Chivu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 la tn in cate ture baga pv?ia fa-i consumu cu/fara pv sa vezi acolo diferenta la 6300rpm intra pv. consumul e de vreo 3.8% schimbat la 8000, deci mereu in pv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 la 6300rpm intra pv. consumul e de vreo 3.8% schimbat la 8000, deci mereu in pv. nu scoti 3.8 % pe rs 125 nici daca-l pui pe gpl ) pv ul nu intra la toate in aceleasi ture am avut 2 rs-uri , pe unu intra la 6500 si celalalt 8000 deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 La rs`u meu ii pus pe direct power si consuma 6 - 7% pe la 8.000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 la nsr e consumul ~3.8%. la rs stiu ca e consumul mare. cat despre fiabilitate... dupa norocul fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 D-asta iti permiti sa o tii numai in pv, k intra in ture joase, dar la mn k intra in 8000, mie cam teama sa merg 100km la 9-10.000 rpm la drum lung o tin la 7500 adik 115km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 nu scoti 3.8 % pe rs 125 nici daca-l pui pe gpl ) pv ul nu intra la toate in aceleasi ture am avut 2 rs-uri , pe unu intra la 6500 si celalalt 8000 deci... Am mers eu la drum lung si mi-a consumat cam 3 la % am tinut-o in 5000 d ture. Gabi am rs 2001 si de la 6000 cred ca intra poweru ca incepe sa se infiga tare..... app vreau sa ii bag carerra 100 OMW momentan am tinut-o pe 95 si de la 9000 d ture in mers urca greu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 De la 6000intra in ture si la 8k intra pv. dak nu trage de la 9000 poate k ti sa blocat pv. uitate sub rezervor la solenoid sa vezi dak actioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 De la 6000intra in ture si la 8k intra pv. dak nu trage de la 9000 poate k ti sa blocat pv. uitate sub rezervor la solenoid sa vezi dak actioneaza Am mers azi si s-a dus pana la 10 mii da parca imi e mila sa ii dau.... o sa ii fac zilele astea un plin cu carerra 100 sa vad diferentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 nu-i pune carera 100 .. din cate stiam pt rs125 recomandat e 97 deci daca cifra cifra octanica prea mare iti arde pelicula de ulei prea rpd din nsr nu au stors puterea ca pe rs ... de asta consum + fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 nu-i pune carera 100 ..din cate stiam pt rs125 recomandat e 97 deci daca cifra cifra octanica prea mare iti arde pelicula de ulei prea rpd din nsr nu au stors puterea ca pe rs ... de asta consum + fiabilitate Daca zici tu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Nu baga mai mult de 98 de la mol daca tii la ea si iti e asa mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Nu baga mai mult de 98 de la mol daca tii la ea si iti e asa mila. In primii 2000-3000km am mers doar cu carera 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 baga alto 101 de la rompetrol, sa vezi acolo demaraj ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Da ma baga...nu te lua dupa dementii astia.Benzinele cu cifra octanica mare au arderea mare si nu e bine la 2T sa pui pentru ca e motor de turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 tocmai dasta e buna, k urca repede in ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Da ma baga...nu te lua dupa dementii astia.Benzinele cu cifra octanica mare au arderea mare si nu e bine la 2T sa pui pentru ca e motor de turatie. De unde stii ma ? Din vreo revista, ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Da ma dintr-o revista e vro pb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 baga alto 101 de la rompetrol, sa vezi acolo demaraj ! Carerra 100 maine ii bag dao draq abea se mai curata prin interior un plin nu o murii tu ce benzina ii dai gabi la ra ?? Mesaj completat Nu baga mai mult de 98 de la mol daca tii la ea si iti e asa mila. Cat e kilu de 98 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Am bagat alto si se cunostea puterea, la fel evo de la mol. am bagat de la de la lukoil si mergea k o caruta, aiurea tare de obicei bagam carera95 dar am observat k cea de 95 de la mol e mai buna. knd am bani si am chef de mers mai sportiv, alto scrie pe rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Da ma baga...nu te lua dupa dementii astia.Benzinele cu cifra octanica mare au arderea mare si nu e bine la 2T sa pui pentru ca e motor de turatie. Hmm, si care motocicleta nu are motor de turatie? Nu am vazut pana acum vreuna sa intre pe rosu la 5000... Dar daca tu zici, inseamna ca asa e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Hmm, si care motocicleta nu are motor de turatie? Nu am vazut pana acum vreuna sa intre pe rosu la 5000... Dar daca tu zici, inseamna ca asa e ! Editat Septembrie 16, 2009 de MiCrOb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_slim Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Hmm, si care motocicleta nu are motor de turatie? Nu am vazut pana acum vreuna sa intre pe rosu la 5000... Dar daca tu zici, inseamna ca asa e ! aici gresesti: yamaha mt-01 http://www.mcqart.com/mcqweb/images/bikes/mt01/clock.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Trotinetele alea vechi gen Jawa se tureaza doar pana pe la 7000rpm, desi intra pe rosu pe la vreo 9000. Au cuplul maxim pe la vreo 4000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Oricum nu mi-ati dat raspunsuri pertinente, dar hai sa rectific, vreo sportiva fara "motor de turatie" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 cele in 4T nu urca asa de mult in ture k cele in 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.