George_Costin Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) In principal aiurea de tot. Nu stiu ce are de o bucata de timp nu mai porneste la automat. (electromotorul tocmai a fost curatat ca erau blocati carbunii). Am legat cu fire de la bateria de la masina pe bateria mea si porneste fara probleme. Cu bateria de pe motor nu are destula forta sa invarta electromotorul (bateria precizez ca a mers bine si e si noua ,am luat-o in toamna si a stat in casa si a mers pe motor fara probleme pana acum. La relantiu am 16 - 17 V (chiar mai mult) ceea ce mi se pare aiurea. M-am gandit sa merg pe motor dar se pare ca dupa o tura nu s-a incarcat.....oare sa dea curent aiurea releul de incarcare sau sa fie dus regulatorul de tensiune?? Sau pur si simplu bateria s-a stricat? Precizez ca si inainte daca mergeam cu consumatori sa zicem vroiam sa semnalizez nimic...turam motorul in ture mari mergea semnalizarea pt cateva secunde si tot asa. M-am saturat de probleme Editat Aprilie 27, 2010 de George_Costin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) 16-17V e mult pentru incarcare la relanti. Cel mai probabil regulatoru e dus, bagand prea mult curent in baterie, care in timp s-a fiert, adeca s-a evaporat apa distilata dine ea. Masoara incarcarea si daca turezi, si vezi ce iti arata. Ar trebui sa te pregatesti de un regulator nou, iar in bateria asta sa bagi apa distilata pana la nivel; probabil nu o sa tina figura, caz in care te pregatesti si de o baterie noua. Editat Aprilie 27, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 In principal aiurea de tot. Nu stiu ce are de o bucata de timp nu mai porneste la automat. (electromotorul tocmai a fost curatat ca erau blocati carbunii). Am legat cu fire de la bateria de la masina pe bateria mea si porneste fara probleme. Cu bateria de pe motor nu are destula forta sa invarta electromotorul (bateria precizez ca a mers bine si e si noua ,am luat-o in toamna si a stat in casa si a mers pe motor fara probleme pana acum. La relantiu am 16 - 17 V (chiar mai mult) ceea ce mi se pare aiurea. M-am gandit sa merg pe motor dar se pare ca dupa o tura nu s-a incarcat.....oare sa dea curent aiurea releul de incarcare sau sa fie dus regulatorul de tensiune?? Sau pur si simplu bateria s-a stricat? Precizez ca si inainte daca mergeam cu consumatori sa zicem vroiam sa semnalizez nimic...turam motorul in ture mari mergea semnalizarea pt cateva secunde si tot asa. M-am saturat de probleme Sa ai la bornele bateriei 16-17V este o tensiune mult prea mare. Releul regulator trebuie sa limiteze tensiunea, indiferent de turatia motorului undeva la 15,2V dar nu este o valoare batuta in cuie. Difera de la motor la motor dar nu cu mult. Daca ai mers asa mai mult timp probabil bateria a fiert. Cred ca trebuie alta dar si un alt releu regulator (releu de incarcare sau regulator de tensiune este acelasi lucru). De asemenea verifica si curata toate contactele incepand cu bornele bateriei, bornele de forta ale releului de pornire (firele care sunt mai groase, unu de obicei este rosu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Are valori in carte/manual...insa problema e ca daca s-au dus ambele, prima data sa schimbe releul, pentru a avea GARANTIE la baterie Asa...schimbi baterii pe banda rulanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Aprilie 27, 2010 Autor Share Postat Aprilie 27, 2010 Are valori in carte/manual...insa problema e ca daca s-au dus ambele, prima data sa schimbe releul, pentru a avea GARANTIE la baterie Asa...schimbi baterii pe banda rulanta! Mersi mult baieti. Voi cauta un regulator nou si il voi schimba. Vad daca mai merge bateria daca nu cumpar inca una. (o bucurie). Chiar unde pot gasi oare un regulator de tensiune la un pret acceptabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 E mult 16-17V.Trebuie sa fie undeva in jur de 14V. Da, cred ca asta s-a intamplat - bateria a "fiert". Adica s-a descompus in H2 si O si si-a luat zborul in vazduh. Poti salva bateria daca poti adauga apa distilata in ea - adica daca are capacele de umplere. Adauga doar apa distilata si nu electrolit cum probabil te vor mai sfatui unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Releu de incarcare la un pret acceptabil gaesti doar la dezmembrari(desi unii cer preturi exagerate) sau pe ebay(intre 20-30 si 60/70 $). Cea mai ieftina varianta ar fi un releu de scuter (circa 60 lei), si aici ma refer la chinezarii. Partea proasta e ca la unii tin, la altii s-au ars foarte repede. Indiferent de unde alegi sa ti iei, e bine sa l montezi intr un loc mai aerisit pe cadru, sau sa i montezi un cooler.(in general, mlte japoneze au probleme cu releul de incarcare - se incinge prea tare si se arde) Ar mai fi si varianta sa ti l faci singur (daca te pricepi putin la electronica, te va costa f putin- 30 lei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.