alexutzzz Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Daca mergi peste 95% din timp in oras e ok un rs. Trebuie sa te pregatesti bine pentru o intetinere extrem de scumpa si pretentioasa si cu consumul de ulei si benzina destul de mare pentru un motor atat de mic. Parti bune:frane foarte bune,ciclstica geniala,puterea livrata dupa 6000RPM,aspectul de motocicleta cu petentii si daca iti place si sunetul. Eu unul sunt inebunit dupa sunetul de 2t in sarcina si turatii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1992 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Daca mergi peste 95% din timp in oras e ok un rs.Trebuie sa te pregatesti bine pentru o intetinere extrem de scumpa si pretentioasa si cu consumul de ulei si benzina destul de mare pentru un motor atat de mic. Parti bune:frane foarte bune,ciclstica geniala,puterea livrata dupa 6000RPM,aspectul de motocicleta cu petentii si daca iti place si sunetul. Eu unul sunt inebunit dupa sunetul de 2t in sarcina si turatii mari. Mersi pentru detalii! Pai nu-l voi folosi prea mult in oras...dar oricum intre orase si statiuni destul de apropiate...maxim 15-20 km la un drum fac. Maine am sa ma duc sa vad un rs de vanzare...34 caluti, destul de bine tinut. Si proprietarul mi se pare destul de serios...om vedea ce si cum:D... voi lua cu mine un baiat destul de priceput la 2t. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Mersi pentru detalii! Pai nu-l voi folosi prea mult in oras...dar oricum intre orase si statiuni destul de apropiate...maxim 15-20 km la un drum fac.Maine am sa ma duc sa vad un rs de vanzare...34 caluti, destul de bine tinut. Si proprietarul mi se pare destul de serios...om vedea ce si cum:D... voi lua cu mine un baiat destul de priceput la 2t. Salutari! 30 de cai...daca il folosesti in afara orasului si turatii constante il cam distrugi. 2t se conduce in socuri.Pentru ce vrei ar fi mai indicat un motor in 4timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 am 1,88 inaltime si 75 de kg...cum as sta pe un rs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Tu de unde ai aparut ma reisare? Slick-urile pe strada sunt fix pl ! Prefer sa merg cu 2ct`uri tocite grav decat cu slickuri de pista, pt ca o sa am aderenta mai buna. In al doilea rand, exista numai dezavantaje in a pune pe motocicleta gume mai late, ii schimbi ciclistica total ! Daca nu ai treaba cu un subiect anume, abtine-te sa dai sfaturi. 1.faza cu aderenta nu prea ai nimerito pt ca spre diferenta de Buc aici in TM nu prea gasesti asfalt cu nisip pe el...(cel putin nu cat slikurile sa fie pe deageaba) 2.io am zis k se poate pune , si din pct meu de vedere exista si avantaje. parerile nu se discuta 3.toate cele bune ............sper k nu incepi din nou o lunga serie de off topic....... Editat Aprilie 3, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 daca te prinde politia pe strada cu slickuri , te baga langa becali.cam asta ar fi dezavantajul suprem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 1.faza cu aderenta nu prea ai nimerito pt ca spre diferenta de Buc aici in TM nu prea gasesti asfalt cu nisip pe el...(cel putin nu cat slikurile sa fie pe deageaba)2.io am zis k se poate pune , si din pct meu de vedere exista si avantaje. parerile nu se discuta 3.toate cele bune ............sper k nu incepi din nou o lunga serie de off topic....... 1. Aderenta de care vorbeam eu nu are legatura cu nisipul de pe sosele (nu-mi dau seama de unde ai scos-o p-asta). Ma refeream ca slickurile alea n-o sa le duci tu in temperatura la care lucreaza cu ele niciodata pe strada, mai ales cu un 125 -> deci pl aderenta. Intelegi ? 2. Ia spune-ne si noua avantajele astea, chiar sunt curios ce simti tu cand atingi 10 grade de inclinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Am si eu o intrebare.As dori sa schimb uleiul din cutia de viteze si am citi in manualul motoretei ca trebuie 75w 90.Am gasit 80w90 si 75 w 140.E neaparat 75w 90?Cineva zicea ca e posibil sa patineze ambreaju.Si nu gasesc nicaieri la mine in oras ulei 75w90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) daca te prinde politia pe strada cu slickuri , te baga langa becali.cam asta ar fi dezavantajul suprem da ai dreptate sa nu iti pui ce politai crezi k stie ce is alea slick-uri???????? 1. Aderenta de care vorbeam eu nu are legatura cu nisipul de pe sosele (nu-mi dau seama de unde ai scos-o p-asta). Ma refeream ca slickurile alea n-o sa le duci tu in temperatura la care lucreaza cu ele niciodata pe strada, mai ales cu un 125 -> deci pl aderenta. Intelegi ?2. Ia spune-ne si noua avantajele astea, chiar sunt curios ce simti tu cand atingi 10 grade de inclinare 1 Daca vrei se poate orice, se pot incalzi mai greu pt uni dar se poate..... deci ca sa nu ne mai contrazicem ai dreptate 2 Poi daca nu le incalzesti nu ii nici un avantaj.....doar dupa ce le incalzesti ai avantaje ..........(dar da am uitat cu 125 nu se pot incalzi slick-urile >>deci nu is avantaje....) si scz k m-am opus preainaltei tale intelepciuni..... please forgive me SENSEI-trotinel bafta!!! Editat Aprilie 6, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 am 1,88 inaltime si 75 de kg...cum as sta pe un rs ? Vei sta bine...Am si eu tot asa... 1.87 si 73 kg... cand vrei sa te inclini in fata la viteze mai mari..iti este putin incomod in rest....Rs ul este chiar marisor.Daca ai vazut unul in realitate stii..dar daca ai vazut numai in poze....nu ai cum sa-ti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 o vand,o gasiti pe bike shop, cred ca i unica care arata asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 1 Daca vrei se poate orice, se pot incalzi mai greu pt uni dar se poate..... deci ca sa nu ne mai contrazicem ai dreptate 2 Poi daca nu le incalzesti nu ii nici un avantaj.....doar dupa ce le incalzesti ai avantaje ..........(dar da am uitat cu 125 nu se pot incalzi slick-urile >>deci nu is avantaje....) si scz k m-am opus preainaltei tale intelepciuni..... please forgive me SENSEI-trotinel bafta!!! Nu mai face pe desteptu' aiurea... Da, o sa incalzesti slickurile alea, e logic. Dar nu o sa le incalzesti niciodata pe strada atat de mult cat trebuie ca sa functioneze si ele cum trebuie. M-am chinuit destul cu tine, daca vrei sa intelegi bine, daca nu, macar sa porti mereu echipamentul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 o vand,o gasiti pe bike shop, cred ca i unica care arata asa da ai avut vreun accident cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 da ai avut vreun accident cu ea? Daca si-a facut`o asa nu e neaparat ca a avut accident cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Nu mai face pe desteptu' aiurea... Da, o sa incalzesti slickurile alea, e logic. Dar nu o sa le incalzesti niciodata pe strada atat de mult cat trebuie ca sa functioneze si ele cum trebuie. M-am chinuit destul cu tine, daca vrei sa intelegi bine, daca nu, macar sa porti mereu echipamentul ... Nu fac pe desteptu(chiuar is) te inteleg si io ce zici numa na nu ii tot exact perfect cum zici TU.. . . de echipament ce sa zic, il port tot timpu asa k nu o sa scapi asa repede de mine asfalt uscat!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Daca si-a facut`o asa nu e neaparat ca a avut accident cu ea... Nu am zis in nume de rau..dar mi s-a parut ca se observa urme de la kit pe interior.. P.S.Hai cu jucaria:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Aveti idee unde gasesc un suport de numar mai frumos si un parbriz negru pt. o aprilia rs 125 2008? Editat Aprilie 21, 2009 de *adytza* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 da ai avut vreun accident cu ea? ce carcotas esti ma si tu , dragut e facuta , bafta la vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Aveti idee unde gasesc un suport de numar mai frumos si un parbriz negru pt. o aprilia rs 125 2008? Poti sa-ti faci din ala original suport de nr chiar marfa...parbriz poti sa il vopsesti pe al tau sau sa te uiti pe site la puig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 cumpar aprilia RS125 ............astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) cumpar aprilia RS125 ............astept oferte A fost o oferta mai sus ) LE: un R125 nu te intereseaza ? Editat Aprilie 21, 2009 de zvast!c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 stie cineva cum anula acel senzor de cric de la rs?ca nu vrea sa porneasca motoru neam cand e bagata in viteza iar cand o bag in viteza moare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Pai senzoru ala e pus cu un folos acolo , de ce sa il anulezi? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 stie cineva cum anula acel senzor de cric de la rs?ca nu vrea sa porneasca motoru neam cand e bagata in viteza iar cand o bag in viteza moare. Pune matale mana si ia papucii aia de la contact la curatat,sau ai imbacsit butonasul ala,curata-le cu o pensula sau periuta cu benzina ,hai succesuri,nu iti zic cum se anuleaza ca nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Stie cineva unde pot gasi un cablu de ambreiaj?Am cautat la United Motors si nu au pe stoc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.