aveam standard si acum mi-am pus pe 70.Are loc suficient,nu atinge de aripa si nu e nici o diferenta sesizabila. Sper sa nu am probleme la ITP pt ca trebuie sa il fac acum si in talon scrie ca e pe 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Eu mi-am comandat din greÂşeală unul mai înalt. Când faci stânga-dreapta se simte ceva ciudat în prima faza dar te obiÂşnuieÂşti uÂşor, în rest e cam aceaÂşi treabă. Mi se pare că se înclină ceva mai uÂşor. Editat Aprilie 14, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 poti pune linistit, asa era si zxr-ul de 400, cu 60 stock, am pus 70 si era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Gata m-ati convins, imi pun de 70 . Mersi de sfaturi. Edit: Defapt nu stiu daca incape din cate vad in niste poze nu prea e mult loc intre cauciucul actual de 60 si aripa (F3). Editat Aprilie 14, 2010 de chloroform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Daca nu esti sigur, poti cobori motocicleta din amortizoarele de fata 1,2 cm ca sa fie ciclistica la fel ca si in cazul caciucului stock. Nu vad ce e asa de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 AI GRIJA la ITP, au fost cazuri in care au fost probleme! Sa ai varianta de rezerva daca daca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Asta e diferenta totala, per diametru. Diferenta doar intre janta si pamant este 1.2 / 2 = 0.6cm Nu cred. Nu e adevarat ce zici. 84mm e inaltimea balonului pe toata circumferinta cauciucului, la fel si 72, diferenta de 12mm e pe toata circumferinta, nu are nici o legatura cu diametrul. Mai vezi odata poza pusa de mine. E vorba de inaltimea balonului oriunde ai privi pe circumferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Acum chiar nu mai stiu ce sa cred, esti de acord cu mine.. sau nu? Acolo la step4 arata doar cum sa calculezi diametrul exterior al rotii.. ce legatura are cu inaltimea balonului? Aduni diametrul interior cu de doua ori inaltimea cauciucului - si? E corect - asa se calculeaza. Dar cauciucul tot inaltimea aia o are, mobra se inalta tot cu diferenta de inaltime cauciucului .. nu cu jumatate din ea. O sa-mi dau o bere singur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.