hussa Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Salutare detinatorilor de enduro/sm. Momentan detin un bandit dar in scurt timp planuiesc sa achizitionez un sm din diverse motive (putere, manevrabilitate, greutate, plictis in general...etc.). Planul este sa il folosesc cam 90% in oras (Bucuresti) si cam 10% endureala si circuit (gen amkart). Am in vizor ca si firma producatoare Ktm si nu cred ca o sa imi schimb opinia, iar ca si modele: Ktm 690 SMC, Ktm 690 enduro R si altele din clasa acestora. Intrebarile: -daca vreau sa o folosesc si pe traseu de enduro este clar ca voi avea nevoie de roti enduro si roti SM in acelasi timp. Pornind de la premisa faptului ca o sa rup mai mult strazile orasului este mai bine sa imi i-au un SM direct din fabrica si sa cumpar roti de enduro sau sa iau un enduro si sa ii pun roti de SM? (care este procedeul si cam care sunt costurile medii?) linkuri catre motoarele mentionate http://www.dementor.ro/site/modele-2010/of...xc/690-enduro-r http://www.dementor.ro/site/supermoto/690-smc http://www.dementor.ro/site/supermoto/690-smr . Din cate am vazut varianta smr este un pic mai lenesa si mai greuta decat varianta smc. De aici si dif de pret? -As vrea sa o cumpar relativ noua (2007 - 2009) cu un buget de 5000-7000 pentru toata afacerea (asta dupa ce marit banditu si echipamentul de protectie). Ar fi eficient sa ma duc in germania sa o iau? Planuiesc sa ma duc cu un tiguan cu banchetele din spate scoase sau rabatate. Ar incapea? Sau ar trebui sa platesc o firma sa mi-l aduca. Dezavantajele ar fi ca nu as vedea ce iau versus mai putin timp si bani pierduti. Plus ca din romania este stiut ca faci mai usor achizitionarea unei tepe de aceea optez pentru un sm din germania. -Caut o motocicleta puternica, upgradabila si mai usoara cu un rezervor cu care sa poti sa faci un drum de 200 de km fara frica si de asemenea si un pic de confort. Sugestii? In speranta ca nu am lungit prea mult subiectul mentionez ca am nevoie de indicatii si sugestii competente pentru a face o decizie buna. Vreau sa ma tina, sa bag bani in ea si sa nu ma plictisesc in 1 an de ea. Adica sa pot sa ii maresc performantele pe masura ce imi cresc pretentiile. Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Daca ai de gand sa il folosesti 90% in oras, eu zic ca cel mai bine (si cel mai ieftin) e sa iti iei direct supermoto. Totodata, cei 10% enduro merg facuti si cu roti de supermoto daca nu ai cine stie ce pretentii. De exemplu, trasee gen Valea Argesului sau Muntii Baiului sau orice forestier uscat, se pot face destul de bine cu roti de supermoto, mai ales cu cauciucuri gen Dunlop Mutant sau Pirelli MT60. La bugetul tau, poti sa iei ceva aproape nou, sau chiar nou. Nu vad de ce te-ai duce in Germania ca sa te complici cu transport si taxe. Cat despre transport, sunt sigur ca o mobra de genul nu intra intr-un Tiguan . M-ar mira sa intre chiar daca i-ai da jos rotile si ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 -daca vreau sa o folosesc si pe traseu de enduro este clar ca voi avea nevoie de roti enduro si roti SM in acelasi timp. incorect... o sa ai nevoie de ambele ... dar nu in acelasi timp ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 de ce roti de sm...ca sa ai stress pe pietris si alte porcarii? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) daca pui gume de supermoto (adica d-alea cu crampoane dese, cum iti recomanda cineva mai sus) faci si plimbari enduro fara prea mari dificultati. Editat Aprilie 15, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Aprilie 15, 2010 Autor Share Postat Aprilie 15, 2010 Mersi de raspunsuri. Deci cade germania si ar fi o treaba sa optez pt ceva nou. Cineva de pe forum imi propune si husqvarna 630, poate un dealer sau poate un detinator multumit. Incape modelul asta in cerintele mentionate mai sus de mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Mersi de raspunsuri. Deci cade germania si ar fi o treaba sa optez pt ceva nou. Cineva de pe forum imi propune si husqvarna 630, poate un dealer sau poate un detinator multumit. Incape modelul asta in cerintele mentionate mai sus de mine? Vezi la Dementor oferta la 690-uri SM Am ceva mai mare incredere in motorul de LC4 decat in cel de Husqvarna pentru utilizare frecventa. Editat Aprilie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_84 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Vezi la Dementor oferta la 690-uri SM Am ceva mai mare incredere in motorul de LC4 decat in cel de Husqvarna pentru utilizare frecventa. as vrea si eu sa incerci o husky inainte sa recomanzi ktm ......... doar pentru faptu ca ai incredere au fost ani buni can husky au avut probleme, dar de can de cu bmw (2007)nu prea au facut rabat de la calitate si performate bmw a si scos acum primul motor de viteza 1000 rr si a batut tot, nu cred ca investitia a fost facuta in alt mod si in acest motor decat cu gandul sa fie in top deci da-mi voie sa recomand pe "incredere" si eu at husky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 maestre, eu am cam aceiasi problema, adica merg mult in oras si merg si la enduro destul de des... la bugetul tau iti poti permite doua motorete si nu te mai doare capul. asa ca pentru oras ti-as recomanda cu caldura un 400-450 exc sau chiar si 525, model fabricate pana in 2006 astea daca ai bulan le gasesti la 4-5000 euro iar pentru enduro un 250 exc-f sau 2t exc 200-250. schema cu rotile de sm e cam bataie de cap, adica nu o sa ai o mobra ok nici la sm nici la enduro ca tre sa tot modifici setarile amortizoarelor... daca vrei sa discutam mai mult pe tema asta te invit la mine la garaj sa vorbim cu fierul(exc 525) in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.