mettal86 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Gata, a fost relativ usor. Mersi! Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). Ps am epuizat anuntutile de dezmembrari de pe olx... Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta? In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k. Cat a fost in garantie, la intermotorcicyle, faceam revzii la 6k. (In cazul meu acum fac sub 6k pt ca nu mai fac 6k/sezon, dar asta e alta discutie). In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Ii interesant. Eu pana cat mai tine vremea buna cred ca mai fac 1500-2000 km. Deja am depasit 6000 cu cateva sute de km. Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 (editat) Ii interesant. Eu pana cat mai tine vremea buna cred ca mai fac 1500-2000 km. Deja am depasit 6000 cu cateva sute de km. Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta Ai prea mult timp liber » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:02 In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc... In manualele Honda pt CB600F din 1998 si CB600F/FA din 2007, publicate in limba engleza, se mentioneaza la capitolul "Maintenance" ca schimbul de ulei + filtru se face la 12k. Cum putini dintre noi fac 12k de km intr-un an, cel mai sigur e sa faci schimbul de ulei si alte consumabile la inceput de sezon. Restul sunt povesti cu pesti.. » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:03 Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el. Cred ca si user-ul adyfikus mai are piese pt Hornet » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:06 Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). In caz ca nu gasesti din dezmembrari, trimite un mail si la COC cu PN-ul asta 61301-MBZ-K00 si vezi ce pret are piesa originala. » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:09 Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta Anul trecut am folosit Repsol Moto Racing 10W40 si am fost multumit, sezonul viitor cred ca voi merge tot pe Repsol. Acum am Motorex Top Speed si imi face niste figuri cutia de viteze, nu sunt convins ca e de la ulei insa acelasi lucru l-am patit si acum cativa ani cand am avut Motul 7100, insa nu am avut probleme cu Repsol sau Castrol. O sa urmaresc si la anu sa vad daca intr-adevar e de la ulei. Editat Septembrie 3, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Eu am luat 10w50. L-am prins la oferta faina si am zis ca il incerc. Acuma am BelRay EXS in motor. Vreau sa fac o comparatie intre astea doua. De BelRay is multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Eu anul asta am pus de la Silkolene si am fost placut impresionat. Schimbatorul se misca mai bine decat cu Belray EXS(cum am avut anu trecut), pt ca uneori se bloca in treapta a 2 a mai ales cand schimbam repede. Ca sa evit faza asta cand mutam din vit 1 in a doua, trebuia sa numar pana la 3 si apoi bagam, cum era la camioanele vechi RABA cu repriza )))) Voi ce uleiuri ati mai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) La mine cutia de viteze face urmatoarele figuri: 1. cateodata, cand motorul este foarte incins, de regula cand intru intr-un oras si am de stat la semafoare samd, intra din treapta 3 direct in 1, de exemplu circul cu a 3-a pe la 50-60km/h, ma apropii de un sens giratoriu, reduc viteza, schimb in a 2-a insa intra direct in treapta 1 2. tot la temperaturi ridicate, la o pornire putin mai in forta, din treapta 1 nu intra in a 2-a, ci ramane pe neutru, sunt nevoit sa trag din nou ambreiajul, sa astept cateva secunde si apoi sa intru in a 2-a 3. in regim de mers mai rapid si schimbat de viteze rapid, uneori nu intra in viteza, de exemplu sunt in treapta 5 si schimb rapid in treapta 4, ramane cumva intre viteze, de fapt nu am tractiune deloc si, similar cu situatia de mai sus, trag ambreiajul, astept cateva secunde asa pe liber si apoi schimb din nou, insa de fiecare data incerc sa schimb in sus sa nu am surprize neplacute sa ma tranteasca, iar cand intra din nou in a 5-a caraie putin cutia insa apoi e ok Mentionez ca am patit ciudateniile astea numai cu Motul 7100 (motorul si scotea un tacanit puternic cu uleiul asta) si mai nou cu Motorex Top Speed ambele 10W40 si de regula se intampla cand schimb vitezele asa din scurt. Am mai folosit Castrol (nu mai tin minte modelul insa am impresia ca e cel semi) si Repsol Moto Racing si nu am avut probleme. Nu zic ca Motul sau Motorex nu sunt de calitate, insa poate bunicuta PC34 prefera un ulei de generatie mai veche, sincer nu stiu care e spirla. Sezonul viitor o sa merg tot pe Repsol si o sa urmaresc daca mai intampin aceleasi probleme si daca face la fel poate ma 'nirvez si pun ulei mineral pt Dacia berlina Editat Septembrie 5, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Eu am PC41 si cu Motul7100 am patit si eu cateva din astea. La turatii mari facea figuri. Am folosit si 5100 si la fel. Cu BelRay nu am treaba. Zilele astea bag Repsol si is curios sa vad cum se simte. Cunosc pe altii cu Suzuki GSR care nu au probleme cu Motul. Cred ca conteaza mult si ce API ii uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Salutare. Va rog sa ma ajutati cu un sfat Hornet pc 34 ,ghidonul e cel din imagine . Vreau sa fac pozitia la putin mai confortabila pt drumuri mai lungi.Pt asta m am gandit sa iau ceva inaltatoare pt ghidon ,am vazut pe louis.de diferite marimi /marci cu dimensiuni de la 15 mm la 30 mm ,unele aduc si ghidonul mai spre spate cu cativa mm. Intrebarea mea este: Ce distantiere/inaltatoare sa iau fara sa modific lungime cabluri/conducte. Daca si a facut careva la moto personal m ar ajuta si cateva poze sa vad cum arata. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Mulțumesc pentru răspunsuri! Se mai fac anu asta ceva ieșiri între hornetisti? » Post actualizat in 07 Sep 2015 14:55 Întrebare, dacă nu am cheia de la rezervor am vreo șansa sa scot tirbusonul respectiv. Bineînțeles după ce am demontat șurubele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 (editat) Recent s-au implinit 5 ani de cand am achizitionat viespea Am trecut prin multe cu Horneta si cu siguranta voi mai trece deoarece nu am de gand sa renunt la ea, inca indeplineste cu brio ceea ce imi doresc de la o motocicleta. Plus ca m-am cam atasat de ea si nu vreau sa o vad fier vechi pe mana unui oarecare ce se asteapta sa isi cumpere moto pe o punga de pufuleti si ceva maruntis. Nu exclud ca pe viitor sa imi iau si o motocicleta sport-touring pentru drumuri mai lungi, insa Horneta va ramane preferata mea pentru un weekend la munte, pe serpentine.. smth like this: PS: clipul l-am luat de pe canalul lui delete878 de pe YouTube, aruncati un ochi pe acolo: https://www.youtube.com/user/delete878/videos?flow=grid&view=0&sort=da Cheers! Editat Septembrie 11, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) @Vallach, aceleași concluzii le am și eu după 5 sezoane și jumătate de Hornet. Nu l-aș putea vinde din motive total subiective. Nu o fi cea mai bună motocicletă, dar se pare că e cea mai bună pentru mine Mă bucur că mai sunt și alții care nu pot renunța la prima dragoste. Editat Septembrie 13, 2015 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 A mea a facut 6 ani prin august de cand e la mine Nu mai am timp sa ma plimb ca la inceput, dar cand sunt suparat sau fara chef o scot 2-3 ore prin Buc si imi revine zambetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Salutare toturor Viesparilor! a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe aici!ma gandeam cand vom mai face o intalnire ca pe vremuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Oau! Chiar ca nu te-ai mai vazut de mult Spanky! Inca hornetist, huh? Daca va organizati in vreo intalneala dati de stire. Mi-ar place sa va revad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marv Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Salut, merg montate pe PC34 genti laterale Louis fara a folosii suporturi laterale ? Intrebarea este pt. cine foloseste ceva asemanator. Si o alta intrebaere : daca pasagerul poate sa stea normal sau este incomodat. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Salut, merg montate pe PC34 genti laterale Louis fara a folosii suporturi laterale ? Intrebarea este pt. cine foloseste ceva asemanator. Si o alta intrebaere : daca pasagerul poate sa stea normal sau este incomodat. Merci. Pentru tipul acela de saddlebags nu ai nevoie de suporti, se prind benzile de sustinere sub sa. Problema este toba de esapament, in cazul in care nu ai toba stock, ce vine cu acel scut care nu se incinge la fel de puternic, posibil ca temperatura ridicata sa afecteze benzile respective. Un amic folosea asa ceva pe PC34 insa avea toba stock. Nu sunt convins daca gentile laterale au fost de vina, insa a scapat-o o data pe loc cu ele montate si a reusit sa crape codita. Meh. Editat Septembrie 15, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Daca intereseaza pe cineva ,am un parbriz MRA(nou) de vanzare ca si cel montat pe Hornetul meu.Detalii pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 @luk77, de unde ai luat toba si la cine ai montat-o? Eventual ne poti spune si cam care au fost costurile? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Toba am luat o de la un tip din Turda ,arata destul de bine ,cu db-killer , a fost 400 lei parca. La sfatul tau am montat o la Sturimex ,mi au facut ei cotul ,dar mai bine cumparam o intermediara pt ca nu sunt multumit de rezultat.Poate sunt eu cam tipicar. » Post actualizat in 15 Sep 2015 12:40 Se vede mai bine in poza asta. Am uitat sa precizez ca e din titan si suna ff bine.Desi imi place mai mult aspectul tobei originale nu as mai revenii la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 hello ! am o problema cu Mobra mea, mai exact la cutia de viteze, cind schimb treptele de viteza de sus in jos (5-4-3..) mai jos de 3 nu coaboara, parca se blocheaza acolo si doar daca opresc mai reusesc sa o aduc un punctul mort,invers merge ok, aveti idee care ar fi buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Incearca data viitoare cand iti face figura de nu mai coboara sub treapta 3 sa lasi ambreiajul pe jumatate si tragel dupaia iara si vezi daca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Oau! Chiar ca nu te-ai mai vazut de mult Spanky! Inca hornetist, huh? Daca va organizati in vreo intalneala dati de stire. Mi-ar place sa va revad! Baieti haideti miercurea viitoare la Constitutiei cum veneam pe vremuri, sa ne vedem la fata si dupa aia bagam un baicarz sau ce bar mai gasim....cum era ala Sorine de pe linga voi. Cine se baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 i'm in! dar tre să stabilim o oră, eu am o problemă în a ajunge sub 19:00 de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Dani: HB (pe Matasari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.