PiGeY Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 cum schimb modurile alea la full power ... sa fie tot timpu , sa fie doar cateodata...? a meu trage foarte slabutz la turatii mici , peste 5-6000 ture deja incepe sa traga si pe la 8400 ture intra pv`u...oare am limitare la evacuare? unde e mai exact? in motor sau in toba? ca teava e arrow doar finala e originala...la primvara o curat si pun sus arrow`u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Este limitat din CDI al meu bmc.Daca dau gaura la siliconul ala , apoi pun alt silicon se va duce in 14 000.Dar nu voi face asta.Oricum nu se duce chiar pana-n 12 000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) eu am cdi'u delimitat si stiu f bine ce vbesc, inainte se tura pana la 10500, avea limitator in ture si atat acum nu mai are limitator deloc si se tureaza cat poate motoru, in functie de toba si benzina/ulei si alte chestii sunt rs'uri care vin fp din fabrica si cu cdi delimitat cum e al tau Editat Ianuarie 24, 2010 de bmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) cum schimb modurile alea la full power ... sa fie tot timpu , sa fie doar cateodata...?a meu trage foarte slabutz la turatii mici , peste 5-6000 ture deja incepe sa traga si pe la 8400 ture intra pv`u...oare am limitare la evacuare? unde e mai exact? in motor sau in toba? ca teava e arrow doar finala e originala...la primvara o curat si pun sus arrow`u Ce moduri visezi ma?nu am mai auzit sa fie limita in finala,nu e scuter..are limitator doar in galerie si daca ai pv cand ai limitator in galerie iti pierde turele cand schimbi vitezele sa zic asa.. Editat Ianuarie 24, 2010 de MiCrOb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Ce moduri visezi ma?nu am mai auzit sa fie limita in finala,nu e scuter..are limitator doar in galerie si daca ai pv cand ai limitator in galerie iti pierde turele cand schimbi vitezele sa zic asa.. E posibil sa fie Âşi a mea limitată în galerie? Nu merge mai mult de 120km/h, unde am 10.000rpm in treapta a4a, dacă îi dau a5a scad turele pe la 9000 Âşi dacă îi dau a6a mai scad ceva turele dar nu se duce mai mult de 120 neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sirAdrian Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Dadeam o raita prin anunturi si am gasit o mobra la un pret bun...dar mie mi se pare putin cam dubios. Ce spuneti? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Dadeam o raita prin anunturi si am gasit o mobra la un pret bun...dar mie mi se pare putin cam dubios. Ce spuneti?http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto E bun pretul,dar vezi ca e de 50,are setul de 80,o sa iti faca belea din cauza la ambielaj. Mesaj completat E posibil sa fie Âşi a mea limitată în galerie? Nu merge mai mult de 120km/h, unde am 10.000rpm in treapta a4a, dacă îi dau a5a scad turele pe la 9000 Âşi dacă îi dau a6a mai scad ceva turele dar nu se duce mai mult de 120 neam. Sa iti dau un exemplu,esti in treapta 1 si esti in 10 mii ture oarecum trage si ai dat a 2 a a pierdut turele si numai trage asa tare,chiar daca ai pv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sirAdrian Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 E bun pretul,dar vezi ca e de 50,are setul de 80,o sa iti faca belea din cauza la ambielaj. Am inteles. Anyway, my bad, nu am citit atent si crezusem ca este de 125. Chiar ma miram de ce e asa ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Am inteles. Anyway, my bad, nu am citit atent si crezusem ca este de 125. Chiar ma miram de ce e asa ieftin. Mai cauta pe bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 E bun pretul,dar vezi ca e de 50,are setul de 80,o sa iti faca belea din cauza la ambielaj.Mesaj completat Sa iti dau un exemplu,esti in treapta 1 si esti in 10 mii ture oarecum trage si ai dat a 2 a a pierdut turele si numai trage asa tare,chiar daca ai pv. Trage cam lafel până pe la treapta a 5a când plafonează Âşi nu vrea să mai urce deloc. Menționez că power valva e deschisă la maxim mereu. La nsr e un fel de afiÂşaj pe care îți arată cât e deschisă power valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Trage cam lafel până pe la treapta a 5a când plafonează Âşi nu vrea să mai urce deloc. Menționez că power valva e deschisă la maxim mereu. La nsr e un fel de afiÂşaj pe care îți arată cât e deschisă power valva. Nu stiu ce sa zic,ti-am spus cum a fost la mine...dar setul tau in ce stare e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Nu stiu ce sa zic,ti-am spus cum a fost la mine...dar setul tau in ce stare e? Habarn'am. PorneÂşte, merge trage. Trage lafel ca si acum 25.000km cand am cumparat-o. Cred ca trebuie schimbat neapărat CDI-ul. Am primit PM de la un tip de pe un forum din germania, în care spunea că trebuie să schimb CDI-ul Âşi unitatea de control al power valvei (ea deschide power valva în funcție de turație) cu unele delimitate, eu avându-le pe cele limitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 @ chivu posibil sa fie de la compresie, vezi segmentii in ce stare sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Habarn'am. PorneÂşte, merge trage. Trage lafel ca si acum 25.000km cand am cumparat-o. Cred ca trebuie schimbat neapărat CDI-ul. Am primit PM de la un tip de pe un forum din germania, în care spunea că trebuie să schimb CDI-ul Âşi unitatea de control al power valvei (ea deschide power valva în funcție de turație) cu unele delimitate, eu avându-le pe cele limitate. In cate ture se tureaza?sistemul de pv e ca la rs?ai tot sistemul sau e doar lamela pusa acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Este limitat la 10.000rpm din CDI. Toate nsr-urile au power valve care sunt controlate de un motoras electric. Motorasul asta e actionat de catre o cutie neagră care deschide power valva la 60% din capacitatea ei la 6500 (le modelele limitate, adică la mine) si apoi se deschide full la 8000 si ceva (la modelele delimitate). Mă gândeam că dacă deconectez motoraÂşul ăla de la cutiuța neagră care il controlează Âşi îl dau la maxim (practic power valva e deschisă full) o să obțin performanțe asemănătoare cu alea delimitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Este limitat la 10.000rpm din CDI. Toate nsr-urile au power valve care sunt controlate de un motoras electric. Motorasul asta e actionat de catre o cutie neagră care deschide power valva la 60% din capacitatea ei la 6500 (le modelele limitate, adică la mine) si apoi se deschide full la 8000 si ceva (la modelele delimitate). Mă gândeam că dacă deconectez motoraÂşul ăla de la cutiuța neagră care il controlează Âşi îl dau la maxim (practic power valva e deschisă full) o să obțin performanțe asemănătoare cu alea delimitate. Daca ai limitator in toba degeaba,o sa traga putin mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 În tobă nu e nimic. Acum vreo două săptămâni m-am uitat in galerie, nu e nimic care să micÂşoreze gaure de evacuare. Posibil să am limitarea de la admisie. M-am uitat acum vreun an acolo dar nu mai Âştiu dacă aveam aÂşa ceva sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 În tobă nu e nimic. Acum vreo două săptămâni m-am uitat in galerie, nu e nimic care să micÂşoreze gaure de evacuare. Posibil să am limitarea de la admisie. M-am uitat acum vreun an acolo dar nu mai Âştiu dacă aveam aÂşa ceva sau nu. Cand ai limitator in galerie se aude si mai incet ca una delimitata,nu ai nici un prieten cu nsr delimitat ca sa faci comparatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 io cred ca e vrajeala de la ei..pai cum delimitata si fara pv..cum pot vedea daca e cdi limitat sau nu? difera seria? A mea e delimitata fara power valve. toate Rs urile care au 11KW in talon vin din fabrica fara power. doar alea 22 kw au power valve din fabrica dar nu le poti conduce cu A1. Daca urca pana pe rosu inseamna ca este delimitata din cdi. Foarte bine ca ti-au dat astia la united 11 Kw , ca altfel nu o puteai conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 A mea e delimitata fara power valve. toate Rs urile care au 11KW in talon vin din fabrica fara power. doar alea 22 kw au power valve din fabrica dar nu le poti conduce cu A1. Daca urca pana pe rosu inseamna ca este delimitata din cdi. Foarte bine ca ti-au dat astia la united 11 Kw , ca altfel nu o puteai conduce. Zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Cand ai limitator in galerie se aude si mai incet ca una delimitata,nu ai nici un prieten cu nsr delimitat ca sa faci comparatia? Am un prieten în oraÂş cu nsr dar are finala sport. Când o să dea căldura o să mă duc la galați să fac o comparație. Sau mai bine schimb galeria Âşi finala de pe nsr-ul prietenului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Zici? Pai tu o poteai da cand te lua militianu ?? si vedea in talon 22 kw ce ii ziceai.... mai bine iti luai 600 RR frumos ca a lu zvastic ca ce imi e 22 de kw ce imi e ( fara numar cat are RR ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Am un prieten în oraÂş cu nsr dar are finala sport. Când o să dea căldura o să mă duc la galați să fac o comparație. Sau mai bine schimb galeria Âşi finala de pe nsr-ul prietenului meu. Asa si trebuie facut,eu am un prieten ce dezmembreaza rs125 am dat toata toba mea am pus-o pe aia tragea de spargea si o am pe aia delimitata,numai ca nu imi vine la prinderea de sub carena daca o stii dar o sa sudez de la prinderea din toba ceva si prelungesc prinderea cum ar veni,dar sa vina caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Malasorte lasa prostiile.Vezi ca a mea are 18 kw in talon si are powervalve din fabrica.Faza cu talonu nu face 2 bani.Mi-a trimis-o matusa din Italia cadou de ziua mea stiind ca e de 125 si ca asta am voie sa conduc , plus ca uitati-va nenea politist 135 viteza maxima , la cele cu 11 kw e 120 , pentru 15 km/h imi faceti dosar?Oricum nu stiu decat foarte foarte putini , de fapt doar cei din Bucuresti , care nici aia nu stiu toti si oricum nu se ajunge la dosar penal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Malasorte lasa prostiile.Vezi ca a mea are 18 kw in talon si are powervalve din fabrica.Faza cu talonu nu face 2 bani.Mi-a trimis-o matusa din Italia cadou de ziua mea stiind ca e de 125 si ca asta am voie sa conduc , plus ca uitati-va nenea politist 135 viteza maxima , la cele cu 11 kw e 120 , pentru 15 km/h imi faceti dosar?Oricum nu stiu decat foarte foarte putini , de fapt doar cei din Bucuresti , care nici aia nu stiu toti si oricum nu se ajunge la dosar penal. Perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.