hardKnot Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) azi ma intorceam din oras si la ultimul semafor dinspre casa observ ca prindea foarte jos ambreiajul. Moare motorul de vreo 2 ori, il pornesc si merge.. pana in fata blocului. L-am pornit fara, am ajuns cu el sa-l parchez.. opresc motorul, apas maneta de 4-5 ori SURPRIZA, merge. Pornesc motorul, dau pe liber apas iar de 3-4 ori iar nu merge, intr-un final mi-a murit motorul din nou. M-am uitat la cablu la prinderea in maneta, totul OK nici macar un fir rupt. Ce are?? peste 2 zile vreau sa plec la mare si nu merge dracia.. daca era cablul rupt stiam o chestie, dar asa sunt in ceata totala.. nu mi-a facut niciodata probleme, nu aluneca, nu patina, nu facea figuri.. pana in seara asta. Mentionez ca mi-a pishat cam o cana de antigel inainte sa plec spre casa cat l-am avut parcat.. a mai scuipat ceva si inainte, dar dupa mine n-ar trebui sa aiba legatura(am avut ceva probleme cu pompa de apa in trecut). Pls, help! Mesaj completat up, uitati-va si pe topicul meu Editat Aprilie 27, 2010 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Ca sa-ti raspunda cineva in primul rand explica clar , din ce ai povestit tu eu unul nu am inteles mare lucru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Fara suparare - dar tie iti curge o cana de antigel cat sta parcat si tu vrei sa pleci la mare cu ea asa? Si cum o sa faci, o sa adaugi din 20 in 20 de km cate o cana de antigel/apa in radiator? Legat de ambreiaj - e greu de diagnosticat din ce zici tu - si iarasi eu greu de inchipuit cum poate sa apara o faza de genul acum merge acum nu merge. Iti sugerez sa verifici si maneta de ambreiaj nu numai cablul - e posibil ca intr-o anumita pozitie sa traga de cablu cum trebuie iar in alta pozitie sa nu traga suficient. Asta se poate intampla daca surubul de prindere al manetei are o uzura GROSOLANA - incluziv maneta - dar numai tu stii ce e acolo. Totusi inclin ca treaba e externa - cablul - maneta - tija de actionare de pe motor.. Verifica cablul si jos pe motor!! Nu numai la maneta sus!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 [...] Sincer sa fiu asa planuiam sa fac cu antigelul.. cel putin pana la urmatorul schimb de ulei care se petrece cam de acum in 1500 de km. Am avut probleme cu pompa de apa si trebuiesc schimbate garniturile prin ea.. plus un furtun care se pare ca imi curge din orice pozitie l-as strange(mecanic innascut, stiu ). Din punctul asta de vedere nu-mi fac mari probleme, ca stau cu ochii pe termometru si nu prea are ce sa se intample atata timp cat nu creste temperatura. Cat despre ambreiaj, ai mare dreptate.. e posibil sa aiba ceva si maneta.. la asta chiar nu ma gandisem. E cam pocnita de la probleme de vara trecuta dar nu m'am gandit la asta. O sa verific si sus si jos sa vad ce gasesc. Sincer sa fiu, sunt cam debusolat pt. ca sunt motociclist de aproximativ 1500 de km si nu prea stiu de niciunele.. sper sa prind din urma putin cate putin. Numai bine, si revin dupa "verificare" Mesaj completat revin cu diagnosticul intr-adevar problema nu era "pe dinauntru", ci pe dinafara.. mai exact jos, la parghiile care imping discurile pentru decuplarea motorului. Dat fiind ca aveam(am) lantul foarte larg(vreo 8cm!!! joc), a tot sarit pe pinionul mic pana mi-a atins un bolt care in cele din urma s-a rupt. Din cauza asta mergea debreiat din cand in cand, pentru ca se mai "pupau" cele 2 jumatati din cand in cand. Maine primul lucru caut un strung care sper sa ma rezolve rapid cu 2-3 exemplare noi noute, iar apoi plec in cautare de scule pentru intinderea ulterioara a lantului + ulei pt uns lantul + niscavai antigel/apa distilata. Dupa primul meu contact cu partea mecanica in urma caruia m-am intors cu mainile pline de ulei/vaselina ma declar foarte multumit si fascinat in acelasi timp. Sincer sa fiu lantul ala a ramas asa pana acum nu din cauza neglijentei neaparat, ci din cauza ca habar nu avea incepatorul posesor de cum ar trebui sa arate un lant intins cum trebuie. Pot sa zic ca sunt fascinat si foarte multumit ca am descoperit problema si sunt capabil s-o remediez singur. Multumesc @Belbody pentru sfaturi, am verificat si maneta care pare sa fie ok pentru inca vreo 10000 de km. Numai bine, si postez dupa ce debreiez cu succes! Mesaj completat LE: m-am cam repetat dar sunt foarte fericit ca m-am descurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.