catamenia Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Va salut, Din pacate trebuie sa-mi schimb cauciucurile, iar pe criza asta stau cam prost. Am gasit un site al unei firme, Heidenau, unde preturile sunt ok. Voiam sa va intreb daca stiti ceva de firma asta, daca sunt bune. etc. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Oameni buni,am terminat de facut viespea, asta dupa o luna de efort intens astept pareri sper ca pozele care le-am pus sa apara aici ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Oameni buni,am terminat de facut viespea, asta dupa o luna de efort intens astept pareri sper ca pozele care le-am pus sa apara aici ..... Imi place codita mult. Nu imi plac mansoanele si capetele de ghidon. Cred ca ar arata mai bine cu o toba mai scurta acoperita cu protectie de carbon. Strict si la obiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Imi place codita mult.Nu imi plac mansoanele si capetele de ghidon. Cred ca ar arata mai bine cu o toba mai scurta acoperita cu protectie de carbon. Strict si la obiect da da,mansoanele le am pe cele negre originale,am sa le pun pt ca,cu astea arata k o sorcova. in ciuda aparentei toba scoate un sunet bestial:D,tre sa-i fac o protectie pt piciorul pasagerului. ( exista oare un colant imitatie de carbon care sa reziste la temperaturi ridicate sa imbrac toba ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 da da,mansoanele le am pe cele negre originale,am sa le pun pt ca,cu astea arata k o sorcova. in ciuda aparentei toba scoate un sunet bestial:D,tre sa-i fac o protectie pt piciorul pasagerului. ( exista oare un colant imitatie de carbon care sa reziste la temperaturi ridicate sa imbrac toba ?) Da exista, gasesti pe www.louis.de, in bucuresti sincer nu stiu unde poti gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Da exista, gasesti pe www.louis.de, in bucuresti sincer nu stiu unde poti gasi. eu nu ii recomand colant de pe louis.e de slaba calitate,si nu prea cred ca rezista la temperaturi prea mari.eu am unul de ala,luat acu un an,sta nefolosit in sertar.tocmai din acest motiv(calitate slaba) nu l-am folosit pt ce il luasem.@pamul-frumusica motoreta,interesant bordul ,imi place ideea..toba eu as duce-o la nivel cu coditza,adica sa pastreze linia coditei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Oameni buni,am terminat de facut viespea, asta dupa o luna de efort intens astept pareri sper ca pozele care le-am pus sa apara aici ..... Imi place cum vine farul de Z750 sau 1000. Toba sa o duci la nivelul coditei, cum zicea si George sau sa o tai si sa o faci mai mica - va fi si mai zgomotoasa Dar care este treaba cu intarirea basculei? Ai ingreunat motorul, dar de ce? Pare bascula de Hornet si nu de altceva. Mesaj completat Va salut, Din pacate trebuie sa-mi schimb cauciucurile, iar pe criza asta stau cam prost. Am gasit un site al unei firme, Heidenau, unde preturile sunt ok. Voiam sa va intreb daca stiti ceva de firma asta, daca sunt bune. etc. Merci 0723322877 - Victor Preturi mai ok ca la el si alti cativa de aduc anvelope nu o sa gasesti la alta firma, decat daca sunt DOT8 sau second hand in stare buna. Firma de ai zis tu nici macar nu aduc anvelope ce-ti trebuiesc tie. Sunt mai mult pe scutere si enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Nu imi plac mansoanele si capetele de ghidon.Strict si la obiect De acord, cu remarca ca textele de pe bord ar trebui sa dispara. In rest apreciez ca n-are tziganii si briz-brizuri. Iti recomand niste stikere 3D. Da pm pt detalii daca te intereseaza (nu intermediez in nici un fel achizitionarea lor). Editat Martie 23, 2010 de vladdygo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Apropo cum/unde scot si eu niste stikere de pe motor?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogas Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Apropo cum/unde scot si eu niste stikere de pe motor?! http://www.motorcyclecruiser.com/tech/remo...aint/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Sambata am reusit sa o pornesc dupa 5 luni de pauza in garaj . Bateria a murit de tot desi o scosesem de pe ea si o bagasem in casa , i-am luat una de la Selgros pe care am dat 90 ron , facuta de Victor , cu lichidul pus separat intr-o cutie de plastic , sunt foarte curios daca o sa ma tina vara asta ! Am observat ca nu imi mai merge electroventilatorul si nici semnalizarea pe stanga , cine ma ajuta sa-mi recomande cu un mecanic care sa stie si electrica ca in afara de astea , am observat mai nou ca nu-mi mai merge nici vitezometrul si nici indicatorul de combustibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Apropo cum/unde scot si eu niste stikere de pe motor?! Depinde cum sunt puse (lipite): A. La modelele mai vechi sunt lipite peste vopsea, se indeparteaza la cald cu foen-ul si rabdare B. La modelele mai noi sunt peste vopsea, sub stratul de lac. Stratul de lac se indeparteaza f simplu, insa spre rusinea mea nu-mi amintesc solutia cu care se face treaba asta. Apoi se dezlipeste de pe vopsea. Se reface stratul de lac si nici macar nu se va vedea ca a fost acolo un stiker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 http://www.motorcyclecruiser.com/tech/remo...aint/index.html Foarte tare articolul, merci mult! Depinde cum sunt puse (lipite):A. La modelele mai vechi sunt lipite peste vopsea, se indeparteaza la cald cu foen-ul si rabdare B. La modelele mai noi sunt peste vopsea, sub stratul de lac. Stratul de lac se indeparteaza f simplu, insa spre rusinea mea nu-mi amintesc solutia cu care se face treaba asta. Apoi se dezlipeste de pe vopsea. Se reface stratul de lac si nici macar nu se va vedea ca a fost acolo un stiker. Merci! Am sa incerc in weekend daca fac rost de un prelungitor asa mare pana afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Depinde cum sunt puse (lipite):A. La modelele mai vechi sunt lipite peste vopsea, se indeparteaza la cald cu foen-ul si rabdare B. La modelele mai noi sunt peste vopsea, sub stratul de lac. Stratul de lac se indeparteaza f simplu, insa spre rusinea mea nu-mi amintesc solutia cu care se face treaba asta. Apoi se dezlipeste de pe vopsea. Se reface stratul de lac si nici macar nu se va vedea ca a fost acolo un stiker. nu prea e asa ..a doua parte vorbesc.ale mele au fost sub vopsea.si ca sa le dai jos dai cu smirghel+apa.se da cu smirghel pana ies stickerele si se dezlipesc singure.oadata date jos stickerele sub vospea ramane un fel de adancitura in zona in care au fost ele.trebuie refacuta si vopseaua pe acea portiune.eu le-am dat jos asa acum o luna si ceva.parerea mea...in cazul in care sunt peste vopsea,ca si vladdygo zic si eu,foen si timp destul ....spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cele care vreau sa le dau jos de pe codita sunt puse peste vopsea fara nici unu lac. O sa ma chinui in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cele care vreau sa le dau jos de pe codita sunt puse peste vopsea fara nici unu lac. O sa ma chinui in weekend atunci ai noroc,it`s a walk in the park spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Oameni buni,am terminat de facut viespea, asta dupa o luna de efort intens astept pareri sper ca pozele care le-am pus sa apara aici ..... forte fain a esit eu cred ca a meritat munca , apropo de toba asa cum a zis George si Metal W eu zic sa o lipesti de codita sa pastreze linia coditei , in rest multi KM fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 oameni buni..apelez si aici la ajutorul vostru.am dat si in lista de mess tuturor viesparilor.need help.....nu reusesc sa dau de cel care organizeaza SMAEB-ul sa aflu cum pot inchiria un stand/loc.am dat mail,am dat PM si nici un raspuns.aveti cumva careva vreo infirmatie directa?adica un numar de telefon?ca mail si PM se apre ca degeaba dau Mesaj completat mda.......s-a rezolvat.SMAEB e organizat pt importatorii si dealerii de moto si echipamente.motorul meu va fi expus(daca primesc detaliile legate de inchirierea unui spatiu-la inceputul lunii aprilie) la sectiune BIKESHOP ARENA-vanzari moto sh.....de vis.....ne vedem la SMAEB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Sunt intr-o dilema. Pana la 1 mai sper sa am permisul pt A. De cateva luni, mi-a picat pe Honda hornet. Dilema este : Sa-mi iau din Romania una din 2002-2005 sau din italia (am gasit pe moto.it) una din 2007. Mie personal imi place mai mult cea din 2007, si ma atrage si faptul ca este pe injectie (din cate am inteles) Diferenta financiara dintre ele...este de ceva banutzi...ideea e ca eu o sa fac un credit pentru ea si parca as fi inclinat sa iau una ceva mai noua ca sa nu stau cu ea prin service-uri din primul an. Astept sugestiile voastre . Multumesc anticipat Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Sunt intr-o dilema.Pana la 1 mai sper sa am permisul pt A. De cateva luni, mi-a picat pe Honda hornet. Dilema este : Sa-mi iau din Romania una din 2002-2005 sau din italia (am gasit pe moto.it) una din 2007. Mie personal imi place mai mult cea din 2007, si ma atrage si faptul ca este pe injectie (din cate am inteles) Diferenta financiara dintre ele...este de ceva banutzi...ideea e ca eu o sa fac un credit pentru ea si parca as fi inclinat sa iau una ceva mai noua ca sa nu stau cu ea prin service-uri din primul an. Astept sugestiile voastre . Multumesc anticipat Asfalt uscat Sfatul meu este sa nu-ti faci credit ca sa-ti cumperi motocicleta. Ca incepator riscul sa dai cu ea de asfalt e mare si apoi ramai cu un fier si bani de dat la banca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 salut cu respect tot viesparul. am si o dilema si poate ma ajuta cineva d`aici care le are cat de cat cu mecanica. am avut viespea care am vandut-o lui arycy; cateodata imi facea o gluma proasta - nici nu stiu daca arycy a rezolvat-o sau nu - pe care am vazut-o si pe un cbf 600s: nu mai gaseam punctul mort intre I si II. la viespea pe care am avut-o era tija putin indoita si cateodata freca de bratul schimbatorului - parca - deci ceva banal. intreband in mai multe parti despre treaba asta am aflat ca "asa face toate"; inclusiv cbr-ul de la care s-a luat motorul de hornet. nu stiu in ce masura e adevarat sau nu; alta explicatie ar fi ca cica marea majoritate a viespilor vin in tara deja abuzate de prea mult schimbat viteze fara folosirea ambreiajului; iarasi, nu stiu daca e asa. deci pana la urma este o buba de proiectare sau una de proasta utilizare ? daca e doar de folosire aberanta inseamna ca ceva anume se poate schimba in cutie si gata cu problema; CE ANUME ? intreb toate astea pentru ca tot incerc sa gasesc o mobra de cumparat si fac ce fac si tot de viespi dau......si ma tenteaza al dreaq.... intruderu` l-am vandut alaltaieri. astept pareri cat de cat serioase. thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 salut cu respect tot viesparul. am si o dilema si poate ma ajuta cineva d`aici care le are cat de cat cu mecanica. am avut viespea care am vandut-o lui arycy; cateodata imi facea o gluma proasta - nici nu stiu daca arycy a rezolvat-o sau nu - pe care am vazut-o si pe un cbf 600s: nu mai gaseam punctul mort intre I si II. la viespea pe care am avut-o era tija putin indoita si cateodata freca de bratul schimbatorului - parca - deci ceva banal. intreband in mai multe parti despre treaba asta am aflat ca "asa face toate"; inclusiv cbr-ul de la care s-a luat motorul de hornet. nu stiu in ce masura e adevarat sau nu; alta explicatie ar fi ca cica marea majoritate a viespilor vin in tara deja abuzate de prea mult schimbat viteze fara folosirea ambreiajului; iarasi, nu stiu daca e asa. deci pana la urma este o buba de proiectare sau una de proasta utilizare ? daca e doar de folosire aberanta inseamna ca ceva anume se poate schimba in cutie si gata cu problema; CE ANUME ? intreb toate astea pentru ca tot incerc sa gasesc o mobra de cumparat si fac ce fac si tot de viespi dau......si ma tenteaza al dreaq.... intruderu` l-am vandut alaltaieri. astept pareri cat de cat serioase. thx. pt ca nu sunt mecanic nu o sa imi dau prea vehement cu parerea.dar din cate stiu eu trebuie gasit lejer neutralul.iti oate face figuri in anumite momente cand stai pe loc,dar miscata cativa cm in fata sau in spate apoi intra lejer.nu stiu daca asa fac toate,dar viespea mea mai face cateodata de astea.sa se strice neutilizand ambreiajul nu se va strica.e cutie semi-automata,sa zic asa...nu stiu denumirea exacta.in afara de a 1a nu e neaparat sa utilizezi ambreiajul....cumpara viespe,nu mai sta..bafta la achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 salut cu respect tot viesparul. am si o dilema si poate ma ajuta cineva d`aici care le are cat de cat cu mecanica. am avut viespea care am vandut-o lui arycy; cateodata imi facea o gluma proasta - nici nu stiu daca arycy a rezolvat-o sau nu - pe care am vazut-o si pe un cbf 600s: nu mai gaseam punctul mort intre I si II. la viespea pe care am avut-o era tija putin indoita si cateodata freca de bratul schimbatorului - parca - deci ceva banal. intreband in mai multe parti despre treaba asta am aflat ca "asa face toate"; inclusiv cbr-ul de la care s-a luat motorul de hornet. nu stiu in ce masura e adevarat sau nu; alta explicatie ar fi ca cica marea majoritate a viespilor vin in tara deja abuzate de prea mult schimbat viteze fara folosirea ambreiajului; iarasi, nu stiu daca e asa. deci pana la urma este o buba de proiectare sau una de proasta utilizare ? daca e doar de folosire aberanta inseamna ca ceva anume se poate schimba in cutie si gata cu problema; CE ANUME ? intreb toate astea pentru ca tot incerc sa gasesc o mobra de cumparat si fac ce fac si tot de viespi dau......si ma tenteaza al dreaq.... intruderu` l-am vandut alaltaieri. astept pareri cat de cat serioase. thx. salve domnule ! vrei viespe din nou ? o cumperi ? la mine vad ca nu face asa ceva , adica il gasesc mereu si inca foarte usor dar daca ma prinde la semafor si nu apuc sa le cobor pe toate , cateodata nu vrea sa iasa si tre doar sa dau drumul usor la ambreiaj cat sa atace un pic atat asfalt uscat si zile cu soare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 merci frumos mai baieti. inca sunt ca soarecele pe lama; au aia la alfamotors un transalp albastru parfum..... adevaru `e ca pentru ce-mi trebuie mie este foarte mult si transalpul si viespea - servici/acasa si gata.... - normal ar fi sa-mi iau o capra ( soft enduro/ city enduro/supermoto ) de 250 dar nu gasesc ceva normal poate stiti voi vreuna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Sunt intr-o dilema.Pana la 1 mai sper sa am permisul pt A. De cateva luni, mi-a picat pe Honda hornet. Dilema este : Sa-mi iau din Romania una din 2002-2005 sau din italia (am gasit pe moto.it) una din 2007. Mie personal imi place mai mult cea din 2007, si ma atrage si faptul ca este pe injectie (din cate am inteles) Diferenta financiara dintre ele...este de ceva banutzi...ideea e ca eu o sa fac un credit pentru ea si parca as fi inclinat sa iau una ceva mai noua ca sa nu stau cu ea prin service-uri din primul an. Astept sugestiile voastre . Multumesc anticipat Asfalt uscat Man , parerea mea - pe cat posibil cat mai noua - unul din motivele pentru care eu as prefera una mai noua este ABS-ul (>'07 in optiuni). Cat despre injectie vs carburatie sunt si avantaje si dezavantaje - dar sunt sigur ca ai citit deja caruta de forumuri ce dezbat problema asta. Mai mult , in cazul modelului asta de motocicleta ai vazut si tu in toate paginile astea ca nu prea stam cu ele in service, asa ca daca iei una cu un minim de intretinere la activ nu ar trebui sa ai probleme. Sfatul meu este sa nu-ti faci credit ca sa-ti cumperi motocicleta. Ca incepator riscul sa dai cu ea de asfalt e mare si apoi ramai cu un fier si bani de dat la banca. Total de acord cu Vali aici - NU TE APUCA SA ITI FACI CREDIT pentru prima mobra ! Vei regreta mai tarziu.... OffTopic : Vali - multzam inca o data pentru ajutor, ma revansez cu prima ocazie - iar rezultatul (care e pur si simplu bestial) o sa il postez in week-end... salut cu respect tot viesparul. cateodata imi facea o gluma proasta - nici nu stiu daca arycy a rezolvat-o sau nu - pe care am vazut-o si pe un cbf 600s: nu mai gaseam punctul mort intre I si II. astept pareri cat de cat serioase. thx. Man,poate la a ta nu o fi fost neutralul intre a I - a si a II - a ... (vezi ca glumesc, nu imi sari in cap). Acum serios : Serios? Mie unuia nu mi s-a intamplat nici o data treaba asta in mers - poate cum zicea George mai sus doar pe loc fara motor pornit...Ce mi s-a intamplat insa de mai multe ori a fost sa nu gasesc treapta potrivita pe anumite curbe - dar pentru asta nu pot da vina pe viespe... Asfalt uscat si noroc bun la cumparaturi de mobra. Editat Martie 24, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.