catas_him Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Motocicleta : Honda shadow vt 800 Acum doi ani am montat doua proiectoare pt vizibilitate mai buna in trafic, alternatorul si releul au rezistat.Pentru ca am vazut ca se poate i-am mai pus doua leduri luminoase pe spate, dar se pare ca a fost prea mult, s-a ars si alternatorul si releul. Am scos din uz si proiectoarele si ledurile luminoase. Am schimbat atunci alternatorul si releul, dupa 6 luni alternatorul s-a ars iarasi, l-am rebobinat si a mai mers 6 luni, a cazut si al doilea releul, aceiasi procedura in continuare, am luat alt alternator si alt releu. Intrebarea mea e de ce se tot ard atat releul cat si alternatorul? Am crezut ca pot sa o rezolv de unu singur dar se pare ca nu. Asa ca acum caut sfaturi , orice sfat e bine venit, la practica ma bag eu, am nevoie doar de teorie. Am desfacut instalatia electrica fir cu fir totu-i in regula. Ca observatie:firul care iese din releu (-) culoare verde, se incalzeste foarte tare, e posibil un scurt in interiorul releului, acesta sa cauzeze arderea alternatorului. Intensitatea la far variaza, iar cand semnalizarea e pornita aceiasi variatie o gasesc si la becul de la neutral(verde bord), dar si cad se actioneaza frana intensitatea luminii farului se schimba. In momentul de fata alternatorul e ars, dar cred ca si releul are o problema. Care-i solutia? Multumiri anticipate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 In general se arde intai releul si daca nu te prinzi la timp se arde si alternatorul. Conteaza si cum se arde releul ca asta se poate arde in mai multe feluri. Daca l-ai rebobinat e posibil sa nu fi fost bobinat cum trebuie , mai ales rasina cu care a fost impregnat sa nu fi fost rezistenta la ulei fierbinte. Evita sa cumperi releu SH, cel mai bine e sa cumperi unul aftermarket, costa in jur de 100E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 In general se arde intai releul si daca nu te prinzi la timp se arde si alternatorul. Conteaza si cum se arde releul ca asta se poate arde in mai multe feluri. Daca l-ai rebobinat e posibil sa nu fi fost bobinat cum trebuie , mai ales rasina cu care a fost impregnat sa nu fi fost rezistenta la ulei fierbinte. Evita sa cumperi releu SH, cel mai bine e sa cumperi unul aftermarket, costa in jur de 100E. S-a ars si cel rebobinat, da, de aia am luat unul nou (aftermarket) care s-a ars si el. Releul nu e sh ci cum ai zis tu aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 In general se arde intai releul si daca nu te prinzi la timp se arde si alternatorul. Conteaza si cum se arde releul ca asta se poate arde in mai multe feluri. Daca l-ai rebobinat e posibil sa nu fi fost bobinat cum trebuie , mai ales rasina cu care a fost impregnat sa nu fi fost rezistenta la ulei fierbinte. Evita sa cumperi releu SH, cel mai bine e sa cumperi unul aftermarket, costa in jur de 100E. unde gasesc releu asa ieftin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 unde gasesc releu asa ieftin ? Aici sau aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 sau incearca la userul robert_bk350, el are ceva la preturi bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Bateria ai verificat-o / schimbat-o in tot acest timp cat ti s-au tot ars toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 Bateria ai verificat-o / schimbat-o in tot acest timp cat ti s-au tot ars toate? Bateria a fost achizitionata anul trecut in mai ,sunt sigur ca nu-s probleme cu ea.A fost inlocuita pe motivul ca datorita arderii alternat se ducea si bateria, am mers multi km si cu o baterie de masina in geanta laterala.Au mai fost 2 baterii care le-am terminat asa.Actuala stiu ca-i buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.