simpluu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Zi si tu aici te rog despre crashpad`uri ca ma intreseaza si pe mine, cat si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 "merg cu motorul bine merci, il las in fata blocului, a doua zi... bateria moarta. pun aparatul de masura in serie cu bateria si borna si... consum de 0,09mA (cheia nu este in contact iar alarma sau altceva nu am pe motor), zic bun, consumator, ma duc la honda pentru o investigatie." daca ai pus ap de mas. cu bat moarta, masurarea ta nu mai are relevanta pt ca bat era deja goala, dar, chiar si cu cei 0,09ma(consum infim de mic) consumati, bat ar ar trebui sa tina lejer o luna fara sa o mai incarci. mai conteaza si cu ce aparat ai facut masurarea pt ca cei 0.09ma afisati pe display pot fi eroarea de masura a aparatului, si practic el sa nu masoare de fapt nimic nu ai mentionat daca se auzea click-ul releului de comanda al electromotorului, sau daca releul bazaia, daca nu se auzea nici releul verifica sigurantele , inclusiv pe cea de la baterie poate nu face bine contact sau este corodata "pana sa ajung la honda, o pornesc, ies cu ea si la garare uit vreo 16 ore borna pe baterie. disperat dimineata ies sa vad daca mai invarte.... a luat-o la sfert, pun aparatul 0,00mA." banuiesc ca ai pus aparatul cu motorul oprit (nu incercati sa faceti masurari in timpul functionarii motorului prin scoaterea bornei de la bat), daca e oprit cu cheia scoasa , nu prea mai are ce sa consume ca practic contactul cu cheie opreste toata instalatia, poate doar daca ai H.I.S.S sa ai un consum infim. "CE ARE??? ma gandeam sa dau tot ce mai are plastic de pe ea jos(codita in principiu) si sa mai izolez odata toate firele, inclusiv prin fata pe la far, semnale, pe sub sa, etc..." spune-mi din ce an e viespea sa ma uit pe schema instalatiei electrice sa vad ce ar putea ramane conectat la baterie dupa ce scoti cheia aceleasi probleme le-am avut mai demult la o masina de servici( adica o dacie ), si care s-au rezolvat prin inlocuirea bateriei afara e soare , bing bang! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 iti recomand sa-ti iei nou. la honda am intrebat eu si sunt undeva la 130 lei bucata (si sunt doua). chiar nu se meritasa le iei second...dar am si eu o intrebare pentru specialisti. merg cu motorul bine merci, il las in fata blocului, a doua zi... bateria moarta. pun aparatul de masura in serie cu bateria si borna si... consum de 0,09mA (cheia nu este in contact iar alarma sau altceva nu am pe motor), zic bun, consumator, ma duc la honda pentru o investigatie. pana sa ajung la honda, o pornesc, ies cu ea si la garare uit vreo 16 ore borna pe baterie. disperat dimineata ies sa vad daca mai invarte.... a luat-o la sfert, pun aparatul 0,00mA. CE ARE??? ma gandeam sa dau tot ce mai are plastic de pe ea jos(codita in principiu) si sa mai izolez odata toate firele, inclusiv prin fata pe la far, semnale, pe sub sa, etc... alte sugestii??? Motor nou sa aiba ceva neizolat cum trebuie, ma indoiesc. Iar dupa ce scoti cheia din contact nu are ce sa mai consume, daca nu ai alarma. Alta este problema...poate incarcarea bateriei, care nu se face cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salutare. 1. @pornire & releu: vad ca la a mea italianul i-a pus un releu de Ducati. Cand ne vedem vi-l arat. Din cate am citit cred ca asta-i buba. 2. Unde gasesc rapid niste placute frana pt fata? Sa le aiba pe stoc, di daca aveti idee cat costa? 3. Iesim sambata? (cei din Bucuresti) - Se anunta 17grade. Daca da, hotarati pe unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salutare. 1. @pornire & releu: vad ca la a mea italianul i-a pus un releu de Ducati. Cand ne vedem vi-l arat. Din cate am citit cred ca asta-i buba. 2. Unde gasesc rapid niste placute frana pt fata? Sa le aiba pe stoc, di daca aveti idee cat costa? 3. Iesim sambata? (cei din Bucuresti) - Se anunta 17grade. Daca da, hotarati pe unde. De ducati are si a mea , probabil asa sunt la toate sau numai la astea din Italia ca de acolo e si a mea. Mesaj completat Zi si tu aici te rog despre crashpad`uri ca ma intreseaza si pe mine, cat si de unde? AI PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Motor nou sa aiba ceva neizolat cum trebuie, ma indoiesc. Iar dupa ce scoti cheia din contact nu are ce sa mai consume, daca nu ai alarma. Alta este problema...poate incarcarea bateriei, care nu se face cum trebuie. Man, motorul este 2007, dar nu este nou. A fost adus din italia, iar acolo a fost tavalit, fiindca este revopsit. Ma gandesc cand au dat jos de pe ea sa-l vopseasca si au pus la loc, au agatat ceva, vreun fir ... nu stiu. Cel mai suspect este ca astazi aveam consum de 0,09mA fara cheie in contact, am scos-o si probabil si-a luat zdruncinaturi ceva in mers, si apoi... nu mai avea consum - CIUDAT NU?. Bateria am tinut-o in casa doua luni asta iarna, si a pornit dup-aia neincarcata, si a invartit motorul fara nici o problema, deci nu are cum sa fie bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Am vorbit azi cu un mecanic si cred ca la mine problema ar fi urmatoarea: Bateria a stat toata iarna, inca nu a apucat sa se incarce suficient in 20 km cat am facut eu cu motorul zilele trecute, e inca slabita. Dimineata a pornit motorul pentru cateva secunde, problema a fost ca s-a oprit si desi bateria invartea, nu a mai pornit. S-ar putea sa fie si din cauza BUJIILOR! asa ca am sa imi cumpar un set sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Am vorbit azi cu un mecanic si cred ca la mine problema ar fi urmatoarea: Bateria a stat toata iarna, inca nu a apucat sa se incarce suficient in 20 km cat am facut eu cu motorul zilele trecute, e inca slabita. Dimineata a pornit motorul pentru cateva secunde, problema a fost ca s-a oprit si desi bateria invartea, nu a mai pornit. S-ar putea sa fie si din cauza BUJIILOR! asa ca am sa imi cumpar un set sa le schimb. LA MULTI ANI STUPULUI NOSTRU... azi am implinit 500 de pagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 LA MULTI ANI STUPULUI NOSTRU... azi am implinit 500 de pagini si de ce dat qoute la ce am zis eu?! La mine sunt 251 pagini (am alte setari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 si de ce dat qoute la ce am zis eu?! La mine sunt 251 pagini (am alte setari ) Pt ca tu ai inceput pag cu nr 500 cel putin pt astia cu alte setari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Am senzatia ca am scris pe topicul celalalt si a fost sters. Va invit la petrecerea din Alter Ego unde vom avea la dispozitie si un service mobil cu o oferta zic eu cel putin interesanta. Este vorba de petrecerea deschidere de sezon ce incepe maine si se termina luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Pt ca tu ai inceput pag cu nr 500 cel putin pt astia cu alte setari ) Am inteles. De unde fac si eu rost de o cheie de bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Am inteles. De unde fac si eu rost de o cheie de bujii? de la mine cu placere... si cred ca si de la altul la fel :-p Mesaj completat Am senzatia ca am scris pe topicul celalalt si a fost sters. Va invit la petrecerea din Alter Ego unde vom avea la dispozitie si un service mobil cu o oferta zic eu cel putin interesanta. Este vorba de petrecerea deschidere de sezon ce incepe maine si se termina luni. unde este alter ego asta? eu nu-s din bucuresti de loc, si nu le stiu pe toate...light me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Deci iese careva sambata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 SALUTARE HORNETISTI nu de mult timp am intrat si eu in hora voastra dar am o problema cu viespea........ mi s-a rupt cablul de acceleratie(in mers) unde pot gasi asa ceva (si second) RESPECT Cred ca merge si de la cbr http://www.emoto.ro/cablu-acceleratie-pw-427-959-960.html da tot pe acolo ajunge. Cred ca cel mai ieftin ies reconditionate. Parca 2-30 de ron costa asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Deci iese careva sambata ? eu! ... pe la ce ora, si pe unde prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 salutare, Am si eu o problema la ventilatorul de la radiator. Nu mai pleaca la temperaturi ridicate si nu ma prea pricep. Aveti idee unde as putea merge sa-i fac o verificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 salut e corecta supozitia ca un releu de incarcare de cbr f3 ar trebui sa se potriveasca la hornet?varamiu are un f3,el si-a pus la a lui acum 1 an,un releu de incarcare pt un linhai 300.Si lui i-au spus altii.Singura chestie care a trebuit sa o faca a fost sa isi intoarca mufa de pe motor.Ex.:mufa releului e tesita sus,mufa motorului e tesita jos........fierele de jos trebuie sa intre sus,si invers.daca ma poate ajuta cinva cu o parere,un sfatdau o bere.tare as vrea s ama plimb weekendu asta:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) salutare, Am si eu o problema la ventilatorul de la radiator. Nu mai pleaca la temperaturi ridicate si nu ma prea pricep. Aveti idee unde as putea merge sa-i fac o verificare? Nu trebuie sa mergi la nicio verificare, e termocupla de pe radiator. Una noua e scumpa rau, cauta de la dezmembrari. Am patit-o si eu. Succes! Ca sa te convingi ca nu e ventilatorul, scoate firul din termocupla radiatorului si atinge-o de masa motocicletei trebuie sa porneasca. Eu mi-am pus o termocupla second si am trecut-o printr-un releu ca sa nu mai "suga" ventilatorul curent mare prin termocupla. Asta e defect clasic la Hornet ca si intinzatorul de la distributie dar asta e o alta poveste. Editat Martie 18, 2010 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 eu! ... pe la ce ora, si pe unde prin Bucuresti? nush, vorbim dimineata aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 De ducati are si a mea , probabil asa sunt la toate sau numai la astea din Italia ca de acolo e si a mea. Si a mea este italinaca, dar pana acum nu i-am verificat releul sa vad daca este al ei sau de Ducati cum ziceti voi. O sa ma uit, de curiozitate. Mesaj completat Man, motorul este 2007, dar nu este nou.A fost adus din italia, iar acolo a fost tavalit, fiindca este revopsit. Ma gandesc cand au dat jos de pe ea sa-l vopseasca si au pus la loc, au agatat ceva, vreun fir ... nu stiu. Cel mai suspect este ca astazi aveam consum de 0,09mA fara cheie in contact, am scos-o si probabil si-a luat zdruncinaturi ceva in mers, si apoi... nu mai avea consum - CIUDAT NU?. Bateria am tinut-o in casa doua luni asta iarna, si a pornit dup-aia neincarcata, si a invartit motorul fara nici o problema, deci nu are cum sa fie bateria. Nu credeam ca a fost lovita. Atunci verifica tot ce este fir, precum ai zis. Spor la treaba! Mesaj completat LA MULTI ANI STUPULUI NOSTRU... azi am implinit 500 de pagini : D : blbl: : peace: si de ce dat qoute la ce am zis eu?! : D La mine sunt 251 pagini (am alte setari : P ) La mine sunt 167 de pagini, ale setari Mesaj completat :laugh : Am inteles. De unde fac si eu rost de o cheie de bujii? : ( Cum ziceam, am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 de la mine cu placere... si cred ca si de la altul la fel :-pMesaj completat unde este alter ego asta? eu nu-s din bucuresti de loc, si nu le stiu pe toate...light me! Merci mult, daca e ceva te anunt, cred ca am gasit intre timp. Mai rau e cu timpul meu liber, care nu prea mai exista sa ma ocup de motor. Alter Ego este la intersectia Vulturilor cu calea Traian. Cum vii de la Unirea spre Rondul Alba-Iulia, a doua intersectie faci stanga si mergi drept. Dupa cativa m. o sa vezi niste motoare parcate in fata gardului de piatra si o curte. Acolo e. Eu sambata seara o sa apar la petrecerea aceasta. Poate ne vedem pe acolo. Deci iese careva sambata ? Da eu, pana la munca...damn ce aiurea e sa lucrezi in weekend...o sa ma lipesc de geam cand o sa vad motoarele trecand prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Deci iese careva sambata ? Sambata, daca termin la timp cu montatul rotilor pe mobra - as baga un drum pana la Giurgiu, ceva curbe pe acolo. Mesaj completat Cred ca merge si de la cbr http://www.emoto.ro/cablu-acceleratie-pw-427-959-960.html da tot pe acolo ajunge. Cred ca cel mai ieftin ies reconditionate. Parca 2-30 de ron costa asa ceva. Sigur merge de pe CBR, am si un CBR in curte si in afara de forma, totul se potriveste de pe el, pe Hornet. Mesaj completat salutare, Am si eu o problema la ventilatorul de la radiator. Nu mai pleaca la temperaturi ridicate si nu ma prea pricep. Aveti idee unde as putea merge sa-i fac o verificare? Termocupla sau senzorul de temperatura. Mesaj completat salut e corecta supozitia ca un releu de incarcare de cbr f3 ar trebui sa se potriveasca la hornet?varamiu are un f3,el si-a pus la a lui acum 1 an,un releu de incarcare pt un linhai 300.Si lui i-au spus altii.Singura chestie care a trebuit sa o faca a fost sa isi intoarca mufa de pe motor.Ex.:mufa releului e tesita sus,mufa motorului e tesita jos........fierele de jos trebuie sa intre sus,si invers.daca ma poate ajuta cinva cu o parere,un sfatdau o bere.tare as vrea s ama plimb weekendu asta:D Merge sigur, este acelasi tip. Mesaj completat P.S. ...si asa s-a dus postul meu lung, cu interventia Elenei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) dragi baieti si fete...dar ce patesc oare viespile voastre de tot fac figuri?au personalitate prea puternica? ...eu de cand am motorul nu am avut nici cea mai mica problema de incarcare,ventilator,releu...etc...iarna trecuta mi-a stat bateria pe motror 2 luni jumate in frig,apoi a pornit la prima cheie si sanatate.in primavara am fost harnic,am inecat-o,apoi cu cabluri am luat curent de pe matiz(trebuia ala sa ambaleze motoru sa nu moara,avand doar 3 cilindrii ),dupa care o tura de o ora,apoi nu au mai fost probleme cu pornirea.si sa tinem cont ca am o baterie cu gel de nici nu sunt in stare sa ii citesc numele ...hai pune-ti mana si servisati-le ca lumea,ca apoi sigur nu mai fac figuri de astea si sa ne putem vedea cat de curand pe strazi Editat Martie 18, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 dragi baieti si fete...dar ce patesc oare viespile voastre de tot fac figuri?au personalitate prea puternica? ...eu de cand am motorul nu am avut nici cea mai mica problema de incarcare,ventilator,releu...etc...iarna trecuta mi-a stat bateria pe motror 2 luni jumate in frig,apoi a pornit la prima cheie si sanatate.in primavara am fost harnic,am inecat-o,apoi cu cabluri am luat curent de pe matiz(trebuia ala sa ambaleze motoru sa nu moara,avand doar 3 cilindrii ),dupa care o tura de o ora,apoi nu au mai fost probleme cu pornirea.si sa tinem cont ca am o baterie cu gel de nici nu sunt in stare sa ii citesc numele ...hai pune-ti mana si servisati-le ca lumea,ca apoi sigur nu mai fac figuri de astea si sa ne putem vedea cat de curand pe strazi O sa ai... nu te ingrijora.... termocupla apoi distributie/intinzator sau invers.... toate la timpul lor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.