Sari la conținut

Alternator ars, releu de incarcare tot ars


Postări Recomandate

Motocicleta : Honda shadow vt 800

 

Acum doi ani am montat doua proiectoare pt vizibilitate mai buna in trafic, alternatorul si releul au rezistat.Pentru ca am vazut ca se poate i-am mai pus doua leduri luminoase pe spate, dar se pare ca a fost prea mult, s-a ars si alternatorul si releul.

Am scos din uz si proiectoarele si ledurile luminoase.

 

Am schimbat atunci alternatorul si releul, dupa 6 luni alternatorul s-a ars iarasi, l-am rebobinat si a mai mers 6 luni, a cazut si al doilea releul, aceiasi procedura in continuare, am luat alt alternator si alt releu.

 

Intrebarea mea e de ce se tot ard atat releul cat si alternatorul? Am crezut ca pot sa o rezolv de unu singur dar se pare ca nu.

Asa ca acum caut sfaturi , orice sfat e bine venit, la practica ma bag eu, am nevoie doar de teorie.

Am desfacut instalatia electrica fir cu fir totu-i in regula.

Ca observatie:firul care iese din releu (-) culoare verde, se incalzeste foarte tare, e posibil un scurt in interiorul releului, acesta sa cauzeze arderea alternatorului.

Intensitatea la far variaza, iar cand semnalizarea e pornita aceiasi variatie o gasesc si la becul de la neutral(verde bord), dar si cad se actioneaza frana intensitatea luminii farului se schimba.

In momentul de fata alternatorul e ars, dar cred ca si releul are o problema.

Care-i solutia?

Multumiri anticipate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general se arde intai releul si daca nu te prinzi la timp se arde si alternatorul.

Conteaza si cum se arde releul ca asta se poate arde in mai multe feluri.

Daca l-ai rebobinat e posibil sa nu fi fost bobinat cum trebuie , mai ales rasina cu care a fost impregnat sa nu fi fost rezistenta la ulei fierbinte.

Evita sa cumperi releu SH, cel mai bine e sa cumperi unul aftermarket, costa in jur de 100E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general se arde intai releul si daca nu te prinzi la timp se arde si alternatorul.

Conteaza si cum se arde releul ca asta se poate arde in mai multe feluri.

Daca l-ai rebobinat e posibil sa nu fi fost bobinat cum trebuie , mai ales rasina cu care a fost impregnat sa nu fi fost rezistenta la ulei fierbinte.

Evita sa cumperi releu SH, cel mai bine e sa cumperi unul aftermarket, costa in jur de 100E.

 

S-a ars si cel rebobinat, da, de aia am luat unul nou (aftermarket) care s-a ars si el. Releul nu e sh ci cum ai zis tu aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general se arde intai releul si daca nu te prinzi la timp se arde si alternatorul.

Conteaza si cum se arde releul ca asta se poate arde in mai multe feluri.

Daca l-ai rebobinat e posibil sa nu fi fost bobinat cum trebuie , mai ales rasina cu care a fost impregnat sa nu fi fost rezistenta la ulei fierbinte.

Evita sa cumperi releu SH, cel mai bine e sa cumperi unul aftermarket, costa in jur de 100E.

unde gasesc releu asa ieftin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria ai verificat-o / schimbat-o in tot acest timp cat ti s-au tot ars toate?

Bateria a fost achizitionata anul trecut in mai ,sunt sigur ca nu-s probleme cu ea.A fost inlocuita pe motivul ca datorita arderii alternat se ducea si bateria, am mers multi km si cu o baterie de masina in geanta laterala.Au mai fost 2 baterii care le-am terminat asa.Actuala stiu ca-i buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...