Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Frumoasa, sa o calaresti sanatos! Bine ai venit in clubul viespilor :mexicanwave:

Multumesc de apreciere, insa este motocicleta prietenei mele. Eu sunt mult prea mare pt genul asta de motor, dar pt ea este perfecta. Acum "incearca sa se cunoasca mai bine", avand in vedere ca prietena este incepatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S).

 

Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S).

 

Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation.

Mersi de raspuns . O sa caut si un manual sa citesc si pe acolo . Singura chestie de ce ma intereseaza asta e sa nu merg cumva sa imi ia si benzina din rezerva fara sa o comut eu,Citisem pe undeva ca era la unele modele de motociclete asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi, o intrebare am si eu: caut un kit xenon pentru un hornet din 2005; am inteles ca h11 trebuie. Imi puteti recomanda de unde sa cumpar asa ceva? ma gandesc ca ceva cu balast slim trebuie.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Am si eu o intrebare de incepator . Am la rezervor 4 optiuni : ON ,OFF ,FUEL si RES . In mare le-am inteles . Pe ON vine benzina ,pe OFF nu si le RES rezerva. Care e treaba cu FUEL ? E vorba de un Hornet S din 2002.

Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam.

Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

?i merge comutat pe ?fuel??! dacă da, habar nu aveam.

Sunt 3 pozi?ii, cred că fuel e doar să î?i explice pentru ce e robinetul :)

Fuel e doar pt "demonstratie":)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motive de schimbare(am mai achizitionat o motocicleta) imi vand Horneta.

2008,19k,IMPECABILA,inmatriculata/adusa in tara dein noiembrie anul trecut,prim proprietar,tinuta in garaj,conumsbile foarte bune,ulei filtru au cam 1000km,alarma,motor in garantie cu acte de la firma.pret 3200e.mai multe info sau poze pe privat.

post-27104-0-07817300-1438417510_thumb.jpg

post-27104-0-44444200-1438417518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam.

Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul :)

 

Sa fiu albastru, ca bine ziceti :) Am postat fara sa gandesc.. DOH!

 

@Kamikaze_fuel: asa arata si robinetul tau, nu?

 

wujmaf.jpg

 

Robinetul are 3 pozitii, ON-OFF-RES, iar FUEL e doar eticheta ;)

» Post actualizat in 01 Aug 2015 11:57

Ca sa fiu sincer nici nu am incercat sa il mut de pe ON . Maine cand ma duc la motocicleta o sa incerc .

 

De regula las robinetul pe OFF dupa ce bag motorul in garaj, pe ON merg in regim normal, iar pe RES in regim de urgenta. La nevoie o sa vezi ca se poate comuta pe RES si din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu albastru, ca bine ziceti :) Am postat fara sa gandesc.. DOH!

 

@Kamikaze_fuel: asa arata si robinetul tau, nu?

 

wujmaf.jpg

 

Robinetul are 3 pozitii, ON-OFF-RES, iar FUEL e doar eticheta ;)

» Post actualizat in 01 Aug 2015 11:57

 

De regula las robinetul pe OFF dupa ce bag motorul in garaj, pe ON merg in regim normal, iar pe RES in regim de urgenta. La nevoie o sa vezi ca se poate comuta pe RES si din mers.

 

Am uitat sa postez ,m-am uitat ieri si intradevar e de forma. Multumesc de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta?

 

Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta?

 

Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O

 

1. Anul trecut am avut ghinionul sa fac pana la motocicleta mea de atunci, un CBR600RR. Am mers cu snur vreo 3-4000 fara nici o problema si bag mana in foc ca mai mergea inca pe atat daca nu aveam "norocul" sa imi faca o idioata "cadou" o dauna totala. Din ce am vazut eu snurul astupa foarte bine gaura si se toceste, astfel incat ca ajungi sa nu iti mai dai seama unde a fost gaura. Si ca bonus, se rezolva ieftin si rapid.

 

2. Un amic de-al meu a mers cu XT-ul lui vreo 12 000 km (da, am pus corect zerourile) cu snur in ambele pneuri, fara nici o problema.

 

In fine, asta e experienta mea de pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Bembo sinterizat. Prind foarte bine, sunt multumit de el. Si pe bicicleta folosesc placute sinterizate. Data viitoare vrea sa incerc Carbone Lorraine (doar lucruri pozitive am auzit despre ele pana acum).

Salutare,si pe mine ma intereseza niste placute de frana dar nu stiu care marca e mai buna si la ce pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST).

 

Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST).

 

Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata :)

Tare asta!ai ramane uimit de CL.la modul pozitiv.;)

Mersesem la un moment dat cu o viespe cu Brenta(le numeam Franex in gasca de viespari de la vremea aia),tocmai ce coborasem de pe a mea cu CL.m-a apucat panica la prima franare serioasa:D

 

Legat de "vulcanizare",eu am patit-o doar de doua ori si intamplarea a facut ca o data sa folosesc snur si o data petic pe interior.ambele metode au fost "utilizate" ulterior pt aprox jumatate de sezon fara nici cea mai mica grija.si sa tinem cont ca pe vremea aia benzina era sub 3ron,deci kilometrii la greu:))

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e panica man :) Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple :P

 

Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e panica man :) Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple :P

 

Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul.

Nu ii cunosc nici pe Motul nici pe Apple:)))

 

Legat de petic...aia ce i-au spus amicului tau ca nu se pune petic sunt niste incompetenti cel putin.tubeless au si masinile si la fel se procedeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu mai aveau aia petece la vulcanizare :))))

 

 

Petec am pus tot timpul la tubeless, nu stiu altceva ce s-ar putea pune, doar odata mi-au pus snur pe care il am si acum dupa vreo 20000 de km. (La masina vb).

Din cate imi aduc aminte erau si doua metode: una la cald cand se incalzea cauciucul crud si se lipea efectiv peste gaura, a doua la rece cand se pune prelandez sau alt lipici si se lipeste petecul.

La motor inca n-am facut pana sper sa ma tina obiceiul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala.


» Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47

Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin:

/index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/

 

Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent.

 

Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca preturile telefoanelor pe care le-ai dat exemplu sunt exagerate, nu neaparat pretentiile cumparatorului din anunt. Pana la urma urmei, 1000 de euro pe un telefon mie mi se pare exagerat. E totusi un telefon, chiar daca e el foarte destept :)

Sau poate sunt eu lefter... hmm, sigur [sunt lefter :D

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...