zece d rosu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salut tuturor! Am urmatoarea problema cu Banditul meu de 600, an fabricatie 2001: luna trecuta, cand am incercat sa fac prima iesire pe anul acesta, nu am reusit sub nici o forma sa-l pornesc. Am baterie noua (cumparata anul trecut), reincarcata, bujii noi, carburatoare sincronizate, etc, insa nu a pornit. Am dus-o la un service (Sibiu) si baietii de acolo au pornit-o, am schimbat si uleiul si kit-ul de lant si nu am mai avut probleme cateva zile. Din cauza vremii nefavorabile, nu am mai iesit 2 saptamani cu motorul si nici nu l-am mai pornit. Ieri cand am vrut sa dau o tura, am avut iar surpriza sa nu mai porneasca !!!!????!!! Stie cineva care este cauza? A mai avut vre-un posesor de Bandit aceeasi problema? Ar fi ideal sa pot sa-l pornesc singur, fara sa mai fie nevoie de alt transport cu duba la service..... Am inteles ca dupa o iarna lunga sa nu porneasca, dar dupa numai 2 saptamani de pauza, sa fie iar PROBLEMA ??? Din ce cauza???? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Daca nu dai detalii suficiente nu te poate ajuta nimeni......e ca si cum ai suna un doctor i-ai spune ca esti bolnav si ai avea pretentia sa-ti ghiceasca tratamentul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Am dus-o la un service (Sibiu) si baietii de acolo au pornit-o, am schimbat si uleiul ... Pai ce i-au facut baietii acolo de au pornit-o? Nu ai asistat la operatiune? Daca nu ai asistat - suna-i si intreaba-i ce i-au facut de a pornit, poate poti repeta si tu procedura. Daca nu dai mai multe detalii - nu ai cum sa fii ajutat - sunt multe motive pentru care o motocicleta nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) muta robinetul pe PRI inchide luminile in caz ca sunt pornite trage chock-ul aproape de maxim si incearca sa pornesti fara sa ii dai deloc gaz ca sa nu o ineci Mesaj completat daca tot nu reusesti sa o pornesti, cele mai simple cauze ar fi: -prea putin curent in baterie -nu se alimenteaza cum trebuie -in incercarea ta de a o poni gresesti cu ceva si o ineci(ai choke-ul tras si dai si de acceleratie). Editat Aprilie 19, 2010 de Vishco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Aprilie 20, 2010 Autor Share Postat Aprilie 20, 2010 Multumesc pt. raspunsuri! Da, aveti dreptate, nu am prea dat explicatii pt. ca sincer nici nu stiu cum sa explic motivul pt. care nu porneste. Am curent, trag socul la maxim, apas pe pornire, se aude zgomotul specific, dar nu face aprinderea, ..... "explozia" prin care porneste motorul ...... (sorry, dar mai mult nu stiu cum sa explic!) Poate daca imi puneti voi intrebari, pot raspunde mai usor la ele. Mii de multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Cum ti-a scris Vischo, Dupa o perioada de nefolosire, comuta robinetul de benzina pe pozitia PRI pentru 10-20 de secunde, apoi trce-l pe ON, trage socul si apasa demarorul, fara sa te atingi de acceleratie. Daca nu ai succes, scoate o bujie (sau toate) si vezi daca sunt ude sau uscate. Succes! Editat Aprilie 20, 2010 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 Multumesc mult baieti! Vishco , esti tare! Mii de multumiri pt. ideea cu PRI. Am facut exact asa cum ai zis si dupa 3-4 incercari a pornit super motorul. E cazul sa repet procedura de fiecare data, sau numai dupa o perioada mai lunga de nefolosire? Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 pai robinetul trebuie sa ramana pe PRI.daca stii ca urmeaza sa nu folosesti motocicleta o perioada mai lunga..poti sa il inchizi,dar apoi tre sa repeti manevra cu pri si lasat 10-20 secunde.dar robinetul trebuie mereu sa stea pe pri.daca vrei sa iti vina benzina din rezervor in carburator si asa mai departe.. si cand vezi ca nici pe PRI nu mai vrea sa porneasca..nu mai ai benzina.si treci pe RES cu robinetul..si apoi fugi la benzinarie si alimenteaza..dar sa nu uiti robinetul pe RES..mereu pe PRI! le'am patit si eu pe astea..si ma chinuiam sa il pornesc..si era inchis robinetul. that makes...like...1000 of us ) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Deci eu am bandit si lucrurile merg asa: ON - benzina vine din rezervor, normal. Controlul curgerii benzinei este "controlat" vacuumatic, ceea ce inseamna ca atat timp cat motorul este pornit va trage benzina. Cand se opreste, bezina nu mai curge. La oprire livierul de pozitie trebuie sa ramana pe ON. RES - rezerva, in aceasta pozitie benzina se scurge din rezervor din rezerva special construita. la fel control vacumatic, nu va curge cand motorul este oprit! se poate lasa si in aceasta pozitie. PRI - inundare carburi, valabil dupa o perioada de timp lunga de la pornire sau dupa scoaterea si curatarea carburilor. Aici nu are control vacuumatic, ceea ce inseamna ca bezina se va scurge in carburatoare NECONTROLAT! NU se recomanda lasarea levierului in acesta pozitie! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.