Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare....eu am o Honda Hornet cea din 2006, fix in 2006 am luat-o si eu. O am de 4 ani si singura problema care am avut-o cu ea, a fost ca in fiecare primavara a trebuit sa-i schimb bujiile...Anul asta m-am incapatanat, am demontat-o si-am reusit s-o fac sa mearga cu bujiile ei de acu 2 ani :rose: .

 

Si ar mai fi faptul ca motorul e piesa de rezistenta, nu are cadru...daca dai cu burta de bordura dai in galerii si-n motor :rose: .

 

In rest e super: rezistenta la gropi, rezistenta la frig, ploaie, soare, canicula :( si cel mai important la benzina de la noi din tara. Se manevreaza foarte usor in aglomeratie si poti merge si cu 8-9km/ora si cu 200+ fara nici o problema.

 

Este pe carburatie, dar e ok, adica daca ai pe un cineva bun care sa se priceapa sa regleze bine cele 4 carburatoare e minunat. Eu personal nu suport injectia.

Editat de Pantera Neagra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se gaseste, insa in we vreau sa io iau din loc de nebun. Daca nu stai la etaju 10 cred ca-ti va ajunge, so PM daca-l vrei.

Mesaj completat

 

 

 

1. Ia una !

2. Ia una cat noua daca poti!

3. Ia una cat noua daca poti si nu din Romania!Iti pot recomanda pe cel ce mi-a dat-o mie si caruia ii voi fi vesnic recunoscator.

4. Decat sa regreti peste ani, fa creditul. Nu ai 2 vieti !

5. Uita de alfamotors...

Mesaj completat

P.S. Care ai chef de o plimbere inedita sambata (poate si duminica cu sleep peste noapte undeva, asta depinde de starea drumurilor din zona), fa-ti de urgenta RCA-ul si da PM sau tel (0766404031).

 

 

Salut ,

 

Care e chestia cu alfa motors ? Nu prea sunt seriosi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....eu am o Honda Hornet cea din 2006, fix in 2006 am luat-o si eu. O am de 4 ani si singura problema care am avut-o cu ea, a fost ca in fiecare primavara a trebuit sa-i schimb bujiile...Anul asta m-am incapatanat, am demontat-o si-am reusit s-o fac sa mearga cu bujiile ei de acu 2 ani ;) .

 

Si ar mai fi faptul ca motorul e piesa de rezistenta, nu are cadru...daca dai cu burta de bordura dai in galerii si-n motor ;) .

 

In rest e super: rezistenta la gropi, rezistenta la frig, ploaie, soare, canicula :) si cel mai important la benzina de la noi din tara. Se manevreaza foarte usor in aglomeratie si poti merge si cu 8-9km/ora si cu 200+ fara nici o problema.

 

Este pe carburatie, dar e ok, adica daca ai pe un cineva bun care sa se priceapa sa regleze bine cele 4 carburatoare e minunat. Eu personal nu suport injectia.

Bine te-ai anuntat printre noi! Te asteptam la intalnirea de diseara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Care e chestia cu alfa motors ? Nu prea sunt seriosi ?

 

Eu am vazut acolo multe motoare facute din bucati/reparate, nush daca e caz general, insa iti spun ce am vazut la ei inainte sa-mi iau motor. Am preferat sa mi se aduca din Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut acolo multe motoare facute din bucati/reparate, nush daca e caz general, insa iti spun ce am vazut la ei inainte sa-mi iau motor. Am preferat sa mi se aduca din Italia.

E un fel de Tomina mai serios ;) , de aia le stau unele motoare pe stoc cu anii. Ba il vinde Ion, ba il vinde Vasile, dar tot alfa motors sunt si acelasi motor de doi ani incoace care incearca sa se vanda. Nu este un caz general, au si motoare bune. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"....ideea e ca eu o sa fac un credit pentru ea si parca as fi inclinat sa iau una ceva mai noua ca sa nu stau cu ea prin service-uri din primul an.

 

Astept sugestiile voastre"

 

incearca sa nu dai toti banii din credit pe motor si costum, lasa lejer cateva sute de euro de rezerva

eu cel putin asa am facut, am cumparat-o in august 2009 adusa din Italia, si totul a fost bine, pana sambata trecuta cand am cazut cu ea, si

mare noroc cu acea rezerva de bani ca din salariu( tre sa achit si rata si altele) nu cred ca o mai reparam vara asta

asa ca vezi cum te descurci

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intr-o dilema.

Pana la 1 mai sper sa am permisul pt A.

De cateva luni, mi-a picat pe Honda hornet.

Dilema este :

 

Sa-mi iau din Romania una din 2002-2005 sau din italia (am gasit pe moto.it) una din 2007.

Mie personal imi place mai mult cea din 2007, si ma atrage si faptul ca este pe injectie (din cate am inteles)

Diferenta financiara dintre ele...este de ceva banutzi...ideea e ca eu o sa fac un credit pentru ea si parca as fi inclinat sa iau una ceva mai noua ca sa nu stau cu ea prin service-uri din primul an.

 

Astept sugestiile voastre .

 

Multumesc anticipat

 

 

Asfalt uscat

 

 

Salut. Sfaturile mele sunt urmatoarele:

Credit sau nu conteaza prea putin, ideea e sa nu te arunci la ceva scump si nou. O sa dai o gramada cu ea de pamant si e pacat ca la fiecare julitura ii mai scade din valoare. Primul motor e ca sa inveti sa mergi cu el, sa inveti sa cazi ;)

Decat sa il tii ca bibelou, mai bine faci o groaza de chestii cu el fara teama.

Chiar daca nu e nou, un hornet e cat se poate de fiabil nu cred ca se pune vorba sa stai cu el numai prin service.

Alta sugestie ar fi sa il iei neaparat din afara nici nu se compara la felul in care a fost rulat. Si nu ma refer la forjari ci la starea drumurilor.

Plus ca mai multi straini baga lucruri de valoare in motoare decat romanii. Eu am gasit numai chestii bune prin ea (filtru K&N, baterie TopLite...etc)

Mesaj completat

salut cu respect tot viesparul.

 

am si o dilema si poate ma ajuta cineva d`aici care le are cat de cat cu mecanica.

am avut viespea care am vandut-o lui arycy; cateodata imi facea o gluma proasta - nici nu stiu daca arycy a rezolvat-o sau nu - pe care am vazut-o si pe un cbf 600s: nu mai gaseam punctul mort intre I si II.

la viespea pe care am avut-o era tija putin indoita si cateodata freca de bratul schimbatorului - parca - deci ceva banal.

intreband in mai multe parti despre treaba asta am aflat ca "asa face toate"; inclusiv cbr-ul de la care s-a luat motorul de hornet.

nu stiu in ce masura e adevarat sau nu; alta explicatie ar fi ca cica marea majoritate a viespilor vin in tara deja abuzate de prea mult schimbat viteze fara folosirea ambreiajului; iarasi, nu stiu daca e asa.

 

deci pana la urma este o buba de proiectare sau una de proasta utilizare ?

daca e doar de folosire aberanta inseamna ca ceva anume se poate schimba in cutie si gata cu problema; CE ANUME ?

 

intreb toate astea pentru ca tot incerc sa gasesc o mobra de cumparat si fac ce fac si tot de viespi dau......si ma tenteaza al dreaq....

intruderu` l-am vandut alaltaieri.

 

astept pareri cat de cat serioase.

thx.

 

 

Salut intrusule...vezi ca trebuie sa-ti schimbi userul din nou in viespul ca sa te primim inapoi in stup ;)

Faza cu schimbatul o pateam mai mult la inceput cand nu cunosteam motorul. Si acum mi se intampla daca opresc intr-o viteza superioara sa nu mai pot scoate pe liber, daca sunt oprit(parca se agata vreun pinion prin cutie). Nu cred ca e cutia stricata ci doar ca asa are el particularitatea asta.

Solutii pe care le adopt eu: 1. Schimb descrescator cat sunt in miscare, astfel ca opresc in prima viteza sau daca sunt pe loc cuplez ambreiajul si atunci automat sare din pozitia aia ciudata si pot schimba pina pe neutru. Inca o chestie care influenteaza cred e si uleiul. Cu motul 7100 abia puteam schimba, era prea subtire dupa parerea mea, in schimb 5100 e numai bun.

Se pare ca nu prea te-ai impacat cu chopperele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti , puteti sa`mi spuneti si mie va rog unde trebuie dat robinetu ala de la benzina cand scot rezervorul? am vazut ca are 4 dealea : on , off , fuel si rez , si mai pun si intrebarea daca se da greu jos..fiind prima data cand umblu ? mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine model PC34 an 99' : din cate imi amintesc , eu am doar 3 pozitii : on - off - rez ; in fine ......pozitia off (da nu prea conteaza ca oricum nu curge ) are 2 furtune pe stanga de la alimentare (unul mai gros cam cat un pix si unul mai subtire) si unul pe stanga de scurgere in caz ca pui benzina pe langa sau intra apa pe langa capacul rezervorului ; si un surub sub sa pe partea de sus a cadrului

desfaci surubul de sub sa , scoti furtunele care au cleme metalice sau cum le zice si ridici putin de rezervor din partea din spate , cea cu surubul apoi tragi la tine si gata ;) ...timp alocat pt prima demontare cam 10 minute pana descoperi exact unde sunt toate cele enumerate

sper ca am explicat pe intelesul tuturor

bafta ! :cheers:

Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma ajuta si pe mine va rog, cica as avea un scurt pe undeva pentru ca patesc ce patea si cineva mai sus: adica merge bine motorul si brusc se opreste in mers si ramane fara baterie de tot, adica nu mai invarte deloc. Am masurat bateria are valorile normale, si cu lumini, si pornit, si oprit...deci nu e releul, pt ca ea se incarca. Dar undeva pierd putere si nu imi dau seama unde, nici nu ma pricep.

M-a lasat deja de 2 ori in drum, ieri si azi...a pornit impinsa si apoi a mers ok toata ziua.

HELP ... dar nu presupuneri ca numai asta fac de 2 zile...ci clar unde la ce electrician, sau care din voi se pricepe. PLS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma ajuta si pe mine va rog, cica as avea un scurt pe undeva pentru ca patesc ce patea si cineva mai sus: adica merge bine motorul si brusc se opreste in mers si ramane fara baterie de tot, adica nu mai invarte deloc. Am masurat bateria are valorile normale, si cu lumini, si pornit, si oprit...deci nu e releul, pt ca ea se incarca. Dar undeva pierd putere si nu imi dau seama unde, nici nu ma pricep.

M-a lasat deja de 2 ori in drum, ieri si azi...a pornit impinsa si apoi a mers ok toata ziua.

HELP ... dar nu presupuneri ca numai asta fac de 2 zile...ci clar unde la ce electrician, sau care din voi se pricepe. PLS.

 

Buna, detaliaza putin simptomele, pt ca nu este foarte clar. Nevazand motorul, e firesc sa se poata face numai presupuneri.

- La porinirea de dimineata, porneste ok? are lumini, etc etc ?

- Motorul moare in mers. Imediat dupa ce moare nu mai porneste din ce cauza? Bateria este moarta? (d'aia trebuie impinsa?) [=> bateria nu se incarca]

- Face tot timpul asa, sau numai 'cand are ea chef' ? [=> un contact aiurea, sau un consumator (ev scurt) ce-si 'face de cap' - mai greu de depistat, insa nu imposibil]

 

Recomand sa-ti conectezi un instrument de masura la bornele bateriei, sa-l pui pe bord, si in mers sa verifici valorile. Oricum trebe vazut motorul.

Editat de vladdygo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, detaliaza putin simptomele, pt ca nu este foarte clar. Nevazand motorul, e firesc sa se poata face numai presupuneri.

- La porinirea de dimineata, porneste ok? are lumini, etc etc ?

- Motorul moare in mers. Imediat dupa ce moare nu mai porneste din ce cauza? Bateria este moarta? (d'aia trebuie impinsa?) [=> bateria nu se incarca]

- Face tot timpul asa, sau numai 'cand are ea chef' ? [=> un contact aiurea, sau un consumator (ev scurt) ce-si 'face de cap' - mai greu de depistat, insa nu imposibil]

 

Recomand sa-ti conectezi un instrument de masura la bornele bateriei, sa-l pui pe bord, si in mers sa verifici valorile. Oricum trebe vazut motorul.

Motorul merge foarte bine, trage f bine. Dimineata porneste din prima, cu socul tras. Dar ieri si azi, am observat in timp ce mergeam ca:

- intensitatea farului creste atunci cand accelerez

- intensitatea beculetului de la neutru (pe bord) scade atunci cand dau semnal

- turatia creste si scade intre 1200-1500, cand inainte statea perfect stabila.

- semnalele au tot facut figuri, le-am dat cu spray WD40 dar uneori semnalizeaza dupa cateva secunde de cand dau de buton, alteori deloc.

 

Apoi in momentul cand mi-a murit motorul, l-am tras pe dreapta, i-am oprit luminile si am incercat sa il pornesc, dar nu mai avea baterie deloc, adica nu mai invartea, luminile insa imi mergeau perfect. Dupa ce o pornesc impinsa, nu mai exista problema, merge f bine...Adica ieri a pornit impinsa, si am fost la munca, la financiar, a pornit perfect. Azi de dimineata la fel, pana cand in mers s-a oprit iar si nu a vrut sa mai porneasca decat impinsa.

 

Am masurat intensitatea bateriei cu motorul oprit, pornit, accelerat, cu lumini si fara, e perfect normala. Releul incarca. Problema e din alta parte... Un prieten a avut cam aceeasi problema si cica avea un fir care intra prost, aproape sa iasa dintr-un releu si dupa ce a verificat toate firele,a rezolvat acel contact, a mers perfect.

Asta o sa incerc sa fac si eu, cat ma pricep... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul merge foarte bine, trage f bine. Dimineata porneste din prima, cu socul tras. Dar ieri si azi, am observat in timp ce mergeam ca:

- intensitatea farului creste atunci cand accelerez

- intensitatea beculetului de la neutru (pe bord) scade atunci cand dau semnal

- turatia creste si scade intre 1200-1500, cand inainte statea perfect stabila.

- semnalele au tot facut figuri, le-am dat cu spray WD40 dar uneori semnalizeaza dupa cateva secunde de cand dau de buton, alteori deloc.

 

Apoi in momentul cand mi-a murit motorul, l-am tras pe dreapta, i-am oprit luminile si am incercat sa il pornesc, dar nu mai avea baterie deloc, adica nu mai invartea, luminile insa imi mergeau perfect. Dupa ce o pornesc impinsa, nu mai exista problema, merge f bine...Adica ieri a pornit impinsa, si am fost la munca, la financiar, a pornit perfect. Azi de dimineata la fel, pana cand in mers s-a oprit iar si nu a vrut sa mai porneasca decat impinsa.

 

Am masurat intensitatea bateriei cu motorul oprit, pornit, accelerat, cu lumini si fara, e perfect normala. Releul incarca. Problema e din alta parte... Un prieten a avut cam aceeasi problema si cica avea un fir care intra prost, aproape sa iasa dintr-un releu si dupa ce a verificat toate firele,a rezolvat acel contact, a mers perfect.

Asta o sa incerc sa fac si eu, cat ma pricep... :cheers:

 

modelele pana in anul 2002 au doar 2 relee, de pornire si de semnalizare, si astea nu prea pun mari probleme

as vrea sa ne spui daca at cand s-a oprit motorul era pornit ventilatorul de la radiator sau daca temp apei era aproape de momentul in care urma sa porneasca acesta

ma gandesc ca motorul de la ventilator fiind mai vechi,at cand porneste consuma mai mult decat de obicei si provoaca o cadere de tensiune, destul cat sa dea peste cap cdi-ul si ac. sa opreasca tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelele pana in anul 2002 au doar 2 relee, de pornire si de semnalizare, si astea nu prea pun mari probleme

as vrea sa ne spui daca at cand s-a oprit motorul era pornit ventilatorul de la radiator sau daca temp apei era aproape de momentul in care urma sa porneasca acesta

ma gandesc ca motorul de la ventilator fiind mai vechi,at cand porneste consuma mai mult decat de obicei si provoaca o cadere de tensiune, destul cat sa dea peste cap cdi-ul si ac. sa opreasca tot

Da, ventilatorul pornise de cateva minute...

Problema cu ventilatorul am mai avut-o, adica se incinge foarte repede motorul, dupa cateva intersectii sta mereu peste jumatatea gradatiei de temperata. Iar daca merg mult prin oras cu ventilatorul pornit, dupa ce am oprit motorul ma chinui sa il mai pornesc pentru ca imi slabeste f tare bateria. Stiam de problema asta, dar niciodata nu mi s-a oprit de tot motorul in mers.

Intradevar saptamana ce vine urmeaza sa ii schimb tot lichidul de racire, antigelul. L-am cumparat dar nu am avut eu timp si nici cineva :cheers: sa ma ajute.

Stiu ca ventilatorul mananca bateria grav, dar niciodata nu mi-a facut faza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul merge foarte bine, trage f bine. Dimineata porneste din prima, cu socul tras. Dar ieri si azi, am observat in timp ce mergeam ca:

- intensitatea farului creste atunci cand accelerez

- intensitatea beculetului de la neutru (pe bord) scade atunci cand dau semnal

- turatia creste si scade intre 1200-1500, cand inainte statea perfect stabila.

- semnalele au tot facut figuri, le-am dat cu spray WD40 dar uneori semnalizeaza dupa cateva secunde de cand dau de buton, alteori deloc.

 

Apoi in momentul cand mi-a murit motorul, l-am tras pe dreapta, i-am oprit luminile si am incercat sa il pornesc, dar nu mai avea baterie deloc, adica nu mai invartea, luminile insa imi mergeau perfect. Dupa ce o pornesc impinsa, nu mai exista problema, merge f bine...Adica ieri a pornit impinsa, si am fost la munca, la financiar, a pornit perfect. Azi de dimineata la fel, pana cand in mers s-a oprit iar si nu a vrut sa mai porneasca decat impinsa.

 

Am masurat intensitatea bateriei cu motorul oprit, pornit, accelerat, cu lumini si fara, e perfect normala. Releul incarca. Problema e din alta parte... Un prieten a avut cam aceeasi problema si cica avea un fir care intra prost, aproape sa iasa dintr-un releu si dupa ce a verificat toate firele,a rezolvat acel contact, a mers perfect.

Asta o sa incerc sa fac si eu, cat ma pricep... :cheers:

 

@ravenitza

foarte suspect fenomenul. Logic ar fi:

a. daca bateria e destul de puternica incat cu motorul oprit sa duca farul => incarcare = aparent ok

b. de ce nu porneste:

- incarcare insuficienta a bateriei. Ar fi bine sa fie asa.

- la contact apare un scurt. NU consumator, un consumator ar functiona mereu si ar omora bateria incet si sigur. Parerea mea e ca este un scurt undeva, sau un contact imperfect. Din pacate...

 

Iti recomand: printeaza schema electrica din manual si goto un electrician. Partea nashpa e ca exista CDI...care poate fi 'bulversat'.

Multa bafta si regret ca nu pot ajuta cu mai mult !

Dupa rezolvare sa postezi te rog si pt ceilalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta adica pornea bine

dimineata mergeam cat mergeam si se oprea chiar si in mers . dadeam cheie nimic ticaia releul ala de porniresa sau ce ticaia acolo dar demarorul nu invartea deloc bateria era moarta . o impingem putin si cu a 2 a o lua repede .am verificat toata instalatia toate contactele date jos curatate si spreyate m-am chinuit asa cred ca 1 luna .mergem in service verificam cum incarca cu far fara far la relanti turata neturata ca la un moment dat am ziss ca imi bag picioarele in ea (norok ca aveam garantie )am facut urmatorul lucru : cum a mai spus si cineva mai sus pui pe bornele de la baterie un aparat de masurat si incepi sa mergi in momentul in care releul se incalzeste si cu caldura care o da motorul releul nu mai incarca si mergi pe baterie...... pana cand se opreste dupa care e posibil sa incarce iar dar dupa ce o pornesti impinsa

ca trebuie sa faci tu acum --- imprumuta un releu de la altcineva fa un 50 km si vezi diferenta

si apropo daca asta e buba trebuie sa ii schimbi locul eu asa am facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ravenitza

foarte suspect fenomenul. Logic ar fi:

a. daca bateria e destul de puternica incat cu motorul oprit sa duca farul => incarcare = aparent ok

b. de ce nu porneste:

- incarcare insuficienta a bateriei. Ar fi bine sa fie asa.

- la contact apare un scurt. NU consumator, un consumator ar functiona mereu si ar omora bateria incet si sigur. Parerea mea e ca este un scurt undeva, sau un contact imperfect. Din pacate...

 

Iti recomand: printeaza schema electrica din manual si goto un electrician. Partea nashpa e ca exista CDI...care poate fi 'bulversat'.

Multa bafta si regret ca nu pot ajuta cu mai mult !

Dupa rezolvare sa postezi te rog si pt ceilalti.

Bateria mea dupa ce am pornit motorul impins, a mers ok, si seara masoara la fel, adica e incarcata. Deci sigur nu e de la baterie.

La concluzia cu scurtul am ajuns majoritatea. O sa pun pe cineva sa imi verifice firele, sa masoare sa vada exact daca aici e problema.

Pai nu am de gand sa mai merg cu ea pana nu rezolv problema pentru ca nu vreau sa am probleme cu CDI-ul sau vreun releu apoi.

Da am sa va spun exact ce si cum am rezolvat.

 

Pana acum concluziile sunt neclare:

- ori e bateria (desi eu sincer ma indoiesc)

- vreun scurt, contact imperfect

- ventilatorul/lichid de racire care nu isi mai fac datoria cum trebuie si imi omoara bateria.

Mesaj completat

am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta adica pornea bine

dimineata mergeam cat mergeam si se oprea chiar si in mers . dadeam cheie nimic ticaia releul ala de porniresa sau ce ticaia acolo dar demarorul nu invartea deloc bateria era moarta . o impingem putin si cu a 2 a o lua repede .am verificat toata instalatia toate contactele date jos curatate si spreyate m-am chinuit asa cred ca 1 luna .mergem in service verificam cum incarca cu far fara far la relanti turata neturata ca la un moment dat am ziss ca imi bag picioarele in ea (norok ca aveam garantie )am facut urmatorul lucru : cum a mai spus si cineva mai sus pui pe bornele de la baterie un aparat de masurat si incepi sa mergi in momentul in care releul se incalzeste si cu caldura care o da motorul releul nu mai incarca si mergi pe baterie...... pana cand se opreste dupa care e posibil sa incarce iar dar dupa ce o pornesti impinsa

ca trebuie sa faci tu acum --- imprumuta un releu de la altcineva fa un 50 km si vezi diferenta

si apropo daca asta e buba trebuie sa ii schimbi locul eu asa am facut

E o idee buna ce zici tu. Da ideea cu un releu de imprumut a mai avut-o cineva si e o varianta.

Dar acum, poate par blonda, unde naiba e releul ala ca habar nu am.

 

Sorry ca intreb iar dar nu reusesc sa mai dau de manualul pus de Vali pentru Hornet, il are cineva? Linkul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta adica pornea bine

dimineata mergeam cat mergeam si se oprea chiar si in mers . dadeam cheie nimic ticaia releul ala de porniresa sau ce ticaia acolo dar demarorul nu invartea deloc bateria era moarta . o impingem putin si cu a 2 a o lua repede .am verificat toata instalatia toate contactele date jos curatate si spreyate m-am chinuit asa cred ca 1 luna .mergem in service verificam cum incarca cu far fara far la relanti turata neturata ca la un moment dat am ziss ca imi bag picioarele in ea (norok ca aveam garantie )am facut urmatorul lucru : cum a mai spus si cineva mai sus pui pe bornele de la baterie un aparat de masurat si incepi sa mergi in momentul in care releul se incalzeste si cu caldura care o da motorul releul nu mai incarca si mergi pe baterie...... pana cand se opreste dupa care e posibil sa incarce iar dar dupa ce o pornesti impinsa

ca trebuie sa faci tu acum --- imprumuta un releu de la altcineva fa un 50 km si vezi diferenta

si apropo daca asta e buba trebuie sa ii schimbi locul eu asa am facut

 

Si eu cred la fel.

Mi-e greu de crezut ca exista contacte proaste la honda (fireste daca cineva nu si-a bagat labele p'acolo). Am vazut cum sunt mufate toate firele, si ma indoiesc.

Cred ca e releul.

Ce mai poate fi este CDI-ul, caz in care = f naspa.

Daca releul nu fct bine si nu gasesti altul, ii poti pune un cooler. Din pacate maine plec, insa duminica o sa-ti spun exact tipul releului de la mine (care e ducati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred la fel.

Mi-e greu de crezut ca exista contacte proaste la honda (fireste daca cineva nu si-a bagat labele p'acolo). Am vazut cum sunt mufate toate firele, si ma indoiesc.

Cred ca e releul.

Ce mai poate fi este CDI-ul, caz in care = f naspa.

Daca releul nu fct bine si nu gasesti altul, ii poti pune un cooler. Din pacate maine plec, insa duminica o sa-ti spun exact tipul releului de la mine (care e ducati).

 

 

 

 

 

 

 

 

da si eu tot ducati am pus daca nu ma insel in jur de 200 lei important e sa se potriveasca la mufa care o ai ca sa nu faci modificari

Mesaj completat

Bateria mea dupa ce am pornit motorul impins, a mers ok, si seara masoara la fel, adica e incarcata. Deci sigur nu e de la baterie.

La concluzia cu scurtul am ajuns majoritatea. O sa pun pe cineva sa imi verifice firele, sa masoare sa vada exact daca aici e problema.

Pai nu am de gand sa mai merg cu ea pana nu rezolv problema pentru ca nu vreau sa am probleme cu CDI-ul sau vreun releu apoi.

Da am sa va spun exact ce si cum am rezolvat.

 

Pana acum concluziile sunt neclare:

- ori e bateria (desi eu sincer ma indoiesc)

- vreun scurt, contact imperfect

- ventilatorul/lichid de racire care nu isi mai fac datoria cum trebuie si imi omoara bateria.

Mesaj completat

 

E o idee buna ce zici tu. Da ideea cu un releu de imprumut a mai avut-o cineva si e o varianta.

Dar acum, poate par blonda, unde naiba e releul ala ca habar nu am.

 

Sorry ca intreb iar dar nu reusesc sa mai dau de manualul pus de Vali pentru Hornet, il are cineva? Linkul...

 

 

 

 

 

nu cred ca in bucuresti nu gasesti un coleg cu un hornet doar sunteti atatia si puteti face schimb si mergeti impreuna sa vezi daca la el face la fel (in cazul asta stii ca elimini o varianta ) noi in iasi suntem putini cu horneturi

 

Mesaj completat

releul e montat sub rezervor, pe cadru, e prins cu 2 suruburi de cadru uite cum e cel mic din poza care am sa o atasezz

post-46286-1269630214_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste motocicleta, aprinde farul si tureazo daca nu se schimba intensitatea farului ralanti fata de ture inseamna ca e dus releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... :cheers:

e montat pe parte din dreapta fata si daca te uiti atent pe sub rezervor se observa acest releu, dubioasa chestia care ti se intimpla ;)

Mesaj completat

Porneste motocicleta, aprinde farul si tureazo daca nu se schimba intensitatea farului ralanti fata de ture inseamna ca e dus releul.

nu neaparat daca e la relanti este mai scazuta lumina si daca o turezi devine mai puternica la majoritatea motocicletelor, am observat chestia asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...