Sari la conținut

R1 Transformer


SabinRace
 Share

Postări Recomandate

Pai cu 5000 sigur o fac sa zboare...

 

Cu 4000 o fac sa mearga pe sub apa...

 

Cu 3000 fac sa mearga vre-o 10 motoare moarte.

 

Cu 2000 plec in Australia

 

Si cu 1000 platesc utilitatile pe vre-o 3 - 4 luni.

 

Nu mai radeti de Transformer. Este replica lui Zorro (ce mi-a fost furat acum 2 ani ) si ma tot chinui de atunci sa imi cumpar-reconstruiesc ce mi s-a furat...

 

Ardei-ar focu in chinuri pe aia de mi-au luat Bijuteria...

 

Aia e. Muncesc si cu timpul voi avea inapoi ce mi-am dorit.

 

P.S. Daca vrei Transformari moto atunci chiar e scump. Toate costa mult in vremurile astea dar daca ti garda jos si nu renunti atunci treci prin toate noroaiele astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Au marit astia TVA-ul dar vad ca tot faci rost usor de droguri.

 

Si ce?

 

Ti-e ciuda ca mi permit chiar si asa?

 

Magneziu si Multivitamine se cheama drogurile mele si chiar nu ma pot lasa de ele. Fara ele nici nu stiu cum e, imi fac calatoriile si cursele mai frumoase.

 

Bou-le. Nu inteleg care-i problema ta si a lui Labus de te aplauda dar am atatea droguri de nu mai am nevoie sa-mi cumpar. Ai in lista mea cam cate am si de cate feluri... 2007 e adevarat dar sunt tinute in garantie de mine ca niste superbijuterii.

 

 

N-am nevoie de prosti.

 

Daca te poti lega real de R1 Transformer cu orice, esti invitatul meu. Daca nu incerca sa te dai la masa cu scuteristii de preerie si poate acolo vei gasi plantatia mult visata.

 

Inca va mai rog sa nu intrati cu porcarii peste topicul meu sau daca tot o faceti (caci asta va e felul) incercati sa fiti focus pe subiect.

 

Cand am facut topicul lui Zorro, CafeRaceTek,Rossi,Cross,Dyno si altele, am primit din partea comunitatii unele idei foarte misto, care nu neaparat lea-m folosit atunci dar le-am retinut si le aplic pe motoare ce au nevoie.

 

Arata-mi ce idei ai si fi sigur ca devii interesant ! Sau cauta-ti prieteni cu care iti permiti satfel de glume in forumuri de specialitate.

post-11347-1278229244_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au marit astia TVA-ul dar vad ca tot faci rost usor de droguri.

 

Esti de toata jena... ne impartasesti si noua vreo realizare de-a ta? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai , da-mi zice si mie cineva ce-i cu motorul ala alb ?E cel furat ? E ala la care se lucreaza acuma ? E din alt proiect ? Sau e pus de reclama ? Se vinde ,sau ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e Zorro. Cel furat.

Mesaj completat

Ala alb e un concept Transformer la unui American. O idee, o sugestie.

 

Cele din poza sunt facute la mine o parte sau altele erau ptr diverse reparatii sau modificari. Pe vremea aia Zorro statea legat de birou...

 

Ok deci s-a inteles despre ce e vorba.

 

Veniti si voi cu idei despre motociclete ce v-au sucit mintile. Ceva facut pe planeta asta, acum sau in trecut ptr a ne inspira si a crea viitorul.

 

P.S. Ma tot chinui (defapt deloc) sa fac un site n care sa fie istoricul tuturor moto de le-am facut si le fac zi de zi dar n-am gasit inca pe cineva care sa ma ajute in aceasta privinta.

 

O sa vina o zi in care vei da clic si vei vedea ce si cum...

post-11347-1278267067_thumb.jpg

post-11347-1278267126_thumb.jpg

post-11347-1278267191_thumb.jpg

post-11347-1278267545_thumb.jpg

post-11347-1278267616_thumb.jpg

post-11347-1278267691_thumb.jpg

post-11347-1278267712_thumb.jpg

post-11347-1278267807_thumb.jpg

post-11347-1278268667_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii care-i treaba cu plasticatele alea de viteza ? Sint cam toate la fel. Tre' sa ai ochi ca sa le deosebesti. Si unde te uiti , numai palstice. Ce-mi place mie ? Uite , asta:

post-5541-1278300875_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta in primul rand (parerea mea) iese in evidenta motorul dupa care rezervorul si suspensia fata.

 

Real este un Cafe Racer doar de expozitie. Forma rezervorului nu iti permite sa ti motorul ala la 200 grade intre picioare si sa-l mai si strangi ptr control...

Suspensia fata este inventata acum 100 de ani pe un Indian si a ramas ca piesa custom Choper chiar si in zilele noastre, dar nu beneficiaza de amortizare si nici nu citeste asfaltul denivelat ptr a-ti da siguranta si control.

 

Cu toate astea ea este una din cele mai indragite motociclete de catre toata lumea. Este intradevar o motocicleta aparte custom ce suceste mintile.

 

Da e marfa.

 

Da avem si noi un proiect ptr a face ceva asemanator dintr-un Ducati 998 accidentat dar inca nu sunt fonduri suficiente si nici nu se stie daca vom folosi 1 sau 2 roti pe fatza. Sper sa incepem lucrarile in iarna.

post-11347-1278306473_thumb.jpg

post-11347-1278306482_thumb.jpg

post-11347-1278306494_thumb.jpg

post-11347-1278306502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg faza cu motorul la 200 de grade , sau aia cu 1 sau 2 roti pe fata , dar in rest , imi plac pozele. Chiar ma voi inspira in primul mau proiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Nu prea inteleg faza cu motorul la 200 de grade , sau aia cu 1 sau 2 roti pe fata , dar in rest , imi plac pozele. Chiar ma voi inspira in primul mau proiect.

 

200 grade celsius nu rihter... Rezervorul la orice motocicleta practicabila este o protectie de a nu te atinge de cele 200. Nirmal ca formele excentrice vor scurtcircuita prin design tot ce s-a facut pana acum dar in si dupa capul si experientza mea trebuie luat in calcul totul dinaintea aplicari proiectului.

 

Acum ptr cei experimentati se face proiectul in creion dupa care se pune pe planse vectoriala si se masoara totul digital.

 

Odata ce-ai ajuns la formele dorita incepi sa demontezi motocicleta fara s-o tai. Dupa ce-ai demontat-o si o atasezi designului digital iti dai seama ce trebuie sa tai si cum ar trebui reconstruit ptr a iesi ce vrei. Atunci cand e cheala fara nimic, te urci pe ea si vezi cam cat ar trebui sa fie rezervorul de lat ca sa iti dea o distantza de minim 10 cm de acea mare temperatura ce te-ar tine in stres continu si ti-ar disturba atentia de la trefic.

 

Ma rog. ai nevoie de cateva programe grafice, de un garaj in care sa iti poti permite tehnic si de liniste si suflet. Cu toate astea si rabdare vei gandi de 10 ori si vei reusi sa faci ceea ce-ti place.

 

Formele alea ce ne plac cel mai mult la motoare sunt de obicei excentrice-inpracticabile. E foarte misto dar va trebui sa o pui intr-o vitina sau sa iti construiesti o pereche de pantaloni din tabla captusiti cu azbest si probabil atunci o vei putea folosi zi de zi.

 

Deci hai sa ne intoarcem 360 de grade si sa trecem la urmatoarea treapta luand in calcul aceste obstacole de confort si atentie sporita de care ai nevoie cand esti calare.

 

P.S. Tin si in acest topic (moto custom-sabinrace) sa imi exprim tristetea si lacrimi ptr Tibi.

Nu am putut merge la inmormantare si nici nu am reusit sa citesc tot ce s-a scris pe topicul respectiv... Nu pot. E prea greu ptr mine sa cred ca acel Om a plecat si n-am sa mai vorbesc cu el despre toate astea.

 

Refuz sa cred ca nu mai vine si continui sa il am alaturi de mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
bueeey...lasa povestile...baga ceva poze :crack: :)

 

Uite ca n-am uitat-o. Se mai lucreaza si la a mea un piculetz.

post-11347-1281330161_thumb.jpg

post-11347-1281330183_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Asta e Zorro. Cel furat.

Mesaj completat

Ala alb e un concept Transformer la unui American. O idee, o sugestie.

 

Cele din poza sunt facute la mine o parte sau altele erau ptr diverse reparatii sau modificari. Pe vremea aia Zorro statea legat de birou...

 

Ok deci s-a inteles despre ce e vorba.

 

Veniti si voi cu idei despre motociclete ce v-au sucit mintile. Ceva facut pe planeta asta, acum sau in trecut ptr a ne inspira si a crea viitorul.

 

P.S. Ma tot chinui (defapt deloc) sa fac un site n care sa fie istoricul tuturor moto de le-am facut si le fac zi de zi dar n-am gasit inca pe cineva care sa ma ajute in aceasta privinta.

 

O sa vina o zi in care vei da clic si vei vedea ce si cum...

 

Tare de tot Zorro...fara cuvinte!

Si cea alba imi place, e si culoarea mea preferata.

Asteptam Transformer-ul.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut Bajetii si Fetitze. Forjatorilor...

 

Scuze daca v-am captat atentia si n-am mai intrat pe site sa ne mai povestim si discutam despre ce se intampla pe la mine prin garage-creer.

 

Am fost plecat la curse de Enduro (unde n-am facut mari rezultate dar am reusit sa termin) , la curse de Supermoto (unde la Bucuresti pe Amcart am luat locul 3) Si la targuri internationale de motociclete (de unde am adus acasa ceva de vis, ceva unic ptr Romania, 2 MV Agusta din anii 1950-1960 care sunt intr-o stare extrem de distrusa dar care va va incanta privirile in timpul reconstructiei si la finalizare.

 

Nu vreau sa vorbesc inca prea multe despre ele dar macar va pot informa ca sunt acum si la noi (incredibil ca Romania a inceput sa cumpere de afara motoare vechi ptr reconstructie) dar va promit ca prin ceea ce lucrez voi ridica nivelul motociclismului Romanesc acolo unde ii este locul.

 

2011 va fi un an mult mai greu dar si cu mult mai multe satisfactii ptr: 1.Sportivii Clubului TGR, 2.Garajul Racetek Custom & Racing Departament, Si pentru Imaginea Moto in Romania.

 

Despre R1 Transformer n-am mai avut timp personal. Voi continua asa cum am mai spus-o printre picaturile de timp ramase dar nu va pot spune inca cand si cum.

 

Se cauta urgent Tanar ce vrea sa intre in lumea Tehnica-Artistica Moto ptr angajare. Nu trebuie sa stie nimic ci doar sa vrea sa invete totul si sa aibe putere si daruire in ceea ce face. Ptr contact-0726 974 121

 

 

Va multumesc si va promit ca la Iarna veti avea ce sa vedeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...__gopid__385281

Mesaj completat

Ok.

S-au linistit treburile si voi avea acum ceva timp sa fac acest R1 dupa capul meu.

 

Va tin la curent (alternativ) cu desfasurarea lucrarilor.

 

Ordinea de zi:

Bascula redesenata ranforzata si dusa facuta in asa fel sa para o prelungire a carenajului. Vopsita in aceleasi culori si design.

2. Schimbarea suspensiei spate cu un wp racing mult mai sofisticat si fin in citire.

3. Modificarea coditzei atat pe plastic (fara gram de fibra) si a componentelor de aluminiu, a stopului etc

4. Schimbarea valvelor si a arcurilor din suspensia fatza

5. Montarea de carburatoare R1 1998 si schimbarea managementului pentru a inlatura toate limitarile de raspuns in gaz plin.

 

Restul pana la final vedeti aici.

 

Have nice trip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...