replici Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Frumoasa, sa o calaresti sanatos! Bine ai venit in clubul viespilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Frumoasa, sa o calaresti sanatos! Bine ai venit in clubul viespilor Multumesc de apreciere, insa este motocicleta prietenei mele. Eu sunt mult prea mare pt genul asta de motor, dar pt ea este perfecta. Acum "incearca sa se cunoasca mai bine", avand in vedere ca prietena este incepatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Bafta, daca nu se infinge tare in ea nu cred ca are de ce se teme Poti sa mergi si foarte linistit cu ea. Editat Iulie 25, 2015 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Salut baieti ! Am si eu o intrebare de incepator . Am la rezervor 4 optiuni : ON ,OFF ,FUEL si RES . In mare le-am inteles . Pe ON vine benzina ,pe OFF nu si le RES rezerva. Care e treaba cu FUEL ? E vorba de un Hornet S din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S). Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S). Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation. Mersi de raspuns . O sa caut si un manual sa citesc si pe acolo . Singura chestie de ce ma intereseaza asta e sa nu merg cumva sa imi ia si benzina din rezerva fara sa o comut eu,Citisem pe undeva ca era la unele modele de motociclete asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AleX_id Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Salut colegi, o intrebare am si eu: caut un kit xenon pentru un hornet din 2005; am inteles ca h11 trebuie. Imi puteti recomanda de unde sa cumpar asa ceva? ma gandesc ca ceva cu balast slim trebuie. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 vand stop pe leduri+2 oglinzi+2 semnalizari originale ptr honda hornet model din 2007 in sus, pret 60 euro fix toate. tel.0724552088 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salut baieti ! Am si eu o intrebare de incepator . Am la rezervor 4 optiuni : ON ,OFF ,FUEL si RES . In mare le-am inteles . Pe ON vine benzina ,pe OFF nu si le RES rezerva. Care e treaba cu FUEL ? E vorba de un Hornet S din 2002. Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam. Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 ?i merge comutat pe ?fuel??! dacă da, habar nu aveam. Sunt 3 pozi?ii, cred că fuel e doar să î?i explice pentru ce e robinetul Fuel e doar pt "demonstratie":) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam. Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul Ca sa fiu sincer nici nu am incercat sa il mut de pe ON . Maine cand ma duc la motocicleta o sa incerc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Din motive de schimbare(am mai achizitionat o motocicleta) imi vand Horneta. 2008,19k,IMPECABILA,inmatriculata/adusa in tara dein noiembrie anul trecut,prim proprietar,tinuta in garaj,conumsbile foarte bune,ulei filtru au cam 1000km,alarma,motor in garantie cu acte de la firma.pret 3200e.mai multe info sau poze pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam. Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul Sa fiu albastru, ca bine ziceti Am postat fara sa gandesc.. DOH! @Kamikaze_fuel: asa arata si robinetul tau, nu? Robinetul are 3 pozitii, ON-OFF-RES, iar FUEL e doar eticheta » Post actualizat in 01 Aug 2015 11:57 Ca sa fiu sincer nici nu am incercat sa il mut de pe ON . Maine cand ma duc la motocicleta o sa incerc . De regula las robinetul pe OFF dupa ce bag motorul in garaj, pe ON merg in regim normal, iar pe RES in regim de urgenta. La nevoie o sa vezi ca se poate comuta pe RES si din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Sa fiu albastru, ca bine ziceti Am postat fara sa gandesc.. DOH! @Kamikaze_fuel: asa arata si robinetul tau, nu? Robinetul are 3 pozitii, ON-OFF-RES, iar FUEL e doar eticheta » Post actualizat in 01 Aug 2015 11:57 De regula las robinetul pe OFF dupa ce bag motorul in garaj, pe ON merg in regim normal, iar pe RES in regim de urgenta. La nevoie o sa vezi ca se poate comuta pe RES si din mers. Am uitat sa postez ,m-am uitat ieri si intradevar e de forma. Multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta? Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta? Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O 1. Anul trecut am avut ghinionul sa fac pana la motocicleta mea de atunci, un CBR600RR. Am mers cu snur vreo 3-4000 fara nici o problema si bag mana in foc ca mai mergea inca pe atat daca nu aveam "norocul" sa imi faca o idioata "cadou" o dauna totala. Din ce am vazut eu snurul astupa foarte bine gaura si se toceste, astfel incat ca ajungi sa nu iti mai dai seama unde a fost gaura. Si ca bonus, se rezolva ieftin si rapid. 2. Un amic de-al meu a mers cu XT-ul lui vreo 12 000 km (da, am pus corect zerourile) cu snur in ambele pneuri, fara nici o problema. In fine, asta e experienta mea de pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Janata fata hornet pe 17 , 400 lei.Cea spate 300 lei. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Eu folosesc Bembo sinterizat. Prind foarte bine, sunt multumit de el. Si pe bicicleta folosesc placute sinterizate. Data viitoare vrea sa incerc Carbone Lorraine (doar lucruri pozitive am auzit despre ele pana acum). Salutare,si pe mine ma intereseza niste placute de frana dar nu stiu care marca e mai buna si la ce pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 eu nu stiu ce placute am momentan pe mobra dar trebuie sa le schimb si am sa incerc Carbone Lorraine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST). Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata Editat August 5, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST). Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata Tare asta!ai ramane uimit de CL.la modul pozitiv.Mersesem la un moment dat cu o viespe cu Brenta(le numeam Franex in gasca de viespari de la vremea aia),tocmai ce coborasem de pe a mea cu CL.m-a apucat panica la prima franare serioasa:D Legat de "vulcanizare",eu am patit-o doar de doua ori si intamplarea a facut ca o data sa folosesc snur si o data petic pe interior.ambele metode au fost "utilizate" ulterior pt aprox jumatate de sezon fara nici cea mai mica grija.si sa tinem cont ca pe vremea aia benzina era sub 3ron,deci kilometrii la greu:)) Editat August 5, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Nu e panica man Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul. Editat August 5, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Nu e panica man Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul. Nu ii cunosc nici pe Motul nici pe Apple:))) Legat de petic...aia ce i-au spus amicului tau ca nu se pune petic sunt niste incompetenti cel putin.tubeless au si masinile si la fel se procedeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Poate nu mai aveau aia petece la vulcanizare ))) Petec am pus tot timpul la tubeless, nu stiu altceva ce s-ar putea pune, doar odata mi-au pus snur pe care il am si acum dupa vreo 20000 de km. (La masina vb). Din cate imi aduc aminte erau si doua metode: una la cald cand se incalzea cauciucul crud si se lipea efectiv peste gaura, a doua la rece cand se pune prelandez sau alt lipici si se lipeste petecul. La motor inca n-am facut pana sper sa ma tina obiceiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala. » Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin: /index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/ Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent. Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.