Sari la conținut

Problema ambreiaj SV650


hardKnot
 Share

Postări Recomandate

azi ma intorceam din oras si la ultimul semafor dinspre casa observ ca prindea foarte jos ambreiajul. Moare motorul de vreo 2 ori, il pornesc si merge.. pana in fata blocului.

 

L-am pornit fara, am ajuns cu el sa-l parchez.. opresc motorul, apas maneta de 4-5 ori SURPRIZA, merge. Pornesc motorul, dau pe liber apas iar de 3-4 ori iar nu merge, intr-un final mi-a murit motorul din nou. M-am uitat la cablu la prinderea in maneta, totul OK nici macar un fir rupt.

 

Ce are?? peste 2 zile vreau sa plec la mare si nu merge dracia.. daca era cablul rupt stiam o chestie, dar asa sunt in ceata totala.. nu mi-a facut niciodata probleme, nu aluneca, nu patina, nu facea figuri.. pana in seara asta.

 

 

Mentionez ca mi-a pishat cam o cana de antigel inainte sa plec spre casa cat l-am avut parcat.. a mai scuipat ceva si inainte, dar dupa mine n-ar trebui sa aiba legatura(am avut ceva probleme cu pompa de apa in trecut).

 

Pls, help! :peace:

Mesaj completat

up, uitati-va si pe topicul meu :D

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare - dar tie iti curge o cana de antigel cat sta parcat si tu vrei sa pleci la mare cu ea asa?

Si cum o sa faci, o sa adaugi din 20 in 20 de km cate o cana de antigel/apa in radiator?

 

Legat de ambreiaj - e greu de diagnosticat din ce zici tu - si iarasi eu greu de inchipuit cum poate sa apara o faza de genul acum merge acum nu merge.

Iti sugerez sa verifici si maneta de ambreiaj nu numai cablul - e posibil ca intr-o anumita pozitie sa traga de cablu cum trebuie iar in alta pozitie sa nu traga suficient. Asta se poate intampla daca surubul de prindere al manetei are o uzura GROSOLANA - incluziv maneta - dar numai tu stii ce e acolo.

 

Totusi inclin ca treaba e externa - cablul - maneta - tija de actionare de pe motor..

 

Verifica cablul si jos pe motor!! Nu numai la maneta sus!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Sincer sa fiu asa planuiam sa fac cu antigelul.. cel putin pana la urmatorul schimb de ulei care se petrece cam de acum in 1500 de km. Am avut probleme cu pompa de apa si trebuiesc schimbate garniturile prin ea.. plus un furtun care se pare ca imi curge din orice pozitie l-as strange(mecanic innascut, stiu :P ). Din punctul asta de vedere nu-mi fac mari probleme, ca stau cu ochii pe termometru si nu prea are ce sa se intample atata timp cat nu creste temperatura.

 

Cat despre ambreiaj, ai mare dreptate.. e posibil sa aiba ceva si maneta.. la asta chiar nu ma gandisem. E cam pocnita de la probleme de vara trecuta dar nu m'am gandit la asta. O sa verific si sus si jos sa vad ce gasesc.

 

Sincer sa fiu, sunt cam debusolat pt. ca sunt motociclist de aproximativ 1500 de km si nu prea stiu de niciunele.. sper sa prind din urma putin cate putin.

 

Numai bine, si revin dupa "verificare" :peace:

Mesaj completat

revin cu diagnosticul :)

 

intr-adevar problema nu era "pe dinauntru", ci pe dinafara.. mai exact jos, la parghiile care imping discurile pentru decuplarea motorului.

Dat fiind ca aveam(am) lantul foarte larg(vreo 8cm!!! joc), a tot sarit pe pinionul mic pana mi-a atins un bolt care in cele din urma s-a rupt. Din cauza asta mergea debreiat din cand in cand, pentru ca se mai "pupau" cele 2 jumatati din cand in cand.

 

Maine primul lucru caut un strung care sper sa ma rezolve rapid cu 2-3 exemplare noi noute, iar apoi plec in cautare de scule pentru intinderea ulterioara a lantului + ulei pt uns lantul + niscavai antigel/apa distilata.

 

Dupa primul meu contact cu partea mecanica in urma caruia m-am intors cu mainile pline de ulei/vaselina ma declar foarte multumit si fascinat in acelasi timp.

 

 

Sincer sa fiu lantul ala a ramas asa pana acum nu din cauza neglijentei neaparat, ci din cauza ca habar nu avea incepatorul posesor de cum ar trebui sa arate un lant intins cum trebuie. Pot sa zic ca sunt fascinat si foarte multumit ca am descoperit problema si sunt capabil s-o remediez singur.

 

Multumesc @Belbody pentru sfaturi, am verificat si maneta care pare sa fie ok pentru inca vreo 10000 de km.

 

Numai bine, si postez dupa ce debreiez cu succes! :D

Mesaj completat

LE: m-am cam repetat dar sunt foarte fericit ca m-am descurcat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...